Jump to content



DX12 Ashes of the Singularity benchmark


Recommended Posts

@airfathaaaaa

Ο λόγος της χαμηλής κατανάλωσης στους maxwell ήταν γενικότερες αρχιτεκτονικές βελτιώσεις τις οποίες αναλύουν τα ειδικά σάιτ.

 

nvidia gameworks propiertary βλακειες hardcored physx lockdown αμα ειχες amd επανω οπως φυσικα και το ηλιθιο tressfx της amd ολα αυτα μπαινουν στο καλαθι των αχρηστων και φυσικα επειδη το api ειναι hardware agnostic δεν θα εχει σημασια πια αμα θα εχεις nvidia και amd επανω...

 

+1

Εδώ είναι η ουσία. Παρέχεται για πρώτη φορά ένα εμπεριστατωμένο(γιατί θεωρητικά compute είχε και το dx11) API για πολύπλοκα physics, αρκεί ο developer να ξέρει να προγραμματίζει πάνω σε gpu ή να βρει μια έτοιμη third party λύση. 

Link to comment
Share on other sites

πια βελτιωση λες? αφου τα μισα που επρεπε να εχει λειπουν λογω του οτι τα κανει ολα ο driver Οπως ειπα μονο η titan x ειναι αυτη που πραγματικα εχει hardware sc επανω της (2 dma engines) και αυτη ειναι που δειχνει ποσα πραγματικα watt χτυπαει (210-225 peak watt) ολες οι αλλες ειναι απλα για τα ματια του κοσμου

ειναι πραγματα που οσο και να τα ψαχναμε δεν τα βρισκαμε ακομη και το μικρο προγραμματακι του beyond3d αυτο μας εδειξε ολες οι καρτες εκτως της titan x δεν εχουν κανενα hardware scheduler εξου και η τεραστεια μειωση του tdp σε συγκριση με καρτες που εχουν

Link to comment
Share on other sites

Φίλε airfathaaaaa.

Διαβάζοντας εδώ στο lab (χωρίς να είμαι και ούτε "να το παίξω" ειδικός).

H nvidia θα ψάξει τρόπο για να το "καλύψει" το θέμα με το async και να βρει λύση για παραπέρα. Έχει και το χρήμα και το market share!

Νομίζω παραπάνω κάποιος ανέφερε οτι άρχισε τις κατηγορίες οτι τις θάψανε τα προϊόντα με άσχετο bench.

Όσο για τις τεχνολογίες της (PhysX, Gameworks κλπ.). Τώρα μόλις βγήκε το DX12, μέχρι να "περπατήσει", να βγουν παιχνίδια βασισμένα σε αυτό, θα βρει τον τρόπο για να προωθήσει τις τεχνολογίες της (υπάρχουσες ή νέες).

Άλλωστε και το DX11 όταν εμφανίστηκε η nvidia δεν είχε έτοιμα τα παραπάνω "μπιχλιμπίδια" της, μετά βγήκαν.

Είπαμε, χρήμα υπάρχει, τους τρόπους και τις λύσεις θα τα βρει!

σιγουρα θα βρει ειδικα με devs που παραδοσιακα ειναι στην nvidia απλα δεν θα κανουν βαρια χρηση async..(μην σου πω οτι θα το κανουν disable σε μερικα παιχνιδια) διοτι σαν hardware απλα δεν μπορει και οι drivers ειναι καλοι για serial αλλα μεχρι εκει γιατι αμα βρεθει παιχνιδι (to gears of war ultimate Λογικα) με βαρια χρηση async το off load θα το κανει στην cpu και για φαντασου χιλιαδες threads call για ολα τα post process + ολα τα normal που θα κανει η cpu γενικα για το παιχνιδι και βλεπεις την ιδια ακριβως κατασταση οταν θες να παιξεις ενα παιχνιδι με Physx επανω ενω εχεις amd....(μα ακριβως ιδια..)

