Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

13 hours ago, GoMaR said:

Μια ιστορια προσφατη (2 ημερων)
Κοντεψα να πατησω μια με το ποδηλατο.Φταιγαμε και οι δυο αλλα πιστευω ειναι η συγκυρια.
Κατεβαινα την Κηφισιας με το ποδηλατο (υψος πανορμου - President hotel)
Ηταν ολα σταματημενα (ουρα μεγαλη ετσι και οχι σε φαναρι) οποτε μηχανακια-ποδηλατα παμε αναμεσα απο τα αμαξια.
Γνωστο οτι δε μπορεις να τρεξεις γιατι  οι αποστασεις των αμαξιων ανα λωριδα δεν ειναι παντα το ιδιο και ολο καποιος καθρεπτης θα προεξεχει περισσοτερο.
Κατεβαινα με το ποδηλατο που λετε και μου πεταγεται μια γυναικα στη μεση του πουθενα και πλακωνομαι στα φρενα, παω να χασω την ισορροπια μου με το ποδηλατο και να πεσω σε σταματημενο αμαξι(αφου ειχαμε κινηση)
Αρχιζω και της φωναζω πως πεταγεσαι ετσι κλπ!
Και αρχιζει να μου φωναζει και αυτη αλλα και οδηγοι οτι ειναι διαβαση πεζων!!!
Βρε μλκες τι διαβαση πεζων ΑΦΟΥ ΟΛΟΙ ΠΑΤΑΜΕ την διαβαση με τοση κινηση; ΠΟΥ ΣΚΑΤΑ ΝΑ ΤΗΝ ΔΩ;;;;
Οκ ναι ειμαι λαθος βασει ΚΟΚ,  αλλα πεστε μου πως θα την δω;  Επισης την επομενη μερα ειδα οτι υπαρχει και ταμπελα για διαβαση.
Λαθος μου δε λεω και μου εχει γινει μαθημα αλλα πιστευω ο καθενας θα μπερδευοταν.
Αυτη δλδ οταν παει να περασει με τον πρασινο σηματοδοτη για πεζους δεν ελεγχει;
Τι να πω..

 

Το ποδήλατο είναι λάθος να το χρησιμοποιείς στο δρόμο.

Είσαι σε άλλη τάξη μεγέθους από τα μηχανοκίνητα ως προς φρένα / επιτάχυνση.

Μπορεί να δουλέψει μόνο σε πολύ μικρές πόλεις με πολύ ΖΕΝ οδηγούς αυτοκινήτων.

Στο Γιορκ τα ποδήλατα οδηγούσαν στο δρόμο και στα φανάρια έμπαιναν ΕΠΙΣΗΜΑ μπροστά από τα αυτοκίνητα. 

Μπες εδώ μπροστά από αυτοκίνητο και ξεκίνα σε ανηφόρα και σε βλέπω στο ΚΑΤ εντός πενταλέπτου.

 

Το να οδηγείς ποδήλατο σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας (Κηφισίας, Βουλιαγμένης κλπ.) είναι έλλειψη σεβασμού προς αυτούς που οδηγούν αυτοκίνητο και έλλειψη σεβασμού προς τον εαυτό σου.

Στο λέω επειδή έχω δει πολλά αυτοκόλλητα περπατώντας τη Βουλιαγμένης "δώστε χώρο στο ποδήλατο κλπ.".

Κι εμένα μου αρέσει να περπατάω και ναι υπάρχουν σημεία που δεν έχει πεζοδρόμιο, θα βγω στη μέση του δρόμου και θα λέω σεβασμός που περπατάω στη μέση της Βουλιαγμένης? 

 

Λάθος βάση ΚΟΚ είσαι:

1. που κάνεις διήθηση

2. που δεν σταμάτησες στη διάβαση

3. που οδηγείς ποδήλατο στην Κηφισίας (=δρόμο ταχείας κυκλοφορίας)

 

Στη Βουλιαγμένης και στη Μαραθώνος έχω πετύχει πολλάκις ποδηλάτες οι οποίοι δεν σταματούν στα κόκκινα. Δεδομένου ότι ο ποδηλάτης δεν φέρει πινακίδα κυκλοφορίας, πώς μπορώ να ενημερώσω την αστυνομία? Τον πατάω και ενημερώνω μετά?

Κάποια πράγματα είναι λυμμένα, αν θες να κυκλοφορείς στο δρόμο θες πινακίδες και κάποιο δίπλωμα.

