Jump to content




greekfragma

Recommended Posts

Just now, uhu said:

Τα πάντα μπορεί να είναι.

Σε άλλο μπορεί να φταίει η τροφοδοσία. Μπουζι - μπουζοκαλωδια - πολλ-στης (στα γράφω με σειρά κόστους)

Σε άλλο η αντλία βενζίνης (αλλά εκεί μάλλον θα έσβηνε και θα έκανε κανά μισάωρο να ξαναπάρει.)

Σε άλλο οι αισθητήρες στροφάλου-εκκεντροφόρου. (μου το κάνει στο mx στις 4000+ αλλά ο ενας sensoras είναι μες στο λάδι λόγο διαρροής στο ψευτοκάπακο) 

Μπα μη το λες..
Εμενα δεν εσβηνε ποτε το καρο μου οταν ειχα προβλημα.
Απλα δεν ειχα γκαζι..Πατουσα και κλωτσαγε αρκετα και δεν τραβουσε.
Βεβαια αυτο προς στα τελειωματα της μεχρι που γυρισα με ΕΛΠΑ :p

 

Βεβαια μια αλλη περιπτωση μπορει να ειναι και φλατζα μηχανης.Να εχει παρει νερα υγρα κοκακολες το μοτερ μεσα και να ειναι ψωφιο..(το εχω παθει και νομιζα πως ηταν αντλια-μαθημενος απο τη πρωτη φορα)
Αλλα αν καταλαβα καλα, προκειται για μηχανακι και δε ξερω πως συμπεριφερονται εκει.

 

Link to comment
Share on other sites

@GoMaR 

Ναι μηχανακι , απλα το βαλα εδω μιας και θεωρησα πως τα προβληματα ειναι σχετικα κοινα σε ολους τους κινητηρες . 

πριν 10 λεπτά, το μέλος uhu έγραψε:

Παπί καρμπυρατέρ?:crazypilot:

injection , παιζει να θελει καθαρισμο αυτο λες ? 

 

Μαλλον θα παει λιγο πιο νωρις στον μηχανικο του , ειμαι στα 33.5 και μου χε παει να το παω στα 34 , οποτε κλαιν . 

 

 

(τρομπα βενζινης και αντλια βενζινης ειναι διαφορετικο εξαρτημα  ? ) 

 

Link to comment
Share on other sites

πριν 5 λεπτά, το μέλος kpetros έγραψε:

@GoMaR 

Ναι μηχανακι , απλα το βαλα εδω μιας και θεωρησα πως τα προβληματα ειναι σχετικα κοινα σε ολους τους κινητηρες . 

injection , παιζει να θελει καθαρισμο αυτο λες ? 

 

Μαλλον θα παει λιγο πιο νωρις στον μηχανικο του , ειμαι στα 33.5 και μου χε παει να το παω στα 34 , οποτε κλαιν . 

 

 

(τρομπα βενζινης και αντλια βενζινης ειναι διαφορετικο εξαρτημα  ? ) 

 

Το ίδιο είναι τρόμπα και αντλία.

Αν ήταν παπάκι με καρμπυρατέρ δεν θα είχε αντλία βενζίνης.

 

Αν έπαιρνε νερά θα ρετάριζε, δεν είχε απλώς "βυθίσματα''στην απόδοση.

Έγινε επεξεργασία από gchristod
Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι αντλία βενζίνης.

11 minutes ago, gchristod said:

 

Αν ήταν παπάκι με καρμπυρατέρ δεν θα είχε αντλία βενζίνης.

 

 

Θα είχε, απλά θα ήταν μηχανική, όχι ηλεκτρική.

30 minutes ago, uhu said:

Σε άλλο οι αισθητήρες στροφάλου-εκκεντροφόρου.

 

Α μπράβο!! Αυτά κοίτα πρώτα!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μεχρις στιγμης , εχω διαβασει για προβλημα με τον συναγερμο (πραμα που δεν στεκει , τοσα χρονια το εχει επανω ) 

Εως και οτι κανει αναθυμιασεις το ντεποζιτο , πραμα που ομολογω , ζεματαει με αυτην την ζεστη χθες και σημερα .Παιζει ειναι η πρωτη φορα που βγαινω σε τετοιες συνθηκες στον δρομο . Ισως να το δοκιμασω καμια βολτα το βραδυ ...

Έγινε επεξεργασία από kpetros
Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος kpetros έγραψε:

Το γραφω εδω , επειδη ειστε πιο ακτιβ :p  

Μετα απο ορισμενα χιλιομετρα αποσταση , κυριος 1η-2η ταχυτητα που παταω περισσοτερο το γκαζι , αρχιζει και κανει κατι βυθισματα . Σε 3η-4η δεν ειναι το ιδιο εντονο αλλα σε αυτες ειμαι σχεδον ρελαντισιος , σε νεκρα το κανει στις πολυ υψηλες στροφες . 

 

Απαξ και το αφησω να ηρεμησει , ειναι παλι μια χαρα . 