νομιζω πρεπει να ψαξεις λιγακι καλυτερα τι ακριβως ειναι το gameworks (tl dr εκδοση το dx11 τα ειχε ηδη μεσα απλα η Nvidia τα εκανε third party φαντασου το σαν libraries του dx11 που κανονικα θα ηταν locked ) το dx 12 απλα τα κανει ολα πιο απλα σου λεει θα περασεις ολα τα post process effects(ολο το gameworks/tressfx κτλ κτλ) απο το async engine εκει ειναι ολο το θεμα και για αυτο λεω οτι οι devs τωρα πια θα εχουν λιγοτερα πραγματα στο μυαλο τους να κοψουν απο ενα παιχνιδι..

 

το ξαναλεω το οτι καμια καρτα της nvidia δεν ειναι ετοιμη για paraller αυτο τωρα πια ολοι το λενε το θεμα εχει να κανει οτι οπως και η amd ετσι και η Nvidia εχει ενα τεραστειο range Καρτων που στην περιπτωση της nvidia θα πρεπει να κανει και τους πιο αργους cpu να μπορουν να κανουν off load ολα τα calls 

Link to comment
Share on other sites

Παντος απο αποψη χρονου , το Deus ex λεει βγαινει Φεβρουαριο , 4-5 μηνες απο τωρα . Δεν νομιζω να υπαρχει κανεις που διαφωνει στο οτι προκειτε για εναν ΑΑΑ τιτλο . 

 

Αυτο εμενα μου δειχνει πως οι developers πραγματικα θελουν να πανε ενα βημα πιο μπροστα και οσο πιο συντομα γινεται 

Απο την αλλη , πρεπει να δουμε και τις πωλησεις των AMD απο την περιοδο που ανακοινωθηκαν τα DX12 bench και μετα . Στα περισσοτερα φορουμς ολοι προτινουν amd ειδικα σε midrange , οποτε χοντρικα φαινεται πως θα υπαρξη μια καλη οικονομικη ανακαμψη της εταιριας πραμα που ισως κανει καποιος developers να αναθεωρισουν τις επιλογες . 

Απο την αλλη το XO βρισκεται πισω απο το PS4 και δεν νομιζω να συμφαιρει την MS να καθυστερισει την μαχη των κονσολων επειδη υπαρχει το μαρουλι της NV .

Link to comment
Share on other sites

πια βελτιωση λες? αφου τα μισα που επρεπε να εχει λειπουν λογω του οτι τα κανει ολα ο driver Οπως ειπα μονο η titan x ειναι αυτη που πραγματικα εχει hardware sc επανω της (2 dma engines) και αυτη ειναι που δειχνει ποσα πραγματικα watt χτυπαει (210-225 peak watt) ολες οι αλλες ειναι απλα για τα ματια του κοσμου

ειναι πραγματα που οσο και να τα ψαχναμε δεν τα βρισκαμε ακομη και το μικρο προγραμματακι του beyond3d αυτο μας εδειξε ολες οι καρτες εκτως της titan x δεν εχουν κανενα hardware scheduler εξου και η τεραστεια μειωση του tdp σε συγκριση με καρτες που εχουν

Comparison Between NVIDIA GeForce and Tesla GPUs

 

1 DMA engine όλα τα GeForce προιόντα, 2 τα Tesla.

Link to comment
Share on other sites

Comparison Between NVIDIA GeForce and Tesla GPUs

 

1 DMA engine όλα τα GeForce προιόντα, 2 τα Tesla.

tesla/m6000(η 600..)και η titan x 

αλλα! για καποιο περιεργο και ηλιθιο λογο ενω σε ολες τις καρτες ειναι serial στην titan το ενα ειναι async το αλλο ειναι serial 

(βεβαια υποτιθεται οτι ολες οι Maxwell 2.0 πρεπει να εχουν 2 αλλα δεν..( https://devtalk.nvidia.com/default/topic/776043/cuda-programming-and-performance/whats-new-in-maxwell-sm_52-gtx-9xx-/post/4317593/#4317593  )