Δεν αμφισβητώ ότι ο GoMaR μπορεί να είναι ο κορυφαίος ποδηλάτης, αλλά βλέπω καθημερινά ποδηλάτες που απλά δεν σέβονται τον εαυτό τους.

 

Αυτά επειδή είμαστε στο Αυτοκίνηση, στο Ποδηλασία κλπ. δεν θα έμπαινα ποτέ ;):p 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 7 ώρες, το μέλος sotiris έγραψε:

 

Το ποδήλατο είναι λάθος να το χρησιμοποιείς στο δρόμο.

Είσαι σε άλλη τάξη μεγέθους από τα μηχανοκίνητα ως προς φρένα / επιτάχυνση.

Μπορεί να δουλέψει μόνο σε πολύ μικρές πόλεις με πολύ ΖΕΝ οδηγούς αυτοκινήτων.

Στο Γιορκ τα ποδήλατα οδηγούσαν στο δρόμο και στα φανάρια έμπαιναν ΕΠΙΣΗΜΑ μπροστά από τα αυτοκίνητα. 

Μπες εδώ μπροστά από αυτοκίνητο και ξεκίνα σε ανηφόρα και σε βλέπω στο ΚΑΤ εντός πενταλέπτου.

 

Το να οδηγείς ποδήλατο σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας (Κηφισίας, Βουλιαγμένης κλπ.) είναι έλλειψη σεβασμού προς αυτούς που οδηγούν αυτοκίνητο και έλλειψη σεβασμού προς τον εαυτό σου.

Στο λέω επειδή έχω δει πολλά αυτοκόλλητα περπατώντας τη Βουλιαγμένης "δώστε χώρο στο ποδήλατο κλπ.".

Κι εμένα μου αρέσει να περπατάω και ναι υπάρχουν σημεία που δεν έχει πεζοδρόμιο, θα βγω στη μέση του δρόμου και θα λέω σεβασμός που περπατάω στη μέση της Βουλιαγμένης? 

 

Λάθος βάση ΚΟΚ είσαι:

1. που κάνεις διήθηση

2. που δεν σταμάτησες στη διάβαση

3. που οδηγείς ποδήλατο στην Κηφισίας (=δρόμο ταχείας κυκλοφορίας)

 

Στη Βουλιαγμένης και στη Μαραθώνος έχω πετύχει πολλάκις ποδηλάτες οι οποίοι δεν σταματούν στα κόκκινα. Δεδομένου ότι ο ποδηλάτης δεν φέρει πινακίδα κυκλοφορίας, πώς μπορώ να ενημερώσω την αστυνομία? Τον πατάω και ενημερώνω μετά?

Κάποια πράγματα είναι λυμμένα, αν θες να κυκλοφορείς στο δρόμο θες πινακίδες και κάποιο δίπλωμα.

Δεν αμφισβητώ ότι ο GoMaR μπορεί να είναι ο κορυφαίος ποδηλάτης, αλλά βλέπω καθημερινά ποδηλάτες που απλά δεν σέβονται τον εαυτό τους.

 

Αυτά επειδή είμαστε στο Αυτοκίνηση, στο Ποδηλασία κλπ. δεν θα έμπαινα ποτέ ;):p 

Επειδή επικαλείσαι τους νόμους και τον ΚΟΚ για να στηρίξεις την αντίθεση σου στην κυκλοφορία των ποδηλάτων καλό θα ήταν  να παρατηρούσες το όριο ταχύτητας στους συγκεκριμένους δρόμους. Εάν τηρείτε το όριο  μια χαρά μπορούν να κυκλοφορούν τα ποδήλατα.

Επίσης οφείλω να σε πληροφορήσω ότι το ποδήλατο προϋπήρχε του αυτοκινήτου στους δρόμους…δεν ήρθαν τα άγρια να διώξουν τα ήμερα  : P

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σωτηρη
Πολλα απαγορευονται μου λες και μαλλον κατι δε ξερεις καλα.
Αν μου βρεις στην Κηφισιας την σημανση ταχειας κυκλοφοριας θα παραδεχτω οτι ειμαι λαθος που παταω στην ασφαλτο της.Το να αποκαλεις ταχειας κυκλοφοριας γιατι μπορει να εισαι καγκουρας και να τρεχεις δε μου λεει κατι :)
Επισης αν μου βρεις δρομο ταχειας κυκλοφοριας που να εχει διαβαση τρυπα μου τη μυτη :p

