Jump to content



ALEXANDER


kallileo

Recommended Posts

Αρχική απάντηση από vgiozo

Ισως ο Αισχύλος (Μυρμιδονες), ο Σοφοκλής (Αχιλλέως ερασταί) να ήταν δυτικοί πράκτορες που ήθελαν να μειώσουν τη πολιτιστική κληρονομιά της Ελλάδας...

Λες εε? :shifty:

Περαν της πλακας κ τις ειρωνιας ομως,θεωρω οτι εισαι ο πλεον αρμοδιος να μας διαφωτισεις επι του θεματος.Αν εχεις χρονο κ διαθεση ρηξε κ κανενα αποσπασμα απο Αισχυλο-Σοφοκλη να ξεστραβωθουμε.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply
Αρχική απάντηση από RootX

Nos-Dio, τελευταία φορά που σου ζητάω να προσέχεις τον τρόπο που γράφεις... και επειδή δεν έχω καμμία όρεξη να κάνω edit όλα σου τα post, κάτσε και διόρθωσέ τα..

Δεν μου το εχεις ξαναζητησει,και με τον τροπο που μου το ζητας φιλτατε rootx δεν θα το κανω!(εννοω την διωρθωση φυσικα)

Δικιο εχεις απλα δεν περιμενα να σας πειραζε τοσο!

Link to comment
Share on other sites

Φιλε vgiozo ειλικρινά με πρόλαβες !

και εγώ με τη σειρά μου πστεύω ότι το ''Συμόσιο' είναι κείμενο αναφοράς που εξηγεί τι ακριβώς συνέβαινε τότε.

@ Samael το κείμενο απο το Συμπόσιο μπορείς να το βρείς στο http://www.magenta.gr/gr/tsainis/simposio.htm

το μόνο που θα ήθελα είναι να επιστήσω την προσοχή του στο διάβασμα και όχι στην ανάγνωση αφου λόγω ύπαρξης των ίδιων όρων σήμερα αλλά με άλλη πρακτικά σημασία, η σύγχιση έρχεται εξεραιτικά εύκολα

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Nos-Dio [Χθες, στις 18:36]

Τι να σου πω δεν εχω ακτινογραφια της κωλοτρυπιδας του Αλεξανδρου για να ξερω.Εγω στα τεσσερα αυτον τον ανθρωπο δεν μπορω να τον φανταστω παντως!Σε αυτα που λες για τις σχεσεις δασκαλου-μαθητη εχεις δικιο!

Γιατί - για να ακολουθήσω το παράδειγμα του chosen - μπορείς να φανταστείς τον Rock Hudson στην ίδια στάση;

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Nos-Dio

Δεν μου το εχεις ξαναζητησει,και με τον τροπο που μου το ζητας φιλτατε rootx δεν θα το κανω!(εννοω την διωρθωση φυσικα)

Δικιο εχεις απλα δεν περιμενα να σας πειραζε τοσο!

Και όμως με πείραξε, και στο έχω ξαναπεί παλαιότερα.... και μιας και σε πείραξε ο τρόπος μου, θα μας κάνεις την χάρη να τα διορθώσεις?

Link to comment
Share on other sites

Βεβαιως θα το κανω αλλα δεν σου κανω χαρη!Υποχρεωμενος ειμαι να το κανω απλα δεν ειμαι δουλος και δεν μου αρεσει η προστακτικη,στο ειπα και στο πμ!Εχεισ δικιο απλα δεν το ειπες "καλα".

Εγω ετσι θελησα να εκφραστω και εφοσον δεν σου αρεσουν αυτα που γραφω επειδη παραβαινω τους νομους θα τα σβησω,δεν τα διωρθωνω γιατι αυτα θελω να πω τωρα,αλλη φορα θα προσεξω πιο πολυ!

Δεν θυμαμαι να μου το ειχες πει πιο παλια παρεπιπτοντως...τωρα να μην μενουμε σε αυτο μαλλον εσυ εχεις καλυτερη μνημη απο εμενα!

Link to comment
Share on other sites

Αρμόδιος δεν είμαι ούτε από μόνος ούτε απο διορισμό...

Τις πηγές μου τις βρίσκω στον Πλάτωνα και τη δευτερεύουσα βιβλιογραφία...

Το thelab δεν υποστηρίζει πολυτονικό και μου βγαίνουν όλα με σύμβολα όταν κάνω κάτι paste...αν έχεις το tlg-thesaurus lingae grecae- μπορώ να σε καθοδηγήσω στα κείμενα...αφού ψάχνεις για πηγές..

