Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Έπρεπε να ήσασταν σε καμιά επαρχιακή πόλη με 80χρονους ποδηλάτες που έχουν το ποδήλατο του μπαμπά τους να κινούνται ανάποδα σε μονόδρομο, γιατί νομίζουν ότι βρίσκονται στο Άργος του 1950 που υπήρχαν 10 αυτοκίνητα....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 9 ώρες, το μέλος uhu έγραψε:

 

Δηλαδή στην ελλάδα πουθενά...

Εγω είμαι υπέρ των ποδηλατών και πιστευώ πως κανείς δεν κινδυνέυει απ αυτούς.

Και ας εχω κανα χρόνο να κατέβω μια κηφισιά με το ποδηλατάκι μου.

Και ας πηγαίνω  το 99,99 των διαδρομών μου με το αμάξι

 

Σιγα μη πάμε και στην παιδική χαρά να κάνουμε.  :hehe:

 έχει φίλε... κορινθο να πάνε...σαλονικη να πάνε...καλαματα να πάνε...στο καλόοο :p στην παραλία αλιμο μεριά έχει... στο καλοοο :p

Link to comment
Share on other sites

πριν 3 ώρες, το μέλος f117 έγραψε:

 έχει φίλε... κορινθο να πάνε...σαλονικη να πάνε...καλαματα να πάνε...στο καλόοο :p στην παραλία αλιμο μεριά έχει... στο καλοοο :p

Ε άμα δεν έχεις ιδέα, αυτά θα λές.

Οι ποδηλάτες με κουρσάκια μπορεί να κάνουν 20-30-40-50plus χλμ την μέρα.

Δε μιλάμε για το bmx που σου πήρε ο μπαμπάς στα 8.

 

Δεν καταλαβαίνω την λογική η άσφαλτος είναι μόνο για το τουτού μου και ουστ στα ξεκουμπίδια σε όποιον τολμάει να μου την πατήσει. 

Βασικά τι σε ενοχλεί. Που θα σου κόψει την φόρα?

Μου θυμίζει νοοτροπία γκόμενας που δεν δίνει ποτέ προτεραιότητα, (γιατί άμα φρενάρει μπορεί να μην καταφέρει να ξαναξεκινήσει).

 

Ο μόνος λόγος που έχω ρίξει μπινελίκι σε ποδηλάτες είναι η κλασσική μαλ πάμε δίπλα δίπλα με 12-18χλμ για να τα λέμε κιόλας χωρίς να μας κόβεται η ανάσα, σε δρόμο με μια λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση. 

Συνήθως πρόκειται για 50άριδες που την είδαν ξαφνικά  Fabian Cancellara,  όταν αγόρασαν ποδήλατο του τάληρου και το μισό chainreaction σε εξοπλισμό.

Έγινε επεξεργασία από uhu
Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος astrolabos έγραψε:

Δυστυχώς πολλοί "ποδηλάτες" πιστεύουν ότι ο ΚΟΚ δεν ισχύει για αυτούς μέχρι να τους πατήσει κάποιος και (ελπίζοντας) να αποκτήσουν άλλη αντίληψη

Από την στιγμή που βγαίνεις στο δρόμο, ακόμα και με κάρο θα πρέπει να υπακούς τον ΚΟΚ, αλλά στην Ελλάδα που ζούμε...

Έγινε επεξεργασία από UltraB
Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος astrolabos έγραψε:

Δυστυχώς πολλοί "ποδηλάτες" πιστεύουν ότι ο ΚΟΚ δεν ισχύει για αυτούς.

Εκτός ότι γι' αυτούς δεν υπάρχει stop/φανάρι/φως τη νύχτα, ποδηλατούν με ακουστικά και δεν καταλαβαίνουν αν τους διπλαρώνει αυτοκίνητο να κάνουν στην άκρη.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

@uhu εχω ιδέα..το ξέρω οτι μπορούν να κάνουν τόσα και μπράβο τους....

Αλλά δεν θέλω να έχω ακόμα κάτι στο κεφάλι μου να το προσέχω παραπάνω...κάποιον που να λέει περνάω γιατί θα σταματήσει το αυτοκίνητο...τι θα κάνει...θα με πατήσει? 

Ε όχι... γιαυτό με ενοχλεί... γιατί να βγώ από την δεξία λωρίδα για ένα ποδήλατο? πληρώνει και τέλη κυκλοφορίας? και άμα πέσει πανω μου? αυτός θα με πληρώσει? ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΙ... τέλος... 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αντε να μιλήσω λίγο εγωιστικά όπως εσείς.