 

Φιλος γνωστης μου ειπε πως μαλλον ειναι βενζινη  (εχω κανει 200 χιλιομετρα απο τα 500 που μου επιτρεπει το φουλαρισμα μου , το προβλημα το παρουσιασε στα σχεδον 170) , απο το μπουζι δεν εβγαλε πορισμα γιατι το ειναι καινουργιο .  Απ αυτο πρατηριο αυτο βαζω βενζινη εδω και χρονια χωρις ποτε να εχω προβλημα ,  η σκεψη μου πως οσο ειναι ηρεμο τραβαει καθαρη βενζινη , ενω μετα απο αποσταση και σκαμπανεβασματα αρχιζει να τραβαει και νερο , στεκει ? 

Μας προσβάλλεις :hehe:

 

Τι μηχανάκι λέμε ? Γιατί δίνεις πολλές στροφές στη νεκρά ? !

 

Μπορεί να είναι βουλωμένο φίλτρο ,πρόβλημα στη καλωδίωση, στραβωμένο σταντ (για μερακλήδες) , και πολλα ακόμη.

Δοκιμάζεις (το πας στο μηχανικό σου δηλαδή :hehe:  ) και συζητάμε.

Link to comment
Share on other sites

πριν 10 λεπτά, το μέλος Thresh86 έγραψε:

Μας προσβάλλεις :hehe:

 

Τι μηχανάκι λέμε ? Γιατί δίνεις πολλές στροφές στη νεκρά ? !

 

Μπορεί να είναι βουλωμένο φίλτρο ,πρόβλημα στη καλωδίωση, στραβωμένο σταντ (για μερακλήδες) , και πολλα ακόμη.

Δοκιμάζεις (το πας στο μηχανικό σου δηλαδή :hehe:  ) και συζητάμε.

cbf125 :p νεκρα με πολλες το εκανα μονο για σφαιρικη αποψη περι του θεματος

Αμα το παω και μου το φτιαξει , μετα τι θα χουμε να συζητησουμε  ??? :hehe:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 19 ώρες, το μέλος kpetros έγραψε:

cbf125 :p νεκρα με πολλες το εκανα μονο για σφαιρικη αποψη περι του θεματος

Αμα το παω και μου το φτιαξει , μετα τι θα χουμε να συζητησουμε  ??? :hehe:

Σφαιρικά θα πάρεις τις μπιέλες στο χέρι :hehe:

 

Αμα θες , ποσταρε και στο Μοτο thread τις εμπειρίες σου , οδηγώ το ξαδελφάκι του αυτό το διάστημα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Thresh86 said:

Σφαιρικά θα πάρεις τις μπιέλες στο χέρι :hehe:

 

Αμα θες , ποσταρε και στο Μοτο thread τις εμπειρίες σου , οδηγώ το ξαδελφάκι του αυτό το διάστημα.

 

Για ποιό λόγο; Υπάρχει κάποιο πρόβλημα στο συγκεκριμένο μηχανάκι ή γενικά το λες; Επίσης, αν δεν κάνω λάθος έχει μόνο μία.

Link to comment
Share on other sites

Δεν κάνεις λάθος, έχει όντως μια όντας μονοκύλινδρο. Η έκφραση πάει έτσι.

 

Η ουσία είναι οτι όντως έχει πρόβλημα (αυτό αναλύουμε) αλλά είναι κακή πρακτική το στροφάρισμα σε νεκρά, γενικά.

 

π.χ η Merc στη C200K (W203) περιορίζει το στροφάρισμα μέχρι τις 4000 στροφές σε νεκρά για ένα μοτέρ με κόφτη στις 6000+

 

 

Link to comment
Share on other sites

πριν 6 ώρες, το μέλος Thresh86 έγραψε:

Σφαιρικά θα πάρεις τις μπιέλες στο χέρι :hehe:

 

Αμα θες , ποσταρε και στο Μοτο thread τις εμπειρίες σου , οδηγώ το ξαδελφάκι του αυτό το διάστημα.

Γενικα τις εμπειριες μου ? 

Link to comment
Share on other sites

Ε ναι , εχεις πολλές ? Πως τη λεγανε αυτή που εκανε το καλύτερο σπετζοφαι εκείνο το βραδυ στο καμπινγκ στην Ικαρια μετα από μέρες , που κοντεψατε να φατε τα πομολα και τους μεντεσεδες απο την πείνα , αν γουσταρεις το ορχηστρικό Περουβιανο μεταλ , αμα θεωρεις οτι Το Ρετιρε ειναι οτι καλυτερο εχει προσφέρει η Ελ τηλεόραση , αν  ο Παγκαλος σε πειθει για επομενος james bond ( ο κανονικος , οχι του forum )   κλπα

 

Αμα θες μετα , ριξε και μια δυο γραμμες για το cbf περι αξιοπιστιας , κόστους ανταλλακτικών, οδηγικης συμπεριφοράς , ετσι για το yolo 

:)

 

 

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Καλου κακου ριξε μια ματια την μπαταρια σου μηπως φουσκωσε.

Φταιχτης για το ανοτερω προβλημα= ανορθωτης

Μετρηστε επισης και τα πηνια του.

Ολα αυτα καθαρα λογω καλοκαιριου καθαρα λογω οτι ειναι χονδα

ε και μια ταση προς ανορθωτες και πηνεια την εχουν.

