Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Το δικό μου έχει απλά φανάρια, χωρίς projector. Αυτό που ψάχνω είναι πως να προσθέσω DRL (daytime lights). Πέρα από την εμφάνιση είναι χρήσιμα για βροχερές μέρες, μουντό καιρό κτλ.

 

Μου φαίνεται ωραία λύση το παρακάτω για φώτα ημέρες:

 

11009400_808534982567717_881478929995593

 

Aν μπείς στη διαδικασια να "σφάξεις" φανάρι, για μένα βάλε και projectors, κάνεις που κάνεις τη δουλειά. Ειδικά αν ταξιδεύεις βράδια η διαφορά απλής λάμπας με σωστά bixenon είναι χαοτική!! 

Έγινε επεξεργασία από and64
Link to comment
Share on other sites

Aν μπείς στη διαδικασια να "σφάξεις" φανάρι, για μένα βάλε και projectors, κάνεις που κάνεις τη δουλειά. Ειδικά αν ταξιδεύεις βράδια η διαφορά απλής λάμπας με σωστά bixenon είναι χαοτική!!

Αν τα ανοίξω ναι, τότε αξίζει να βάλω bixenon. Αλλά απ ότι κατάλαβα αυτά είναι εξωτερικά του φαναριού και όχι μέσα 

 

Στο φανάρι, το μπροστά μέρος δε τελειώνει εκεί που τελειώνει το πίσω μέρος. Επειδή δε ξέρω πως να το περιγράψω, δες τη παρακάτω φωτογραφία από aftermarket να καταλάβεις τι εννοώ

Spoiler :
28030_1.jpg
Link to comment
Share on other sites

Αν τα ανοίξω ναι, τότε αξίζει να βάλω bixenon. Αλλά απ ότι κατάλαβα αυτά είναι εξωτερικά του φαναριού και όχι μέσα 

 

Στο φανάρι, το μπροστά μέρος δε τελειώνει εκεί που τελειώνει το πίσω μέρος. Επειδή δε ξέρω πως να το περιγράψω, δες τη παρακάτω φωτογραφία από aftermarket να καταλάβεις τι εννοώ

Spoiler :
28030_1.jpg

 

Θα το ανοίξεις έτσι κι αλλιώς για κάνεις οποιαδήποτε παρέμβαση είτε για led είτε για xenon...

 

Το πλασικό διαφανές κάλυμμα δλδ θα ξεκολλήσει απο το φανάρι και μετά θα κολληθεί και παλι

Έγινε επεξεργασία από and64
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Όπως θα δεις παρακάτω, στο σημείο που έχω σημειώσει με κόκκινο, χωράει εξωτερικά περιμετρικά μια κλασσική waterproof LEDτοταινία Ποιος ο λόγος να το ανοίξω αν χωράει εκεί;

 

Δε νομίζω ότι θα βρέχεται στο σημείο αυτό αν μιλάμε για βροχή. Άλλη λύση μετά αυτό εδώ αν και δε μου φαίνεται τόσο ωραίο, να κάνω κάποια modα στο πλαίσιο των fog lights (πχ image) και τέλος απλά να αλλάξω τις λάμπες στα ομίχλης με κάτι άλλο και να τα μετατρέψω στην ουσία σε DRL. 

Spoiler :
kPYlZYO.png
Έγινε επεξεργασία από UltraB
Link to comment
Share on other sites

Χμμ, με λίγα λόγια όλα αυτά απαιτούν αρκετά χρήματα. Απλά αν θυμάμαι καλά στο βίντεο του drive (νομίζω ότι ήταν στο drive που λέει και ο φίλος @and64) η διαφορά όταν άλλαξαν τακάκια ήταν αρκετά μεγάλη. Εε σκέφτηκα λοιπόν, μήπως την επόμενη φορά από τα να βάλω πάλι τα κλασσικά που βάζουν στην αντιπροσωπεία, να προτιμήσω κάτι καλύτερο.

Εξαρτάται από το πώς αποδίδουν τα εργοστασιακά.

Σε μένα για παράδειγμα, το εργοστασιακό τακάκι της fiat στο punto, βγάζει 5000 χιλιόμετρα.