Εσεις με τα αμάξια μας ενοχλείτε όταν βγαίνουμε για να κάνουμε την άθληση μας.γαμάτο; έτσι θα το πάμε τώρα;

Τι ποδηλατόδρομοι; ψάχνεις τις ιδανικές συνθήκες ενώ ξέρεις οτι δε γίνεται;

Εγω ενα θα πω με τόσα χρόνια στην πλάτη μου.

Οσο δείχνεις σεβασμό σε σενα, στο ποδήλατο σου, στην άσκηση σου και στους άλλους, τόσο θα σε σέβονται στον δρόμο.Ποτέ δεν είχα πρόβλημα και κάθε φορά παίρνω και εύσημα όσο μπορώ απο οδηγούς.

Οι μλκες που θα σε πατήσουν, θα είναι οι ίδιοι ου θα κινδυνέψεις και σαμ πεζός η και στο αμάξι.

Οσο βοηθάς εσυ με το αμάξι σου, αλλο τόσο θα βοηθήσει και ο μηχανοβιος, ποδηλάτης η και πεζός.

Αλλα να η παιδεια που λέμε..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

γόμαρε ο κίνδυνος αμαξι με αμάξι δεν είναι ίδιο.... αμάξι με αμάξι τράκαρε με 20 χιλιόμετρα....ασφαλιστικές και οκ οι ανθρωποι...ανα τρακάρεις με ποδηλατάκι..κάτι θα πάθει ο ποδηλάτης...οπότε εγώ αναγκάζομαι να προσέχω περισσότερο κάποιον που δεν τον πολυνοιάζει... όπως και με πολλά μηχανάκια...καμία αίσθηση του κινδύνο οταν περνάνε ανάμεσα από τα αυτοκίνητα στην κίνηση..... 

Άμα μου σπάσει τον καθρέπτη ο ποδηλάτης ποιός θα με αποζημειώσει? Με το φιλότιμο και τον λόγο του ποδηλάτη??

 

 

Link to comment
Share on other sites

Με συγχωρεις αλλα τι παει να πει αναγκαζεσαι να προσεχεις περισσοτερο οταν οδηγεις;
Δλδ σε εναν κοσμο χωρις μηχανακια, ποδηλατα θα προσεχες λιγοτερο; Εισαι λαθος το ξερεις ε;
Συμφωνω μονο στο κομματι οτι ειναι πιο εκτεθιμενοι και μαλιστα λιγοτερο απο εναν μηχανοβιο.
Το μηχανακι αναπτυσει μεγαλυτερες ταχυτητες, πιο δυσκολο να φρεναρει, δεν ειανι τοσο ευελικτο και αν πεσει κινδυνευει περισσοτερο απο εναν ποδηλατη.




 

Link to comment
Share on other sites

εννοώ προσέχεις 100 τα αυτοκίνητα και 150 τα ποδήλατα.... γιατί ξέρεις οτι θα κανουν μλκια...και ξέρεις οτι αμα γίνει τπτ πάει.... 

Προσέχεις το ίδιο οταν ανεβαίνεις μια σκάλα σε μια πολυκατοικία και το ίδιο όταν ανεβαίνεις μια σκάλα τύπου Λ???δεν νομίζω ;)

Και ξαναρωτώ αν μου σπάσει το καθρέφτη το ποδήλατο ή με καρφώσει σε καμια πόρτα τι θα γίνει???? Πίανει η ασφάλεια που λέει απο ανασφάλιστα οχήματα? Δεν νομίζω

Link to comment
Share on other sites

Στην Αυστρία όπου βρίσκομαι, οδηγάνε τα ποδήλατα και στο δρόμο, κανονικά. Τα όρια και ο ΚΟΚ τηρούνται από όλους, και τα καταφέρνουν μια χαρά. Τα ποδήλατα αντιμετωπίζονται με προσοχή, κι αν έχουν την ευκαιρία τα προσπερνούν. Αν δεν την έχουν, τότε πάνε χαλαρά από πίσω με 20-30 km/h, και κανένας δεν γκρινιάζει.

 

Έτσι, έμαθα κι εγώ. Είναι τόσο δύσκολο να υπάρχει κατανόηση και σεβασμός από όλους; Κοινή λογική είναι.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

πριν 33 λεπτά, το μέλος astrolabos έγραψε:

H Κοινή λογική έχει σταματήσει στο τελωνείο και δεν της επιτρέπεται η πρόσβαση σε Ελληνικό έδαφος εδώ και χρόνια :p 

