speedman_26 Ιανουάριος 11, 2015 #1821 Ιανουάριος 11, 2015 Απορία άμα κάποιος είναι συγγενείς όχι πολύ κοντινος και τον πήγαινες αεροδρόμιο απόσταση 117 χιλιόμετρα ζητάς λεφτά; είχα μια συζήτηση και πιστεύω εγώ σε συγγενή δεν ζητάς εκτός αν δώσει μόνος οι άλλοι διαφωνούν
astrolabos Ιανουάριος 11, 2015 Author #1822 Ιανουάριος 11, 2015 Πόσο σου κοστίζει να πας και να έρθεις από το αεροδρόμιο; Εγώ υπολογίζω γύρω στο 50αρικο (μαζί με τη φθορά του αυτοκινήτου). Σου περισσεύουν;
speedman_26 Ιανουάριος 11, 2015 #1823 Ιανουάριος 11, 2015 Όχι διότι τώρα δεν έχω δουλειά. Του είπα πει 30€ και του φάνηκαν πολλά
Delijohn Ιανουάριος 11, 2015 #1824 Ιανουάριος 11, 2015 κανόνες δεν υπάρχουν.. είναι στη διακριτική ευχέρεια των άλλων.. για μένα α) αν είσαι ταξιτζής: αν πρότεινες ο ίδιος να τους πας.. δεν ζητάς κι ελπίζεις να σου δώσουν.. επειδή είσαι ταξιτζής όμως, θα σου δώσουν! Αν δεν είναι αναίσθητοι. β) αν δεν είσαι ταξιτζής και το πρότεινες για τη καλή σου τη καρδιά.. θα το εκτιμήσουν κ θα σου δώσουν κάτι.. εκτός αν είναι αναίσθητοι γ) αν στο ζήτησαν οι ίδιοι.. θα δώσουν κάτι οπωσδήποτε.. εκτός αν εκτός από αναίσθητοι, θέλουν κ ξύλο! δ) αν δεν είναι τόσο μακρινοί συγγενείς, θα δώσουν κάτι οπωσδήποτε.. εκεί πάλι έχεις θέμα με το αν θα πάρεις εσύ λεφτά, επειδή το κάνεις όντως "από καλή διάθεση".. όπως π.χ. αν είναι η κοπέλα, ένας φίλος ή οι γονείς σου.. 1
Guest Ιανουάριος 11, 2015 #1825 Ιανουάριος 11, 2015 Για τόση απόσταση, θα ζητούσα σίγουρα τα λεφτά της βενζίνης
speedman_26 Ιανουάριος 11, 2015 #1826 Ιανουάριος 11, 2015 Ο αδερφός αυτή που έχει παντρευτεί έχει μια αδερφή αυτής της αδερφής είναι γιος δεν τον λες και ακριβώς συγγενή ας πούμε φίλο 1
Delijohn Ιανουάριος 11, 2015 #1827 Ιανουάριος 11, 2015 (edited) αν μιλάμε για παιδί <30 πες του να πάει με κάποιο express λεωφορείο ή αν έχει πολλά πράγματα, να πάει με το μετρό.. θα του κοστίσει 2,5€ (μειωμένο) για το λεωφορείο ή 8€ για το μετρό.. κι επειδή το έχω κάνει ξημερώματα και με 2 μεγάλες βαλίτσες κ τσάντα φορεμένη στον ώμο, δεν είναι και τίποτα δύσκολο να πας με μετρό αεροδρόμιο.. η άνεση πληρώνεται ειδικά για τον γιο της αδερφής του παντρεμένου!#$%#$#^Υ! παραλίγο να πετάξω bsod για να καταλάβω τη σύνδεση! Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 11, 2015 από Delijohn 2
yanni Ιανουάριος 11, 2015 #1828 Ιανουάριος 11, 2015 (edited) Όχι διότι τώρα δεν έχω δουλειά. Του είπα πει 30€ και του φάνηκαν πολλάΤότε "Με συγχωρείς αλλά δεν μου περισσεύουν. Είναι πολύ μεγάλο το κόστος να σε πάω στο αεροδρόμιο και αυτή την περίοδο είμαι στριμωγμένος οικονομικά". Άλλο πράγμα να του στήσεις ένα PC που δεν σου κοστίζει τίποτα, αλλά αυτός μπορεί να γλυτώσει τα χρήματα του τεχνικού, άλλο να μπεις μέσα ΕΣΥ 50€. Συγγενής δεν σημαίνει ότι τον αφήνουμε να μας εκμεταλλευτεί στον βαθμό που να τον πληρώνουμε και από πάνω. Συγγένεια δεν είναι κάτι στο οποίο πληρώνεις συνδρομή όταν είσαι άνεργος.Όπως είπε και ο Delijohn, ας πάρει κάποιο λεωφορείο ή άλλο μέσο μαζικής μεταφοράς. Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 11, 2015 από yanni 2