ΟΚ οδηγιέται και μετά, δηλαδή τα πας 15000-20000 αλλά να ξέρεις οτι δεν έχεις φρένα.

Έχω δοκιμάσει άπειρα (ate, ferodo premium x2, noname, fiat/bosch x3), και κατέληξα σε ferodo ds2000 (ds performance πλέον).

Θέλουν λίγο ζέσταμα αλλά μετά καμία σχέση. Τα έχω εδώ και 20000 κμ και αντέχουν ακόμη.

Τα είχα βρει 60 ευρώ αντι για 100 πού χανμ οπότε ήταν τρελή αγορά, δεδομένου ότι 80 ευρώ έχουν τα εργοστασιακά της fiat.

Ναι εννοείτα το αμάξι το πιέζω και γι αυτό τα τρώει τόσο, απλοί δίσκοι, ούτε χαρακτοί ούτε τπτ.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί απλά δεν ανοίγεις τα φώτα σου all day ?

Γιατί θα αλλάζω λάμπες αρκετά συχνότερα μετά και δε λέει να δίνω 25€ κάθε φορά. Επίσης δεν έχω τοσό δυνατά φώτα (projector ή xenon) και δε νομίζω να φαίνεται κάτι, και εκτός αυτό δεν θα φαίνεται ωραίο.

 

@sotiris, από άποψη απόδοσης όμως;

Link to comment
Share on other sites

Όπως θα δεις παρακάτω, στο σημείο που έχω σημειώσει με κόκκινο, χωράει εξωτερικά περιμετρικά μια κλασσική waterproof LEDτονία. Ποιος ο λόγος να το ανοίξω αν χωράει εκεί;

 

Δε νομίζω ότι θα βρέχεται στο σημείο αυτό αν μιλάμε για βροχή. Άλλη λύση μετά αυτό εδώ αν και δε μου φαίνεται τόσο ωραίο, να κάνω κάποια modα στο πλαίσιο των fog lights (πχ image) και τέλος απλά να αλλάξω τις λάμπες στα ομίχλης με κάτι άλλο και να τα μετατρέψω στην ουσία σε DRL. 

 

 

Εξωτερικά δεν εχω δει ποτέ να περνάει κανείς ledoταινία!! Και πως θα πάρει ρεύμα? Πώς θα εφαρμόσει σωστά το καπό οταν κλείσει; Εγώ οπου εχω δει παρεμβάσεις σε φανάρια, ανοίγονται...

 

 

Εξαρτάται από το πώς αποδίδουν τα εργοστασιακά.

Σε μένα για παράδειγμα, το εργοστασιακό τακάκι της fiat στο punto, βγάζει 5000 χιλιόμετρα.

ΟΚ οδηγιέται και μετά, δηλαδή τα πας 15000-20000 αλλά να ξέρεις οτι δεν έχεις φρένα.

Έχω δοκιμάσει άπειρα (ate, ferodo premium x2, noname, fiat/bosch x3), και κατέληξα σε ferodo ds2000 (ds performance πλέον).

Θέλουν λίγο ζέσταμα αλλά μετά καμία σχέση. Τα έχω εδώ και 20000 κμ και αντέχουν ακόμη.

Τα είχα βρει 60 ευρώ αντι για 100 πού χανμ οπότε ήταν τρελή αγορά, δεδομένου ότι 80 ευρώ έχουν τα εργοστασιακά της fiat.

Ναι εννοείτα το αμάξι το πιέζω και γι αυτό τα τρώει τόσο, απλοί δίσκοι, ούτε χαρακτοί ούτε τπτ.

 

Τα ds performance σκεφτόμουν να βάλω και γω αλλά δεν ξέρω αν άξιζαν τα ακριβώς διπλά λεφτά που έκαναν σε σχέση με τα εργοστασιακά λόγω προσφοράς, γιατί αν μιλάμε για την κανονική τους τιμή ούτε καν!! 