Κοντά στο γραφείο μου έχει διάβαση πεζών. Προσπαθώ να σταματάω πάντα, ώστε να περάσουν απέναντι οι πεζοί. Το θέμα είναι ότι: α) το κάνω με δική μου ευθύνη, καθώς στη Μυτιλήνη το αυτοκίνητο (δηλαδή το enterprise, μετά από τόσο φτιάξιμο) και το μηχανάκι (η κούρσα του valentino) είναι προέκταση του πουλιού των οδηγών, β) το καταπληκτικό ελληνικό δαιμόνιο έχει βρει τον τρόπο και σ' αυτήν την περίπτωση, ήτοι οι οδηγοί βλέπουν αυτόν που έχει σταματήσει, βλέπουν αυτόν/ους που περνάνε απέναντι και περνάνε από το δεύτερο μισό της διάβασης τρέχοντας κιόλας. Σου λένε "μέχρι να φτάσει στο δεύτερο μισό της διάβασης ο γέρος, γριά, γονείς με καρότσι κ.τ.λ., προλαβαίνω να χωθώ και να περάσω και αν τρέξω και λίγο παραπάνω ούτε που θα με καταλάβουν". Καλά, για ποδήλατα δεν το συζητάμε. Και δεν είναι στην κουλτούρα μας και δεν υπάρχουν οι υποδομές (η Μυτιλήνη είναι η πόλη με τα περισσότερα μηχανάκια και αυτοκίνητα ανά κάτοικο) και οι ποδηλάτες κυκλοφορούν με δική τους ευθύνη, καθώς αντμετώπιζονται ως περίεργοι/ενοχλητικοί.

Link to comment
Share on other sites

On 18/9/2017 at 3:54 ΜΜ, το μέλος Lakisss έγραψε:

Εκτός ότι γι' αυτούς δεν υπάρχει stop/φανάρι/φως τη νύχτα, ποδηλατούν με ακουστικά και δεν καταλαβαίνουν αν τους διπλαρώνει αυτοκίνητο να κάνουν στην άκρη.

Το στοπ φανάρι εξυπηρετεί το απότομο φρενάρισμα σε υψηλές ταχύτητες. Στο ποδήλατο αυτό δεν ισχύει

Τα αθλητικά ακουστικά δεν σε απομονώνουν από το περιβάλλον. Για την ακρίβεια ακούς καλύτερα από κάποιον που ακούει μουσική στο αυτοκίνητο.

Link to comment
Share on other sites

πριν 14 λεπτά, το μέλος ΓιαγκΤ έγραψε:

Το στοπ φανάρι εξυπηρετεί το απότομο φρενάρισμα σε υψηλές ταχύτητες. Στο ποδήλατο αυτό δεν ισχύει

Τα αθλητικά ακουστικά δεν σε απομονώνουν από το περιβάλλον. Για την ακρίβεια ακούς καλύτερα από κάποιον που ακούει μουσική στο αυτοκίνητο.

Δεν κατάλαβα τι εννοείς με το στοπ φανάρι και τις υψηλές ταχύτητες. Εγώ έγραψα ότι δεν σέβονται τα stop, τα κόκκινα φανάρια και δεν έχουν φως τη νύχτα.

Όσον αφορά τη μουσική δεν έχεις δίκιο, μπορεί στο αμάξι να παίζει μουσική αλλά έχει τρεις καθρέπτες και ελέγχεις πίσω τι γίνεται, ομοίως και στο μηχανάκι. Στο ποδήλατο έχεις τις αισθήσεις σου, και η ακοή είναι σημαντική πολύ στο να σε προειδοποιεί περιμετρικά τι γίνεται.

Εγώ προσωπικά επειδή κάνω ποδήλατο προσέχω τους ποδηλάτες, δεν τους στριμώχνω στα δεξιά του δρόμου και δεν τους κόβω τη φόρα σε ανηφόρες, αλλά δεν βλέπω λογική οδήγηση από πολλούς στον δρόμο.Πολλοί οδηγούν λες και θέλουν να αυτοκτονήσουν, αέρα παντού. Γιατί εγώ κάνω δεξιά όταν πάω τραίνο 5 αυτ/τα πίσω και τους αφήνω να περάσουν; Έτσι δεν ταλαιπωρώ τους άλλους και δεν θέτω τον εαυτό μου σε κίνδυνο να με προσπεράσει το αυτ/το και να με στριμώξει δεξιά.

Επίσης κάνω νόημα να με περάσουν και έτσι καταλαβαίνει ο άλλος ότι τον έχω αντιληφθεί και θα κρατήσω μια σταθερή πορεία, και όχι σαν μερικούς που κάνουν οχτάρια στον δρόμο.

Δεν το παίζω αλάνθαστος απλά κάνω μερικά πράγματα για τη δική μου ασφάλεια, και να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.

Είμαι φουλ υπέρ του ποδηλάτου ακόμα και στους δρόμους, αλλά οι ποδηλάτες να τηρούν στοιχειώδεις κανόνες οδικής συμπεριφοράς. Δυστυχώς επειδή το ποδήλατο το καβαλάς από μικρός, οι γονείς δεν φροντίζουν να μαθαίνουν στα παιδιά τους βασικούς κανόνες.

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.