Link to comment
Share on other sites

πια βελτιωση λες? αφου τα μισα που επρεπε να εχει λειπουν λογω του οτι τα κανει ολα ο driver Οπως ειπα μονο η titan x ειναι αυτη που πραγματικα εχει hardware sc επανω της (2 dma engines) και αυτη ειναι που δειχνει ποσα πραγματικα watt χτυπαει (210-225 peak watt) ολες οι αλλες ειναι απλα για τα ματια του κοσμου

ειναι πραγματα που οσο και να τα ψαχναμε δεν τα βρισκαμε ακομη και το μικρο προγραμματακι του beyond3d αυτο μας εδειξε ολες οι καρτες εκτως της titan x δεν εχουν κανενα hardware scheduler εξου και η τεραστεια μειωση του tdp σε συγκριση με καρτες που εχουν

 

http://www.anandtech.com/show/8526/nvidia-geforce-gtx-980-review/2

 

Starting with the Maxwell 1 SMM, NVIDIA has adjusted their streaming multiprocessor layout to achieve better efficiency. Whereas the Kepler SMX was for all practical purposes a large, flat design with 4 warp schedulers and 15 different execution blocks, the SMM has been heavily partitioned. Physically each SMM is still one contiguous unit, not really all that different from an SMX. But logically the execution blocks which each warp scheduler can access have been greatly curtailed.

The end result is that in an SMX the 4 warp schedulers would share most of their execution resources and work out which warp was on which execution resource for any given cycle. But on an SMM, the warp schedulers are removed from each other and given complete dominion over a far smaller collection of execution resources. No longer do warp schedulers have to share FP32 CUDA cores, special function units, or load/store units, as each of those is replicated across each partition. Only texture units and FP64 CUDA cores are shared.

Among the changes NVIDIA made to reduce power consumption, this is among the greatest. Shared resources, though extremely useful when you have the workloads to fill them, do have drawbacks. They’re wasting space and power if not fed, the crossbar to connect all of them is not particularly cheap on a power or area basis, and there is additional scheduling overhead from having to coordinate the actions of those warp schedulers. By forgoing the shared resources NVIDIA loses out on some of the performance benefits from the design, but what they gain in power and space efficiency more than makes up for it.

NVIDIA still isn’t sharing hard numbers on SMM power efficiency, but for space efficiency a single 128 CUDA core SMM can deliver 90% of the performance of a 192 CUDA core SMX at a much smaller size.

Έγινε επεξεργασία από Petrossortep
Link to comment
Share on other sites

δεν μας λεει τιποτα ομως για αυτο που λεω(που να ηξεραν τοτε να μου πεις κιολας για αυτα που γινονται σημερα..)γιατι δυο ολοιδια chip το ενα με 256 παραπανω cuda cores  και  hardware scheduler να εχει μια διαφορα 60 watt γιατι η μια ειναι speed serial demon και την αλλη την εκανε paraller workhorse? και on top of that γιατι την πουλαγε σαν compute καρτα την στιγμη (μην ξεχνας οτι βγηκε πριν λιγους μηνες.......)που προφανως ηξερε τι ερχοταν ενω η καρτα προφανως δεν ηταν ουτε για αστειο paraller?

Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με το market share, εδώ βρήκα άλλο ένα slide που επιβεβαιώνει αυτό που έγραψα σε κάποιο προηγούμενο post για το 62% - 38%.

 

Είναι εντελώς συγκυριακό το 82% - 18% της Nvidia και είναι ρεκόρ όλων των εποχών από την εποχή της ATI.

 

Με βάση το report, ακριβώς το προηγούμενο quarter το 2014, η διαφορά ήταν 62% - 38%.

 

Είναι σίγουρο ότι μόλις ξεμυτίσουν κι άλλα benchmarks από DX12 games το ποσοστό θα ξαναφτάσει εκεί.