Επισης ταχειας κυκλοφοριας σημαινει (βασει κοκ) οτι απαγορευεται να μπει οχημα που δε μπορει να πιασει τα 50χμ/ω. (ενα απο τα κριτιρια)
Επισης ποια ταχειας κυκλοφοριας, οταν με το αμαξι εχω μεσο ορο 20-22χμ/ω  ενω με το ποδηλατο 24χμ/ω :hehe: (Απο καλλιθεα - Μελισσια)

Και ηρεμα με το μαστιγιο. Το γνωριζω το λαθος μου (της διαβασης) αλλα εσυ το γνωριζεις κυριε οδηγε που την πατουσες με το 4τροχο οχημα σου; :)


 

Quote

Το να οδηγείς ποδήλατο σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας (Κηφισίας, Βουλιαγμένης κλπ.) είναι έλλειψη σεβασμού προς αυτούς που οδηγούν αυτοκίνητο και έλλειψη σεβασμού προς τον εαυτό σου.


Εχω γυρισει λιγο λιγοτερο απο τη μιση Ελλαδα με το ποδηλατο, εχω χιλιαδες χιλιομετρα πανω στη σελα, εχω χιλιαδες ωρες σε βουνα και δρομους. Το να λες οτι επειδη κανω ποδηλατο στην Κηφισιας / Βουλιαγμενης / Μαραθωνος  δε σεβομαι τον εαυτο μου η τους αλλους οδηγους, το θεωρω αστειο. Η δε γνωριζεις τι σημαινει σεβασμος η εισαι πολυ εγωιστης στην καρεκλα του αμαξιου σου.
Αληθεια μηχανακι οδηγεις;
Καλυτερος οδηγος γινεσαι οταν βρεθεις και στις δυο εκδοχες.Και σε αυτη του αναβατη δικυκλου και στο προστατευομενο χωρο των 4 τροχων.
 

Έγινε επεξεργασία από GoMaR
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

ΣΩστα τα λές γόμαρε όσο αναφορά οτι γίνεσαι καλύτερος όταν βρεθείς και στις δύο εκδοχές.....

Δε δέχομαι σε καμία περίπτωση όμως στην Πέτρου Ράλλη στο αλλού φαν πάρκ στο ρεύμα που έρχεται από Αθήνα ...πανω στην γέφυρα να βλέπω ποδήλατο στην αριστερή......Αλήθεια...ούτε στην Μαραθώνος...

Τα έχω δει αυτά και πίστεψέ με ήθελα να κάνω αμάξι 4χ4 πάνω τους!!!!

Επίσης σε όλα και ποδηλατα... και μηχανάκια και αυτοκινητα (σε λιγότερο ποσοστό ε....) είναι μλκια να οδηγάει ο άλλος και να βασίζεται πάνω σου...δλδ να λέει οτι στριψω εγώ ...θα με προσέξει ο μλκας με το αυτοκίνητο......θα κόψει και με αφήσει να μπώ....

Και είμαι την γνώμης...ποδήλατα μόνο σε ποδηλατόδρομο...... Φιλάκιααα

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, ΓιαγκΤ said:

Επειδή επικαλείσαι τους νόμους και τον ΚΟΚ για να στηρίξεις την αντίθεση σου στην κυκλοφορία των ποδηλάτων καλό θα ήταν  να παρατηρούσες το όριο ταχύτητας στους συγκεκριμένους δρόμους. Εάν τηρείτε το όριο  μια χαρά μπορούν να κυκλοφορούν τα ποδήλατα.

Επίσης οφείλω να σε πληροφορήσω ότι το ποδήλατο προϋπήρχε του αυτοκινήτου στους δρόμους…δεν ήρθαν τα άγρια να διώξουν τα ήμερα  : P

 

Και το κάρο με άλογα και η χειράμαξα. Επιτρέπεται η χειράμαξα στην Κηφισίας? 

Δηλαδή αν δεις έναν ας πούμε που πουλάει κουλούρια να σέρνει τη χειράμαξα στην αριστερή λωρίδα, επιτρέπεται? 

Στη δεξιά = λεοφωρειολωρίδα? 

 

Δεν είμαι αντίθετος στην κυκλοφορία των ποδηλάτων, κάθε άλλο. 

