Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

πριν 2 ώρες, το μέλος uhu έγραψε:

Τα bluresponse απο πλευράς μου καλά είναι και δεν έχω κινδυνέψει ποτέ 6 χρόνια που τα βάζω αλλά μετά την διετία πέφτουν, ειδικά σε καταστάσεις λείας ζεστής ασφάλτου.

Να μην πω ότι μόνο τον πρώτο χρόνο μπορείς να βασιστείς πάνω τους και μετά βασίζεσαι στο ότι δίνουν απλά ένα προβλέψιμο ουδέτερο κράτημα... γιατί θα είναι σαν να τα θάβω...

Στο βρεγμένο απ την άλλη ακόμα και μετά τα 2 χρόνια που πολλές φορές τα κρατάω εμπνέουν εμπιστοσύνη.

Ποια 2 χρονια?

8 χρονια εχω τα Continental και ABS δε μπαινει, ουτε σε λειο, ουτε σε βρεγμενο

Φιλος εβαλε στο ιδιο αμαξι κατι Pilot 3 μπροστα (μτχ, αλλα πιο καινουρια απο τα προηγουμενα του Conti και αυτος) και μαζευει μουτρα συνεχεια

Link to comment
Share on other sites

πριν 11 λεπτά, το μέλος slalom έγραψε:

Ποια 2 χρονια?

8 χρονια εχω τα Continental και ABS δε μπαινει, ουτε σε λειο, ουτε σε βρεγμενο

Φιλος εβαλε στο ιδιο αμαξι κατι Pilot 3 μπροστα (μτχ, αλλα πιο καινουρια απο τα προηγουμενα του Conti και αυτος) και μαζευει μουτρα συνεχεια

Εξαρτάται...

Γιατί πολλοί που βάζουν τα premiumcontact τους σκίζονται στην 1η λακούβα που θα πετύχουν.

Εχω βάλει και αέριο και είμαι χωρίς ρεζέρβα οπότε δεν είμαι για πειράματα.

Τα dunloop έχουν δοκιμαστεί και δεν σκίζονται.

Για κράτημα ξέρω πως είναι καλά.

Αλλά πλέον τα περισσότερα λάστιχα απο τους τοπ κατασκευαστές είναι καλά.

Μεταχειρισμένο λάστιχο παντως meh.

Μου ακούγεται fail ούτως ή άλλος.

Εντάξει είπαμε κρίση αλλά αυτός το παράκανε.

Δηλαδή sorry δίνεις 2000 βενζίνες το χρόνο και τσιγκουνεύεσαι το 100άρι για τα λάστιχα...

Τόσο πάνε αν τα αλλάζεις στην 2ετία.

 

Ιάσονα τα δικά μου γράφουν 82H.

Θυμάμαι πως εγω τα είχα επιλέξει έτσι σύμφωνα με τα χιλιόμετρα που πλέον το πάω.

Ααααχ γεράματα.?

Έγινε επεξεργασία από uhu
Link to comment
Share on other sites

πριν 50 λεπτά, το μέλος uhu έγραψε:

Γιατί πολλοί που βάζουν τα premiumcontact τους σκίζονται στην 1η λακούβα που θα πετύχουν.

sportcontact, και δε βγαινει ο συγκεκριμενος τυπος πια

 

Ειχα σκισει τα 2 στη μια πλευρα το 2010, τοτε που τα αλλαξα. Κρατησα και τα αλλα δυο για καβατζα.

Δε μου χρειαστηκαν ποτέ, εχω σπασει φαναρι απο λακουβα, εχω στραβωσει ζαντα (ξεζανταρε το λαστιχο) ουτε βυζι δεν εκαναν

Παντα βεβαια φροντιζω να εχω μεγαλυτερη πιεση απο ο,τι πρεπει. Καλυτερα να περισσευει παρα να λειπει

Έγινε επεξεργασία από slalom
Link to comment
Share on other sites

πριν 1 λεπτό, το μέλος slalom έγραψε:

sportcontact

Ειχα σκισει τα 2 στη μια πλευρα το 2010, τοτε που τα αλλαξα. Κρατησα και τα αλλα δυο για καβατζα.