speedman_26 Ιανουάριος 11, 2015 #1829 Ιανουάριος 11, 2015 Είναι χωριό αλλά έχει λεωφορείο θα του κοστίσει 7€ +10 ένα ταξί από κέντρο μετά για αεροδρόμιο =17€
greekfragma Ιανουάριος 11, 2015 #1830 Ιανουάριος 11, 2015 Είναι χωριό αλλά έχει λεωφορείο θα του κοστίσει 7€ +10 ένα ταξί από κέντρο μετά για αεροδρόμιο =17€ Και το συζητάς ακόμα; 2
speedman_26 Ιανουάριος 11, 2015 #1831 Ιανουάριος 11, 2015 Αυτός επέμενε οτι ήθελε τον πάω εγω. Έληξε το θέμα μου είπε θα παει με μια κοπέλα εχει δουλειά και αυτή στην πόλη και θα κατέβει έτσι και αλλιώς
TechMonkey Ιανουάριος 11, 2015 #1832 Ιανουάριος 11, 2015 Αν κάνετε παρέα θα μπορούσες να τον πας δωρεάν και να σε κεράσει κάποια φορά για να σε ξεπληρώσει...
jpavly Ιανουάριος 11, 2015 #1833 Ιανουάριος 11, 2015 Admίνιδες και linuxάδες, φύγετε από το ΠΟΘ κι ελάτε εδώ: http://www.thelab.gr/topic/140960-%CF%80%CF%81%CF%8C%CE%B2%CE%BB%CE%B7%CE%BC%CE%B1-%CE%BC%CE%B5-socket-%CF%83%CE%B5-mysql-mysqlsock/
filthy_dwarf Ιανουάριος 11, 2015 #1834 Ιανουάριος 11, 2015 εγώ που έχω κάνει ανάλογο το έκανα φυσικά τζάμπα αφού είναι συγγενής αλλα φυσικά και εγώ όταν χρειάζομαι κάτι θα με βοηθήσει. έτσι λειτουργούν οι οικογένειες 5
greekfragma Ιανουάριος 11, 2015 #1837 Ιανουάριος 11, 2015 εγώ που έχω κάνει ανάλογο το έκανα φυσικά τζάμπα αφού είναι συγγενής αλλα φυσικά και εγώ όταν χρειάζομαι κάτι θα με βοηθήσει. έτσι λειτουργούν οι οικογένειες αν και συμφωνώ, στη προκειμένη περίπτωση δε μιλάμε για οικογένεια...και ειδικά μέσα στη κρίση πολλές τέτοιες περιπτώσεις από οπορτουνιστές εντός οικογενειακού κύκλου....τουλάχιστον στους φίλους και στους γνωστούς δε ντρέπεσαι να μιλήσεις ανοιχτά.
Lakisss Ιανουάριος 11, 2015 #1838 Ιανουάριος 11, 2015 (edited) εγώ που έχω κάνει ανάλογο το έκανα φυσικά τζάμπα αφού είναι συγγενής αλλα φυσικά και εγώ όταν χρειάζομαι κάτι θα με βοηθήσει. έτσι λειτουργούν οι οικογένειες https://sleeplessthought.files.wordpress.com/2014/06/brando-godfather.jpg Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 11, 2015 από Lakisss 1
filthy_dwarf Ιανουάριος 11, 2015 #1839 Ιανουάριος 11, 2015 αν και συμφωνώ, στη προκειμένη περίπτωση δε μιλάμε για οικογένεια...και ειδικά μέσα στη κρίση πολλές τέτοιες περιπτώσεις από οπορτουνιστές εντός οικογενειακού κύκλου....τουλάχιστον στους φίλους και στους γνωστούς δε ντρέπεσαι να μιλήσεις ανοιχτά.εγώ πάλι πιστευω θα έδινα την ευκαιρία. και αν φερόταν σαν γαϊδούρι. bb απο εμένα. υπάρχουν τα σόγια οικογένεια και τα σόγια 3 λαλούν και 2 χορεύουν. και η σόγια σος 4
Lazy Dog Ιανουάριος 11, 2015 #1840 Ιανουάριος 11, 2015 Παραγγελνεις κινητο απο Κινα και μεχρι να ερθει εχει βγει το επομενο μοντελο...true story 3
Recommended Posts