Jump to content



greekfragma

Recommended Posts

ρε μην κολας , βλακειες λενε . Οταν εδινα για διπλωμα , ηταν ενα γκομενακι γυρο στα 26-27χρονο  ... ΤΑΠΑ ,σιγουρα κατω απο το 1.60 σε υψος(ειμαι 1.75 και της εριχνα 2 κεφαλια ) και γυρο στα 50 κιλα .

Παρολαυτα το honda super four το επερνε για την πλακα της ....

Link to comment
Share on other sites

Γύρω στα 90 κιλά, αλλά με μια καλή δίαιτα χάνονται σε λιγότερο από ένα χρόνο. Κάτι άλλο: έχω θέμα με το ένα πόδι και δεν μπορώ να το καταπονώ με μεγάλα βάρη. Συνεπώς θα πρέπει να ρίχνω το βάρος της μηχανής στο καλό μου πόδι και το πιθανότερο είναι να μη φτάνω να στηρίζομαι και στα δύο. Λέτε να υπάρχει θέμα;

 

Στα μαθήματα για δίπλωμα μηχανής μεγάλου κυβισμού περιλαμβάνεται και εκπαίδευση σε αγωνιστικές πίστες ή σε παρόμοια οδήγηση στο δρόμο; Χρειάζεται κάποια ιδιαίτερη κατάρτιση για να χαμηλώνει κανείς τη μηχανή του όσο το δυνατόν πιο κοντά στην άσφαλτο; Τα μαθήματα περιλαμβάνουν οδήγηση εντός της πόλης ή και εκτός; Κανονικά πρέπει να γίνονται και κάτω από αντίξοες συνθήκες αλλά τι να λέμε τώρα. Το κόστος των μαθημάτων είναι χαμηλό/συμφέρον σε σχέση με την προ κρίσης εποχή; Βρίσκω προσφορές με 250 ευρώ, αλλά χωρίς τα παράβολα (και τα φακελάκια).

 

http://www.odigisi.gr/bike.html

 

Δεν έχω ξεχαθαρίσει αν με το πρώτο δίπλωμα εννοεί μηχανής ή γενικά οδήγησης. Έχω ήδη αυτοκινήτου. Επειδή μιλά για επέκταση διπλώματος κατάλαβα ότι θα πληρώσω κανονικά σαν να βγάζω δίπλωμα για πρώτη φορά, εκτός κι αν θεωρείται επέκταση απόκτηση επιπλέον διπλώματος.

 

ΥΓ (άσχετο μεν αλλά συζήτηση να γίνεται): όσοι είναι κάτοχοι όλων των διπλωμάτων όλων των κατηγοριών όλων των οχημάτων βραβεύονται. Και φυσικά έχουν ένα καλό ατού επαγγελματικά. Είναι ό,τι πρέπει για ξενοδοχειακές μονάδες και τουριστικές επιχειρήσεις. Έχω γνωστό με δίπλωμα καθηγητή οδήγησης που βγάζει καλά λεφτά την τουριστική περίοδο.

Έγινε επεξεργασία από ΣτοΠαραΠεντε
Link to comment
Share on other sites

Για το ύψος σου σε ρώτησα και μου απαντάς μονο για τα κιλά σου.

Μια μηχανή μεσαίου κυβισμού (500-650cc) ζυγίζει γεμάτη περίπου στα 200κιλά. Η στήριξη με τα πόδια σε όρθια θέση δε καταπονεί το ποδι με περισσότερα από 5 κιλά δύναμης. Ακόμα και 10 μοίρες κλίση να δώσεις και να στηριχθείς αποκλειστικά στη μία πλευρά μιλάμε για 10-15 κιλά μαξιμουμ. Τη στήριξη δεν την κάνει το πόδι στο κάθετο άξονα δηλαδή γόνατο και πατούσα, αλλά κοντράρεις με τις πλάγιες δυνάμεις του ποδιού δηλαδή με χιαστο μηρό κα γλουτό. Εξάσκηση είναι και καλό είναι να ξεκινήσεις από μικρά μοτοσυκλετάκια στα 125-250κυβικά.

