Jump to content



[Greek Gatherings 21-02-2016] Circuit de Barcelona-Catalunya - Lotus 72 D


panosdimp

Recommended Posts

Εξαιρετικός αγώνας που τα χε όλα ξύλο,μάχες κ προσπεράσεις.

 

Στον 1ο αγώνα μετά από ¨εκπληκτική¨ εκκίνηση βρέθηκα πολύ πίσω κ άρχισα να πιέζω για να πλησιάσω τους πρώτους.Με απουσία υπομονής λοιπόν βιάστηκα κ χτύπησα τον Spyder σόρρυ γιαυτό.Άντε πάλι κυνήγι για να τους φτάσω αλλά πλέον ήταν αργά.Highlight τα 5 εκατοστά δευτερολέπτου διαφοράς του τερματισμού με τον Spyder. :)

 

Στον 2ο αγώνα ήξερα οτι θαχα να αντιμετωπίσω τον Παναγιώτη που ήταν αρκετά γρήγορος.Καλή εκκίνηση αυτή τη φορά αλλά παραήμουν ευγενικός στην Κ1.Έτσι έμεινα να τον στοιχειώνω τους επόμενους 12 γύρους.Δυστυχώς πάλι είχαμε τις στιγμές μας.Στο πρώτο στούκι εξ αυτών θεωρώ οτι είναι racing incident -ο Πάνος προσπαθεί να αποφύγει το κέρμπ κ να στρίψει,εγώ να χωρέσω την ατίθαση ιταλίδα κυρία στη στροφή κ μπούμ,χωρίς λοιπά kunos netcode tm παρατράγουδα-.Στο επόμενο συμβάν του 10ου γύρου όσο κ αν θέλω να μηχανευτώ το ¨μα κ.Δικαστά το πάρκαρε στο apex¨ θεωρώ πως έπρεπε να χω λάβει υπόψιν μου κ αυτό, φρενάροντας νωρίτερα.

 

Παραθέτω κ ένα βιντεάκι του 2ου αγώνα κ πρόσθεσα κ τις 2 επαφές στο τέλος.

 

Τέλος τα ήθελα να εξάρω την συμπεριφορά κ την οδήγηση όλων -πλην εμού ίσως :)- καθώς το κόμπο ήταν απαιτητικό.

 

Συγχαρητήρια στον Πάνο που έτρεξε καταπληκτικά σταθερά κ έξυπνα κρατώντας με πίσω του σαρώνοντας κ τους 2 αγώνες.

 

Υγ:future reference:αποφύγετε τη χρήση 3/3 φτερού στο Ferrari αφού είναι ψυχοβγάλτης :) :),χαμηλώστε το μονοθέσιο αφού πατά καλύτερα -οι φίλτατοι μου το είπανε τελευταία στιγμή κ αυτρό με το ζόρι :) - μειώστε την κλιμάκωση,αφού αν δεν το κάνετε θα καταλήξετε να εξ-ασκείστε στην απελπισία παραμείνετε ήρεμοι. :)

 

 

 

συγχωρέστε μου τα frame drops αλλά όταν το έγραφα δεν ήταν έτσι κ δεν έχω την υπομομή να περιμένω κανά 2 χρόνια ακόμη για να ξανανέβει :(

 

έπρεπε να τοχα γράψει από μια οθόνη χωρίς surround. -στερνή μου γνώση να σείχα πρώτα-

Έγινε επεξεργασία από sosna
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Μη χαμηλώνετε πολύ τα αγωνιστικά, γιατί από μια απόσταση και κάτω stallάρει συχνά πυκνά το diffuser. Από εκεί που έχεις 600kg downforce, σε μια αναπήδηση βρίσκεσαι για κάποιο χρονικό με 400. Το τι θα συμβεί το αφήνω στη φαντασία σας, ιδίως αν ευθύνεται ανωμαλία του δρόμου πάνω σε γρήγορη στροφή :D

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

1 χιλ. μπρός πίσω το χαμήλωσα στο 2ο αγώνα και ήταν λίγο χειρότερο ίσως γιατί έτσι κατεβαίνουν και οι αεροτομές.

 

Νάσο κανένα πρόβλημα στην επαφή, αν είχες υπομονή 3 δεξιές και η ευθεία μένανε όπου θα με πέρναγες αφού ήσουν πολύ γρήγορος.

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, spyder said:

1 χιλ. μπρός πίσω το χαμήλωσα στο 2ο αγώνα και ήταν λίγο χειρότερο ίσως γιατί έτσι κατεβαίνουν και οι αεροτομές.

