Jump to content



Corsair Dominator Platinum (2x8GB) DDR3 από Easy Buy World


NoDsl

Recommended Posts

  • Replies 42
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

απολύτως :-) μη με συνερίζεσαι, τον SLN τον ρώτησα γιατί απέρριψε μητρική που δεν υπάρχει ακόμη σε Χ99. Με έχει ταράξει ο άλλος με τις πατάτες στο σουβλάκι.

Πάντως NoDsl ενώ καταλαβαίνω απολύτως την έλλειψη διάθεσης να ασχοληθείς, διαφωνώ για το «παρανοϊκό» και τον «δικηγορολάγνο». Κι εγώ βαρέθηκα να ασχοληθώ με παραγγελία αλλά καλώς έκανε ο φίλος που τις παράγγειλε κι ενημέρωσε εδώ.

Link to comment
Share on other sites

απολύτως :-) μη με συνερίζεσαι, τον SLN τον ρώτησα γιατί απέρριψε μητρική που δεν υπάρχει ακόμη σε Χ99. Με έχει ταράξει ο άλλος με τις πατάτες στο σουβλάκι.

Πάντως NoDsl ενώ καταλαβαίνω απολύτως την έλλειψη διάθεσης να ασχοληθείς, διαφωνώ για το «παρανοϊκό» και τον «δικηγορολάγνο». Κι εγώ βαρέθηκα να ασχοληθώ με παραγγελία αλλά καλώς έκανε ο φίλος που τις παράγγειλε κι ενημέρωσε εδώ.

Το «παρανοϊκός» και «δικηγορολάγνος» δεν ήταν προσωπικοί χαρακτηρισμοί στον Samael, αλίμονο. Απλά επειδή πολλά "παιδάκια" στα ιντεργουεμπζ κάνουν σαν να τους έχουν "φάει το μπιφτέκι" τελευταία θεωρώ πως αυτός είναι ο σωστός τρόπος αντιμετώπισης τέτοιων φαινομένων. Δεν σου κάνει; Κανείς δεν σε υποχρεώνει να ψωνίσεις. Σου έκατσε; Με γεια σου με χαρά σου. Δεν σου έκατσε; Φάε ένα σνίκερς.

Έγινε επεξεργασία από NoDsl
Link to comment
Share on other sites

Θα ξεφύγουμε σε γενική συζήτηση περί διαφήμισης, προσφορών, νόμιμου αλλά τέλος πάντων:

η συμπεριφορά του παρανοϊκού και δικηγορολάγνου είναι αυτή που κρατά μερικές φορές τα μπόσικα για να μην φτάσουμε στο άλλο άκρο όπου ο καθένας βάζει ψεύτικες προσφορές δολώματα κι άσε τον καταναλωτή (και οποιονδήποτε νομοταγή ανταγωνιστή) να κουρεύεται...

Κατανοώ ποια συμπεριφορά προσπαθείς να κριτικάρεις αλλά σου επισημαίνω να το δεις κι υπό αυτό το πρίσμα.

Γενικώς μιλώντας, μου φαίνεται να κινδυνεύω περισσότερο από ανεξέλεγκτες εμπορικές πρακτικές παρά από την κατάχρηση εκ μέρους (χασομέρηδων συχνότατα) καταναλωτών. Αν το καλοσκεφτείς στην τελική κανείς δεν έγινε πλούσιος χάνοντας την ώρα του μπας και πετύχει σκοτωμένη τιμή, ενώ κάμποσοι ψιλοχάνουν παρασυρόμενοι σε αγορές που ίσως να μην έκαναν νομίζοντας ότι η έκπτωση αξίζει. Στο όλο οικοσύστημα είναι ωφέλιμη η παρουσία και των παρανοϊκών, με μεγαλύτερο ωφελημένο μάλιστα από την συμπεριφορά τους τον κάθε αξιοπρεπή έμπορο που δεν καταφεύγει σε δόλιες πρακτικές.