Στα μοτοσυκλετάκια το βάρος της μηχανής πέφτει στα 120-150κιλά, χαμηλώνει το κέντρο βάρους (άρα ευκολότερο ζύγισμα στο να στηριχθείς στα πόδια σου είτε στη μία πλευρά είτε και στις 2) και γενικά δε θα έχεις κανένα θέμα.

 

Μιλάς για μεγάλο κυβισμό ενώ ακόμα δεν μας έχεις πει τι θες να κάνεις με τη μηχανή και το ύψος σου. Απάντα πρώτα σε αυτά που σε ρωτάμε και μετά συνεχίζουμε στα περί σχολής οδήγησης.

Έγινε επεξεργασία από greekfragma
Link to comment
Share on other sites

η μηχανη ειναι ζυγισμενη , με λιγη μαεστρια μπορεις να την ισορροπεις και με το μικρο σου δαχτυλακι  - πολλες φορες με εχω ποιασει να ισορροπω το μηχανακι χωρις καν να παταω κατω , και με αρκετη χρονοκαθυστερηση να αρχισω να γερνω   :p

 

ΕΑΝ εχεις ηδη διπλωμα αυτοκινητου , τοτε κανεις ΜΟΝΟ θεωρια μηχανης και πρακτικα   - δηλαδη γλιτωνεις τα σηματα και τα χαζα παραβολα των γιατρων (150 ευρουλακια ) 

 

μην κοιτας προσφορες στο ιντερνετ , ειναι σαχλαμαρες ... εσυ βλεπεις 200-250 και μετα ο αλλος θα σου λεει "αλλα 50 για αυτο" "αλλα 100 για το αλλο " 

χιλιες φορες καλυτερα να πας σε ενα μαγαζι και να ρωτησεις ξεκαθαρα ποσο θα σου στοιχησει ΣΥΝΟΛΙΚΑ 

 

 

 

 

μετα απο 2 μηνες αποχη , μου το εφτιαξε και ειναι σαν καινουργιο :p    μεχρι και εξατμιση εβαψε  xD

Έγινε επεξεργασία από kpetros
Link to comment
Share on other sites

 

 

 

Θα χρειαστεί να κάνω έρευνα αγοράς καθώς όσες σχολές οδηγών βρήκα στο ίντερνετ έχουν ψηλές μηχανές. Αν και σιγά μην είμαι το μόνο άτομο με ανάστημα 1.60 που θέλει να πάρει δίπλωμα μηχανής Α. Εκτός κι αν με βάλουν να κάνω τα πρώτα πρακτικά σε χαμηλού κυβισμού και ύψους για να συνηθίσω και μετά να πάω στις μεγάλου κυβισμού. Σχετικά με τη χρήση της μηχανής, τι κατηγορίας θα ήταν ιδανική για μετακίνηση μέσα στην πόλη, εκτός Θεσ/νίκης σε ορεινές περιοχές τύπου Σουρωτής, Χορτιάτη κτλ, για ταξίδια σε Χαλκιδική και γύρω νομούς; Υποθέτω ότι μια τέτοια μηχανή θα ήταν καλή και για ταξίδια σε όλη την Ελλάδα. Από ό,τι διάβασα μια 125άρα δεν επαρκεί, ενώ και οι 250άρες δεν είναι σίγουρο ότι θα επαρκέσουν για μακρινούς προορισμούς με συνεπιβάτη και αποσκευές. Αν είναι να σέρνεται το εργαλείο...

