outlaw Φεβρουάριος 4, 2006 #41 Φεβρουάριος 4, 2006 Όντως, έχεις δίκιο...μπορεί να συνυπάρξουν :http://downloads.guru3d.com/download.php?det=1293
kallileo Φεβρουάριος 4, 2006 #42 Φεβρουάριος 4, 2006 Απο ποτε το Quake4 εχει HDR?Παντως οποιος θε΄λει να δει πραγματικο HDR πρεπει να δει Lost Coast.....τα απιστευτοτερα γραφικα που υπαρχουν αυτην την στιγμη!!!!!!!!!
kallileo Φεβρουάριος 4, 2006 #43 Φεβρουάριος 4, 2006 Όντως, έχεις δίκιο...μπορεί να συνυπάρξουν :http://downloads.guru3d.com/download.php?det=1293Δοκιμασαμε να βαλουμε το patch αλλα παλι δεν δουλεψε το ΑΑ. Πιθανον να κανει καποιο ειδος emulation οπως γινεται στο HL2 Lost Coast που τρεχει HDR σε SM2.0.
Arxagelos Φεβρουάριος 4, 2006 #44 Φεβρουάριος 4, 2006 Για να έχεις HDR & 16XAA & 16XAF μονο με SLI ή Crossfire επιτυγχάνετε? ή καθόλου?
kallileo Φεβρουάριος 4, 2006 #45 Φεβρουάριος 4, 2006 Αν το Quake 3 ειχε HDR ισως και να γινονταν..........
outlaw Φεβρουάριος 4, 2006 #46 Φεβρουάριος 4, 2006 Δοκιμασαμε να βαλουμε το patch αλλα παλι δεν δουλεψε το ΑΑ. Πιθανον να κανει καποιο ειδος emulation οπως γινεται στο HL2 Lost Coast που τρεχει HDR σε SM2.0.Κι εγώ μόλλις το δοκίμασα...με το που έδινα \r_FSAA 2 εξαφανιζόταν το έδαφος :013: και αρκετό μέρος απο το 3d :085: ....με 4-8 έβαζε μεν το ΑΑ αλλά στο καπάκι με το που πέταγες το \r_HDRRendering 2/7 το ΑΑ καπνός.....πολύ beta ρε παιδί μου....άσε που με σκέτο hdr στις σκοτεινές, γύρναγες προς τον ουρανό και ξαφνικά φεγγοβόλαγε ο τόπος :068: ....οπότε hdr+AA γιόκ ακόμα
mellodos1442169067 Φεβρουάριος 4, 2006 Author #47 Φεβρουάριος 4, 2006 Παντως εχει ακουστει πως το AA χαλαει την ποιοτητα του HDR...Back on topic:Η ATi releaseαρε τις καρτες χωρις officially supported drivers ,προκαλωντας τονους προβληματων στους κατοχους.Απαραδεκτο.
Cyber_Cookie Φεβρουάριος 4, 2006 #48 Φεβρουάριος 4, 2006 Σαν σύνολο η ΑΤι είναι αρτιότερη. Αλλωστε σε τοσο υψηλές κλιμακες τιμών οι oποιες διαφορές στις επιδόσεις δεν έχουν νοημα. εχει νόημα όμως η ποιοτητα απεικονισης. Και το AVIVO rulez..
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.