ΥΓ: εννοείται ότι δεν αναφέρομαι προσωπικά σε κάποιον, απλώς το γράφω με αφορμή το σχόλιό σου. Παρομοίως θεωρώ χρήσιμη την παρουσία σχολίων όπως το δικό σου με ανάλογο σκεπτικό από την ανάποδη. (=να κρατιούνται κάπου τα μπόσικα)

Link to comment
Share on other sites

Γενικώς μιλώντας, μου φαίνεται να κινδυνεύω περισσότερο από ανεξέλεγκτες εμπορικές πρακτικές παρά από την κατάχρηση εκ μέρους (χασομέρηδων συχνότατα) καταναλωτών. Αν το καλοσκεφτείς στην τελική κανείς δεν έγινε πλούσιος χάνοντας την ώρα του μπας και πετύχει σκοτωμένη τιμή, ενώ κάμποσοι ψιλοχάνουν παρασυρόμενοι σε αγορές που ίσως να μην έκαναν νομίζοντας ότι η έκπτωση αξίζει. Στο όλο οικοσύστημα είναι ωφέλιμη η παρουσία και των παρανοϊκών, με μεγαλύτερο ωφελημένο μάλιστα από την συμπεριφορά τους τον κάθε αξιοπρεπή έμπορο που δεν καταφεύγει σε δόλιες πρακτικές.

Όταν δεν υπάρχει ένα ουσιαστικό νομικό πλαίσιο που να προστατεύει τα δικαιώματα και να επισημαίνει τις υποχρεώσεις της κάθε πλευράς, και όσο η αγορά είναι δρελομπου το φαινόμενο θα γίνεται γεγονός.

Αν αυτό είναι το μόνο που νιώθεις ότι κινδυνεύεις την σήμερον ημέρα και αν κάποιοι παρασύρονται σε αγορές που δεν θα έκαναν θεωρώ ότι εμπίπτει στα όρια της κοινής λογικής που διαθέτει ο καθένας μας. Αν δεν καταλαβαίνεις το αυτονόητο, δεν σου φταίει ούτε το κατάστημα, ούτε η τράπεζα που δίνει το δάνειο, ούτε το Μητσοτάκης που έφτασε τα 96.

Link to comment
Share on other sites

Να με σχωράτε, αλλά υπάρχει σαφές και συγκεκριμένο νομικό πλαίσιο, που προστατεύει και τις δύο πλευρές. Ο λόγος που του κουράζουμε και λίγο παραπάνω στο θέμα "Δικαιώματα Καταναλωτή" είναι διότι συνήθως το αγνοεί ο καταναλωτής.

Από τη στιγμή που κατά τη συναλλαγή από απόσταση λαμβάνεις υπόδειγμα εγγράφου τιμολόγησης, η σύμβαση θεωρείται συναφθείσα και ο προμηθευτής είναι υποχρεωμένος να την τιμήσει.

Δεν καλύπτεται ούτε από τη γενική αναφορά "δεν φέρουμε ευθύνη για τυπογραφικά λάθη". Αν το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν είναι συνδεδεμένο με το σύστημα της αποθήκης και η συμπλήρωση της φόρμας από τον καταναλωτή θεωρείται απλά "παραγγελία", τότε το κατάστημα δεν δικαιούται να χρεώσει προκαταβολικά το κόστος και να αποστείλει παραστατικό, ενώ πρέπει να έχει σαφή σχετική αναφορά (πχ "θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας").

Καταλαβαίνω ότι υπάρχουν περιπτώσεις ανωτέρας βίας και τα καλά καταστήματα ξεχωρίζουν από τον τρόπο που διαχειρίζονται αυτές. Η συγκεκριμένη όμως, σε πρώτη ανάγνωση δε μοιάζει για τέτοια.

Link to comment
Share on other sites

Επιπλέον να πω ότι η συνεργασία μου με την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή πάντα έφερνε αποτέλεσμα αλλά μιλάω για περιπτώσεις στις οποίες καλυπτόμουν απολύτως από το νομικό πλαίσιο. Αν κάποιος θέλει να έχει πάντα το δίκιο με το μέρος του απλά είναι αδύνατο να το πετύχει καθώς ο νόμος προστατεύει εξίσου και τις 2 πλευρές. Για παράδειγμα είναι λογικό να μην αποδέχεται DOA το κατάστημα μετά από 1 χρόνο κτήσης της συσκευής καθώς το λογικό είναι να έχουμε δοκιμάσει όλες τις λειτουργίες της εντός των πρώτων μηνών χρήσης (γι' αυτό και το ανάλογο 6μηνο "DOA" που επιβάλλει ο νομοθέτης).

Έγινε επεξεργασία από cna
Link to comment
Share on other sites

Να με σχωράτε, αλλά υπάρχει σαφές και συγκεκριμένο νομικό πλαίσιο, που προστατεύει και τις δύο πλευρές

Ναι ε; Τα καλά και συμφέροντα πάντα.