Είμαι υπέρ και της ποδηλασίας και της πεζοπορίας. Θα ήθελα η Αθήνα να είναι πιο φιλική πόλη για περίπατο, δεν είναι. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι θα βγω να περπατάω στην Μαραθώνος επειδή δεν υπάρχει πεζοδρόμιο, γιατί σέβομαι τον εαυτό μου και τη σωματική μου ακεραιότητα.

90 km/h είναι το όριο. Πόσο κάνεις 0-90 με το ποδήλατο? Και δεν λέω για πραγματικές ταχύτητες που θα συναντήσεις στους δρόμους αυτούς, αλλά για νόμιμες:

http://www.zougla.gr/automoto/article/sok-prokaloun-stixia-pou-aforoun-ta-oria-taxititas

 

29 minutes ago, GoMaR said:

Σωτηρη
Πολλα απαγορευονται μου λες και μαλλον κατι δε ξερεις καλα.
Αν μου βρεις στην Κηφισιας την σημανση ταχειας κυκλοφοριας θα παραδεχτω οτι ειμαι λαθος που παταω στην ασφαλτο της.Το να αποκαλεις ταχειας κυκλοφοριας γιατι μπορει να εισαι καγκουρας και να τρεχεις δε μου λεει κατι :)
Επισης αν μου βρεις δρομο ταχειας κυκλοφοριας που να εχει διαβαση τρυπα μου τη μυτη :p

Επισης ταχειας κυκλοφοριας σημαινει (βασει κοκ) οτι απαγορευεται να μπει οχημα που δε μπορει να πιασει τα 50χμ/ω. (ενα απο τα κριτιρια)
Επισης ποια ταχειας κυκλοφοριας, οταν με το αμαξι εχω μεσο ορο 20-22χμ/ω  ενω με το ποδηλατο 24χμ/ω :hehe: (Απο καλλιθεα - Μελισσια)

Και ηρεμα με το μαστιγιο. Το γνωριζω το λαθος μου (της διαβασης) αλλα εσυ το γνωριζεις κυριε οδηγε που την πατουσες με το 4τροχο οχημα σου; :)


 


Εχω γυρισει λιγο λιγοτερο απο τη μιση Ελλαδα με το ποδηλατο, εχω χιλιαδες χιλιομετρα πανω στη σελα, εχω χιλιαδες ωρες σε βουνα και δρομους. Το να λες οτι επειδη κανω ποδηλατο στην Κηφισιας / Βουλιαγμενης / Μαραθωνος  δε σεβομαι τον εαυτο μου η τους αλλους οδηγους, το θεωρω αστειο. Η δε γνωριζεις τι σημαινει σεβασμος η εισαι πολυ εγωιστης στην καρεκλα του αμαξιου σου.
Αληθεια μηχανακι οδηγεις;
Καλυτερος οδηγος γινεσαι οταν βρεθεις και στις δυο εκδοχες.Και σε αυτη του αναβατη δικυκλου και στο προστατευομενο χωρο των 4 τροχων.
 

 

Δεν είναι θέμα γνώσης, είναι κοινής λογικής.

Παρ'όλ'αυτά: 

https://el.wikipedia.org/wiki/Εθνικές_Οδοί_Αττικής

 

Περπατώντας, παρατηρώ πολύ καλύτερα το τι συμβαίνει στο δρόμο απ'ότι οδηγώντας.

Συχνά πυκνά λοιπόν στη Βουλιαγμένης, για ένα βλάκα που πήρε το ποδήλατο, εκατοντάδες αυτοκίνητα κινδυνεύουν γιατί πρέπει να αλλάξουν λωρίδα με πολύ χαμηλή ταχύτητα. Όταν λοιπόν είσαι ο 1 που ταλαιπωρείς τον κόσμο, δεν θεωρώ ότι τον σέβεσαι. Αν χρησιμοποιούσες όμως τον παράδρομο ή έναν ποδηλατόδρομο, κανείς δεν θα σου έλεγε τίποτα. Σε πόλεις με την κίνηση της Αθήνας, αν θες να βοηθήσεις την κατάσταση, πας με τα ΜΜΜ.

