Jump to content

Recommended Posts

Όποιος θέλει τον βάζω μια κόντρα στην κατανάλωση. Μόνιμα στο eco το εχω να ξέρετε και μισή θήκη αυγά Μεγάρων κάτω από το πενταλ.

  • Haha 3
On 15/8/2025 at 4:53 ΜΜ, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

E, Ask Me Anything.

 

Αφού είναι AMA.. για πάμε (bear with me) :redface:

 

On 15/8/2025 at 4:53 ΜΜ, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

Αλλά δεν μιλάμε για κουβά. Κουβάδες και κουβαδολόγοι είναι αυτοί που κάνουν βόλτες από το σπίτι μέχρι το χωριό και νιώθουν περιπέτεια.
Εδώ μιλάμε για αμάξι που πήγε καρφωτά στην πινέζα της Ευρώπης, και το έκανε σαν να πήγαινε στο περίπτερο για τσιγάρα.

Διέσχισε την ευρωπαική ήπειρο, τρύπωσε στον Αρκτικό Κύκλο, πέρασε μέσα από τη Λαπωνία, έφαγε βροχές, παγωνιές, ομίχλες, ταράνδους και δρόμους που ούτε στο google earth φαίνονται. Λασπωμένοι χωματόδρομοι, καρόδρομοι, δασικά κομμάτια ότι θες και ούτε μια φορά δεν μας είπε όχι.

 

Πωλητής της toyota έγινες; :lol:

 

On 15/8/2025 at 4:53 ΜΜ, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

Μας πήγε, μας έφερε και ακόμα είναι στην πένα, πρόθυμο και έτοιμο να το ξανακάνει άλλες δέκα φορές.
Αυτό για μένα τα λέει όλα για την ψυχή του μικρού.

 

Κάθε αυτοκίνητο δεν θα το έκανε αυτό; Ειδικά του κουτιού. Ακόμα και ένα niva ή ένα cuore.

 

On 15/8/2025 at 4:53 ΜΜ, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

Από πλευράς άνεσης και κούρασης, για παραδειγμα, 1800 χλμ. nonstop στο Yaris τα έκανα πιο εύκολα από 600 χλμ. στο (μηχανικά άριστο) 20ετίας Octavia 1.8. Για χίλιους λόγους.

 

Έστω να δεχτώ ότι σε σχέση με το 20ετίας είναι έτσι, πιστεύεις ότι με ένα octavia του 2025 θα ίσχυε πάλι; Για χώρους δεν το συζητάω είναι αυτονόητο και δεν το προσπερνάς απλά (pun intended), ειδικά για τόσο μεγάλο ταξίδι.

 

On 15/8/2025 at 4:53 ΜΜ, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

Στην Πολωνία που την διασχίζεις διαγώνια, με όριο 140, πήγαινα 140 +/- 10% και έβλεπα 4–4.1 λίτρα/100 στην εθνική. Το sweet spot στην εθνική είναι τα 120 όμως, γιατί μπορει να κινειται ηλεκτρικά μέχρι αυτή την ταχύτητα και έτσι δεν βλέπεις πάνω από 4 με τίποτα.

Την χαμηλότερη κατανάλωση εκτός κατοικημένων περιοχών την είδα στο ανέβα από Ουλου για Ροβνιέμι, σε stretch 300 χιλιόμετρα μέσα από δασος με 100χλμ/ω ήταν 2,8 λίτρα/100.

Συνολικά, στα 9500 χλμ., η μέση ήταν 3.9. Από αυτά, τα 2900 χλμ. έγιναν με μπαταρία. Συνολικό κόστος καυσίμων: 550 €, μαζί με το 50άρι 100άρας στο χωριό για να αραιώσω το σέρβικο κάτουρο της Gazprom.

Στη Βαλτική, 98άρα Ε0 με διαφορά τιμής 0,05 € από την 95. Στη Σκανδιναβία και την Πολωνία εναλλάξ 95 Ε10 ή 98 Ε5. Δεν έβαζα ποτέ το φτηνότερο. Και πάνω στο Nordkapp, η 98άρα ήταν πιο φθηνή από την 95 στις Σέρρες. Αλλά εντάξει… εκεί δεν έχουν τους μισθούς μας.

