Jump to content



Βοήθεια με αγορά ups


ppkstat

Recommended Posts

Καλησπέρα παιδιά!

Πρόσφατα μετακόμισα σε περιοχή εκτός Αθηνών και με πληροφόρησαν οι εδώ κάτοικοι ότι το ρεύμα είναι χάλια και πρέπει οπωσδήποτε να πάρω ένα ups για το pc και τα πράγματα μου. Το θέμα είναι οτι είμαι άσχετος με τα ups!

'Έκανα ένα σύντομο τεστ με ένα watt meter που έχω και είδα οτι τα πράγματα που σε full load τραβάνε κάτι λιγότερο απο 500w (εκτός αν τρέξω furmark που πάει 525). Το τροφοδοτικό μου είναι ένα hx1050.

Tι ups να πάρω με το σκεπτικό οτι δεν θέλω και καμμιά τρελή αυτονομία? Δεν με ανησυχεί τόσο να χάσω την δουλειά μου γιατί είναι μηχάνημα διασκέδασης κυρίως αλλά θα ήθελα να μου δίνει λίγο χρόνο. Αυτο που με ενδιαφέρει κυρίως είναι να βοηθήσει με τα σκαμπανεβάσματα της τάσης. Επίσης καλό θα ήταν να είναι αθόρυβο (χωρίς ανεμιστήρα).

Budget δεν θα ήθελα να δώσω κάτι πάνω απο 250Ε. Παραπάνω μόνο αν είναι 100% απαραίτητο. Όσο λιγότερα τόσο καλύτερα.

Αυτό κάνει?

APC Power-Saving Back-UPS Pro 900 230V | Skroutz.gr

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 48
  • Created
  • Last Reply

Με 525W full load θα χρειαστείς τυπικά ένα 1100-1200VA (~650-750W), όχι τόσο διότι θα χρειαστείς την μπαταρία του για τόσο φορτίο (ίσα-ίσα να σώσεις και να βγείς θέλεις σε μια πτώση του ρεύματος, ή σε κεραυνό κ.λπ.), όσο διότι αν το έχεις μονίμως συνδεδεμένο καλό είναι να μη ξεπερνάει το 80% της ονομαστικής ισχύος του (για το 1200άρι το 80% είναι περίπου 600W, για ένα 1000άρι το 80% είναι περίπου 450W). Με 250€ έχεις κάποιες αξιοπρεπείς επιλογές, αλλά όχι APC smart που θα ήταν το τέλειο:

1. https://www.skroutz.gr/s/297324/CyberPower-Intelligent-LCD-CP1350EAVRLCD.html

2. https://www.skroutz.gr/s/3682150/Eaton-Ellipse-PRO-1200-DIN.html

3. https://www.skroutz.gr/s/295863/AEG-Protect-A-1400VA.html

Εγώ CyberPower έχω (1000VA) και είμαι ευχαριστημένος, εκτός από ένα ανεπαίσθητο ηλεκτρικό συριγμό, που μάλλον τα περισσότερα ups έχουν.

Link to comment
Share on other sites