Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Άλλες τιμές ξέρω για ιμάντες, 1000 ευρώ αντιπροσωπεία, 500 εκτός. 90000 χιλιόμετρα/5χρόνια είναι το θεωρητικό αν δεν πιέζεις το αυτοκίνητο και δεν οδηγάς πόλη (ανέκδοτο για το S3, πάρει το 1.6 αν δεν το πατάς), το πρακτικό λογικά είναι 60.000 ή 3 χρόνια.

 

Aς πάμε στο ακριβό σετ με αμορτισεράκι 178 ευρώ: http://www.maxxparts.gr/skoda-octavia-1u2-1-8-t-4x4-150hp/antallaktika/kinitiras/set-imanta-chronismou/antlia-nerou-skf-vkmc01936.html

 

G12 θέλουμε 2 10 ευρώ: http://www.autotecparts.gr/lipantika-chimika/antipsuktiko-ugro-paraflou/eneos-hyper-cool-xlr-g12-g12-plus-antifreeze-coolant-1lt.html

 

Ο μηχανικός μου θέλει 80 ευρώ εργασία, κάντα 100.

 

178+20+100=298 ευρώ για ιμάντα χρονισμού με εργασία, με επώνυμα προϊόντα (skf,eneos)

 

Τώρα εαν συνδυάσεις ιμάντες χρονισμού με γενικό σέρβις, προσθέτεις:

 

Μπουζί: 60 ευρώ

Λάδια: 40 ευρώ

Φ. λαδιου: 8 ευρώ

Φ. αέρος: 8 ευρώ

Φ. βενζίνης: 8 ευρώ

Φ. καμπίνας: 8 ευρώ

Ιμάντα δυναμό ac: 20 ευρώ

Τεντωτήρα ιμάντα δυναμό ac: 40 ευρώ

Υγρά φρένων dot4: 20 ευρώ

Επιπλέον εργατικά: 80 ευρώ

 

έχουμε 298+τα παραπάνω=590 ευρώ εκτός αντιπροσώπου. Στα τόσα χρόνια που έχω τα αυτοκίνητα μου, δεν συνέπεσαν όλα αυτά μαζί. Άλλωστε στο βιβλίο σέρβις έχει ενναλάξ συντηρήσεις. Το μεγαλύτερο σέρβις που πλήρωσα ήταν 450 ευρώ, αλλά είχα αλλάξει κ 2 βάσεις μηχανής ορίτζιναλ 100 ευρώ.

 

Η αντιπροσωπεία θα σου πάρει το κεφάλι χαλαρά. Το χιλιάρικο ίσως να είναι υπερβολικό για την εποχή μας. 

 

Πάντως να είσαι σίγουρος πως για 1.8Τfsi k 2.0Tfsi θα πληρώσεις πιο πολλά, ειδικά εάν είναι εξοπλισένα με dsg κιβώτιο. Πχ η αντλία νερού δεν αντικαθισταται μονη της αλλά μαζί με κάποιο άλλο εξάρτημα, με κόστος 270 ευρώ... Η τουρμπίνα πάει μαζί με την παλλάπλή εξαγωγής... Συχνά φαινόμενα χαλάρωσης καδένας ή αισθητήρα αυτής, με κόστος επισκευής τα 450 ευρώ...

 

Όσον αφορά τον ιμάντα χρονισμού: Πρίν μια εβδομάδα έκανα έλεγχο στο σεατ, έχει 5+ χρόνια να αλλαχθεί και περίπου 60000χλμ. Θα αλλαχθεί στο επόμενο σέρβις. Το audi έχει 4 χρόνια και 70000χλμ περίπου και είναι εντάξει. Και τα δύο τα πιέζω συνεχώς και έντονα. Δεν τα πήρα για να πηγαίνω πορεία μόνο  ;)

Πάντα γίνεται έλεγχος στα πάντα κάθε φορά που πάψω συνεργείο.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

εγω λιγο πιο γενικα θα ρωταγα γενικα για τους 3κυλινδρους τουρμπατους 1.0 που βγαζουν ~100αλογα πανω κατω τι γνωμες εχετε; την παλευουν; η το καλοκαιρι με 40 βαθμους,κλιμα και καμια βαλιτσα θα ειναι σαν απλα 1000ρια; :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Οχι ρε συ το πεζακι το στειλες?

