Wizard! Μάρτιος 17, 2016 #10641 Μάρτιος 17, 2016 Ποιά βρόχα, που δεν πήρα γυαλιά ηλίου μαζί στην παρέλαση και με πόνεσαν τα μάτια μου...
wrong method Μάρτιος 17, 2016 #10644 Μάρτιος 17, 2016 αυτός ο παλιόκαιρος χάλασε και τα σχέδια του Τόνυ (σημ Αστροκατ) που ήθελε πικνίκ στας εξοχάς..... 1
HotPeanut Μάρτιος 17, 2016 #10645 Μάρτιος 17, 2016 Μία ώρα πριν, το μέλος wrong method έγραψε: αυτός ο παλιόκαιρος χάλασε και τα σχέδια του Τόνυ (σημ Αστροκατ) που ήθελε πικνίκ στας εξοχάς..... Πικνίκ στο Φάληρο;
cyberdyne Μάρτιος 17, 2016 #10646 Μάρτιος 17, 2016 Εμένα δεν με φτάνει... @astrolabos να τους πουμε για πιο μεγάλο μοντέλο??? Το πρώτο αντρικό μοντέλο για μεγάλα μεγέθη!
wrong method Μάρτιος 17, 2016 #10647 Μάρτιος 17, 2016 2 hours ago, honda22 said: Πικνίκ στο Φάληρο; ο Τονισ κάνει πικνίκ όπου να'ναι καβασακι36 :
Wizard! Μάρτιος 18, 2016 #10648 Μάρτιος 18, 2016 Μην κάνετε άλλη διακοπή, είμαι σπίτι κι από τη βαρεμάρα, κάνω φασίνα... 3
Wizard! Μάρτιος 18, 2016 #10650 Μάρτιος 18, 2016 Έρχεται η πεθερά της την Κυριακή κι όπως καταλαβαίνεις, πρέπει το σπίτι να είναι σαν καινούριο... Οπότε, μάλλον τρομοκρατημένη είναι, παρά χαίρεται
PetrosD Μάρτιος 18, 2016 #10652 Μάρτιος 18, 2016 Δε σας είπα, έπλυνα το αμάξι λίγο πριν βρέξει!! Και για τους κακούληδες, πρόλαβα και το έβαλα στο γκαράζ μετά! 1
GruntGR Μάρτιος 18, 2016 #10654 Μάρτιος 18, 2016 epic flashback ^ ( τους ακουγε και μια ξανθια αλβανιδα με μεγαλα κουμπουρια και γαλαζια ματια στο θρανιο πισω μου <3 )
PetrosD Μάρτιος 19, 2016 #10655 Μάρτιος 19, 2016 6 hours ago, kpetros said: 12-13 ωρες υπνο , επισημο μελος ΖΝ νιωθω 6 ώρες κοιμήθηκα εχτές.
wrong method Μάρτιος 19, 2016 #10657 Μάρτιος 19, 2016 αϋπνία λεμεεε,από τις 3 προσπαθώ να κοιμηθώ αλλά τπτ
astrolabos Μάρτιος 19, 2016 Author #10658 Μάρτιος 19, 2016 Όσοι έχουν ένοχη συνείδηση δε μπορούν να κοιμηθούν 1
tommybertsen Μάρτιος 19, 2016 #10660 Μάρτιος 19, 2016 1 hour ago, astrolabos said: Όσοι έχουν ένοχη συνείδηση δε μπορούν να κοιμηθούν Οσοι εχουν συχνοουριες και ποναει η μεση τους επισης
Recommended Posts