Για τον Αισχύλο θα πρέπει να ψάξεις στα fragmenta...

Για τον Πλάτωνα, πάρε απλώς το Συμπόσιο,εκδόσεις Εστία του Συκουτρή...

Για τον Σοφοκλή το ίδιο...αποσπάσματα μόνο...στα fragmenta...ψάξε για ερασταί και θα σου βγεί το σχετικό απόσπασμα...

Link to comment
Share on other sites

" ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ

Μέχρι σήμερα, ἑκατοντάδες εἰδικοὶ σ᾿ ὅλο τὸν κόσμο, μὲ τὴν κατάλληλη παιδεία, ἔχουν ἀφιερώσει τὴ ζωὴ τους στὸ Πλατωνικὸ ἔργο, μὲ ἐπιστημονικὲς μελέτες, ἔρευνες καὶ μεταφράσεις σχεδὸν σ᾿ ὅλες τὶς γλῶσσες. Ὅπως φαίνεται ὅμως, ἀκόμη καὶ ἀνάμεσά τους, ὑπάρχουν διαφορετικὲς ἀπόψεις γιὰ τὴ Σωκρατικὴ σοφία. "

Kοινως,δε βρηκαν ακρη οι "ειδικοι" θα βρουμε εμεις?Μαλλον οχι αλλα αξιζει να το διαβασουμε το κειμενο.

Ευχαριστω colt :)

Link to comment
Share on other sites

Φιλε vgiozo ειλικρινά με πρόλαβες !

και εγώ με τη σειρά μου πστεύω ότι το ''Συμόσιο' είναι κείμενο αναφοράς που εξηγεί τι ακριβώς συνέβαινε τότε.

@ Samael το κείμενο απο το Συμπόσιο μπορείς να το βρείς στο http://www.magenta.gr/gr/tsainis/simposio.htm

το μόνο που θα ήθελα είναι να επιστήσω την προσοχή του στο διάβασμα και όχι στην ανάγνωση αφου λόγω ύπαρξης των ίδιων όρων σήμερα αλλά με άλλη πρακτικά σημασία, η σύγχιση έρχεται εξεραιτικά εύκολα

Ο Πλάτων δεν είναι καθαυτή η καλύτερη πηγή,γιατί προσαρμόζει τις αναφορές σ'αυτό που θέλει να πει...όμως ακολουθώντας τον σχολιασμο,σ'αυτά που σένδιαφέρουν μπορεις να βρείς πηγές...ειδίκά όποτε αναφέρεται σε αποσπάσματα του Ομήρου, η πιο συχνή αναφορά στο Συμπόσιο μαζί με τον Αριστοφάνη και ορισμένους τραγωδούς, παραλλάζει το περιεχομενο των λόγων...όχι από άγνοια, βάζει λόγια στο στόμα των συνομιλητών του...άλλοτε αναφέρεται σε διαφορετικές παραδόσεις...

Link to comment
Share on other sites

Για το κείμενο του φίλου, να με συγχωρεί αλλά καλύτερα να μην το αγγίξει καθόλου το συγκεκριμένο...αν δεν διαβάζεις αρχαία ή του συκουτρή, είτε του gallop στα αγγλικά...αυτό που σουέδωσα εγώήταν του Jowett...

Συνεπώς, δεν μπορώ να σου δώσω απαντήσεις που θα τις πάρεις και θα φύγεις...πρέπει να ψάξεις μόνος σου με τη καθοδήγηση των σχολιαστών...

υπάρχει και το perseus project, αλλά νομίζωότι περιορίζεται η χρήση του σε Πανεπιστήμια,συνεπώς αν δεν αναγνωριστεί η ip ως πανεπιστημίου με πρόσβαση δεν νομίζω ότι μπορείς να μπείς...

Η έκδοση του cambridge του dover για το αρχαίο κείμενο είναι επίσης καλή,με πλήρη σχολιασμό - στα αγγλικά...κείμενο μόνο αρχαίο...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από astrolabos

’μα έμπαινε κάποιος σπίτι σου και άρχισε και έβριζε, δε θα σε πείραζε;

Το ληξαμε απλα να απαντησω σας παρακαλω!