 

Σε ποια ιστοσελίδα μπορώ να δω τις τρέχουσες τιμές όλων των νέων μοντέλων; Οι Kawasaki, Suzuki και Aprilia τις αναφέρουν στην επίσημη ιστοσελίδα τους, αλλά της Yamaha δεν ξέρω που να τις βρω για το 2015. Για τις υπόλοιπες μάρκες δεν έψαξα ακόμη. Η Kymco αξίζει;

Έγινε επεξεργασία από ΣτοΠαραΠεντε
Link to comment
Share on other sites

για την χρηση που λες δεν ειναι αναγκη καποια μηχανη "μεγαλου" κυβισμου 

ενω mid range μοντελο θα σε καλυψει στο επακρο  , τα 125/250 ειναι αποκλειστικα εντος πολης , αντε και λιγο παραεξω με το 250αρι αλλα χωρις τρελο βαρος 

 

τωρα μακρινα ταξιδια plus συνεπιβατης και αποσκευες ..... θελεις κατι δυνατο , ισως καμοια vstrom ? που ειναι και μονο 650 κυβικα 

για μοντελα ψαχνε η στα site της μαρκας η στο car που εχουν αγγελιες και οι αντιπροσωπειες 

kymco τι θα παρεις ? scooter   η παπακι  XD 

Έγινε επεξεργασία από kpetros
Link to comment
Share on other sites

Θα χρειαστεί να κάνω έρευνα αγοράς καθώς όσες σχολές οδηγών βρήκα στο ίντερνετ έχουν ψηλές μηχανές. Αν και σιγά μην είμαι το μόνο άτομο με ανάστημα 1.60 που θέλει να πάρει δίπλωμα μηχανής Α. Εκτός κι αν με βάλουν να κάνω τα πρώτα πρακτικά σε χαμηλού κυβισμού και ύψους για να συνηθίσω και μετά να πάω στις μεγάλου κυβισμού. Σχετικά με τη χρήση της μηχανής, τι κατηγορίας θα ήταν ιδανική για μετακίνηση μέσα στην πόλη, εκτός Θεσ/νίκης σε ορεινές περιοχές τύπου Σουρωτής, Χορτιάτη κτλ, για ταξίδια σε Χαλκιδική και γύρω νομούς; Υποθέτω ότι μια τέτοια μηχανή θα ήταν καλή και για ταξίδια σε όλη την Ελλάδα. Από ό,τι διάβασα μια 125άρα δεν επαρκεί, ενώ και οι 250άρες δεν είναι σίγουρο ότι θα επαρκέσουν για μακρινούς προορισμούς με συνεπιβάτη και αποσκευές. Αν είναι να σέρνεται το εργαλείο...

 

Σε ποια ιστοσελίδα μπορώ να δω τις τρέχουσες τιμές όλων των νέων μοντέλων; Οι Kawasaki, Suzuki και Aprilia τις αναφέρουν στην επίσημη ιστοσελίδα τους, αλλά της Yamaha δεν ξέρω που να τις βρω για το 2015. Για τις υπόλοιπες μάρκες δεν έψαξα ακόμη. Η Kymco αξίζει;

 

Ψάξε σε κάνα mototriti.gr για τιμές αν και θα βρεις αν απλά αναζητήσεις στο google για τιμοκατάλογο ή στο car.gr

 

Απο μηχανές βολικές για πόλη αλλά και για κάνα ταξιδάκι, τσέκαρε τα 500άρια της Honda σε ότι στυλ μηχανής επιθυμείς

(cross,street,sport κλπα).

Θεωρητικά και τα 250 μια χαρά είναι, π.χ Ninja 250(πλεον 300) , αλλά η ροπή τους χαμηλά είναι λίγη οπότε θέλει στύψιμο->ενασχόληση->κατανάλωση.

 

Κράνος και μπουφάν φρόντισε να πάρεις καλό, απο κει θα ξεκινούσα,τα άλλα έρχονται.