Λάδια; Ούτε σταγόνα. Damn.
Και αν έπαιρνα 1 cent για κάθε VAG, Mercedes ή BMW με σηκωμένο καπό στην άκρη του δρόμου στην Αρκτική, τώρα θα είχα την προκαταβολή για το καινούργιο Land Cruiser. Damn #2. 

 

Αυτές οι καταναλώσεις δεν είναι ασυνήθιστες πλέον για υβριδικά αυτοκίνητα, δεν είναι κάτι εξωπραγματικό. Ειδικά για τόσο μικρό όγκο. Τέσπα δεν  μου αρέσει να κοιτάω ποιός την έχει μικρότερη. Αλλά το πήγαινες όπως ο καβασάκι με αυγά κάτω από το γκάζι ή οδηγούσες κανονικά;

Λάδια δεν καίει καθόλου ούτε η παλιατζούρα μου πάντως ακόμα και σε συνθήκες αυτοκινητόδρομου.

 

On 15/8/2025 at 4:53 ΜΜ, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

Δρομολόγιο:
Σέρρες → Προμαχώνας → Βουλγαρία → Σερβία → Ουγγαρία → Σλοβακία → Τσεχία → Πολωνία → Λιθουανία → Λετονία → Εσθονία → Φινλανδία → Nordkapp.
Επιστροφή από τις ίδιες χώρες, αλλά Πολωνία και πάνω από εναλλακτικές διαδρομές και επισκεπτόμασταν πόλεις και χωριά εκτός της διαδρομής πχ στην Βαλτική για παράδειγμα στην Εσθονία επισκεφθήκαμε και Νάρβα, Ταρτου, Λετονία Σαλασπιλς κλπ. Στο ανέβα περάσαμε από Ροβανιέμι και μπήκαμε Νορβηγία από Karigasniemi μέσω Inari ενώ η google σε πάει από το Kivilompolo απο το οποίο μπήκαμε Φινλανδία στο κατέβα.

 

Είναι λογική η διαδρομή αλλά έχω απορίες.

Γιατί επιλέχθηκε αυτός ο προορισμός;

Έχεις ξανακάνει μεγάλο roadtrip και αν ναι εξωτερικό ή εσωτερικό;

Πως επιλέχθηκε η διαδρομή και οι στάσεις;

Είχες δυσκολία στην επικοινωνία σε αυτές τις χώρες;

Οι αυτοκινητόδρομοι είναι αντίστοιχοι με τους ελληνικούς; Οι μικρότεροι δρόμοι;

Ήσουν με θερινά ελαστικά λογικά, ήταν οκ εκεί πάνω; 

Είχες κάποιο αναπάντεχο στο δρόμο που σε δυσκόλεψε;

Η διαφορά στη θερμοκρασία με Ελλάδα δεν ήταν κάπως;

Υποθέτω δεν έκανες συνάλλαγμα σε κάθε χώρα αλλά πλήρωνες με κάρτα;

 

On 15/8/2025 at 4:53 ΜΜ, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

Αν θέλει κάποιος να μάθει περισσότερες λεπτομέρειες για κάτι πιο συγκεκριμένα, ας ρωτήσει.

 

Γίνεται να έρθω μαζί στο επόμενο; :p

  • Haha 1
1 ώρα πριν, το μέλος HotPeanut έγραψε:

Ρε την καψοθεία, το άφησε στο drive 😅

Φαντάσου να μην είχε και ηχητική προειδοποίηση.

 

 

Της πάτησε και το πόδι και δεν μασησε καθόλου...και πήγαινε και ολόισια....

 

@Simon

Μπααα...δεν είναι έτσι τα υπόλοιπα υβριδικά.....τώρα μόνο βλέπω την Nissan να πλησιάζει τα νούμερα...

  • Haha 2
(edited)
14 ώρες πριν, το μέλος f117 έγραψε:

@Simon

Μπααα...δεν είναι έτσι τα υπόλοιπα υβριδικά.....τώρα μόνο βλέπω την Nissan να πλησιάζει τα νούμερα..

clio hybrid. 

+bonus δεν φοραει σκ@το Cvt

+bonus 15αλογακια

 

Screenshot_1.png

Έγινε επεξεργασία από BloodMage
  • Like 1
14 ώρες πριν, το μέλος f117 έγραψε:

@Simon

Μπααα...δεν είναι έτσι τα υπόλοιπα υβριδικά.....τώρα μόνο βλέπω την Nissan να πλησιάζει τα νούμερα...