Δε μου χρειαστηκαν ποτέ, εχω σπασει φαναρι απο λακουβα, εχω στραβωσει ζαντα (ξεζανταρε το λαστιχο) ουτε βυζι δεν εκαναν

Παντα βεβαια φροντιζω να εχω μεγαλυτερη πιεση απο ο,τι πρεπει. Καλυτερα να περισσευει παρα να λειπει

Κάνεις και οικονομία.?

Έγινε επεξεργασία από uhu
Link to comment
Share on other sites

αυτό που με προβληματίζει σε όλα τα review του εξωτερικού είναι οτι οι δοκιμές γίνονται σε πολύ καλή άσφαλτο....και δεν ξέρω τι γίνεται σε πραγματικές Ελληνικές συνθήκες

Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος ARMAGEDDON έγραψε:

 

Projected wear 34710 χλμ τα δικά μου.

Γι αυτό μάλλον δε με ξετρελαίνουν μετά το δίχρονο... 40000+

Καλά όχι πως έχει τεράστια διαφορά με τα hankook ή τα cinturato.

Πολλές αλλαγές πάντως, 2012-3 όταν ξεκίνησα να βάζω bluresponse έκαναν το 1-2 με τα ομόσταυλα efficientgrip. 

Έγινε επεξεργασία από uhu
Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, uhu said:

 

Projected wear 34710 χλμ τα δικά μου.

Γι αυτό μάλλον δε με ξετρελαίνουν μετά το δίχρονο... 40000+

Καλά όχι πως έχει τεράστια διαφορά με τα hankook ή τα cinturato.

Πολλές αλλαγές πάντως, 2012-3 όταν ξεκίνησα να βάζω bluresponse έκαναν το 1-2 με τα ομόσταυλα efficientgrip.  

 

μάλλον όπως έγραψα παραπάνω έχω κάνει 30k με τα blue response μέχρι τώρα οπότε του χρόνου αλλαγή, πέλμα μπορεί να έχει

για χλμ ta Michelin energy saver κοίτα λιώνουν ελεεινά αργά

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, slalom said:

Το πιο αχρηστο λαστιχο που εβαλα, χειροτερα απο τα εργοστασιακα Firestone

Με φρενο στο βρεγμενο εκανες τσουληθρα

 

εμ έτσι είναι για να λιώνουν ελεεινά αργά

όλα έχουν τα υπέρ και τα κατά

Link to comment
Share on other sites

πριν 10 ώρες, το μέλος ARMAGEDDON έγραψε:

 

εμ έτσι είναι για να λιώνουν ελεεινά αργά

όλα έχουν τα υπέρ και τα κατά

 

Για τα hankhook 125

Σκρούτζ που μπήκα και κοίταξα λίγο αξιολογήσεις πελατών, ένα παλικάρι τα θαβε ακριβώς για την ταχύτητα με την οποία έλιωσαν.

Έλεγε πως ναι μεν φτηνή λύση αλλά σε σχέση με τα SP3 miche που ήταν η ακριβή λύση έλιωσαν πολύ πιο γρήγορα στα 20000.

Εντωμεταξύ βγαίνουν μόνο σε V όπως και τα cinturato.

Τα sp3 επίσης.

Χαζομάρα συνέχεια κρύα θα είναι. Δύσκολα με βλέπω να αλλάζω...

Τα energy saver για κανά ψόφιο c2, swift καλά είναι αλλά σε πιο μεγάλο αμάξι...

Έγινε επεξεργασία από uhu
Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, acct said:

 

 

Εννοείς την εργοστασιακή. ;)

Eγώ όταν είχα το Punto είχα αλλάξει από 185/55/15 σε 195/50/15 (και λόγω κόστους), η οποία τελικά για αρκετούς λόγους ήταν καλύτερη διάσταση. Διέφεραν μόνο κατά 8 περιστροφές στο χιλιόμετρο  ή ~1/100 σε ταχύμετρο και οδόμετρο.