 

Δεν είανι θέμα καλύτερου / χειρότερου οδηγού. Δεν αμφισβητεί κανείς αν οδηγείς καλά ποδήλατο, δεν έχει σημασία. Δεν στα λέω αυτά ως εγωιστής οδηγός αυτοκινήτου, στα λέω ως πεζός και ως χρήστης λεοφωρείου το οποίο μπορεί να πηγαίνει σαν το καγκουρό αν έχει μπροστά του ποδήλατο και οι όρθιοι κάνουν ... πάρτυ! Είναι θέμα αλληλοσεβασμού σε μια πόλη με κίνηση.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ειναι κοινη λογικη ;   Πλακα μμμε κανεις;
Ειναι οδος ταχειας κυκλοφοριας συμφωνα με τον Κ.Ο.Κ ; Βλεπεις πουθενα σημανση; Ναι η οχι;
Τι σημαινει η λογικη;
Δλδ σε μια αδεια εθνικη αν με γραψουν για υπερβολικη ταχυτητα θα πω στο δικαστηριο, ε λογικο δεν ειναι να τρεξω με αδειους δρομους; :hehe:


Παρτε το χαμπαρι. Δεν ειναι θεμα αυτοκινητου, η ποδηλατου η πατινιου. Ειναι θεμα παιδειας. Οσο νομιζεις πως μεσα στην πολη εχεις προτεραιοτητα με το 4τροχο σου, ξεκιναει το προβλημα του σεβασμου.

 

Quote

Σε πόλεις με την κίνηση της Αθήνας, αν θες να βοηθήσεις την κατάσταση, πας με τα ΜΜΜ.

Σωπα...για να εισαι στην αμαξαρα σου και στο aircondition σου θα μου πεις ΕΣΥ να παρω τα ΜΜΜ για να κανω 80-90λεπτα να παω στη δουλεια μου αντι για 45λεπτα που το κανω.
Οχι κυριε..Να πας ΕΣΥ με τα ΜΜΜ για να αδειασουν και λιγο οι δρομοι να παιρνω εγω το αμαξι μετα.
Φοβερη λογικη.

@f117
Συμφωνω απολυτα. Μη πιανουμε ομως μεμονομενα περιστατικα. Γιατι το ιδιο ισχυει και για καγκουρες που σφηνωνουν, για μλκες που δεν αναβουν φλας, για ηλιθιους που περνανε με κοκκινο.. Οπως και εννοειται ειναι λαθος ο ποδηλατης, μοτοσυκλετιστης να βασιζεται στους αλλους. Και το ξαναλεω, ειναι θεμα παιδειας.

Και σας μιλαει ενας ποδηλατης που κραζει ολα αυτα τα freedays με τους χιλιαδες ποδηλατες που κλεινουν δρομους και μλκιες. Δεν εχω παει σε κανενα και ουτε θα παω γιατι δε τα υποστηριζω.
Την προπονηση μου κανω και μονο αυτο. Εχω συνδιασει την αποσταση της δουλειας με προπονηση εφοσον μου μενει χρονος μονο τα σαβκα

edit: Σωτηρη ποιον παραδρομο; Τι λες; Εχεις καταλαβει οτι ενας ποδηλατης μερικες φορες κινειται πιο γρηγορα απο μηχανακια ; Μηπως εχεις εικονα αυτους που πανε μια πεταλια ανα λεπτο και χαρωπα τα δυο χερια τα χτυπω;
 

Έγινε επεξεργασία από GoMaR
Link to comment
Share on other sites

μπορω να κανω μια μικρη παρενθεση....

 

μια χαρα παιδεια εχουμε και εδω σε σχεση με εξω, το μονο που κραταει εξω τον κοσμο απο το να κανει τα ιδια ειναι οι πολυ αυστηροι νομοι, οι καμερες και οι κλησεις.

 

εχω οδηγησει πολλες φορες εξω, εχω μιλησει με πολυ κοσμο, και συγκρινοντας, δε βλεπω καμια διαφορα στη νοοτροπια. απλα εξω σε σκιζουν στα προστιμα και στους ποντους με το παραμικρο, ετσι βλεπεις πανε αργα και σταματανε σε διαβασεις και αφηνουν ποδηλατες... αδιαφορουν πλεον για ταχυτητα κλπ γιατι δεν το εχουν σαν επιλογη.

 

τεσπα προσωπικη αποψη γιατι δε μπορω να ακουω αλλο για τους πολιτισμενους ευρωπαιους και τους απολιτιστους και απαιδευτους ελληνες.