 

Είναι κοντά πλέον αλλά για αυτό ρώτησα πως οδηγούσε, έχει διαφορά. 

 

Spoiler

Εγώ με συντηρητική οδήγηση (όχι αργά αλλά ούτε σπαστικά) είχα σε ταξίδια (με άλλα από το δικό μου αυτοκίνητα) μικτή ~5,0 peugeot 208 2021 1.2T και ~5,5 toyota corolla 1.3 2015. Όχι υβριδικά.

 

18 minutes ago, Simon said:

Πωλητής της toyota έγινες; :lol:

 

 

Δε παίζει να δούλευα ποτέ στο retail.

 

19 minutes ago, Simon said:

Κάθε αυτοκίνητο δεν θα το έκανε αυτό; Ειδικά του κουτιού. Ακόμα και ένα niva ή ένα cuore.

 

 

Ναι δεν χρειάζεται κάτι ιδιαίτερο.

Εδώ υπάρχει κόσμος που κάνει τον γύρο του κόσμου με σικουετσέντο. 

Τα λέω αυτά γιατί υπάρχει η άποψη από ειδήμονες της αυτοκίνησης οτι δεν κάνει για ταξίδια το γιαρις 1.5 υβριδικό, όσο κάνει το 1000αράκι πόλο TSI με τα 95, οτί δεν κάνουν γενικά τα υβριδικά για μεγάλες αποστάσεις κλπ. 

 

20 minutes ago, Simon said:

Έστω να δεχτώ ότι σε σχέση με το 20ετίας είναι έτσι, πιστεύεις ότι με ένα octavia του 2025 θα ίσχυε πάλι; Για χώρους δεν το συζητάω είναι αυτονόητο και δεν το προσπερνάς απλά (pun intended), ειδικά για τόσο μεγάλο ταξίδι.

 

Πρώτα απ όλα το γιάρις δε το πήρα για τέτοια χρήση. Ετυχε και πήγα με αυτό. Αλλά μου έκανε εντύπωση που αναταποκρίνεται και δεν είναι κουραστικό αυτοκίνητο.

Το απλό Οκταβια χωρίς adaptive cruise, lane assist, αυτόματο, κλπ κλπ απλά δεν είναι αμάξι του 2025 αλλά του 2000. Δε ξέρω αν τώρα τα έχουν στανταρ όλα αυτά, δε νομίζω όλα.

Αλλά και να είναι μια έκδοση που τα έχει, ναι δεν θα το επέλγα και πάλι. 

Γιατί; Γιατί είναι όπως και το γιαρις με ακαμπτο πίσω και δεν μου προσφέρει κάποιο οδηγικό thrill παρά μόνο liabilities όσο αφορά την συντήρησή του. Και δεν είναι πρακτικό στην καθημερινότητά μου.

Αν ήθελα αμάξι για touring και είχα λεφτά που μου περισσεύουν θα έπαιρνα BMW.

Έστω και μια f32 ή αν ήμουν πραγματικά άνετος G22.

 

Eναλλακτικά αν ήθελα όντως χώρους πιο πολύ νόημα έχει ένα suv με AT λάστιχο παρά ένα οκτάβια. (βλέπε RAV4)

Γιατί είναι πάρα πολύ ωραίο να μπείς σε κάνα ωραίο σποτ στο δάσος και να κάνεις διανυκτέρευση εκεί. Ειδικά σε φύση όπως αυτή στην κεντρική και βόρεια Ευρώπη. 

 

 

23 minutes ago, Simon said:

Αυτές οι καταναλώσεις δεν είναι ασυνήθιστες πλέον για υβριδικά αυτοκίνητα, δεν είναι κάτι εξωπραγματικό. Ειδικά για τόσο μικρό όγκο. Τέσπα δεν  μου αρέσει να κοιτάω ποιός την έχει μικρότερη. Αλλά το πήγαινες όπως ο καβασάκι με αυγά κάτω από το γκάζι ή οδηγούσες κανονικά;

Λάδια δεν καίει καθόλου ούτε η παλιατζούρα μου πάντως ακόμα και σε συνθήκες αυτοκινητόδρομου.

 

Το αναφέρω γιατί υπάρχει μια ξεχωριστή κατηγορία πεφωτισμένων που πιστεύουν οτι εκτός πόλης τα υβριδικά καίνε πιο πολύ από τα συμβατικά.

