Jump to content



Τελευταία νέα για το Polaris της AMD


Recommended Posts

Σύμφωνα με τις τελευταίες φήμες-πληροφορίες από το Digitimes, η AMD αναμένεται να αποκαλύψει τις κάρτες γραφικών οι οποίες θα βασίζονται στην αρχιτεκτονική Polaris αυτόν τον Ιούνιο, με ευρεία διαθεσιμότητα να συμβαίνει εντός του 3ου τριμήνου του έτους.

 

AMD expected to unveil Polaris GPU in June

 

AMD-Polaris-Architecture-Block-Diagram.jpg

 

Πάντως σε δύο μέρες από σήμερα και στην εκδήλωση Capsaicin, η AMD θα δώσει μια δεύτερη δόση των νέων καρτών γραφικών αρχιτεκτονικής Polaris όπως αποκάλυψε στο Twitter.

 

AMD promises 'a sneak peak of Polaris' during Capsaicin live event on March 14th | VideoCardz.com

 

Capsaicin-Radeon.jpg

 

 

Αν θέλετε να παρακολουθήσετε ζωντανά την εν λόγω εκδήλωση, σημειώστε το παρακάτω link

 

Capsaicin brought to you by AMD Radeon™ on USTREAM: Chili Peppers come in many forms, colors, sizes and intensity levels. The essence of a chili pepper der...

Έγινε επεξεργασία από yanni
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

AMD confirms Polaris 10 is Ellesmere and Polaris 11 is Baffin | VideoCardz.com

 

http://cdn.videocardz.com/1/2016/03/Polaris-11-Polaris-10-Baffin-Ellesmere.png

 

Quote

both Polaris 11 and Polaris 10 are using GDDR5 memory

Quote

Here’s a difference between ELLESMERE and BAFFIN. It appears that ELLESMERE (Polaris 10) will have 256-bit (8*32) memory bus, while BAFFIN (Polaris 11) will feature 128-bit (4*32). Also the graphics pipes are different, where Polaris 10 has 6, while Polaris 11 has 5. I don’t know if these correspond to Compute Units, but those two lines were the only differences between Polaris 10 and 11 in this file.

 

Link to comment
Share on other sites

Μάπα το καρπούζι.

 

Quote

On the other hand, it’s quite surprising to read that even AMD cards merely got a 5-10% performance boost, especially after AMD endorsed HITMAN’s implementation as the best one yet. Async Compute, which has been used for SSAA (Screen Space Anti Aliasing), SSAO (Screen Space Ambient Occlusion) and the calculation of light tiles in HITMAN, was also “super hard” to tune; according to IO Interactive, too much Async work can even make it a penalty

Read more: http://wccftech.com/async-compute-boosted-hitmans-performance-510-amd-cards-devs-super-hard-tune/#ixzz446fvf81f

 

Link to comment
Share on other sites

Μια χαρά είναι το καρπούζι. Το Async μπορεί να δώσει πολύ πάνω από το 5-10% που πέτυχαν στο Hitman. Και στην τελική μια φορά σου βγαίνει ο πάτος. Μετά είναι copy paste ο κώδικας.

 

Από την άλλη, εγώ αυτό που βλέπω με το Vega και τους 4096 stream processors, δηλαδή όσους είχε και το Fiji, είναι ότι οι εταιρίες θα πουλήσουν περισσότερο efficiency και μια κάποια αύξηση επιδόσεων μέσω αύξηση συχνότητας λειτουργίας και βελτιωμένης σχεδίασης, παρά θα δούμε τα τέρατα των διπλάσιων πυρήνων και των 16-18 δις τρανσίστορς.

Link to comment
Share on other sites

4096 GCN 3.0 SPs = ΧΧΧΧ GCN 4.0 SPs ????? Εδώ παίζονται όλα για το θέμα efficiency + την νέα λιθογραφία 14nm FinFeT+ !

Όσο για το AS Compute ακόμα είναι νωρίς για τελικά συμπεράσματα.