 

Αν έχουν μεγάλη διαφορά στην τιμή, μπορείς να μείνεις και σ' αυτήν που φοράς τώρα. Το ελάχιστο χαμήλωμα και η μεγάλη διάδοση αυτού του τύπου έχουν και τα πλεονεκτήματά τους. Στα ίδια λεφτά, μπορείς να πάρεις καλύτερα λάστιχα. Έχε υπόψη ότι εσύ έτσι διαφέρεις κατά 18 περιστροφές στο χιλιόμετρο ή 3/100 σε ταχύτητα/απόσταση.

 

Πιο κοντά στην εργοστασιακή σου θα ήταν η 205/50/15, που σου προσφέρει και σε κράτημα, αλλά με λίγο αυξημένη κατανάλωση -και δε νομίζω ότι είναι φτηνότερη διάσταση από την εργοστασιακή σου.

 

Από όσα πρότειναν παραπάνω, έχω να πω καλά λόγια και για τα Michelin Energy (τα είχα βάλει παλιότερα) και για τα Pirelli Cinturato P1 (τα έχω σε άλλη διάσταση).

 

+1 σε megane με την ίδια διάσταση από την πρώτη αλλαγή παίζει 195/50 και δεν υπάρχει κανένα ουσιαστικό πρόβλημα.Εγω θα έλεγα οχι σε 205, θα το "πνίξει" σε επιταχύνσεις αρκετά

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, uhu said:

 

Για τα hankhook 125

Σκρούτζ που μπήκα και κοίταξα λίγο αξιολογήσεις πελατών, ένα παλικάρι τα θαβε ακριβώς για την ταχύτητα με την οποία έλιωσαν.

Έλεγε πως ναι μεν φτηνή λύση αλλά σε σχέση με τα SP3 miche που ήταν η ακριβή λύση έλιωσαν πολύ πιο γρήγορα στα 20000.

Εντωμεταξύ βγαίνουν μόνο σε V όπως και τα cinturato.

Τα sp3 επίσης.

Χαζομάρα συνέχεια κρύα θα είναι. Δύσκολα με βλέπω να αλλάζω...

Τα energy saver για κανά ψόφιο c2, swift καλά είναι αλλά σε πιο μεγάλο αμάξι...

τι διάσταση ψάχνεις ? αν ψάχνεις 195/50/15 όντως βγαίνει σε V (όσο μεγαλύτερο ζεσταίνονται ποιο αργά)

εγώ όπως είπα τα κοιτάω για 195/60/15 και βλέπω ότι βγαίνουν

όσο για το θάψιμο εξαρτάτε από πολλά αυτός εδώ μπορεί να έκανε πολλά λάθει μαζεμένα μη σωστή πίεση ελαστικών σε 6 μήνες 20κ χλμ , και ίσως και ευθυγράμιση

επίσης παίζει ρόλο και πότε τα βάζεις λένε οι παλιοί οι παλιοί αναφέρουν όχι καλοκαίρι γιατί θα το κάψεις το νέο ελαστικό κάπου στο Μάρτιο με αρχές Μαΐου .

image.thumb.png.dafd296f89672c85efbc694ce0dd1d4a.png

εξαρτάτε και το όχημα λέει fiat pundo τι fiat και τι pundo πόσα άλογα ? αλλά λέει εταιρικό οπότε πιείτε του το αίμα σαν να είστε στην F1 πιλοτάρες μου