Απο ταχύτητα, πχ, στην Πολωνία ΔΕΝ μπορεις να πας κάτω από το όριο. Το όριο είναι 140 οπότε πήγαινα 140 +-  όπως είπα.

Θα μπορούσα να παω συνεχώς 180 όπως όλοι, αλλά δεν είδα τον λόγο να το κάνω.

Γενικά πήγαινα συνήθως έτσι ώστε να κρατιέμαι μαζί με την ροή κάτι που σημαίνει στο εκάστοτε όριο ταχύτητας συνήθως εκτός και αν έχει κίνηση. Ειδικά στην Βαλτική κάποιες φορές δεν υπάρχει δυνατότητα προσπέρασης. Στενός δρόμος και συνεχόμενη ροή με νταλίκες χωρίς ούτε ένα κενό. Εκεί απλά το παρατάς με lane assist και adaptive. 

 

Λάδια κάθόλου δεν καίει η παλιατζούρα σου όταν πας 1 φορα 300-400 χλμ κάπου και την αφήνεις. Οχι όταν δε προλαβαίνει να κρυώσει με 1500+ χλμ τη μέρα, σε διαδρομές με ζόρια για εκατοντάδες χιλιόμετρα συνεχόμενα. 

Εκεί ανάλογα με το τι είναι θα κάψει όχι μόνο λάδι. Stop lying to yourself.

Αν τώρα είναι το Octavia μιας και το ανέφερες, ακόμα και κουτα, θα κάψει κάποια λίτρα. Το λέει στο manual του. Δε τα βγάζω απ το μυαλό μου. Απλά έτσι είναι δυστυχώς.

 

43 minutes ago, Simon said:

Είναι λογική η διαδρομή αλλά έχω απορίες.

Γιατί επιλέχθηκε αυτός ο προορισμός;

 

Για προσωπικούς λόγους.

 

43 minutes ago, Simon said:

Έχεις ξανακάνει μεγάλο roadtrip και αν ναι εξωτερικό ή εσωτερικό;

 

Ναι έχω ξανακάνει αρκετές φορές αλλά όχι τόσο μεγάλο. Και εξωτερικό και εσωτερικό.

 

44 minutes ago, Simon said:

Πως επιλέχθηκε η διαδρομή και οι στάσεις;

 

 

Δεν έγινε κάποιο planning εκτός από κάποια μέρη που ήταν παρακάμψεις αλλά είχα σκοπό να τα επισκεφτώ για δικούς μου λόγους.

Πέρα απ' αυτό στάσεις, όπου θέλαμε και μας έκανε κλικ για να δουμε και την λοκαλ φάση.

 

44 minutes ago, Simon said:

Οι αυτοκινητόδρομοι είναι αντίστοιχοι με τους ελληνικούς; Οι μικρότεροι δρόμοι;

 

 

Αρχικά, η Eλλάδα είναι αισθητά χειρότερη σε σχέση με τις χώρες του ανατολικού μπλόκ (Ουγγαρία και πάνω) ως προς την ποιότητα του δρόμου είτε σε αυτοκινητοδρομο είτε σε επαρχιακή οδό. 

Οι αυτοκινητόδρομοι σαν αυτοκινητόδρομοι όπου έχει (παντού αν απλά διασχίζεις την χώρα με κάποιες εξαιρέσεις στην Βαλτική) είναι αντίστιχοι με τους δικούς απλά με λιγότερες κακοτεχνίες και πιο σωστά φτιαγμένοι. Οι επαρχιακοί επίσης είναι σε αρκετά καλύτερη κατάσταση από τους δικούς μας γενικά.

Φινλανδία, οι αυτοκινητόδρομοι πένα, αρκετά επίπεδα πάνω από τους δικούς μας. Οι επαρχιακοί δρόμοι και τα B roads επίσης. Οι χωραφόδρομοι επίσης.

Νορβηγία απ όσα είδα στον βορά που γύρισα, πολύ καλοί δρόμοι και φρέσκια άσφαλτος συνήθως. 

 

45 minutes ago, Simon said:

Ήσουν με θερινά ελαστικά λογικά, ήταν οκ εκεί πάνω; 

 

 

Θερινά continental. Μια χαρά ήταν έκανα κάποιες χιλιάδες χλμ σε βροχή, κανένα πρόβλημα γιατί η ασφαλτος είναι πένα.