Link to comment
Share on other sites

Εξωτερικά δεν εχω δει ποτέ να περνάει κανείς ledoταινία!! Και πως θα πάρει ρεύμα? Πώς θα εφαρμόσει σωστά το καπό οταν κλείσει; Εγώ οπου εχω δει παρεμβάσεις σε φανάρια, ανοίγονται...

Ρεύμα; Το μόνο εύκολο. Επειδή το δοκίμασα πριν μερικές μέρες να δω για πλάκα αν κάθετε η LEDτοταινία, εφαρμόζει τέλεια. Μάλλον όμως αυτοί που έστειλα παραπάνω την βάζουν εσωτερικά εφόσον ανοίγουν το φανάρι αλλά θέλω να πω, ότι και εξωτερικά μου φαίνεται να γίνεται.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σορυ κιολας αλλα θα θυμιζει uber καγκουρια.

Βασικα γιατι νομιζεις οτι αν τα αφηνεις αναμμενα all day θα αλλαζεις λαμπες συχνοτερα?

Στις μοτοσυκλετες/σκουτερ που πλεον δεν μπορεις να τα σβησεις (πλη ορισμενων εξαιρεσεων)

δεν καιγονται σχεδον καθολου.

Οι λαμπες στα συχρονα αυτοκινητα καιγονται μονο απο ενα λογο.

Λακκουβες :p

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Εξωτερικά δεν εχω δει ποτέ να περνάει κανείς ledoταινία!! Και πως θα πάρει ρεύμα? Πώς θα εφαρμόσει σωστά το καπό οταν κλείσει; Εγώ οπου εχω δει παρεμβάσεις σε φανάρια, ανοίγονται...

 

 

 

Τα ds performance σκεφτόμουν να βάλω και γω αλλά δεν ξέρω αν άξιζαν τα ακριβώς διπλά λεφτά που έκαναν σε σχέση με τα εργοστασιακά λόγω προσφοράς, γιατί αν μιλάμε για την κανονική τους τιμή ούτε καν!!

Είναι πιο σκληρά από τα απλά και σφυρίζουν λίγο στις χαμηλές ταχύτητες αλλά στο 200-0 η διαφορα μπορει να ειναι 50 μετρα.

Link to comment
Share on other sites

Σορυ κιολας αλλα θα θυμιζει uber καγκουρια.

Βασικα γιατι νομιζεις οτι αν τα αφηνεις αναμμενα all day θα αλλαζεις λαμπες συχνοτερα?

Στις μοτοσυκλετες/σκουτερ που πλεον δεν μπορεις να τα σβησεις (πλη ορισμενων εξαιρεσεων)

δεν καιγονται σχεδον καθολου.

Οι λαμπες στα συχρονα αυτοκινητα καιγονται μονο απο ενα λογο.

Λακκουβες :p

Γιατί ήδη διαβάζω ότι οι λάμπες που φοράω τώρα καίγονται πιο γρήγορα απ τις εργοστασιακές. Επίσης έδωσα και άλλους λόγους παραπάνω.

 

Τώρα αν αυτό θεωρείται καγκουριά, πάω πάσο και είμαι περίεργος να δω τι λέτε σε κάτι άλλα...

Link to comment
Share on other sites

Είναι πιο σκληρά από τα απλά και σφυρίζουν λίγο στις χαμηλές ταχύτητες αλλά στο 200-0 η διαφορα μπορει να ειναι 50 μετρα.

 

Το ξέρω τι είναι, απλά αυτό το σφύριγμα που αναφέρεις ήταν και το νο1 πρόβλημα μου γιατί λόγω αυτόματου αναγκαστικά χρειάζεται να φρενάρω αρκετά και σχετικά μέτρια σε χαμηλές ταχύτητες και επειδή το αυτοκίνητο χρησιμοποείται σε καθημερινή βάση είναι σίγουρο οτι θα μου έσπαγαν τα νεύρα!