εγώ γελάω με το "φθάνουν γρήγορα σε καλή θερμοκρασία" που αναγράφει αποπάνω πρέπει να πήγαινε σε πίστα ? όλο το καλοκαίρι
τώρα για τα χλμ εξαρτάτε και ο οδηγός γιατί πες τώρα εμένα με το lacetti 1,6l μου την γκαύλωσε και ξεκινάω και κάνω burnout ή τραβάω χειροφρενίδια και βγάλουν μόνο 5000χλμ και μετά γκρινιάζω, σίγουρα τα λάστιχα δεν φταίνε ! επίσης αν έχω ένα αμάξι 500 άλογα αλλά δεν πιάνει παραπάνω από 210χλμ (γιατί WRC) και του βάλω λάστιχα Η και λιώνουν γρήγορα επειδή με μία γκαζιά τους βγάζεις τα μάτια πάλι τα λάστιχα δεν φταίνε δεν είναι φτιαγμένα για 500 άλογα τουτού αλλά για τον μέσο όρο που έχει 100-150 άλογα.

 

Story time

Ο θείος μου πριν κάτι χρόνια (20 χρόνια και βάλε) που δούλευε σε ταξί είχε βάλει τα καλά τακάκια $$$ μάρκα της εποχής σε 4 μέρες δεν είχε φρένα και διαδρομές Αθήνα κέντρο από όσο λέει .

Πάει πίσω στο συνεργείο για καμιά εγγύηση τότε, και του λένε κύριε μου τα τακάκια επειδή είναι αναλώσιμα δεν έχουν κάποια εγγύηση άρα δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι .... :(

ε τα παίρνει γιατί δεν μπορούσε να αφήσει το αμάξι έτσι και λέει φέρε το ποιο φτηνό τακάκι που έχεις και βάλτο πάνω, βάζει κάτι φτηνιάρικα και έκανε πάρα πολλά χλμ με αυτά μετέπειτα

που θέλω να καταλήξω υπάρχουν και αστοχίες υλικού και δεν αναλαμβάνει κανένας την ευθύνη μετά ...

 

Έγινε επεξεργασία από ARMAGEDDON
Link to comment
Share on other sites

πριν 15 ώρες, το μέλος ARMAGEDDON έγραψε:

 

εμ έτσι είναι για να λιώνουν ελεεινά αργά

όλα έχουν τα υπέρ και τα κατά

Δε σχετιζεται το λιωσιμο με την καλη προσφυση. Και ενα σκληρο λαστιχο μπορει να πιανει καλα

πριν 16 λεπτά, το μέλος ARMAGEDDON έγραψε:

τι διάσταση ψάχνεις ? αν ψάχνεις 195/50/15 όντως βγαίνει σε V (όσο μεγαλύτερο ζεσταίνονται ποιο αργά)

εγώ όπως είπα τα κοιτάω για 195/60/15 και βλέπω ότι βγαίνουν

όσο για το θάψιμο εξαρτάτε από πολλά αυτός εδώ μπορεί να έκανε πολλά λάθει μαζεμένα μη σωστή πίεση ελαστικών σε 6 μήνες 20κ χλμ , και ίσως και ευθυγράμιση

επίσης παίζει ρόλο και πότε τα βάζεις λένε οι παλιοί οι παλιοί αναφέρουν όχι καλοκαίρι γιατί θα το κάψεις το νέο ελαστικό κάπου στο Μάρτιο με αρχές Μαΐου .

Κανενα απ'τα δυο δεν ισχυει

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, slalom said:

Δε σχετιζεται το λιωσιμο με την καλη προσφυση. Και ενα σκληρο λαστιχο μπορει να πιανει καλα

Κανενα απ'τα δυο δεν ισχυει

η σωστή λέξη δεν είναι ζεσταίνονται ποιο αργά αλλά αντέχουν μεγαλύτερες θερμοκρασίες , θα μου πεις άλλο το ένα και άλλο το άλλο , συμφωνώ μαζί σου

(δεν μπορώ να το κάνω edit τώρα το παραπάνω αυτό ήθελα καταβάθος να γράψω για τις θερμοκρασίες αλλά δεν τα κατάφερε ο εγκέφαλός μου)

για το άλλο λέω τι λένε οι παλιοί δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει αλλά τέλος πάντων

Έγινε επεξεργασία από ARMAGEDDON
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.