Να σε ρωτήσω. Επειδή το είδα από πρώτο τραπέζι πίστα και γιατί πολλοί δεν δίνουν δεκάρα για την πλευρά του ("σωστού")επιχειρηματία, αν εξαιρέσεις τα λαμόγια και ανάλογες πρακτικές ποιος τον προστατεύει από τα RMA αναβάθμισης; Πλέον που επιστροφή γίνεται και σε ανοιγμένα πακέτα, το ανοιγμένο τι θα το κάνει το μαγαζί; Θα μου πεις και εσύ την εύκολη απάντηση του να το χώσει εκεί που δε βλέπει ήλιος;

Μαζί σου για τις ψεύτικες προσφορές, τα "λάθη" και όλα αυτά. Υποθέτω βέβαια πως δέχεσαι ότι γίνονται λάθη γιατί μερικοί στα @@ τους και το διατυμπανίζουν ανοικτά "Ας απολύσουν τον υπάλληλο, ας τον κρεμάσουν, ας έχουν 3 άτομα να κοιτάνε τιμές πριν τις σηκώσουν" κτλ. Γεμίσαμε δικαστές και "σύντροφους".

PS: Στο λίνκ της υπογραφής του [MENTION=15616]cna[/MENTION] βλέπεις πουθενά ο "Ο αγοραστής υποχρεούται"; Εγώ βλέπω μόνο "Ο πωλητής υποχρεούται".

Έγινε επεξεργασία από NoDsl
Link to comment
Share on other sites

βλέπεις πουθενά ο "Ο αγοραστής υποχρεούται"; Εγώ βλέπω μόνο "Ο πωλητής υποχρεούται".

Μα το είπα (πάντα ήθελα να κουοτάρω τον εαυτό μου :D):

Ο λόγος που του κουράζουμε και λίγο παραπάνω στο θέμα "Δικαιώματα Καταναλωτή" είναι διότι συνήθως το αγνοεί ο καταναλωτής.

Αν ήμουν έμπορος και αν αυτό ήταν το κοινό του Λαμπ, θα έγραφα ολημερίς για το πώς να προστατευτούμε από κακόβουλους καταναλωτές! :hehe:

Δεν ξέρω τι ακριβώς εννοείς "RMA αναβάθμισης", οπότε δεν μπορώ να απαντήσω. Αν το προϊόν αποδειχτεί ελαττωματικό, θα αντικατασταθεί κανονικά από την κατασκευάστρια. Πού είναι το πρόβλημα και πώς επωμίζεται το κόστος ο πωλητής;

Link to comment
Share on other sites

Εννοεί ότι έχεις έναν εξάρτημα (πχ μητρική) το οποίο "κάηκε" ή κάηκε και επειδή το πήρε πριν 3 χρόνια 150€ στα ζητάει σε πίστωση για να αγοράσει την σουπερ ντουπερ νέα μητρική.

Από την μια έχει δίκιο το κατάστημα να του πει 775 αγόρασες; θα σου δώσω 775, από την άλλη όμως θα πει ο πελάτης εγώ πήρα ότι καλύτερο και συνεχίζω να θέλω ότι καλύτερο. Γιατί να βγάλω το SLI και το RAID μου και να δεχτώ την μητρική σου των 45€;

Link to comment
Share on other sites

Εννοεί ότι έχεις έναν εξάρτημα (πχ μητρική) το οποίο "κάηκε" ή κάηκε και επειδή το πήρε πριν 3 χρόνια 150€ στα ζητάει σε πίστωση για να αγοράσει την σουπερ ντουπερ νέα μητρική.

Από την μια έχει δίκιο το κατάστημα να του πει 775 αγόρασες; θα σου δώσω 775, από την άλλη όμως θα πει ο πελάτης εγώ πήρα ότι καλύτερο και συνεχίζω να θέλω ότι καλύτερο. Γιατί να βγάλω το SLI και το RAID μου και να δεχτώ την μητρική σου των 45€;

Και του απαντάς αυτό και σκάει: Απόσβεση (λογιστική)

Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια πιστεύω βρίσκεται κάπου στη μέση.

Εσύ σαν κατάστημα είσαι υποχρεωμένος να του επιστρέψεις κάτι, ο πελάτης θέλει κάτι άλλο.

Αν τον πείσεις να πάρει κάτι πιο καινούριο και σου κάνει και 300€ τζίρο με την ευκαιρία της αναβάθμισης μπορεί να συμφέρει αυτό το κατάστημα από το να χάσει ένα πελάτη.

ΥΓ: Δεν έχω κατάστημα με υπολογιστές οπότε κάνω εικασίες

ΥΓ2: ακόμη και μετά τον χωρισμό του θέματος από τις προσφορές έχουμε ξεφύγει τελείως για 2η φορά από το θέμα

Link to comment
Share on other sites

Ναι ε; Τα καλά και συμφέροντα πάντα.