 

1 hour ago, Simon said:

Είχες κάποιο αναπάντεχο στο δρόμο που σε δυσκόλεψε;

 

 

Αναπάντεχα πάρα πολλά, κουφά επίσης.

Που να με δυσκόλεψε όχι.

Αλλά δεν είναι το ίδιο για όλους, για πολλούς λόγους.

Κάποιος hardcoded στην Ελληνική πραγματικότητα θα έχει μεγάλο πρόβλημα σε πολλά πράγματα.

 

1 hour ago, Simon said:

Η διαφορά στη θερμοκρασία με Ελλάδα δεν ήταν κάπως;

 

 

Μέχρι και την Ουγγαρία ήταν ακριβώς το ίδιο. Ζέστη και 32+.

Πολωνία μέτρια προς ζέστη με 25-30 σε δυσφορία ελάχιστα λιγότερο από την Ελληνική κάποιες φορές.

Στην Βαλτική τη μέρα επίσης δε το λες και κρύο παρόλο που ήταν 20-25, τη νύχτα πολύ ευχάριστη δροσούλα που όμως θες ζακετούλα από ένα σημείο και μετά.

Φινλανδία το ίδιο. Μέρα κοντομάνικο, νύχτα ζακετούλα. 

Πάνω στο Νορντκαπ όταν φυσούσε και είχε 7-8-9 μποφόρια ήταν οριακά με το μπουφάν που είχα. Ηταν 12 αλλά με αίσθηση σαν 4. 

Όταν δε φυσάει, με 15 βαθμούς είσαι κανονικά με κοντομάνικο με αίσθηση σαν να είναι 20κάτι στην Ελλάδα.

Γενικά περισσότερο πρόβλημα είχα την πρώτη βδομάδα που γύρισα Ελλάδα να συνηθίσω την ζέστη πάρα να συνηθίσω το κρύο.

 

1 hour ago, Simon said:

Υποθέτω δεν έκανες συνάλλαγμα σε κάθε χώρα αλλά πλήρωνες με κάρτα;

 

 

Ναι revolut κυρίως.

 

1 hour ago, Simon said:

Γίνεται να έρθω μαζί στο επόμενο; :p

 

Ψήσου.

  • Like 5
  • Agree 1
21 λεπτά πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

Ναι δεν χρειάζεται κάτι ιδιαίτερο.

Εδώ υπάρχει κόσμος που κάνει τον γύρο του κόσμου με σικουετσέντο. 

Τα λέω αυτά γιατί υπάρχει η άποψη από ειδήμονες της αυτοκίνησης οτι δεν κάνει για ταξίδια το γιαρις 1.5 υβριδικό, όσο κάνει το 1000αράκι πόλο TSI με τα 95, οτί δεν κάνουν γενικά τα υβριδικά για μεγάλες αποστάσεις κλπ. 

 

Χαζομάρες, απλά τα υβριδικά έχουν πλεονέκτημα εντός πόλης, αλλιώς μπορούν να πάνε παντού. Ούτε το πολο είναι καλύτερο από το γιαρις.

 

23 λεπτά πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

Πρώτα απ όλα το γιάρις δε το πήρα για τέτοια χρήση. Ετυχε και πήγα με αυτό. Αλλά μου έκανε εντύπωση που αναταποκρίνεται και δεν είναι κουραστικό αυτοκίνητο.

Το απλό Οκταβια χωρίς adaptive cruise, lane assist, αυτόματο, κλπ κλπ απλά δεν είναι αμάξι του 2025 αλλά του 2000. Δε ξέρω αν τώρα τα έχουν στανταρ όλα αυτά, δε νομίζω όλα.

Αλλά και να είναι μια έκδοση που τα έχει, ναι δεν θα το επέλγα και πάλι. 

Γιατί; Γιατί είναι όπως και το γιαρις με ακαμπτο πίσω και δεν μου προσφέρει κάποιο οδηγικό thrill παρά μόνο liabilities όσο αφορά την συντήρησή του. Και δεν είναι πρακτικό στην καθημερινότητά μου.

Αν ήθελα αμάξι για touring και είχα λεφτά που μου περισσεύουν θα έπαιρνα BMW.

Έστω και μια f32 ή αν ήμουν πραγματικά άνετος G22.

