Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

δείτε τι συμβαίνει σε κάποια πολιτισμένα μέρη του κόσμου κ πώς αντιμετωπίζονται οι παραβάτες (που δεν παρανομούν απλά, αλλά θέτουν και σε κίνδυνο άλλες ζωές)

 

Αυτός ο άνθρωπος πλήρωσε... 54.000 ευρώ για μια κλήση!

  

Στην Ελλάδα ο νόμος του "Ξέρεις ποιος είμαι εγώ ρε", είναι υπεράνω ΚΟΚ και λοιπές γατιές

Link to comment
Share on other sites

Τα συνεργεία που ασχολούνται με την αισθητική βελτίωση των αυτοκινήτων έχουν έμπειρο και ενημερωμένο/αξιόπιστο προσωπικό ή δεν ξέρουν τι τους γίνεται και το μόνο που τους νοιάζει είναι να πουλήσουν τα προϊόντα τους; Άραγε πώς μπορώ να ελέγξω και να δοκιμάσω την ποιότητα μις μεμβράνης προτού την αγοράσω και τοποθετήσω; Λέτε να έχουν κανένα αυτοκίνητο για δοκιμή; Δυστυχώς κανένας γνωστός μου δεν έχει τοποθετήσει. Και στο παρμπρίζ υπάρχουν μεμβράνες που μπαίνουν στο επάνω μέρος για να μειώνουν τις ακτίνες που μπαίνουν ύπουλα στα μάτια από τόσο ψηλά; Είναι εξαιρετικά ενοχλητικό, ιδίως όταν έχει έντονη ηλιοφάνεια. Κάποτε τη δεκ. '90 οι σοβαρές σχολές οδήγησης έδιναν δώρο τέτοιες διαφημιστικές μεβράνες σε ποικίλα χρώματα, πχ πράσινο, μπλε κτλ. Βέβαια ήταν μικρής διάρκειας, κοινώς κρατούσαν μερικά χρόνια μέχρι να ξεκολλήσουν από τη μακροχρόνια έκθεση στον ήλιο, αλλά ήταν αρκετά χρήσιμες και βολικές.

Link to comment
Share on other sites

Αλήθεια, γιατί τη θες τη μεμβράνη;;; Αν σε ενοχλεί τόσο πολύ ο ήλιος (όπως κι εμένα!!!!), γιατί δε φοράς γυαλιά ηλίου;;; 

Η μεμβράνη είναι πιο μόνιμη κ θα σ'ενοχλεί όταν οδηγείς με χαμηλότερο φωτισμό (απόγευμα/βράδυ).

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Τα συνεργεία που ασχολούνται με την αισθητική βελτίωση των αυτοκινήτων έχουν έμπειρο και ενημερωμένο/αξιόπιστο προσωπικό ή δεν ξέρουν τι τους γίνεται και το μόνο που τους νοιάζει είναι να πουλήσουν τα προϊόντα τους;

 

I LOLed!!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  Κοίτα η μεμβράνη κατά τη δική μου γνώμη είναι κάτι που είχα παρεξηγήσει. Την είχα συνδέσει με καγκουροκαταστάσεις και μόνο και είμαι και εγώ απο αυτούς που δίνουν πολύ σημασία στην λειτουργικότητα και όχι στο φαίνεσθαι. Είμαι αντίθετος σε πολύ σκούρες μεμβράνες. Έχει διάφορες διαβαθμίσεις και μπορείς να διαλέξεις μια ήπια. Κάνουνε δουλειά απέναντι στην UV ακτινοβολία. Μου το έιχε δείξει ο τύπος που τις τοποθέτησα με ειδικό όργανο και είχε δίκιο μιας και το διαπίστωσα και στην πράξη. Το αυτοκίνητο μέσα γινότανε φούρνος το καλοκαίρι και το χέρι μου έπαιρνε χρώμα. Το a/c δουλεύει πιο ξεκούραστα και το εσωτερικό του αυτοκινήτου "φθείρεται" λιγότερο. 

 

  Διάλεξε μια επώνυμη μεμβράνη όπως llumar,3m,madico (ρίξε και μια ματιά στους τύπους τους) και βρές έναν εγκαταστάτη με καλές κριτικές στην περιοχή σου. Πιο πολύ ζόρι είναι η σωστή εφαρμογή δουλειά παρά η ποιότητα της μεμβράνης. Μετά απο λίγες μέρες ξαναπερνάς απο το μαγαζί να στις "πατήσει", θα σου πεί..

Έγινε επεξεργασία από Mastoras
Link to comment
Share on other sites

Οι μεμβρανες κανουν πολυ καλη δουλεια. Μεγαλυτερη σημασια εχει η εγκατασταση παρα η ιδια η μεμβρανη. Εγω εχω βαλει ASWF και ειναι σαν καινουριες μετα απο 3 χρονια. Δεν πηγα δευτερη φορα (για να μου τις πατησουν η κατι τετοιο) και δεν καταλαβαινω με ποια λογικη γραφτηκε αυτο? Τεσπα εγω εχω βαλει πολυ σκουρες. Μπροστα αν βαλεις, βαλε μονο για φιλτραρισμα UV (να μην ειναι σκουρες δηλαδη). Εχει σημασια και για την καλυψη απο την ασφαλιστικη σου.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

Τι ωραία και απαλά που τα δείχνει!!

 

Στην πραγματικότητα, η έκρηξη (εκρηκτικά χρησιμοποιούν για την τάχιστη διόγκωση )  είναι εκκωφαντική ,

σκάει με δύναμη στο στέρνο σου ή στο κεφάλι σου και μπορεί να προκαλέσει έναν τραυματισμό επίσης

ενώ τα χημικά που απελευθερώνονται είναι τόσο δύσοσμα και αποπνικτικά που θες γρήγορα φρέσκο αέρα.