Να σε ρωτήσω. Επειδή το είδα από πρώτο τραπέζι πίστα και γιατί πολλοί δεν δίνουν δεκάρα για την πλευρά του ("σωστού")επιχειρηματία, αν εξαιρέσεις τα λαμόγια και ανάλογες πρακτικές ποιος τον προστατεύει από τα RMA αναβάθμισης; Πλέον που επιστροφή γίνεται και σε ανοιγμένα πακέτα, το ανοιγμένο τι θα το κάνει το μαγαζί; Θα μου πεις και εσύ την εύκολη απάντηση του να το χώσει εκεί που δε βλέπει ήλιος;

Ο νόμος ισχύει για όλους στον ίδιο βαθμό. Όπως προστατεύει τον καταναλωτή έναντι του καταστήματος έτσι προστατεύει και το κατάστημα έναντι του προμηθευτή και πάει λέγοντας. Το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα είναι να μην πουλάνε οι κατασκευαστές ό,τι σαβούρα έχουν αλλά να δίδουν προϊόντα προσεγμένα από κάθε άποψη. Άλλωστε οι κατασκευαστές φροντίζουν να ασφαλίζουν ιδιωτικά την παραγωγή τους οπότε κάποιο ποσοστό κακών προϊόντων αποζημιώνεται. Από την άλλη, λόγω παγκοσμιοποιημένης αγοράς, δεν είναι δυνατόν να επιβάλλεται στον καταναλωτή να κυνηγήσει ο ίδιος την κατασκευάστρια ή τον προμηθευτή γι' αυτό και η νομοθεσία αφορά τις σχέσεις πωλητή (γενικά) - αγοραστή (γενικά).

PS: Στο λίνκ της υπογραφής του [MENTION=15616]cna[/MENTION] βλέπεις πουθενά ο "Ο αγοραστής υποχρεούται"; Εγώ βλέπω μόνο "Ο πωλητής υποχρεούται".

Έχει και ο αγοραστής κάποιες υποχρεώσεις όπως για παράδειγμα θα πρέπει να αποδείξει ο ίδιος, μετά το πέρας των 6 μηνών από την αγορά, ότι το πρόβλημα οφείλεται σε κατασκευαστικό λάθος. Αν δεν το έχω αποτυπώσει αυτό τότε πρόκειται περί δικού μου λάθους αν και αναφέρεται στον νόμο σαφώς. Επίσης, όπως καταλαβαίνεις κι εσύ, δεν ήταν δυνατόν να χωρέσουν όλα τα άρθρα του νόμου σε μια δημοσίευση οπότε καλό θα είναι να ανατρέχει κανείς και στο link του νόμου το οποίο, αν δεν απατώμαι, υπάρχει στην δημοσίευση της υπογραφής.

[MENTION=10678]thanassis[/MENTION]: εάν το κατάστημα, εντός των 2 ετών για τα οποία παρέχεται νομική κάλυψη, αδυνατεί να αντικαταστήσει το προϊόν με ίδιο τότε υποχρεούται είτε να επιστρέψει το ποσό της αγοράς όπως αυτό αναγράφεται στην απόδειξη (η πίστωση δεν παίζει, είναι εφεύρεση των καταστημάτων για να μένει το χρήμα στην εταιρεία) ή να δώσει άλλο προϊόν αντίστοιχων προδιαγραφών. Δηλαδή αν έχω αγοράσει δίσκο χωρητικότητας 500GB τότε θα πρέπει να μου δώσει δίσκο 500GB ασχέτως εάν ο καινούργιος είναι καλύτερης τεχνολογίας κλπ. Αν πάλι έχουν καταργηθεί μέχρι τότε οι δίσκοι των 500GB θα πρέπει να μου δώσει δίσκο 1GB (ή όποια θα είναι η ελάχιστη τότε χωρητικότητα). Ειδάλλως μου επιστρέφει στο ακέραιο το ποσό που κατέβαλα (και όχι βλακείες του στυλ "το προϊόν που αγοράσατε πλέον αξίζει Χ/3 ευρώ") και με αφήνει να πάω στην ευχή της Παναγιάς...

Έγινε επεξεργασία από cna
Link to comment
Share on other sites

Αυτό είναι Ελληνική μαγκιά...

