Jump to content




greekfragma

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

 

Scooter Moto Festival 2016 Θεσσαλονίκη πήγε κανείς?

 

Χθες είχε και test ride η Ducati Θεσσαλονίκη (γνωστός αντιπρόσωπος) και είχαμε

την τύχη  να μιλήσω με ένα παλικάρι απο Ολλανδία , καβάλα σε ένα 998 που ταξιδεύει προς

Ιαπωνία, συνοδήγησε κι αυτός ένα Multi 1200 Enduro .

 

Ωραία πράματα, πολύ καλοί οι δρόμοι της Θεσσαλονίκης , λίγο καλύτερη πρόσφυση απο τη Βαικάλη όταν παγώνει :hehe:
To TCS  του ΜΤ-09 άναβε σαν Χριστουγεννιάτικο δέντρο ενώ το Scrambler που προσφέρει "ανόθευτη εμπειρία" και δεν έχει τέτοια,
παίζει να αλλάζει λάστιχα στο 3μηνο.

Μηχανάκια που ξεχώρισα : Honda CrossRunner, Suzuki GSX-S 1000 , V-Strom 650, Yamaha MT-07 , Monster 821 S

Link to comment
Share on other sites

αρχικά συγχαρητήρια στον Ολλανδό,(ή στην τρέλα του) . Με 998 να γυρίσω τον μισό κόσμο δεν θέλω καν να το διανοηθώ (ειδικά αν μείνει στην μέση του πουθενά κάπου)

 

απο εκεί και πέρα,

εγώ πήγα στο scooter-moto την πέμπτη (πρώτη μέρα)
μιας και έχω ακόμη α2 δεν είχε ενδιαφέροντα test drives (ήθελα κανένα mt-07/αν είχαν το νέο sv όχι τίποτα εντελώς τρελό)

οι "αντιπροσωπείες" ήταν σχετικά οκ. Εντύπωση μου έκανε η απουσία της kawasaki (εκτός απο ένα H2R ιδιωτικό που οκ είναι πραγματικά εξωγήινο)
το "bazzar" εξοπλισμού ήταν ένα ανέκδοτο (οκ δεν περίμενα πολλά αλλά όχι και έτσι).
ταυτόχρονα ήταν και το auto festival που έλειπε ~70% αγοράς (σοβαρές παρουσίες θα έλεγα της ford και της peagueot/citroen/ds , απο απουσίες βαριέμαι να γράφω)

Σε άλλα νέα άντε να έρθει το Σάββατο να κάνω το service που χρωστάω στην μηχανή μου (όχι τίποτε τρελό λάδια και φίλτρο λαδιού ,καθάρισμα/λάδωμα αλυσίδας σε ένα sym wolf 250i , και αν έχω χρόνο θα ανοίξω να μετρήσω βαλβίδες καλού κακού μιας και η μηχανή κλείνει σχεδόν τα 4 χρόνια )

Έγινε επεξεργασία από shattered
Link to comment
Share on other sites

Το 998 ήταν ένα μηχανάκι που άντεξε με βενζίνες Γεωργίας στα 80 οκτάνια, για πολλά χιλιόμετρα

κατα τα λεγόμενα του παλικαριού.

 

Όχι οτι θεωρείται τέρας αξιοπιστίας απλά το σχετικά low tech του πράγματος έχει και τα καλά του.

Το κορυφαίο ήταν οι φωτό του 998 με μεικτής χρήσης λάστιχο και η ερώτηση "και πάει εκτός δρόμου?"

για να λάβω την απάντηση " everything's possible :hehe: "

 

Το Μάιο που θα γίνει η έκθεση , λογικά μπορείς να οδηγήσεις τα KTM RC200 , Mt-03 , ίσως το CB500X

και κάποια ακόμη.

http://www.smf.events/%CE%B4%CE%B9%CE%BF%CF%81%CE%B3%CE%B1%CE%BD%CF%8E%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82/athens-smf-2016

 

ΥΓ Moto Χε Πε σήμερα

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

εχεις πετρα στα νεφρα ? οδηγα την !

θες να αλλαξεις τα σφραγισματα σου? οδηγα την !