Αν η Pascal δεν έχει hardware για Async Compute, η AMD θα πλησιάσει πολύ γιατί το DX12, όπως γράφουν κι οι προηγούμενοι, δεν μπορεί να καλυφτεί από driver optimizations.

 

http://wccftech.com/amd-regaining-gpu-market-share-nvidia/

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με το market share, εδώ βρήκα άλλο ένα slide που επιβεβαιώνει αυτό που έγραψα σε κάποιο προηγούμενο post για το 62% - 38%.

 

Είναι εντελώς συγκυριακό το 82% - 18% της Nvidia και είναι ρεκόρ όλων των εποχών από την εποχή της ATI.

 

Με βάση το report, ακριβώς το προηγούμενο quarter το 2014, η διαφορά ήταν 62% - 38%.

 

Είναι σίγουρο ότι μόλις ξεμυτίσουν κι άλλα benchmarks από DX12 games το ποσοστό θα ξαναφτάσει εκεί.

Αν η Pascal δεν έχει hardware για Async Compute, η AMD θα πλησιάσει πολύ γιατί το DX12, όπως γράφουν κι οι προηγούμενοι, δεν μπορεί να καλυφτεί από driver optimizations.

 

http://wccftech.com/amd-regaining-gpu-market-share-nvidia/

Δεν έχει σημασία το 2014 ή το 2004. Αν δεν είχε βγει το Ashes το ποσοστό της AMD θα πήγαινε πιο κάτω από το 18%. Βγήκαν τα benchmarks μέσα Αυγούστου, οπότε έχεις 1,5 μήνα με τον κόσμο να έχει ψιλό φάει απογοήτευση από την σειρά 300 και 1,5 μήνα που ξαφνικά οι AMD κάρτες, rebrands ή όχι, δείχνουν καλύτερη επένδυση από τις Nvidia. Θα δούμε σε τι βαθμό θα επηρεαστούν τα τελικά νούμερα αυτού εδώ του τριμήνου, το επόμενο τρίμηνο αν σκάσει άλλο ένα DX12 game με αισιόδοξα μηνύματα για την AMD, μπορεί αυτή να πάει και στο 25%, μπορεί και παραπάνω.

 

Το Pascal λογικά θα υποστηρίζει Async compute, αλλά προσωπικά δεν το περιμένω πριν τα τέλη του 2016. Ίσως τρίτο τρίμηνο. Οπότε η AMD έχει μπροστά της έναν χρόνο να βελτιώσει και αυξήσει την παραγωγή των Fiji, αλλά και να εκμεταλλευτεί τα DX12 games.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε airfathaaaaa.

Διαβάζοντας εδώ στο lab (χωρίς να είμαι και ούτε "να το παίξω" ειδικός).

H nvidia θα ψάξει τρόπο για να το "καλύψει" το θέμα με το async και να βρει λύση για παραπέρα. Έχει και το χρήμα και το market share!

Νομίζω παραπάνω κάποιος ανέφερε οτι άρχισε τις κατηγορίες οτι τις θάψανε τα προϊόντα με άσχετο bench.

Όσο για τις τεχνολογίες της (PhysX, Gameworks κλπ.). Τώρα μόλις βγήκε το DX12, μέχρι να "περπατήσει", να βγουν παιχνίδια βασισμένα σε αυτό, θα βρει τον τρόπο για να προωθήσει τις τεχνολογίες της (υπάρχουσες ή νέες).

Άλλωστε και το DX11 όταν εμφανίστηκε η nvidia δεν είχε έτοιμα τα παραπάνω "μπιχλιμπίδια" της, μετά βγήκαν.

Είπαμε, χρήμα υπάρχει, τους τρόπους και τις λύσεις θα τα βρει!

 

 

Είναι καλό να έχεις market share όταν προσφέρεις και καλό προιόν που δείχνει τις αρετές του έναντι του ανταγωνισμού.