 

Κοίτα, ρωτάω διότι δεν είναι η ενδεδειγμένη χρήση του γιάρις το ροαντριπ στην άλλη άκρη της Ευρώπης. Το κουραστικό είναι σχετικό αλλά το αναγνωρίζω πλέον κι εγώ πλησιάζοντας στην 4η δεκαετία μου. Οι χώροι είναι κρίσιμοι για να μην είναι κουραστικό για αυτή τη χρήση.

Αυτές οι ηλεκτρονικές ευκολίες υπάρχον πλέον στα αυτοκίνητα, ειδικά στα μεγαλύτερα. Φαντάσου αφού τα έχει το γιαρις/πολο/208 δεν θα τα έχουν τα μεγαλύτερα μοντέλα; Συμφωνώ για BMW αλλά είναι για άλλα πορτοφόλια :p

 

30 λεπτά πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

Ναι έχω ξανακάνει αρκετές φορές αλλά όχι τόσο μεγάλο. Και εξωτερικό και εσωτερικό.

 

Εγώ έχω εμπειρία σε Τουρκία, Βουλγαρία, Σερβία, Σκόπια, Αλβανία, Ρουμανία, Κύπρο. Θα ήθελα να πάω και πιό μακριά αλλά με τρομάζει η κούραση οπότε στο επόμενο (αν γίνει) θα πάω με αεροπλάνο και εκεί rental. Λίγο πολύ ίδια κατάσταση στους δρόμους εκτός από την οδική συμπεριφορά που είμαστε στο επίπεδο Αλβανίας/Τουρκίας. Μου κάνει εντύπωση η εικόνα που μεταφέρεις για τους αυτοκινητόδρομους διότι εμένα μου φάνηκε ότι υπερτερούμε σε αυτό το κομμάτι. Μέχρι και Ουγγαρία που έχω ταξιδέψει.

 

33 λεπτά πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

Αναπάντεχα πάρα πολλά, κουφά επίσης.

Που να με δυσκόλεψε όχι.

Αλλά δεν είναι το ίδιο για όλους, για πολλούς λόγους.

Κάποιος hardcoded στην Ελληνική πραγματικότητα θα έχει μεγάλο πρόβλημα σε πολλά πράγματα.

 

Για πες κάνα κουφό. Εμένα μου είχαν τύχει 2-3 αλλά ξεπεράστηκαν χωρίς κάτι τρελό.

Από δυσκολίες θα πω δυο παραδείγματα:

1 στην Κύπρο δεν υπάρχει φανάρι για να διασχίσεις διπλό δρόμο, όταν κλείσει τους απέναντι πρέπει εσύ να περάσεις όπως μπορείς

2 στο εξωτερικό έχει προτεραιότητα αυτός που είναι εντός πλατείας και όχι αυτός που εισέρχεται όπως στην Ελλάδα

 

38 λεπτά πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

Ψήσου.

 

Με έχεις ψήσει ήδη λέμε :lol:

  • Like 1
9 λεπτά πριν, το μέλος Simon έγραψε:

2 στο εξωτερικό έχει προτεραιότητα αυτός που είναι εντός πλατείας και όχι αυτός που εισέρχεται όπως στην Ελλάδα

Κι εδώ πλέον η τάση είναι να έχουν STOP όλες οι είσοδοι των κυκλικών ;)

  • Like 1

Τώρα το είδα αυτό

 

1 ώρα πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

Λάδια κάθόλου δεν καίει η παλιατζούρα σου όταν πας 1 φορα 300-400 χλμ κάπου και την αφήνεις. Οχι όταν δε προλαβαίνει να κρυώσει με 1500+ χλμ τη μέρα, σε διαδρομές με ζόρια για εκατοντάδες χιλιόμετρα συνεχόμενα. 

Εκεί ανάλογα με το τι είναι θα κάψει όχι μόνο λάδι. Stop lying to yourself.

 

images.png.82d379f8c55c1bf9fed73122449e931c.png

  • Haha 3

Από την εταιρεία που σας έφερε συνδρομητικές υπηρεσίες στο αυτοκίνητό σας, τώρα και διακοπή συνδεσιμότητες με τοπικό API:

 

  • Like 3

Ε, βάζε λάδι μέχρι να σταματήσει να λέει ότι είναι χαμηλή.

Αν το παρακάνεις, άνοιξε την τάπα 😛

  • Like 1
  • Haha 1

Εχει και κατι τυπους με υβριδικα που κανουν σφηνες...