 

Οσο έψαξα στο νετ δεν βρήκα σαφή απάντηση, άλλοι έλεγαν σφυρίζουν συνέχεια, άλλοι έλεγαν οτι φοράνε ds2500 και δεν σφυρίζουν ποτέ!!! Βγάλε άκρη...:p

Έγινε επεξεργασία από and64
Link to comment
Share on other sites

Το σφύριγμα είναι ότι χειρότερο, ειδικά όταν πρόκειται για σταμάτα ξεκίνα και γενικά τις συνθήκες εντός πόλης. Αλήθεια, υπάρχει κάποιο "κλειδί" που να "σηματοδοτεί" το αν σφυρίζουν ή υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες να σφυρίζουν; Πχ το υλικό κατασκευής τους; Αν θυμάμαι καλά, ισχύει κάτι τέτοιο στα τακάκια των ποδηλάτων.

Link to comment
Share on other sites

Το σφύριγμα είναι ότι χειρότερο, ειδικά όταν πρόκειται για σταμάτα ξεκίνα και γενικά τις συνθήκες εντός πόλης. Αλήθεια, υπάρχει κάποιο "κλειδί" που να "σηματοδοτεί" το αν σφυρίζουν ή υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες να σφυρίζουν; Πχ το υλικό κατασκευής τους; Αν θυμάμαι καλά, ισχύει κάτι τέτοιο στα τακάκια των ποδηλάτων.

 

Tα πιο σκληρά θεωρητικά τείνουν να σφυρίζουν περισσότερο. Αλλά απ'οτι εχω διαβάσει έχει να κάνει και με τους δίσκους ακόμα και με το μέγεθος της δαγκάνας. Επίσης σε πιο σκληρά/αγωνιστικά τακάκια έχει μεγάλη σημασία να στρωθούν σωστά γιατί αλλιώς είναι δεδομένο οτι θα σφυρίζουν!!

 

Το πιο σπαστικό για μένα είναι να τρώω το σφύριγμα και τη φθορά στους δίσκους κλπ και να έχω μια βελτίωση πχ 10-15% στα φρένα μου. Αν είχα τπτ τέρατα φρένα-αλεξίπτωτα ας σφύριζαν οσο ήθελαν :p

Έγινε επεξεργασία από and64
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Γιατί ήδη διαβάζω ότι οι λάμπες που φοράω τώρα καίγονται πιο γρήγορα απ τις εργοστασιακές. Επίσης έδωσα και άλλους λόγους παραπάνω.

 

Τώρα αν αυτό θεωρείται καγκουριά, πάω πάσο και είμαι περίεργος να δω τι λέτε σε κάτι άλλα...

 

Aλλο τι διαβαζεις και αλλο τι ζεις.Προσωπικα να στο πω καπως ετσι οσα αμαξια και αν ειχα / γνωστοι

λαμπες αλλαζαν μοτο οταν τρακαρανε και μονο οσοι κυνηγουσαν τις λακκουβες.

Οι λαμπες δεν καιγονται τοσο ευκολα οσο λες.Εχουμε πελατες βουλγαρους και γιουγκοσλαβους που οδηγουν

συνεχεια με τα φωτα αναμμενα και κανενας δεν με ζητησε λαμπες για το αμαξι του.Για τα σκουτερ 20ετιας με ηλεκτρικο συστημα

γτπ παιρνουν αβερτα :p

 

Sorry ξαναλεω αλλα να βαλεις λεντοταινια εξωτερικα και να την δινεις ρευμα παλι εξωτερικα εμενα με φαινεται

καγκουρια.Mi 2 sents.Δεν νομιζω  παντως να ειδα κατι αλλο που να μοιαζει καγκουρια για μενα και να μην το ειπα.;)

Link to comment
Share on other sites

Το σφύριγμα είναι ότι χειρότερο, ειδικά όταν πρόκειται για σταμάτα ξεκίνα και γενικά τις συνθήκες εντός πόλης. Αλήθεια, υπάρχει κάποιο "κλειδί" που να "σηματοδοτεί" το αν σφυρίζουν ή υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες να σφυρίζουν; Πχ το υλικό κατασκευής τους; Αν θυμάμαι καλά, ισχύει κάτι τέτοιο στα τακάκια των ποδηλάτων.