 

Οταν προσφέρεις προιόν με αποκαλυπτόμενο  "ελλάτωμα", τότε όσο μεγαλύτερο είναι το market share σου, τόσο μεγαλύτερη θα είναι και η απογοήτευση - κατακραυγή του κοινού. ... Γυρίζει δηλαδή όλο το πράγμα ανάποδα .

 

Το DX12 είναι μεγάλη αλλαγή για να μείνει ανεκμετάλευτο σε μια λεζάντα.

 

Προβλέπω σύντομα δραματικές αλλαγές σε όλα τα επίπεδα, πωλήσεων, επιδόσεων κ.λ.π. ενώ πιστεύω πως ο κόσμος από εδώ και στο εξής θα ειναι πολύ πιο σκεπτικός στην επιλογή μιας nvidia κάρτας , των 400-500-700€ ........ που δεν την αγοράζει κανείς για 1 μήνα ή 1 εξάμηνο ....

Έγινε επεξεργασία από adpanos
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

υπαρχουν ηδη τα πρωτα(σοβαρα) στοιχεια για το q3

http://www.barrons.com/articles/amds-retakes-ground-in-graphics-1442258359

(οσοι δεν μπορειτε να το δειτε βαλτε το λινκ στο google)

Το link έχει ήδη δοθεί στο τελευταίο ποστ του @NikosD

Link to comment
Share on other sites

αλλου το βρηκα εγω αλλου αυτος οτι να ναι  :p

μπορεις να το κανεις delete?

Δεν είμαι moderator και να ήμουν δεν θα το έσβηνα. Απλά ανέφερα ότι έχει ήδη δοθεί πιο πάνω το link, δεν νομίζω ότι είναι κακό αυτό. Μάλιστα το link του wccftech δεν έχει περιορισμό όπως το barrons οπότε κάποιος μπορεί να διαβάσει και μια άποψη/ανάλυση εκεί. Οπότε δεν χρειάζεται και το googling.

Link to comment
Share on other sites

Οταν προσφέρεις προιόν με αποκαλυπτόμενο "ελλάτωμα", τότε όσο μεγαλύτερο είναι το market share σου, τόσο μεγαλύτερη θα είναι και η απογοήτευση - κατακραυγή του κοινού. ... Γυρίζει δηλαδή όλο το πράγμα ανάποδα .

 

Πάνο, το παραπάνω ποστ μου δεν ήταν για να υποστηρίξω την nvidia (αν αυτό έχει εννοηθεί).

Πες πως "επηρρεάστικα" από τα αποτελέσματα των αποκαλύψεων για την GTX 970 [λιγότερα ROP's, λιγότερο bandwidth, "άλλα παράγουμε-πουλάμε και άλλα διαφημίζουμε" (υπόδειγμα PR) αλλά οι πωλήσεις συνεχίσαν σαν να μην συνέβη τίποτα].

Βέβαια μπορεί να πει κάποιος "Οι επιδόσεις μιας κάρτας γραφικών δεν είναι κάτι μετρήσιμο όπως το να αγοράσεις 1 κιλό ντομάτες, πληρώνεις 1 κιλό = παίρνεις 1 κιλό. Πληρώνεις απλώς επιδόσεις (καλύτερες-χειρότερες εξαρτάται από τον ανταγωνισμό των αντιπάλων)"

Link to comment
Share on other sites

http://seekingalpha.com/article/3521256-jim-kellers-unexpected-departure-raises-doubts-about-amds-zen-and-k12

 

Σύννεφα στον ορίζοντα. Έφυγε ο επικεφαλής για τους Zen. Αλλού διάβασα από έναν δημιουργό, ότι δεν θα υποστηρίξουν όλοι οι developers εξίσου θερμά το async compute γιατί η nvidia έχει μεγαλύτερο μερίδιο και θα έρχονταν σε κόντρα με τους πελάτες τους. Δυστυχώς δεν ξαναβρίσκω την είδηση.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.