ψαχνεις πομονα για το χωριο να τραβας νερο? οδηγα την !

ξαφνικα μεγαλωσαν σε απιστευτο βαθμο τα γενια σου? οδηγα την !

πινεις μπυρες αβερτα και ορκιζεσε οτι θα καψεις στην πυρα ολα τα japan ? οδηγα την !

 

Πιστευω σε καλυψα :hehe:

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Loool :hehe:

Στο γκρουπάκι με τα Ducati που βολτάραμε , το Diavel ήταν μακράν το πιο αργό.
Προφανής ο λόγος , μα είχε εναν ήχο αμαρτία σκέτη , αυτό θέλω να δοκιμάσω.

Εδώ το Monster και στο 10λεπτο ενιωθες μια ελαφρά κούραση στα χέρια απο κραδασμούς
, τελείως αντίθετα απο το MT-09.

 

Τι κάνει η γριά VTR?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Περαν της πλακας ολα καλα ειναι.

Ολα εχουν τα υπερ και τα κατα τους αλλα αυτο τις κανει ξεχωριστες

αλλα και να τις αγαπανε .

 

Φιλος παντως που ειχε multistrada με ειχε πει το υπερκουφο.

Στο πλαγιοστατη δεν στεκεται με τιποτα και αν βρεις νεκρα εισαι ο Θεος ο ιδιος.

 

Καλα ειναι η γρεα.Την φορτισα την μπαταρια της και αν μπορεσω θα παρω τις πινακιδες για εξαμηνο

μετα παλι μεσα ;)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

 

Στη Γαλλία δεν είναι , που είναι υποχρεωτικά τα high visibility jackets , οι μοτοσυκλέτες περιορίζονται στους 100hp 

, απαγορεύεται η διήθηση και τώρα το παραπάνω μέτρο?

 

Μιλάμε για τη χώρα που έβγαλε το Joe Bar Team , το βρίσκω ανεπίτρεπτο :angry:

 

ΥΓ κάποιες Voxan με άρεσαν πολλά ,παλιά 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

HARLEY-DAVIDSON ‘The Battle Of The Kings 2016’ – …and the Winner is…

 

Παράθεση

Η Ομάδα της Harley-Davidson Athena με επικεφαλής τον Πασχάλη Τσαλαμάγκα (After Sales Manager), έχοντας σαν βάση την ολοκαίνουργια Sportster®Iron 883, με την έμπνευση να έρχεται από την Ελληνική Μυθολογία και συγκεκριμένα από την αρχαία θεά Νύχτα, δημιούργησαν μια απέριττη Cafe Racer κατασκευή που τους έδωσε τη μεγάλη νίκη ανάμεσα σε 211 συμμετοχές.

 

 

 

HD-NYXW3-605x908.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Τις προάλλες ειχα την τυχη να τσιμπήσω για λιγο ενα Speed Triple , ένα άκρως ενδιαφέρον μηχανάκι.

 

ΥΓ χωρις χορηγίες πλέον δουλειά δε 

      κάνεις. Τουλάχιστον ας είναι φανερές :-) 

 

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Γιαυτό έγραψα 400 ish  , το οποίο λογικά , εφόσον υπάρχουν με GPS μετρημένα τουλάχιστον 352km/h πραγματικά σε maximum 380kmh ανακοινωθέντα ,

θα αντιστοιχεί σε 370-380 τουλάχιστον.

 

Στα MotoGP ξέρω πίστες που χτυπούσαν βάσει τηλεμετρίας 350+ και ήταν μηχανήματα απόλυτα στημένα , με αεροδυναμικές καμπούρες στους αναβάτες και 

υψηλό κόστος εξέλιξης.

 

Με ένα μηχανάκι μόνο για πίστα μεν , ουδεμία σχέση κόστους δε, παραμένει εξαιρετικά θεόμουρλο concept τα σχεδόν 400 σε 2 τροχούς  και ο Κενάν λογικά για 30 sec που χρειάστηκε

για να το κάνει σε μια ευθεία 2.6 χλμ περίπου, είναι πιθανό να ζυγίζεται +10  κιλά (5 και 5 μοιρασμένα) απο εδώ και πέρα  καθημερινά :hehe:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.