 

 

Tα πιο σκληρά θεωρητικά τείνουν να σφυρίζουν περισσότερο. Αλλά απ'οτι εχω διαβάσει έχει να κάνει και με τους δίσκους ακόμα και με το μέγεθος της δαγκάνας. Επίσης σε πιο σκληρά/αγωνιστικά τακάκια έχει μεγάλη σημασία να στρωθούν σωστά γιατί αλλιώς είναι δεδομένο οτι θα σφυρίζουν!!

 

Το πιο σπαστικό για μένα είναι να τρώω το σφύριγμα και τη φθορά στους δίσκους κλπ και να έχω μια βελτίωση πχ 10-15% στα φρένα μου. Αν είχα τπτ τέρατα φρένα-αλεξίπτωτα ας σφύριζαν οσο ήθελαν :p

 

Είναι θέμα υλικού, τα πιο παλιά τακάκια είχαν αμίαντο ο οποίος προσδίδει ιδιότητες κεραμικού υλικού όπου προστίθεται και δεν σφύριζαν, με την απαγόρευση χρήσης αμιάντου από το 1990 και μετά άρχισαν να σφυρίζουν. Τώρα το αν σφυρίζει είναι πλέον θέμα σχεδίασης του υλικού (και των προσμίξεων που έχει). Δεν έχω ψάξει πώς δουλεύουν τα υλικά στα τακάκια γιατί δεν έχω και τόσες επιλογές στο Punto, ds performance και ds2500 υπάρχουν.

 

Επειδή και στο παλιό αμάξι είχα δοκιμάσει άλλα 15 είδη τακακιών, και το παλιό αμάξι έπασχε από φρένα (peugeot 309) έχω καταλήξει ότι υπάρχει μια χρησή τομή μεταξύ σκληρού και μαλακού. Για μένα και τη χρήση που κάνω στο Punto τα ds performance είναι κοντά στην χρησή τομή. Μπορώ να κάνω αναβάσεις/καταβάσεις σε βουνά χωρίς να μένω από φρένα και η φθορά τους είναι μικρή.

 

Η φθορά των δίσκων με αφήνει αδιάφορο διότι έχω αλλάξει μια φορά στα 110000 χιλιόμετρα και το κόστος τους είναι μικρότερο από τα τακάκια (25 ευρώ ο ένας τους είχα πάρει από αγγλία).

Στο κάτω κάτω να φρενάρω θέλω, όχι να συντηρώ τα φρένα να μη χαλάνε.

 

Τώρα από σφύριγμα δεν σφυρίζουν τόσο, στην αρχή σφύριζαν περισσότερο (στα πρώτα 1000-2000 κμ) αλλά με τον καιρό έπεσε. Προσωπικά το έχω ξεχάσει ότι σφυρίζουν πλέον. Αλλά δεν μπορώ να ξέρω για άλλα αυτοκίνητα και άλλους συνδυασμούς φρένων.

 

Τα δεξιά είναι τα ds performance, τα αριστερά τα μαμά Fiat:

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10153225911229173&l=84a35fff45

 

Τα μαμά Fiat όλοι θα πούνε ότι έχουν πολύ ψωμί ακόμη, η πραγματικότητα είναι ότι για κάποιο λόγο όταν στο Punto πέσει το τακάκι στη μέση, τελειώνουν τα φρένα. Υποθέτω ότι έχει να κάνει με τη θερμοχωρητικότητα.

 

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10153394115284173&l=e526fc0612

Έγινε επεξεργασία από sotiris
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@2cpu, δεν θα φαίνεται απολύτως τίποτα. Όπως το έβαλα στις φωτογραφίες παραπάνω, έτσι θα ναι. Εξήγησα και το λόγο που δε θα φαίνεται τίποτα, παραπάνω...

 

@sotiris, ενδιαφέρον όλα αυτά. Επίσης πολύ σωστά λες, πρώτα μας ενδιαφέρει το φρενάρισμα και μετά η φθορά τους. Σε σχέση με τα μαμά του Punto και όταν είχαν ακόμα πολύ ψωμί, θεωρείς ότι τα DS φρενάρουν καλύτερα; PS: Οι φωτογραφίες δε φαίνονται

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.