 

Του σημερινου του εγειρε ολο απο την προσπαθεια

  • Haha 1
1 hour ago, HotPeanut said:

Επίσης δεν υπάρχει δείκτης λαδιού. Μόνο οθόνη.

 

Μας δουλεύεις; Αφού δείχνει ξεκάθαρα ότι έχει 3 δάχτυλα. Και παίρνει άλλα 7 δάχτυλα.

 

Να, τόσο: 🖐️✌️

  • Haha 4
4 hours ago, Simon said:

Χαζομάρες, απλά τα υβριδικά έχουν πλεονέκτημα εντός πόλης, αλλιώς μπορούν να πάνε παντού. Ούτε το πολο είναι καλύτερο από το γιαρις.

 

 

Yπάρχουν άνθρωποι που λένε πως με e-cvt δεν πας αυτοκινητόδρομο και σπρώχνουν ανήξερο κόσμο που θα έπαιρνε κάτι να κάνει τη δουλειά του σαν άνθρωπος με ένα out of the way αμάξι στον bananini όμιλο ή σε κάποιο τέρμα γδυμένο 1000 άρι vag. Για τα δικά τους τα κομπλεξ. Go figure.

 

4 hours ago, Simon said:

Κοίτα, ρωτάω διότι δεν είναι η ενδεδειγμένη χρήση του γιάρις το ροαντριπ στην άλλη άκρη της Ευρώπης. Το κουραστικό είναι σχετικό αλλά το αναγνωρίζω πλέον κι εγώ πλησιάζοντας στην 4η δεκαετία μου. Οι χώροι είναι κρίσιμοι για να μην είναι κουραστικό για αυτή τη χρήση.

Αυτές οι ηλεκτρονικές ευκολίες υπάρχον πλέον στα αυτοκίνητα, ειδικά στα μεγαλύτερα. Φαντάσου αφού τα έχει το γιαρις/πολο/208 δεν θα τα έχουν τα μεγαλύτερα μοντέλα; Συμφωνώ για BMW αλλά είναι για άλλα πορτοφόλια :p


Σαν οδική συμπεριφορά ένα σύγχρονο αυτοκίνητο είναι πιο άνετο από ένα παλιό ακόμα και 1 κλικ μεγαλύτερης κατηγορίας. Αυτό εγώ δε το πίστευα για αυτό και τόσα χρόνια ήμουν shitboxer. Tελικά το είδα στην πράξη.  

Τώρα άνεση αν είσαι 2 άτομα είναι οκ το γιαρις ακόμα και σε τόσο μεγάλο ταξίδι. Και μήνα έκανα όχι μόνο 2 βδομάδες.

Αλλά ναι έχει και ανθρώπους που δεν πάνε περίπτερο χωρίς το αμάξι να έχει μασάζ στο κάθισμα και χωρις να έχουν την σιγουριά του να χωράει μια ευρωπαλέτα στο πορτμπαγκαζ. Οπως μάθει ο καθένας.

Εγώ που έχω βιώματα ως παιδί σε ταξίδια παλιά εθνική στο πίσω κάθισμα του φορντ σιέρρα χωρίς ac, με ντουμάνι από Marlboro πίσω, είμαι ευχαριστημένος με λιγότερα.

 

Τα ηλεκτρονικά ναι τα έχουν φυσικά και τα μεγαλύτερα δεν είπα το αντίθετο. Αλλά το πιο φτηνά δεν τα έχουν όλα αυτά στην σκόντα. Τα πληρώνεις έξτρα. Αυτό είπα. Και δεν παίρνεις και καμια πλατφόρμα της προκοπής. Ακαμπτο παίρνεις και 1500 κυβικά. Ναι θα έχεις λίγη παραπανω άνεση λόγω μήκους αλλά μέχρι εκεί. Δεν έχεις την άνεση μιας πλατφόρμας με σωστή ανάρτηση. Δεν είναι gamechanger αναβάθμιση από το γιαρις, όπως είναι για παράδειγμα ένα rav4.

Επειδή έχω σκοπό να πάω ισλανδία, εκεί θα προσπαθήσω να πάω με κάτι του τύπου LC, Hilux, Rav κλπ. 

