Jump to content



Assetto Corsa Multiplayer Racing [Greek Gatherings]


akis_z80

Recommended Posts

Βγαζουν 10 γύρους τα soft με την tatuus? Εγω με τα medium είμαι στο 1.05 και ελπίζω να το ρίξω κοντά στο 1.04 (ειδα κατι λαθακια μου)

O Official αγώνας είναι 20 γύροι, απλώς τώρα έχει μπεί αγώνας 10 γύρων για ξεμούδιασμα οπότε τα soft μόνο για Qualify έτσι κι'αλλιώς.

Link to comment
Share on other sites

O Official αγώνας είναι 20 γύροι, απλώς τώρα έχει μπεί αγώνας 10 γύρων για ξεμούδιασμα οπότε τα soft μόνο για Qualify έτσι κι'αλλιώς.

Supersoft ftw :p

Μα δεν διαβαζουν σου λεω!!!! :agree::agree::haha:

Πρέπει το βάζεις κάπου σταθερά και μόνιμα μόλις αποφασίζεται το combo μην μπερδευομαστε με τα server settings.

Edit ίσως σε κάποιο free blog όπου θα ανακοινώνονται μόνο οι αγώνες - combo και ένα link του blog στο πρώτο post αυτού του Thread.

guys καποιος για μεσημεριανη κοντριτσα?:cool:

για ξεμουδιασμα μπας και δαμασω το p4/5

παλιαμαξο...

Αυτό που γούσταρα περισσότερο από όλα είναι το ποσό εύκολα μπορώ να αποφύγω την έξοδο με αυτό! Ακόμα και το πίσω μέρος να χάσω επανέρχεται χωρίς να με γυρίσει! Λίγη προσοχή στα φρένα γιατί ακόμα και με abs on ευθεία πάει.

Έγινε επεξεργασία από FrOsT
Link to comment
Share on other sites

ενταξει μαζευτικαμε .......ο κωστας το ξεσκισε το TAΤTUS

1.02.XX o ατιμος respect :worship:

Αν και πολλοί από τους ξένους ήταν stuka bombers, γενικά καλά περάσαμε! :)

Το τατ αν και πραγματικά το μισώ, δεν είναι και τόσο αργό. Γενικά, στρίβει! :ph34r:

Αυτό που με ανησυχεί είναι πως λόγω του ότι είναι τόσο πιο αργό στις ευθείες, ο μόνος τρόπος προσπέρασης είναι το (ανέπαφο) divebomb.

Αλλά για να είναι όντως ανέπαφο, θα πρέπει και ο άλλος να έχει νου του, αλλιώς ή θα υπάρξει επαφή, ή θα είναι το ίδιο με το τατ να μπλοκάρει πχ μια 312Τ στην ευθεία.

Απόψεις για το παραπάνω?

Link to comment
Share on other sites

το νου μας θα τον εχουμε....... αλλα.....???.. οι κανονες ??? αμυνα??? ...καλο ειναι ομως αν καποιος οδηγος αντιλαμβανεται οτι εισαι σταθερα πιο γρηγορος απο αυτον, καλο ειναι να σου ανοιξει την πορτα,θα το εκμετλευτεις ομως η θα σε ξανα περασει παλι στην ευθεια(δεν ειναι τοσο αργο παντως οντως)?

για μενα αν θελεις να βγεις πρωτος μην παρεις το τατους:p

βεβαια κατι τετοια σου ελεγα στην αρχη αλλα μετα :ph34r::o:hehe:

Έγινε επεξεργασία από kyr..
Link to comment
Share on other sites

Αλλά για να είναι όντως ανέπαφο, θα πρέπει και ο άλλος να έχει νου του, αλλιώς ή θα υπάρξει επαφή, ή θα είναι το ίδιο με το τατ να μπλοκάρει πχ μια 312Τ στην ευθεία.

Απόψεις για το παραπάνω?

O πίσω έχει την ευθύνη για την προσπέραση. Αν είναι να βουτήξει στην είσοδο λόγω πολύ μικρότερης απόστασης φρεναρίσματος θα πρέπει να το κάνει έτσι ώστε να μη διασταυρωθεί η γραμμή του με τη νοητή γραμμή του μπροστινού (πχ προσπέρασμα από την εξωτερική με τελείως διαφορετικό apex).

Link to comment
Share on other sites

Λιγο στο practice εντoπισα καποια θεματακια στην μονομαχία tatuus vs p4/5 ... διορθωστε με αν κανω λαθος

1. Bump tatuus ή 312 vs GT cars, οι φορμουλες παθαινουν σοβαρη ζημια τα αλλα απλες γρατσουνιες

2. Οπως είπε ο Κωστας αν η tatuus βρεθει πίσω απο p4/5 δεν περναει με τιποτα, είναι πιο γρηγορη στις στροφες αλλά πιο αργη στις ευθειες , ναι αλλα στις στροφες δύσκολα προσπερνας ενώ στην ευθεια ευκολα

θα εχει ενδιαφερον το σημερινο , ετοιμαστε τις κάμερες :)

Στο διαλλειμα που παρακαλω να φροντισουμε να εχουμε αναμεσα στα 2 races θα κανω και την κλήρωση για Syberia 1 και 2 :triniti:

Link to comment
Share on other sites

Παίδες όλη αυτή την εβδομάδα , έτρεξα πολλές ώρες στον server, και πάλι ευχαριστώ Γιώργο.

