Jump to content



Recommended Posts

  • Replies 25,5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • astrolabos

    2261

  • PetrosD

    2039

  • HotPeanut

    1614

  • wrong method

    1495

7 hours ago, Wizard! said:

Αυτό χρησιμοποιώ. Τώρα μιλάς σωστά, έψαξα και βρήκα και όντως έχουν το αποκαλούμενο Palette. Αυτό δε μπορούν να μας το μάθουν στη σχολή;

Έπρεπε να φτιάχνουμε τα κουμπιά με κώδικα; Και καλά να ναι λίγα, αλλά για γράψε κώδικα για ένα κομπιουτεράκι, μόνο για τα κουμπιά, θες πόσες εντολές :unsure:

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, UltraB said:

Αυτό χρησιμοποιώ. Τώρα μιλάς σωστά, έψαξα και βρήκα και όντως έχουν το αποκαλούμενο Palette. Αυτό δε μπορούν να μας το μάθουν στη σχολή;

Έπρεπε να φτιάχνουμε τα κουμπιά με κώδικα; Και καλά να ναι λίγα, αλλά για γράψε κώδικα για ένα κομπιουτεράκι, μόνο για τα κουμπιά, θες πόσες εντολές 

Τώρα, αν σου πω ότι εγώ εδώ και χρόνια έχω καταργήσει όλα τα εργαλεία τύπου "palette" και τα γράφω από το μηδέν...;

Καλά τα εργαλεία, αλλά πολλές φορές βάζουν σκουπίδια στον κώδικά και μετά τρως ώρα να καθαρίσεις, πόσο μάλλον να κάνεις debug.

Δεν ξέρω πως γίνεται ακριβώς στη Java, αλλά στο .ΝΕΤ μπορείς να τα φτιάξεις δυναμικά τα κουμπιά με loop.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 5 λεπτά, το μέλος PetrosD έγραψε:

Ποιος παραπονέθηκε για την υψηλή θερμοκρασία; Ορίστε, έβγαλε σύννεφα. Κανονίστε αύριο που θέλω πάω για μπάνιο να έχει κωλόκαιρο.

Αυτός! 1-0.

 

O Diablos3 ζεσταίνεται.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ωραία και η Infoquest...

Στέλνω μητρική με πρόβλημα στις 30/3. Παραλαμβάνουν ή 31/3 ή 1/4. Καθότι ήμουν εξωτερικό, βάνω τη μάνα να πάρει τελέφωνο να μας δώσουν αριθμό δελτίου παραλαβής.

-δεν έχει παραληφθεί

-Μα, βλέπω εδώ ότι παρέλαβε ο κύριος τάδε

-Θα σας καλέσουμε σε λίγο

Μετά από κανένα μισάωρο, ενημέρωσαν ότι είχε μείνει στην αποθήκη, και τώρα μπήκε στο σέρβις. Δίνουν τον αριθμό για να βλέπω Online πως πάει. Αυτά στις 5/4

φαστ φόργουορντ, 12/4:

"Κατάσταση: το προϊόν παρελήφθη από το τμήμα τεχν. υποστήριξης"

13/4:

"Δεν Υπάρχουν Εγγραφές. Θα μεταφερθείτε αυτόματα στην προηγούμενη σελίδα."

WTF?!?!

 

14/4: Πήρα τηλέφωνο, με ενημέρωσαν ότι έχει γίνει αντικατάσταση και έχει αποστολή, και ότι στο σάιτ δεν εμφανίζεται γιατί έχει κλείσει η υπόθεση...

 

ΥΓ Υπ'όψιν, σκηνικό με προϊόν να έχει μείνει στην αποθήκη τους και να το έχουν ξεχάσει, έχει ξανασυμβεί (27" iMac, όχι τπτ μικρό :p)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.