 

Νάσο κανένα πρόβλημα στην επαφή, αν είχες υπομονή 3 δεξιές και η ευθεία μένανε όπου θα με πέρναγες αφού ήσουν πολύ γρήγορος.

 

Ναι ρε συ έκανα μακακία κ είμαι αδικαιολόγητος,ευτυχώς δεν σου κατέστρεψα τον αγώνα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ειδα το ρεπλάη.. Αν ήμουν μπλεγμένος εγώ, είτε μπροστά είτε πίσω, εμένα θα βγάζατε όλοι φταίχτη... ;)

Φυσικά και δεν θα πάρω θέση τι έγινε, αλλά για εμένα είναι και τα 2 περιστατικά ξεκάθαρα..

Μπράβο για τον αγώνα σας παιδιά, το σκίσατε το κόμπο.. Μπράβο και στους 2 σας...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 16 ώρες, το μέλος thazio έγραψε:

εμμμ χμμμ sorry που χώνομαι αλλά το Νο2 Lotus την ήθελε την ποινή του... :D . 

Οπως έγραψα πιο πάνω συμφωνώ με τον Νάσο κάναμε έναν φοβερό αγώνα και τον ευχαριστηθήκαμε και οι δύο .

Θα παραθέσω όμως και μιά άλλη εκδοχή των incidents γιατί νομίζω πως από αυτές τις κάμερες δείχνουν κάπως διαφορετικά και επειδή μίλησες για ποινή .

 

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, panosdimp said:

Οπως έγραψα πιο πάνω συμφωνώ με τον Νάσο κάναμε έναν φοβερό αγώνα και τον ευχαριστηθήκαμε και οι δύο .

Θα παραθέσω όμως και μιά άλλη εκδοχή των incidents γιατί νομίζω πως από αυτές τις κάμερες δείχνουν κάπως διαφορετικά και επειδή μίλησες για ποινή .

 

Συγγνώμη έπρεπε να είμαι πιο σαφής.

Δεν βρίσκω κανένα θέμα στα δύο ακουμπίσματα απλά ο πίσω ίσως να μπορούσε να τα αποφύγει.Σίγουρα εσύ δεν φταις πουθενά!

 

Απλώς απαγορεύεται να αλλάζουμε γραμμή στην ευθεία και το έκανες συνέχεια για να αποφύγεις το slipstreaming. 

Αφού μετά την έξοδο της δεξιάς για τον τερματισμό κάνεις δεξιά πρέπει να μείνεις εκεί μέχρι κάτω. ;)

 

Έγινε επεξεργασία από thazio
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

To 1o ακούμπημα το αποδίδω πιο πολύ στο ferrari. Το Lotus είναι στην εσωτερική. Έχει δικαίωμα χώρου. Κακώς κλείστηκε στο apex η Ferrari.

To 2o δεν υφίσταται αμφισβήτησης.

 

Τα άλλα δεν τα είδα γιατί δεν είδα κ το replay χο χο.

 

Σας ζηλεύω πάντως. Μακάρι να είχα τέτοια μάχη.

Έγινε επεξεργασία από liakjim
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος thazio έγραψε:

 

Συγγνώμη έπρεπε να είμαι πιο σαφής.

Δεν βρίσκω κανένα θέμα στα δύο ακουμπίσματα απλά ο πίσω ίσως να μπορούσε να τα αποφύγει.Σίγουρα εσύ δεν φταις πουθενά!

 

Απλώς απαγορεύεται να αλλάζουμε γραμμή στην ευθεία και το έκανες συνέχεια για να αποφύγεις το slipstreaming. 

Αφού μετά την έξοδο της δεξιάς για τον τερματισμό κάνεις δεξιά πρέπει να μείνεις εκεί μέχρι κάτω. ;)

 

Μιά φορά αλλάζω λουρίδα αφού μετά την έξοδο της στροφής πάω κατευθείαν δεξιά οπότε μετά που αλλάζω λωρίδα είναι η πρώτη φορά :p

Εν τω μεταξύ αν προσέξεις αλλάζω λουρίδα μόνο όταν βεβαιωθώ πως δεν έχει πάρει το slipstreaming  τη φορά που τα κατάφερε έμεινα δεξιά και μπήκα από την εσωτερική μπλοκάροντας τα φρένα αφού φρέναρα τελευταία στιγμή (8.53 στο βιντεο του Νάσου):)

Έγινε επεξεργασία από panosdimp
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

To πρώτο φαίνεται πιο πολύ ως racing incident. ΑΛΛΑ για μένα φταίει αυτός που είναι στην εξωτερική. Πάει να πάρει την αγωνιστική γραμμή λες και δεν έχει άλλον δίπλα του. Θα μπορούσε εύκολα να αποφύγει τη σύγκρουση μένοντας wide. Βλέποντας ότι ο αντίπαλός του μπαίνει πολύ hot από την εσωτερική, αν λειτουργούσε το αίσθημα της αυτοσυντήρησης θα έδινε και 1-2 μέτρα για να γλιτώσει τρακάρισμα από υποστροφή και μετά θα του άλλαζε τα φώτα στην έξοδο.