Έγινε επεξεργασία από Dj_ALeX
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Dj_ALeX said:

4096 GCN 3.0 SPs = ΧΧΧΧ GCN 4.0 SPs ?????

Ίδια δεν θα είναι, αλλά ούτε και τρελές διαφορές θα δούμε. Οπότε θα έλεγα ένα 15-20% πάνω σε επιδόσεις με τα 3/4 της κατανάλωσης. Πολύ χοντρή πρόβλεψη, αλλά κάτι τέτοιο περιμένω να δω.


 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Από ότι φαίνεται πάμε για αρχές Ιουνίου παρουσίαση, τέλος Ιουνίου διαθεσιμότητα των 490/490X. Τουλάχιστον με βάση τις φήμες.

 

AMD Radeon R9 490X and R9 490 launches in June | VideoCardz.com

 

 

Link to comment
Share on other sites

Όταν δυναμώσουνε οι GPUs σε τέτοιο βαθμό έτσι ώστε να πιάνει τόπο το τεράστιο bandwidth της HBM2 τότε τα "ξανά λέμε"... Πρός το παρόν δεν υπάρχει κανένας λόγος βιασύνης για την χρήση της σε παιχνιδόκαρτες! Προσωπικά περισσότερο με ενδιαφέρει το HEVC και η νέα λιθογραφία (μειωμένη κατανάλωση) παρά ο τύπος της μνήμης!

Έγινε επεξεργασία από Dj_ALeX
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 20 λεπτά, το μέλος icy20 έγραψε:

Δηλαδη περιμενατε HBM2 σε AMD ενω η nv ειχε πει οτι δεν γινεται ακομα? Θα τα παρηγαγε μονη της η AMD? :p

Γιατι την HBM ποια την χρησιμοποιησε πρωτη;; Η nvidia? Οχι βεβαια, οποτε γιατι να μην ηταν πρωτη η AMD και στη χρηση της HBM2; 

 

Κατα τ αλλα ο φιλος @Dj_ALeX εχει απολυτο δικιο και καλα κανει που το λεει για ακομα μια (πολλοστη) φορα.. Καμια gpu δεν εχει τετοια δυναμη και ταχυτητα για να τερματισει τοσο μεγαλα bandwith. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, icy20 said:

Γιατι εγω πιστευω οτι τα εχουν συνεννοημενα οι εταιριες να βγαζουν παρομοια specs...

Έχεις στοιχεία για αυτό ή βασίζεσαι αποκλειστικά σε ότι συμβαίνει εντελώς συμπτωματικά τα τελευταία 10 χρόνια; :hehe:

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

πριν 3 ώρες, το μέλος icy20 έγραψε:

Γιατι εγω πιστευω οτι τα εχουν συνεννοημενα οι εταιριες να βγαζουν παρομοια specs...

Οταν βγαινει μια τεχνολογια η μια πατεντα, λογικο δεν ειναι οτι θα χρησιμοποιηθει απο ολους τους ενδιαφερομενους κατασκευαστες; Ναι μεν η αγορα καρτων γραφικων ειναι ενα μαγαζι για μονο δυο εταιριες αλλα αυτο που λες για την hbm2, αν δεις ολους τους κλαδους της αγορας συμβαινει παντα. Δλδ οταν εφευρεθηκε η πατεντα του τουρμπο στα αυτοκινητα δεν θα το χρησιμοποιουσαν ολοι;  Η ολοι οσοι το ηθελαν εστω; Η οταν ξεκινησαν να παραγονται κινητα με καμερα, μονο μια εταιρια κατασμευασε τετοιες συσκευες;; 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, yanni said:

Έχεις στοιχεία για αυτό ή βασίζεσαι αποκλειστικά σε ότι συμβαίνει εντελώς συμπτωματικά τα τελευταία 10 χρόνια; :hehe:

Χαχαχα αυτο ακριβως...  Τιποτα αλλο... 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.