Γι' αυτό μεγάλες αλυσίδες έπαψαν να στέλνουν Ελλάδα ή αύξησαν τα μεταφορικά, γι' αυτό πολύ σύντομα θα έχουμε ολιγοπώλια από παγκόσμιους κολοσσούς που δεν θα μπορείς να κάνεις τίποτα και θα έχουν τη ΓΓΚ χεσμένη, γι' αυτό τα δικαιώματα που δίνει ο κατασκευαστής πάνω σε αυτό που αγοράζεις συνεχώς μειώνονται, γι' αυτό η ASUS ακόμα και στις ROG κόβει εγγυήσεις για πλάκα πλέον, γι' αυτό το κοινωνικό χάσμα ολοένα αυξάνεται.

Μακάρι να μείνετε για όλη σας τη ζωή αποκλειστικά καταναλωτές.:beer:

Link to comment
Share on other sites

Ποια είναι η ελληνική μαγκιά; Ο νόμος πάνω στον οποίον βασίστηκε η δημοσίευση είναι (ελλιπής σε μερικά σημεία του) εφαρμογή της αντίστοιχης Κοινοτικής Οδηγίας. Κι ενώ η Κοινοτική Οδηγία αναφέρει το διάστημα των 2 ετών ως warranty (εγγύηση) οι δικοί μας το έκαναν νομική κάλυψη ανοίγοντας δρόμο στην ασυδοσία των καταστημάτων με δεδομένο ότι από ένα σημείο και μετά κανείς δεν θα θελήσει να εμπλακεί σε δικαστικούς αγώνες (ειδικά εάν μιλάμε για αντικείμενα μικρής αξίας).

Το πρόβλημα κόστους που αναφέρεις έχει να κάνει με το μέγεθος της Ελληνικής αγοράς. 10 εκατομμύρια είμαστε, λιγότεροι και από τους κατοίκους της Νέας Υόρκης.

Link to comment
Share on other sites

Εννοεί ότι έχεις έναν εξάρτημα (πχ μητρική) το οποίο "κάηκε" ή κάηκε και επειδή το πήρε πριν 3 χρόνια 150€ στα ζητάει σε πίστωση για να αγοράσει την σουπερ ντουπερ νέα μητρική.

Από την μια έχει δίκιο το κατάστημα να του πει 775 αγόρασες; θα σου δώσω 775, από την άλλη όμως θα πει ο πελάτης εγώ πήρα ότι καλύτερο και συνεχίζω να θέλω ότι καλύτερο. Γιατί να βγάλω το SLI και το RAID μου και να δεχτώ την μητρική σου των 45€;

Το σκεπτικό το κάλυψε ο [MENTION=15616]cna[/MENTION] παραπάνω, αλλά αποσαφηνίζω:

ο καλόπιστος καταναλωτής δεν έχει λόγο να μη δεχτεί προϊόν εφάμιλλων ή καλύτερων προδιαγραφών σε αντικατάσταση του "καμμένου" ή καμμένου. Αν δεν υπάρχει (εξαιρετικά σπάνιο στο χώρο των προϊόντων τεχνολογίας), τότε μπορεί να απαιτήσει να του επιστραφεί το αρχικό ποσό. Στη δική σου περίπτωση, αν είχε μητρική με SLI-RAID, του δίνεις μια με SLI-RAID ή όποιες άλλες ουσιώδεις προδιαγραφές είχε το αρχικό προϊόν.

Αν αναιτιολόγητα και κακόπιστα απορρίπτει καλύτερα προϊόντα, το κατάστημα ας τον αφήσει να προσφύγει σε ΓΓΚ, ΣτΚ, όπου αλλού...

Re: ΥΓ2> Νομίζω καλώς έχουμε επεκταθεί στα θέματα πέρα από τη συγκεκριμένη παραγγελία στο νέο θέμα, αλλά αν θες, το ξαναχωρίζω! :D

Link to comment
Share on other sites

Re: ΥΓ2> Νομίζω καλώς έχουμε επεκταθεί στα θέματα πέρα από τη συγκεκριμένη παραγγελία στο νέο θέμα, αλλά αν θες, το ξαναχωρίζω! :D

Άστο μωρέ, μιας και είναι αρκετά σημαντικό και το θέμα της εγγύησης (ή κάνε το νέο θέμα να σκοτωθούμε με τις εγγυήσεις):D

Link to comment
Share on other sites

Dispute στο PayPal για λόγους αρχής και αγένειας.

Αρνητική όπου υπάρχει αξιολόγηση να σηκωθουν μα φυγουν από skroutz και λοιπές ιστοσελίδες και να πάνε να κάνουν παρέα με eshop και λοιπά μαγαζάκια.

Δωρεάν κλικ τέλος.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.