Δες μπουζι αν εχει να αλλαχθει καιρο.Φιλτρο αερος φιλτροκουτι σε τι κατασταση ειναι

(το βλαμμενο το FMX ειχε το φιλτροκουτι στο πλαι στο ποδι και ειχε την μανια να ρουφαει

οτι εβαζα κατω απο την σελα.ρελαντι οκ οταν γκαζωνες εσβηνε :hehe: )

 

 

http://www.roadandtrack.com/new-cars/car-technology/g6730/new-cars-naturally-aspirated-v8/

Έγινε επεξεργασία από 2cpu
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αναλογα την βολτα.Θεσσαλονικη -Κατερινη  no go

Θεσσαλονικη-Χαλκιδικη  εχμμ ε να..

Θεσσαλονικη -Θεσσαλονικη οκ .

Eιχε κουραστικη θεση οδηγησης βασικα.Ησουν αρκετα ψηλα το τιμονι

κουραζε τα χερια η δε σελλα ηταν οτι νανε.Αν δεν ειχες πριαπισμο ειχες στανταρ

μουδιασμενο πωπο.Ειχα παρει την γνησια "σκαφτη" σελλα που εδινε η χοντα

γυρισα και το τιμονι προς τον οδηγο ωστε να τον πλησιαζει αρκετα και βελτιωσα

την καθημερινη  συμβιωση.

Ειχε μοτερ απο dominator που σηκωνε τρελλη βελτιωση αν ηθελες να ασχοληθεις.

Ηδη με αλλαγη εξατμισεων (Nikko) εβλεπες μια καλη βελτιωση.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Θυμάμαι στη παρουσίαση στο περιοδικό Moto , στην παρουσίαση που το είχαν Ισπανία.

Η Honda το έβγαζε με 37hp , ελέω ρύπων για τον παλιό κινητήρα του Dominator

αλλά με εξατμίσεις πήγαινε 43, ίσως λίγο παραπάνω.

 

Γενικά το concept μηχανή βόλτας με ενδιαφέρει ταμάλα το τελευταίο διάστημα, ιδιαίτερα

τα χαμηλού κόστους και όχι απαραίτητα πολλών κυβικών.

 

Τις προάλλες , οδήγησα Suzuki SV650 και το Orcal Astor 125 και ενώ προφανώς το SV είναι φοβερό μηχανάκι,

το Orcal , αναλογικά για τα κυβικά του , ήταν αρκετά ευχάριστο ενώ δεν χορταίνεις να το βλέπεις

σε λεπτομέρειες (είναι ένα μίγμα Bonnie και GT1000).

 

Πιο πολύ ο ήχος με ξενέρωσε (το αντίπαλο Brixton BX 125 ακούγεται πιο σκαμπρόζικα) και λίγο

η απόκριση (πολύ διαδρομή το γκριπ). Μαθαίνω βέβαια οτι θα έρθει με Euro4 πλέον και CBS

οπότε ίσως να έχει γενικές βελτιώσεις.

 

Γενικα δεν ξέρω, βλέπεις διαφορετικών κατηγοριών αλλά πολύ ενδιαφέροντα μηχανάκια,

απο Kawi Anhelo 250 στη πένα μέχρι  CBF600S και  FMX650

, μπαίνουν σκέψεις...

 

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

On 6/29/2017 at 9:14 ΜΜ, το μέλος Thresh86 έγραψε:

Αμα θες μετα , ριξε και μια δυο γραμμες για το cbf περι αξιοπιστιας , κόστους ανταλλακτικών, οδηγικης συμπεριφοράς , ετσι για το yolo 

:)

Η αξιοπιστια του νομιζω ειναι τοπ , το εχω σχεδον 5 χρονακια (το πηρα 21κ χιλιομετρα , τωρα γραφει 33κ ) και η μονη ζημεια που μου εχει κανει , ειναι να πεθανει η μπαταρια και τωρα αυτο που γραφω (θενκς @2cpu για τις προτασεις σου , θα το κοιταξω λειαν συντομος ) . 

Το κοστος των ανταλλακτικων ειναι καπως περιεργο , διοτι παρα το γεγονος οτι τα "απλα" , τακακια κλπ ειναι φτηνα , ολα τα υπολοιπα ειναι ακριβα . Ας πουμε λαστιχα που ναι μεν δεν αλλαζεις συχνα , εχουν 120-130ε(ειναι και 2 φορες πιο χοντρο απο παπακι ομως ε ) .....  οταν ειχα τρακαρει φαντασου το τεποζιτο κοστιζε 150ε και τα πλαστικα μια 30-40αρα το καθε ενα (αν θυμαμαι καλα ) . 

 

Η οδηγικη του συμπεριφορα μου αρεσει και μετα απο τοσα χρονια εχει γινει ενα με εμενα , παρα το γεγονος οτι ειναι 120κιλα +85 εγω , η επιταχυσνη ειναι παραπανω απο αρκετη , φρεναρισμα μπομπα και φυσικα λογο του μεγεθους μπορει να ελισσεται ανετα στην πολη .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.