Link to comment
Share on other sites

Νόμιζα ότι η Kymco βγάζει μηχανές για όλες τις κατηγορίες, όχι μόνο παπάκια, σκουτεράκια και εντός πόλης. Μήπως να πάω πρώτα στις αντιπροσωπείες και να δω από κοντά αν με βολεύει κάποια μηχανή πριν αρχίσω τα μαθήματα;

 

Το mototriti ανανεώνει συχνά τις τιμές των μηχανών που κυκλοφορούν;

Έγινε επεξεργασία από ΣτοΠαραΠεντε
Link to comment
Share on other sites

Suzuki RE-5  απο το μακρινό 1974

 

500cc , single rotor (Wankel engine) , 64hp~6400 ,7.5kgm~3500

 

 

άλλες 9 -> http://www.visordown.com/motorcycle-top-10s/top-10-wankel-engined-bikes/26353.html

Έγινε επεξεργασία από Thresh86
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Ρωτάς απλά για να ρωτήσεις?

Πρόκειται να drift-άρεις?

Γιατί καλά καλά δε ξέρεις τα βασικά γύρω από τους 2 τροχούς και δεν απαντάς στα ερωτήματα και τη συζήτηση που σου ανοίγουμε γύρω από τη σκέψη σου να αγοράσεις μηχανή.

Έγινε επεξεργασία από greekfragma
Link to comment
Share on other sites

Τς τς τς, ντροπή και λίγο. Κακό είναι να μάθω; Έχω βρει μερικά καλά μεταχειρισμένα μοντέλα, γιατί δεν έχω τόση οικ. άνεση να πάρω καινούριο 650άρι. Και δε θέλω να ξεκινήσω αμέσως με σκοτώστρες τύπου Hayabusa. Στις σχολές οδήγησης δείχνουν τέτοιες τεχνικές; Το drifiting μπορεί να αποβεί σωτήριο σε περίπτωση απώλειας πρόσφυσης σε μια στροφή ή σε ολισθηρό δρόμο; Νομίζω ότι στην οδήγηση με αυτοκίνητο είναι χρήσιμο. Αλλά τι γίνεται με τη μηχανή;

 

Μια χαζή ερώτηση: μ'αρέσει πολύ η Honda DN-01, αλλά έχει σταματήσει να παράγεται εδώ και μερικά χρόνια. Αν αγοράσω μεταχειρισμένη (αναγκαστικά), λέτε να έχω θέμα με την τεχνική υποστήριξη και την αντιπροσωπεία;

Έγινε επεξεργασία από ΣτοΠαραΠεντε
Link to comment
Share on other sites

Τς τς τς, ντροπή και λίγο. Κακό είναι να μάθω; Έχω βρει μερικά καλά μεταχειρισμένα μοντέλα, γιατί δεν έχω τόση οικ. άνεση να πάρω καινούριο 650άρι. Και δε θέλω να ξεκινήσω αμέσως με σκοτώστρες τύπου Hayabusa. Στις σχολές οδήγησης δείχνουν τέτοιες τεχνικές; Το drifiting μπορεί να αποβεί σωτήριο σε περίπτωση απώλειας πρόσφυσης σε μια στροφή ή σε ολισθηρό δρόμο; Νομίζω ότι στην οδήγηση με αυτοκίνητο είναι χρήσιμο. Αλλά τι γίνεται με τη μηχανή;

 

Μια χαζή ερώτηση: μ'αρέσει πολύ η Honda DN-01, αλλά έχει σταματήσει να παράγεται εδώ και μερικά χρόνια. Αν αγοράσω μεταχειρισμένη (αναγκαστικά), λέτε να έχω θέμα με την τεχνική υποστήριξη και την αντιπροσωπεία;

 

 

GI2iY2W.gif

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Η κλούβα στο πίσω μέρος της μηχανής έχει σημαντικές επιπτώσεις στην αεροδυναμική; Είναι αποσπώμενη ή μόνιμης τοποθέτησης; Για προστασία από τις καιρικές συνθήκες είναι καλύτερο να πάρω αυθεντική κουκούλα ή κυκλοφορούν καλής ποιότητας και φθηνότερες από τρίτες εταιρείες;

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.