Βρήκα και έλληνες και ξένους και είχα πολύ ωραίες μάχες.

20 γύροι είναι παραπάνω από αρκετοί για να προσπεράσετε με ασφάλεια τον λιγο πιο αργό μπροστινό σας. Δεν χρειάζεται να γίνει από την 1η στροφή (όπως ακριβώς δεν προσπερνάμε από όπου νά ΄ναι και στην αληθηνή ζωή μας) .

Καλό αγώνα.

Υ.Γ.

Τα φρεναρίσματα όπως ειπώθηκε ποικίλουν πολύ.

Τα 312Τ αργούν, μετά το Pagani, η Z4 , το P4/5 , τα Lotus και το Tattus.

Link to comment
Share on other sites

Να υπενθυμίσω στην απόσταση που χρειάζονται για να φρενάρουν απο την πιο μικρή απόσταση στη μεγαλύτερη

F.abarth>Lotus GX=Lotus GTC>P4/5>Z4>312T>Pagani Huayra

Για την P/5, Z4 δεν είμαι σίγουρος, αν τα έχει τρέξει κάποιος πρόσφατα ας μας πει.

Οπότε προσοχή στα φρένα αν έχετε κολλήσει πίσω από ένα αυτοκίνητο που βρίσκεται πιο δεξιά στην λίστα από αυτό που οδηγείτε.

Η προσοχή πάει και στους δύο οδηγούς. Μην στρίβετε σαν να μην υπάρχει άλλος δίπλα σας.

Σχετικά με αυτό καλή εξάσκηση -αναγκαία- είναι να κάνουμε απο δυό-τρεις γύρους οδηγώντας μόνο στη μη αγωνιστική γραμμή. Θα μείνετε έκπληκτοι απο το πόσο εύκολα χάνετε ο έλεγχος αν δεν έχετε συνηθίσει και την άλλη γραμμή.

Edit:

Τα 312Τ αργούν, μετά το Pagani

Οι 312 σίγουρα θέλουν περισσότερο χώρο απο τα pagani? Αν είναι να το αλλάξω.

Έγινε επεξεργασία από D4rkst3EL
Link to comment
Share on other sites

***SERVER RACE NIGHT UPDATE 21:00 EET***

Server: TheLab.gr Racing Club

Cars: Lotus Evora GX, Lotus Evora GTC, BMW Z4 GT3, P4/5 Competizione, Pagani Huayra, Ferrari 312, Formula Abarth

Track: Silverstone International

Settings:

Ώρα πίστας: 11:00πμ

Pro settings και επιτρέπονται τα auto-clutch, auto-blip για όσους δεν έχουν shifter

tyre blankets on

100% grip, optimum track surface εξαρχής.

100% fuel consumption

1x tyre wear, Blankets on

Booking 30 Mins @ 21:00 EET

Qualify 30 Mins

Race 20 Laps

Server Password: BMW

ΥΓ Join Teamspeak !!!!!

Link to comment
Share on other sites

ωραιος αγωνας ρε παιδια. Λαθος παλι στο δευτερο γυρο του 2ου, κοστισε σε μενα και στον μπροστα (δε θυμαμαι ονομα) τις ωραιες μας 5-6 θεσεις! Χαρηκα που βγηκα 5ος στο qualify παντως.

θα ανεβασω αποψε βιντεο με την επικη μαχη 2 γυρων με το δαγκλερη στις τελευταιες θεσεις :)

Link to comment
Share on other sites

Ο πρώτος αγώνας ήταν από τους καλύτερους που είχα τον τελευταίο καιρό, η διαφορά μας με τον Άκη για 19 γύρους έπαιζε από 0.50" - 1.50" αναλόγως με το σε ποιο σημείο της πίστας βρισκόμασταν, στις ευθείες εξαφανιζόταν το μονοθέσιο για να το φτάσει το P4 στις στροφές και νομίζω πέρασα 3 φορές μπροστά για να με ξαναπεράσει ο Άκης στην ευθεία.

Έχω σώσει το replay εάν βρώ χρόνο το ΣΚ θα ανεβάσω στιγμιότυπα.

Link to comment
Share on other sites

Ααααα!!! Ωραίοι αγώνες!

Στον πρώτο βέβαια "την έφαγα" κλασικά πάνω στη στροφή λίγο πριν το τέλος του πρώτου γύρου από τον φίλο μου τον @Samael - δεν πειράζει όμως αυτά συμβαίνουν πάνω στα φρεναρίσματα. Έπρεπε όμως να με περιμένεις...:whistling

Στη συνέχεια έκανα ένα πολύ ενδιαφέροντα αγώνα γεμάτο προσπεράσεις μέχρι που ξαναπήρα τη θέση εκκίνησής μου!

Στον δεύτερο γκρεμίστηκε ο φούρνος της γειτονιάς:rip: με αποτέλεσμα να μην έχω (πρώτη φορά στα χρονικά) καμία επαφή και μάλιστα να τερματίσω και πρώτος (και αυτό πρώτη φορά στα χρονικά) :dance3: και με διαφορά! Το περίεργο είναι ότι αυτός ήταν ποιο βαρετός...:o

Μπράβο σε όλα τα παιδιά για την προσπάθειά τους - ανυπομονώ για τον επόμενο! Για να ακούσουμε το next combo:happy2:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.