 

Έγινε επεξεργασία από fuz10n
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Η παιδεια απο την αστυνομευση/ελεγχου ενος κρατους ειναι κατι που χτιζεται αλλα οχι αμεσα.
Οταν θα περασει στην νοοτροπια του οδηγου οτι θα σου κοστισει η καθε παραβαση και μαθαινεις να ζεις ετσι, αυτη η νοοτροπια θα περασει και στις επομενες γενιες.
Ετσι χτιζεται και ενα μερος της παιδειας.

Αν σε μια χωρα δεν υπαρχει ελεγχος, τοτε ολοενα και περισσοτερος κοσμος θα μπορει πιο "ευκολα" να παρασυρθει και να κανει την παραβαση. Και εκει ξεκιναει το κακο.

Μεγαλωνεις σε μια οικογενεια και ενα σχολειο να σου διδασκει τις συνεπειες της υπερβολικης ταχυτητας. Πως θα σου γινει τροπος ζωης αν δε στο "επιβαλλει" το ιδιο το κρατος; Η θεωρια μονο, δεν αρκει :)


 

Link to comment
Share on other sites

πριν 11 ώρες, το μέλος sotiris έγραψε:

Δεν έχουν πάντα τα ίδια άκρα το μεγαλύτερο με το μικρότερο μοντέλο.

Στο δικό μου δεν μπαίνει εύκολα από το μεγαλύτερο. 

Εν τω μεταξύ αν αλλάξεις όλα τα άκρα, ακόμη και στην περίπτωση που ταιριάξεις ημιαξόνια κλπ. δεν είναι σίγουρο ότι θα λύσεις το θέμα του ABS αν έχουν άλλα "δόντια" οι σένσορες.

Γενικά μπλέκεις με σχετικά δύσκολη μετατροπή, μόνο αν βρεις κάτι bolt on είναι εύκολο.

Στο Punto πρόσφατα έμαθα ότι μπορώ να τα μεγαλώσω από Alfa 156 1.6TS το πρώτο μοντέλο που είχε τα "μικρά" άκρα αλλά με 284 δίσκο (αντί του 257), αν καταφέρω και βρω δαγκάνες.

 

Επίσης, είναι μετά το θέμα της ζάντας, απλά λόγω υπερδιαστασιολόγησης πλέον δεν το σκέφτεσαι.

Στο προηγούμενο (πεζώ 309 με 13άρα) αποτελούσε τροχοπέδη.

 

Και τέλος το offset της ζάντας, αν βάλεις πλακάκια μετατροπής κλπ. πρέπει πιθανώς να βρεις ζάντες να μη βρίσκουν στις δαγκάνες.

Κοιτα, εγω αλλαξα ακρο, το μουαγιε με το ABS ηταν ιδιο και τα ημιαξονια ταιριαζανε

Στις περισσοτερες εταιριες, ταιριαζουνε, ειδικα στα VAG

Οι εταιριες αποφευγουν να διαφοροποιουν τα μουαγιε πχ, λογω κοστους, επαρκειας ανταλλακτικων κλπ

Σε 284 μπαινει 15ρα, αλλα δε κοιταμε επιδοσεις χωρις να μεγαλωσουμε τις ζαντες

 

Στο τελευταιο αναφερεσαι προφανως σε 4πιστονες που εχουν εμβολα και απεξω, ακραιο για Punto

πριν 11 ώρες, το μέλος sotiris έγραψε:

Το να οδηγείς ποδήλατο σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας (Κηφισίας, Βουλιαγμένης κλπ.) είναι έλλειψη σεβασμού προς αυτούς που οδηγούν αυτοκίνητο και έλλειψη σεβασμού προς τον εαυτό σου.

Απο ποτε ειναι ταχειας κυκλοφοριας?

Ουτε το ποταμι δεν ειναι ταχειας κυκλοφοριας

πριν 11 ώρες, το μέλος sotiris έγραψε:

Στη Βουλιαγμένης και στη Μαραθώνος έχω πετύχει πολλάκις ποδηλάτες οι οποίοι δεν σταματούν στα κόκκινα. Δεδομένου ότι ο ποδηλάτης δεν φέρει πινακίδα κυκλοφορίας, πώς μπορώ να ενημερώσω την αστυνομία? Τον πατάω και ενημερώνω μετά?

Γιατι δεν κραζεις και τους μηχανοβιους στη Μαραθωνος που πανε με 110 με διχαλο, μαγιω, δικαβαλο, χωρις κρανος και γυαλια?