Link to comment
Share on other sites

Οι μεμβρανες κανουν πολυ καλη δουλεια. Μεγαλυτερη σημασια εχει η εγκατασταση παρα η ιδια η μεμβρανη. Εγω εχω βαλει ASWF και ειναι σαν καινουριες μετα απο 3 χρονια. Δεν πηγα δευτερη φορα (για να μου τις πατησουν η κατι τετοιο) και δεν καταλαβαινω με ποια λογικη γραφτηκε αυτο? Τεσπα εγω εχω βαλει πολυ σκουρες. Μπροστα αν βαλεις, βαλε μονο για φιλτραρισμα UV (να μην ειναι σκουρες δηλαδη). Εχει σημασια και για την καλυψη απο την ασφαλιστικη σου.

 

Δηλαδή, αν έχω μεμβράνη στο παρμπρίζ υπάρχει περίπτωση να μην καλύπτομαι από την ασφαλιστική; Σχετικά με την ασφάλιση, είναι καλύτερη η μικτή ή μια απλή; Πάντως η μικτή βγαίνει κάπου στο χιλιάρικο το χρόνο και δεν ξέρω τι να κάνω. Πρέπει να πάρω οπωσδήποτε ένα σχετικά μικρό για εντός και εκτός πόλης για να καλύπτω τις ματσώ περιοχές στα περίχωρα της Θεσσαλονίκης και δεν ξέρω αν είναι καλύτερο να πάρω καινούριο, αν ναι, βενζινοκίνητο και να το μετατρέψω σε υγραέριο, πετρελαιοκίνητο ή υβριδικό, το οποίο είναι ακριβό. Ή να πάρω ένα μεταχειρισμένο; Και πόσο κοστίζει να το περάσω από πλήρη διαγνωστικό έλεγχο; Και ποιος πωλητής θα δεχτεί να αφαιρέσει από την τιμή πώλησης το εν λόγω κόστος; Πάντως οι κύριοι λόγοι που θέλω μεμβράνες είναι η ακτινοβολία και τα ενοχλητικά βλέμματα των γύρω.

Έγινε επεξεργασία από ΣτοΠαραΠεντε
Link to comment
Share on other sites

βρε μαν τι αμάξι έχεις και σε ποια βγαίνει γύρω στο 1000αρικο ... @ΣτοΠαραΠεντε,

Εγώ εδώ με 1600κ.ε και με το μ@μησιατικο που είμαι κάτω από 23 ετών μου βγήκε στα 420ε 403e για όλο τον χρόνο h full (μικτή πες την όπως θέλετε) ... (anytime)

Έγινε επεξεργασία από ARMAGEDDON
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή, αν έχω μεμβράνη στο παρμπρίζ υπάρχει περίπτωση να μην καλύπτομαι από την ασφαλιστική;

Ακριβώς, ειδικά αν είναι τόσο μαύρη που δε βλέπεις τίποτα στο δρόμο. Πιθανότατα να σου αρνηθούν αποζημίωση σε ατύχημα. Τυπικά δεν επιτρέπεται κανενός είδους μεμβράνη στο μπροστινό τζάμι.

Τα άλλα ερωτήματα είναι ξεχωριστό θέμα το καθένα.

Έγινε επεξεργασία από Simon
Link to comment
Share on other sites

Η μικτή είναι άλλο πράγμα από την full. Καλύπτει και ίδιες ζημιές (π.χ. το στούκαρες σε μία μάντρα από δικό σου φταίξιμο) και σε συνδιασμό με την απαλλαγή (το ποσόν δηλαδή που δεν θα σου πληρώσει η ασφάλεια) και την αξία του οχήματος, ανεβάζει κατά πολύ το ασφάλιστρο.

Link to comment
Share on other sites

Για αυτό πρέπει να φοράμε και ζώνες ασφαλείας.

Τα ανωτέρω είναι φυσικά με ζώνη ασφαλείας.

(η οποία επίσης μοιραία θα προκαλέσει μικροτραυματισμό σε περίπτωση

σοβαρού ατυχήματος).

 

Απλα  ο απολογισμός ->  μικροτραυματισμοί >>> μοιραίος τραυματισμός

Link to comment
Share on other sites

Σε περίπτωση σοβαρού ατυχήματος, ζώνη κι αερόσακος/οι είναι η μόνη ελπίδα που έχουμε για να ζήσουμε. Καλώς ή κακώς. Οπότε κομμάτια να γίνει ο μικροτραυματισμός.

Έγινε επεξεργασία από Delijohn
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

H λύση του προβλήματος δεν είναι στα λεφτά που θα επιβληθούν ως πρόστιμο

αλλά στην παιδεία που θα εμφυσηθεί μέσα απο μαθήματα/σεμινάρια/σχολές οδήγησης.

 

Παλικάρι με KTM στην Πατησίων πριν απο χρόνια είχε ατύχημα, φορώντας στολή,κράνος κλπα.

Έπεσε και χτύπησε στο κεφάλι.Οι πρώτες αντιδράσεις ήταν να του βγάλουν το κράνος άμεσα.

Δυστυχώς εξέπνευσε απο εγκεφαλική αιμορραγία.Η επίγνωση της κατάστασης θα είχε σώσει ζωή.

 

Τυχαίο είναι που στην Φινλαδία το δίπλωμα θέλει καιρό και ικανότητα σε μπόλικα σενάρια οδήγησης?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.