 

4 hours ago, Simon said:

Εγώ έχω εμπειρία σε Τουρκία, Βουλγαρία, Σερβία, Σκόπια, Αλβανία, Ρουμανία, Κύπρο. Θα ήθελα να πάω και πιό μακριά αλλά με τρομάζει η κούραση οπότε στο επόμενο (αν γίνει) θα πάω με αεροπλάνο και εκεί rental. Λίγο πολύ ίδια κατάσταση στους δρόμους εκτός από την οδική συμπεριφορά που είμαστε στο επίπεδο Αλβανίας/Τουρκίας. Μου κάνει εντύπωση η εικόνα που μεταφέρεις για τους αυτοκινητόδρομους διότι εμένα μου φάνηκε ότι υπερτερούμε σε αυτό το κομμάτι. Μέχρι και Ουγγαρία που έχω ταξιδέψει.

 

Δεν υπερτερούμε καθόλου. Ειδικά η Εγνατία οδός που την είχα πρόσφατη πριν πάω το roadtrip είναι ξεκάθαρα χειρότερη. Γιατί απλά δεν συντηρείται. Αυτή είναι η διαφορά.

Και οι βοηθητικές υποδομές όλες βανδαλισμένες σε μας. Ενώ η Πολωνία πχ έχει σε μερικά rest areas (stand alone χωρίς καποια εμπορική επιχείρηση στον χώρο) ακόμα και ντουσιέρες δωρεάν και πλυντήρια με κέρματα και είναι πεντακάθαρα όλα. Χωρίς ούτε ίχνος απο βανδαλισμό. Και ο κόσμος τα σέβεται όλα.

 

Σχετικά με την κούραση, τα ηλεκτρονικά παίζουν μεγάλο ρόλο σε μεγάλο ταξίδι γιατί έχει διαφορά το να είσαι πιο χαλαρός και το αμάξι να ψιλοπάει μόνο του. Αυτή η παραπάνω προσοχή που πρέπει να έχεις όταν όλα είναι manual στακάρει με τα χιλιόμετρα και σε κουράζει.

Απο κει και πέρα η μαγεία του να έχεις το δικο σου αμάξι είναι οτι κόβεις οπουδήποτε, ακόμα και αν είναι ένα plain χωριό/πόλη που δε σε νοιάζει να εξερευνήσεις, βρίσκεις ένα ξενοδοχείο/airbnb και ξεκουράζεσαι/τσιλάρεις. 

Ειδικά αν σπάσεις τις στάσεις ώστε να φτάνεις σε κάποιο point απογευματάκι, θα είσαι πολύ κομπλέ με τα ποτάκια σου τις βόλτες σου και ξεκούραση. Αξίζει απίστευτα το να πας σε non spoiled απο τουρισμό περιοχές.

Θα μου πεις και με νοικιασμένο το κάνεις. Ναι οκ αλλά χάνεις το roadtrip vibe και το κάνεις απλά αποκομμένη  επίσκεψη.

 

4 hours ago, Simon said:

Για πες κάνα κουφό. Εμένα μου είχαν τύχει 2-3 αλλά ξεπεράστηκαν χωρίς κάτι τρελό.

Από δυσκολίες θα πω δυο παραδείγματα:

1 στην Κύπρο δεν υπάρχει φανάρι για να διασχίσεις διπλό δρόμο, όταν κλείσει τους απέναντι πρέπει εσύ να περάσεις όπως μπορείς

2 στο εξωτερικό έχει προτεραιότητα αυτός που είναι εντός πλατείας και όχι αυτός που εισέρχεται όπως στην Ελλάδα

 

Ε κάποια στιγμή θα γράψω.

Μέχρι τότε μια αφιέρωση στους Toyota haters, Lada haters και τους λοιπούς salty people:

 

Spoiler


Εδώ, δωδεκα παρα δέκα το βράδι, παρκαρισμένοι μέσα στην αρκτική, στο τέρμα του χάρτη, 2000km από τον βόρειο πόλο. Mέσα στην κουζίνα κόβουμε κομμάτια τον τάρανδο σχάρας.

Υοu hate us cuz you ain't us.

 

image.jpeg

 

image.png

 

 

 

 

 


 

  • Like 4
5 ώρες πριν, το μέλος minast έγραψε:

Ε, βάζε λάδι μέχρι να σταματήσει να λέει ότι είναι χαμηλή.

Αν το παρακάνεις, άνοιξε την τάπα 😛

 

Δεν μπλέκω με λαδιέρες.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.