Στο σπιτι μου,γιατι φορουμ δεν εχω΄ολοι μπορουν να εκφραζονται ελευθερα οπως θελουν αρκει να μην προσβαλουν του αλλους.Εγω δεν προσεβαλα κανενα και ουτε εμαθα σε κανενα ανηλικο παιδακι αγνωστες λεξεις.Τωρα στο φορουμ που δεν θα ανοιξω ποτε,οι κανονες υπαρχουν για να εξυπηρετουν το δικαιο και μονο.Καταλαβαινω τον Φανη γιατι η θεση του ειναι δυσκολη απλα πιστευω πως παντα πρεπει να εκτημουμε τις καταστασεις δηλαδη οι κανονες λενε μην βριζεις...Ναι οκ απλα τοτε οι μισοι ειναι για μπαν γιατι εστω μια εχουν βρισει και για τους ακαμτους θεωρητικα κανονες αυτο φτανει.Τωρα απαξ και το τρεναρεις μεσα σε μια νοητη γραμμη και στηριζεις στον "φιλο" σου που "βαζεις" μεσα στο "σπιτι" σου και αυτος σε σενα αυτη την γραμμη μια απλη υπενθυμηση μου εφτανε.

Σε ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από vgiozo

Για το κείμενο του φίλου, να με συγχωρεί αλλά καλύτερα να μην το αγγίξει καθόλου το συγκεκριμένο...αν δεν διαβάζεις αρχαία ή του συκουτρή, είτε του gallop στα αγγλικά...αυτό που σουέδωσα εγώήταν του Jowett...

επειδή μπερδεύτηκα...

εννοείς το κείμενο που εδωσα στο λινκ?

ειλικρινά δεν το εχω διαβάσει (το συγκεκριμένο) αφου το έχω σε βιβλίο, αλλά και πάλι εχει τόση σημασία ο εκδότης ?

Link to comment
Share on other sites

τεράστια...αν διαβάσεις τη μετάφραση του jowett και έχεις δίπλα σου το κείμενοθα καταλάβεις τί εννοώ...σαν να διαβάζεις διαφορετικό έργο..

όπου ακούς ελεύθερη μετάφραση μακρυά...υποτίθεται ότι εξομαλύνειτις δυσκολίες...στην ουσία παρακάμπτει όλα τα προβλήματα μετάφρασης και συνεπώς ερμηνείας και κατανόησης...μακρυά...

Συκουτρής και μόνο για το συγκεκριμένο...

Και το αρχαίο κείμενο ποικίλει από έκδοση σε έκδοση...

Link to comment
Share on other sites

Αντιληπτόν και κατανοητόν!

το λινκ το παρέθεσα μετά απο πρόχειρη έρευνα στον γουγλη και για να είμαι ειλικρινής δεν πρόσεξα κάν αυτό που αναφέρεις αλλά θεώρησα οτι είναι αρκετό για να πάρει κάποιος μια ιδέα πρίν τρέξει στα βιβλιοπωλεία, άλλωστε το οτι είναι ελευθερη μετάφραση αναφέρεται εντίμως απο την πρώτη σελίδα. Το βιβλίο βέβαια που έχω έχει μέσα και το αρχαίο κείμενο σε παράθεση αφου η κατάρτιση μου δεν μου έδωσε ποτέ την ευκαιρία να εμβαθύνω στα αρχαία.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από astrolabos

Γιατί - για να ακολουθήσω το παράδειγμα του chosen - μπορείς να φανταστείς τον Rock Hudson στην ίδια στάση;

Sorry που παρεμβαινω στις φαντασιωσεις σας, αλλα ουτε τον Αλεξανδρο, ουτε τον Rock Hudson, ουτε αλλον αντρα φανταζομαι "στα τεσσερα".

Εσεις φανταστειτε οποιον θελετε, εμενα οι φαντασιωσεις μου περιοριζονται απο την θηλυκοτητα και τα γυναικια στηθη... :p

Σοβαρα τωρα: ολες αυτες τις μερες που βλεπω τους "ειδικους" στα καναλια να αναλωνονται σε εξηγησεις του στυλ "ναι, οι αρχαιοι το κανανε, αλλα οχι ο Μεγας" μου θυμιζουν 16χρονα αγορακια που λενε "Ολες οι γυναικες ειναι p00tανες εκτος απο τη μαμα μου και την αδερφη μου"...

Σε λιγο θα μας πουνε οτι ο Αλεξανδρος δεν φορουσε τηβενους και πανοπλιες, αλλα παντελονια και γραβατες...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.