 

Το 2ο είναι καθαρά ευθύνη του πίσω, δεν υπάρχει θέμα συζήτησης.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Παίδες μη διυκλιζουμε τον κώνωψ.

 

Κ στα 2 φταίω, συμβαίνουν κ στις καλύτερες οικογένειες. :)

 

Στο 1ο έχω δικαιολογία τη φύση πίστας κ αυτοκινήτου.Αν φρέναρα θα έφευγα ευθεία αν έστριβα λιγότερο θα έφευγα ευθεία κ διάλεξα να στρίψω  υπερεκτιμώντας οτι υπήρχε χώρος.Από τη στιγμή που έχετε τρέξει την πίστα κ με δεδομένο οτι τα μπροστινά δεν δούλεψαν ζεστά ποτέ καταλαβαίνετε πιστεύω.

 

Σχετικά με το 2ο πάλι φταίω.Φρέναρα κανονικά ενώ έπρεπε να δώκω περισσότερο χώρο.

 

Όπως κ ναχει πάντως το αποτέλεσμα ήταν καθόλα δίκαιο κανενός αγώνας δεν καταστράφηκε κ μου έμεινε ως μια εξαιρετική μάχη.

 

edit:οι κάμερες που επέλεξα στο ριπλέι ήταν ενδεικτικές κ ουχί παραπλανητικές.Επιπλέον όσοι ήσασταν ts θα θυμάστε το κλίμα μεταξύ ημών -αυτό το επίπεδο συμπεριφοράς όλων των παιδιών με τράβηξε από την χειμερία νάρκη (εκτός του monsieur Vittas LOL :))-

Έγινε επεξεργασία από sosna
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Εγώ ζητώ να μηδενιστούν όλοι οι αγωνιζόμενοι, και να κερδίσω εγώ τους αγώνες, γιατί πατούσαν όλοι 4 τροχούς έξω απο τις άσπρες γραμμές στην τελευταία δεξιά στροφή...!!!!

Βέβαια θα με ακυρώσετε επειδή μπήκα στα πίτ με escape...

Οπότε σαν να μη το είπα... ;)

Υ.Γ. στην πρώτη σύγκρουση ο Τακης υποστρέφει λίγο...(χα χα χα χα χα!!!!)

Έγινε επεξεργασία από rapid_fast
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, rapid_fast said:

Εγώ ζητώ να μηδενιστούν όλοι οι αγωνιζόμενοι, και να κερδίσω εγώ τους αγώνες, γιατί πατούσαν όλοι 4 τροχούς έξω απο τις άσπρες γραμμές στην τελευταία δεξιά στροφή...!!!!

Βέβαια θα με ακυρώσετε επειδή μπήκα στα πίτ με escape...

Οπότε σαν να μη το είπα... ;)

Υ.Γ. στην πρώτη σύγκρουση ο Τακης υποστρέφει λίγο...(χα χα χα χα χα!!!!)

 

Όχι πάντα κ όχι όλοι :lol::lol::kiss2:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

On 22/2/2016 at 17:01, το μέλος akis_z80 έγραψε:

Μη χαμηλώνετε πολύ τα αγωνιστικά, γιατί από μια απόσταση και κάτω stallάρει συχνά πυκνά το diffuser. Από εκεί που έχεις 600kg downforce, σε μια αναπήδηση βρίσκεσαι για κάποιο χρονικό με 400. Το τι θα συμβεί το αφήνω στη φαντασία σας, ιδίως αν ευθύνεται ανωμαλία του δρόμου πάνω σε γρήγορη στροφή :D

Εεεεεεεε... τώρα το είδα...

Δεν έχουν diffuser αυτά τα αμαξάκια...

Και ο Σέννα δεν έφυγε επειδή βρήκε κάτω σε γρήγορη στροφή...

(και έχω την τηλεμετρία πρίν σβήσουν και καταστραφούν τάχα οι μνήμες)

Έγινε επεξεργασία από rapid_fast
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.