Link to comment
Share on other sites

κρα και σε αυτούς...μακάρι να είχανε μια λωρίδα δικιά τους για να μην μπλέκονται στα πόδια μας και εμείς στα δικά τους...και ας υπήρχε και πιο πολύ κινηση....!

Ποδήλατο σε ποδηλατόδρομο και βουνό και λαγκάδι...άντε και στην λεωφορειολωρίδα....  και βάλτε και κανα καθρέφτη στα ποδήλατα και στα μηχανάκια....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, fuz10n said:

ε πες ντε κουβεντα κανουμε. τι ν αυτα τωρα ?

 

Θα σου πω λοιπόν για να κάνουμε την κουβέντα. Μάλλον έχετε μπερδέψει τις έννοιες. Άλλο έχω παιδεία στο δρόμο και άλλο ακολουθώ τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας.

Ακολουθώ τον ΚΟΚ σημαίνει δεν υπερβαίνω το όριο και σταματάω στο STOP ή στο κόκκινο. Ο έχων παιδεία, που οι Έλληνες δεν έχουν ούτε στο ελάχιστο, σημαίνει πως καθώς κινούμε παράλληλα με άλλο αυτοκίνητο και μου ανάψει φλας για να αλλάξει λωρίδα, φρενάρω για να τον διευκολύνω. Παραχωρώ προτεραιότητα εκεί που δεν υπάρχει σήμανση, σταματάω στις διαβάσεις για να δώσω προτεραιότητα στον πεζό ο οποίος σύμφωνα με τον ΚΟΚ έχει προτεραιότητα ΠΑΝΤΑ όταν διασχίζει διάβαση χωρίς σηματοδότη, ΔΕΝ ΠΑΤΑΩ ΤΗΝ ΛΕΑ ΠΟΤΕ (γιατί βλέπεις δεν την έφτιαξαν για την καύλα τους αλλά για συγκεκριμένο λόγο), δεν πατάω λεωφορειολωρίδα, ούτε ποδηλατόδρομο, δεν παρκάρω όπου βρω επείδη με βολεύει.

Θες να σου πω τι σημαίνει πραγματικά παιδεία. Διάβασε λοιπόν: Στην παλιά περιοχή που έμενα, όταν έβγαινες από το υπόγειο τούνελ για να μπεις στην περιοχή μου, είχε την έξοδο και μετά από 400 μέτρα περίπου είχε κυκλικό κόμβο ο οποίος είχε δύο εξόδους. Μία για την περιοχή μου και μία που πήγαινε προς το κέντρο της πόλης. Η έξοδος προς το κέντρο της πόλης ήταν συνήθως φρακαρισμένη από αυτοκίνητα από την αρχή της εξόδου του τούνελ και για όλα αυτά τα 400 μέτρα. Παιδεία λοιπόν είχαν οι Νορβηγοί οι οποίοι σε ένα δρόμο που χωρούσε με το ζόρι δύο αυτοκίνητα ήταν ΟΛΟΙ στην άκρη για όλα αυτά τα 400 μέτρα επειδή θα έστριβαν προς το κέντρο για να μην εμποδίσουν εμένα που θα έστριβα για την περιοχή μου. Στην Ελλάδα αν το δεις αυτό πουθενά ενημέρωσέ με για να έρθω να το τραβήξω βίντεο. Αυτό λοιπόν είναι παιδεία. Και όχι, δεν θα έτρωγαν κανένα πρόστιμο αν με έκλειναν, ούτε παραβίαζαν τον ΚΟΚ. Παιδεία σημαίνει πως είμαστε πολλοί στο δρόμο και ο καθένας προσπαθεί να κάνει τη δουλειά του. Παιδεία σημαίνει πως διευκολύνω τον άλλο όταν μπορώ και δεν του κάνω τη ζωή δύσκολή.

Δεν έχω και το βιντεάκι να σου δείξω πως μέσα σε ένα φρακαρισμένο τούνελ από αυτοκίνητα, όταν ακούστηκε σειρήνα ασθενοφόρου, οι Νορβηγοί έχωσαν τα αυτοκίνητα ακόμα και στο ταβάνι (που λέει ο λόγος) για να περάσει το ασθενοφόρο χωρίς καθυστέρηση.

