Jump to content




greekfragma

Recommended Posts

Cagiva V593 1993

 

Κέρδισε στη Laguna Seca  στην τότε κορυφαία κατηγορία

 

500cc , V4 με περιεχόμενη 80 μοιρών, 2χρονος κινητήρας με απόδοση περί τους 185hp/12600 rpm

 

Τα περιφερειακά επίσης κορυφαία με carbon monoblock Brembo, Ohlins αναρτήσεις και πίσω ψαλίδι απο ανθρακόνημα

που φημολογούμενα αποτιμάται στα 100.000$ 

 

 

052015-1993-cagiva-v593-action-right-2-6

 

052015-1993-cagiva-v593-brembo-calipers-

 

052015-1993-cagiva-v593-carbon-fibre-swi

 

http://www.motorcycle.com/manufacturer/cagiva/tested-cagiva-v593-500cc-grand-prix-racer.html

Έγινε επεξεργασία από Thresh86
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Αχ αυτα τα καρβουνα...ερωτας.. :p

 

 

http://ottonero.blogspot.gr/2015/05/bikeshed-show-2015.html

 

Eιχε μερικα αξιολογα κομματια...τα αλλα κατ" εμε περαν της προσωπικης εργασιας βανδαλιστηκαν.

 

Το καραφλού τι φάση ? Βελτιωμένο παραφλού λόγω υψηλότερης ρευστότητας υγρών ελέω απουσίας τριχών? :p

 

Απο GSX σε VTR , είναι μια σημαντική απόσταση. Πως κατέληξες εκεί ,πέραν οικονομικού.

Ειναι ατακα παλαιου μελους του φορουμ.Με εμεινε και εκτοτε το λεω ετσι :p

Kαταληξα εκει γιατι ηδη ειχα "γυμνο" (hornet 600)και κουραζομουν σε εκτος πολης.

Μετα φυσικα την προτροπη του κολλητου κοιτουσα για σκυφταρι aka SS ειδα το VTR ελεγε ανταλλαγη

δεκτη ηταν πελατης στο μαγαζι που εργαζομε και κολλησε και το πηρα.

 

ελπίζω να έκανες έναν εξονυχιστικό έλεγχο και στα o-ring και στις τσιμούχες στεγανοποίησης στις δαγκάνες. εγώ θα έβγαζα πλήρως και τα έμβολα και θα έτριβα μέσα τα πάντα με οδοντόβουρτσα και brake cleaner και μετά γρασάρισμα.

Εγινε ελεγχος και ηταν μια χαρα.Εχει χρονια στην πλατη της αλλα οχι τοσα.

Πχ το RVF ( http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_RVF400) ενος φιλου οταν ανοιξαμε τις δαγκανες φυγανε τα εμβολα

(οποιο βρηκαμε σε καλυτερη κατασταση)στο μηχανουργειο και γινανε νεα.

Έγινε επεξεργασία από 2cpu
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

damn ...

 

170 k ..
οκ σίγουρα τα "αξίζει" και λόγω limited κομματιών και κυρίως διότι φαίνεται πως οι ιάπωνες δίνουν σχεδόν replica (οκ δεν έχει το seamless , τις pneumatic valves , τα ηλεκτρονικά και σίγουρα άλλα διάφορα πράγματα )

πάντως κάπως "λίγα" μου μοιάζουν τα 210 άλογα... περίμενα 230 τουλάχιστον (ήδη 200 έχουν "πολιτικά" μοτέρ τύπου s1000rr / r1 2015 )
όχι ότι έχω παράπονο ή ότι πρόκειτε ποτέ να κάνω βόλτα σε τέτοιο θηρίο και να πω "χμ δεν έχει αρκετή δύναμη για τις δυνατότητές μου"...
αλλά αν είναι να βγάλεις replica , βγάλ'την όσο πιο extreme μπορείς .. να γουστάρουμε και εμείς όσο μπορούμε απο video στο youtube ...

Link to comment
Share on other sites

Αν το μηχανάκι διατήρεί ένα 80-90% του βάρους της μηχανής των Marquez/Pedrosa/Aoyama,

τότε θα είναι τα πιο γρήγορα 210 της αγοράς.

 

Mε τη δυνατότητα για extra εργοστασιακά hp, πέρα απο 210+, 

θα έιναι ο ορισμός του MotoGP road legal ρέπλικα.

 

Η φάση είναι up-marketing , R1M, RCV, HP4, Superleggera, H2R.

 

Άντε ρε αρρώστια Suzuki, κέρδισες και το endurance φέτος πάλι,

βγάλε κάνα Κ5 πάλι να φύγουν μασέλες 

Έγινε επεξεργασία από Thresh86
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Γιατι 9/10 που παιρνουν αυτο και το αλλο τρικυκλο τους εχουν πρωτη επαφη με

μοτοσυκλετα (ενας Θεος να το κανει το τρικυκλο μοτοσυκλετα αλλα τεσπα)φοβουνται την πτωση

,δεν ξερουν να οδηγουν με συμπλεκτη ,δεν ξερουν να οδηγουν γουρουνα(βλεπε γκαζι με λεβιε και οχι γκαζιερα).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.