Παντα με αρεζε απο μικρος αλλα καποια στιγμη επισκευασαμε ενα που το ειχε χτυπησει

χαλαζι και το σιχαθηκα μεχρι αηδιας.Καλα θα με πεις καθε μερα δεν θα σκορπας το σαλονι του

αλλα μεχρι να το διελυα (ολο το σαλονι με ταπετσαριες) ειχα φτυσει αιμα.

Link to comment
Share on other sites

Οχι ρε συ το πεζακι το στειλες?

Παντα με αρεζε απο μικρος αλλα καποια στιγμη επισκευασαμε ενα που το ειχε χτυπησει

χαλαζι και το σιχαθηκα μεχρι αηδιας.Καλα θα με πεις καθε μερα δεν θα σκορπας το σαλονι του

αλλα μεχρι να το διελυα (ολο το σαλονι με ταπετσαριες) ειχα φτυσει αιμα.

Έχω ένα βίντεο από Υμηττό in car, δεν το έχω όλο στο fb, αλλά έχω αυτά τα 2 αποσπάσματα να το θυμάμαι από το 2002-2003:

https://www.facebook.com/sotirisk82/videos/10153119719334173/?l=3856220168360929203

https://www.facebook.com/sotirisk82/videos/10153119736969173/?l=1741823138644923462

Δεν ήθελα να το αποσύρω, το είχα πάει στη Νέα Μάκρη και το είχα παρκάρει μαζί με το Stilo στο χωράφι μου για να το κρατήσω και να ασχοληθώ μαζί του κάποια στιγμή ως project car. Κάποια στιγμή όμως έμπασε νερά από την πίσω δεξιά πόρτα που έχασκε λίγο και μούχλιασε το σαλόνι πίσω, οπότε και πήρα την απόφαση να το διώξω. Του ρούφηξα τη βενζίνη (είχε τάπα αδειάσματος του ρεζερβουάρ) και με τα υπολείμματα πήρε μπροστά και το έβγαλα έξω :p

Ψάχνω εννοείται ένα GTI 16v αλλά δεν υπάρχει αυτό το πράγμα Ελλάδα, από εξωτερικό είναι πολύ δύσκολο να το βρεις λόγω σκουριάς (25 ετών γαρ) και από Αγγλία συγκεκριμένα κυκλοφόρησε μόνο το 8v. Υπάρχει βέβαια μια έκδοση στο UK που λέγεται Goodwood με δέρμα μέσα και ξύλινα τιμόνια της momo, 1.9 8v 130ps, αλλά τα καλά είναι στα 3000 με 5000 λιρόνια που τα θεωρώ υπερβολικά για ένα τέτοιο αυτοκίνητο.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

ποτέ δεν εμπιστεύομαι γκόμενα "καλή" οδηγό.. έχω τρακάρει με "οδηγάρα" τύπισσα κι έχω μετανιώσει την ώρα κ τη στιγμή που μπήκα συνοδηγός.. 

όπως υπάρχουν οι κάγκουρες γκόμενοι, έτσι είναι κ μια ράτσα τύπισσες με αμάξι (με τα λεφτά του μπαμπά/πρώην) που παίρνουν καλό αμάξι κ το παίζουν οδηγάρες.. είναι επικίνδυνες!

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Εχω αρρωστια με τα αυτ/τα πολυ χειροτερη απο το hardware.. 

 
Opel GT, stock εκτος απο coilovers, ebc φρενα, κτηνη ζαντες και εξατμιση.
 
AUDI TT 2.0 TFSI MANUAL (Το αγαπημενο αμαξι των γυναικων), χαμηλωμενο με coilovers και με αλλες ζαντες.
 
Tωρα εχω το R με οτι βελτιωση υπαρχει, (περιμενω μονο ζαντες απο Αγγλια) 

 

 

Aυτό το σύνδρομο που έχεις με τι ζάντες να το προσέξεις!!  :p   :hehe:  :hehe:

 

Ενδιαφέροντα οχήματα (εκτός ίσως απο το gt) 

 

To r σε τι νούμερα παίζει τώρα; Στο περίπου έστω...

Έγινε επεξεργασία από and64
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.