 

Οπότε όχι, παιδεία δεν έχει ο Έλληνας ΠΟΥΘΕΝΑ και δεν είχε ποτέ. Ο Έλληνας θεωρεί τον εαυτό του άρχοντα της ασφάλτου. Εγώ και κανείς άλλος και οι υπόλοιποι να πάτε να γ@μηθείτε. Και ξέρεις που φαίνεται περισσότερο αυτό; όταν ο Έλληνας βγει στο εξωτερικό με αυτοκίνητο μπορεί να ακολουθεί τον ΚΟΚ γιατί φοβάται την καμπάνα αλλά παιδεία πάλι δεν έχει.

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

δεχομαι το παραδειγμα με την πλατεια οκ, αν και ειναι ενα παραδειγμα. εχω και εγω παραδειγματα απο ελβετια που γινοταν οτι γινεται και στην ελλαδα. απλα ο αριθμος παραδειγματων αλλαζει ανα χωρα, ο οποιος επηρεαζεται κατ εμε απο την αυστηρη επιβολη κανονων

 

σε ασθενοφορο παντως και εδω το ιδιο γινεται μην εισαι αδικος. (απλα καμια φορα ακολουθανε το ασθενοφορο και 3-4 να κοψουν κινηση ???)

 

τελικα νομιζω θα συμφωνησω περισσοτερο με την αποψη του gomar πιο πανω, που αναφερει οτι πρεπει κι το κρατος μεσω αυστηρων κανονων να βοηθησει στο να περασει η σωστη παιδεια στις επομενες γενιες. και θα προσθεσω οτι δεν ειναι μονοδιαστατο θεμα, ο καθενας βγαζει την ψυχολογια του στο δρομο οσο του επιτρεπεται, και η ψυχολογια και ηρεμια ενος μεσου ελληνα δεν ειναι σε καμια περιπτωση παραπλησια ενος ευρωπαιου που εχει περισσοτερα θεματα λυμενα

Link to comment
Share on other sites

Δεν χρειάζεται αυστηρούς κανόνες, χρειάζεται ενημέρωση. Δεν μπορείς εν έτη 2017 να κουβαλάς το παιδί στην αγκαλιά, τελείωσε. Δείξε στη μάνα, στον πατέρα και στη γιαγιά και παππού τι θα γίνει όταν συγκρουστείς και έχεις το μωρό στην αγκαλιά και τότε θα σου πω αν το παιδί θα μπαινει στο καρεκλάκι ή όχι. Βάλε ένα σποτάκι να παίξει σε όλα τα κανάλια ακριβώς μετά τις ειδήσεις για 1 χρόνο και δείξε τα όλα ωμά να σου πω εγώ. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, jax7480 said:

Δεν χρειάζεται αυστηρούς κανόνες, χρειάζεται ενημέρωση. Δεν μπορείς εν έτη 2017 να κουβαλάς το παιδί στην αγκαλιά, τελείωσε. Δείξε στη μάνα, στον πατέρα και στη γιαγιά και παππού τι θα γίνει όταν συγκρουστείς και έχεις το μωρό στην αγκαλιά και τότε θα σου πω αν το παιδί θα μπαινει στο καρεκλάκι ή όχι. Βάλε ένα σποτάκι να παίξει σε όλα τα κανάλια ακριβώς μετά τις ειδήσεις για 1 χρόνο και δείξε τα όλα ωμά να σου πω εγώ. 

Με τον ιδιο τροπο περιμενα οι"νεοελληνες" να παραδειγματιστουν αποτο τρακαρισμα της Porsche στην εθνικη οδο πριν κατι μηνες αλλα μπα.... Μια ζωη μακακες στο τιμονι...

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

πριν 14 ώρες, το μέλος f117 έγραψε:

 

Και είμαι την γνώμης...ποδήλατα μόνο σε ποδηλατόδρομο...... Φιλάκιααα

 

Δηλαδή στην ελλάδα πουθενά...

Εγω είμαι υπέρ των ποδηλατών και πιστευώ πως κανείς δεν κινδυνέυει απ αυτούς.

Και ας εχω κανα χρόνο να κατέβω μια κηφισιά με το ποδηλατάκι μου.

Και ας πηγαίνω  το 99,99 των διαδρομών μου με το αμάξι

 

Σιγα μη πάμε και στην παιδική χαρά να κάνουμε.  :hehe:

Έγινε επεξεργασία από uhu
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.