Jump to content



[Greek Gatherings 14-5-2016] Portimao Circuit-RUF RT12 R


Recommended Posts

πριν 2 λεπτά, το μέλος mad_dog έγραψε:

Άστο βρε Πανούλη το rF2...

Εδώ είναι AC...

 

Har har har

Δημοκρατία έχουμε αλλά πιο πολύ τον τσιγκλάω για να μάθουμε τίποτα από τα μυστικά που γνωρίζει και δεν μας τα λέει.:p;)

Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος panosdimp έγραψε:

-Το εμπρός δεξί ελαστικό εγώ δεν κατάφερα να το ζεστάνω....

 

βγάλε αέρα σύντροφε και θα ζεσταθεί...

Τηγάνι θα γίνει...

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, liakjim said:

Προφανώς, έχεις λάθος ρυθμίσεις και δεν νιώθεις την υποστροφή. Λογικά μπαίνεις με πιο πολλά χιλιόμετρα.

Το αμάξι το χορεύεις όπως θες, όπως ο Θοδωρής ( μόνο που εκείνος ταυτόχρονα γράφει χρόνους ).

Τα λάστιχα ζεσταίνονται μια χαρά , αρκεί να πας γρήγορα.

Δοκίμασες το setup μου? Είναι ελαφρώς υποστροφικό.

Επίσης το app δεν δείχνει ακριβώς το surface. Πρέπει να βάλεις το telemetry. Εκεί θα δεις διακύμανση τύπου rF2.

Υ.Γ. Βασικά ψήνομαι να μη σε φτιάξω γιατί μετά μη τον είδατε τον Παναή.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Το αμάξι δεν χορεύεται όπως το θες,απλά χαλιναγωνείται κ στο λέω εγώ που έχω λιώσει στο δρίφτ.Είναι πισωμήχανο κ απλά έχει τόνους power oversteer με boost spikes.Το μόνο που κάνεις είναι να ρυθμίζεις τις τάσεις της ουράς με το πόδι/γκάζι κ αν τα πράγματα ξεφύγουν υπερβολικά τότε έρχεται η βοήθεια του κοινού που λέγεται τιμόνι.Αν φτάσεις όμως να χρειάζεσαι το τιμόνι έχεις αφήσει πολύ χρόνο χαμένο.To δε sweet spot του rear axle slip degree είναι δυσδιάκριτο κ μη εύκολα επιτεύξιμο ιδίως αν παλεύεις με το σίφτερ κ χορεύοντας την πεταλιέρα.

 

Με τα λάστιχα όπως λέει κ ο Δημήτρης δεν είχα πρόβλημα,ζεσταίνονται.

 

Εγώ δοκίμασα το σέτ σου αλλά επειδή είναι παραπάνω υποστροφικό από οτι μου αρέσει κ ελέω τρόπου οδήγησης σβαρνάω τα μπροστινά,περιμένοντας αρκετά πριν μπω στο γκάζι.Θα δοκιμάσω κ του Θοδωρή αν μπορέσω σήμερα.Το σετ σου είναι πολύ καλό κ ασφαλές για ρέις κατά την ταπεινή μου γνώμη.

 

Επίσης σωστά λέει ο Λιακ οτι θέλει να σταματήσεις σχεδόν στις εισόδους όπως κ με το πρίβιους κόμπο με την 458.

 

Εγώ ταλαιπωρήθηκα περισσότερο με την άγνοια της πίστας.Το αμάξι δεν ξέρω πως φέρεται στην πραγματικότητα αλλά έχει σέμι σλίκς κ είναι ρόντ καρ.Οπότε μακριά φρεναρίσματα κ πολύ προσοχή στις εσόδους μου ακούγεται λογικό.

 

Αυτό που λες Πάνο οτι δεν το νιώθεις ιδίως το ξαφνικό άνοιγμα του πίσω μέρους είναι ελέω μπούστ.Ε έρχεται κατάτι απότομα κ πρέπει να είσαι υπατμόν.:amen::hehe:

 

Για την υποστροφή μπορείτε να δοκιμάσετε το enhanced understeer effect στα Logitech τιμόνια.Εμένα με βοηθάει αρκετά.Χτες για παράδειγμα το τιμόνι ήταν νεκρό-ελαφρύ παντού λόγω υποστροφής.:hehe:

Έγινε επεξεργασία από sosna
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Του Θοδωρή είναι σχεδόν ίδιο.

Δεν έχει και πολλά να κάνεις.

Ίσως με το toe και λιγότερο aero πίσω να αποκτήσεις την αστάθεια που θες.

Το πρόβλημα είναι ότι με την αστάθεια , έρχονται και οι υπερθερμάνσεις των πίσω ελαστικών και αντίο ζωή...

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, panosdimp said:

Nα φταίει το app των ελαστικών  ? Δεν είναι αυτό το τελευταίο του ασσέττο είναι ένα παλαιότερο app για τα ελαστικά .

Στην 1.5 υπάρχει το Κούνος άπ για τα ελαστικά το οποίο έχει σωστές ενδείξεις και μετράει inner / med / outer / σΕρφεις / Κόρ θερμοκρασίες.

Έγινε επεξεργασία από Stelios F.
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Το δεξί ελαστικό πάντως δεν το ζέστανα για πες βρε Νάσο κάνα hint αφού λες πως τα κατάφερες, ο Βήτας πάντως δεν τα κατάφερε παρ΄όλο που έτρεξε και με κλαταρισμένο χαχαχ.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Παρανόησις στις ευθείες μου κρυώνει κ στις στροφές ψιλοζεστάνεται.Εγώ αυτό εννούσα.Αν κατάλαβες οτι τοχα συνεχώς σε ιδανική θερμοκρασία σόρρυ.

 

Ορίστε κ το σέτ του Τζίμ κάπως παραλαγμένο.

 

 

 

good1.ini.doc

9 hours ago, liakjim said:

Του Θοδωρή είναι σχεδόν ίδιο.

Δεν έχει και πολλά να κάνεις.

Ίσως με το toe και λιγότερο aero πίσω να αποκτήσεις την αστάθεια που θες.

Το πρόβλημα είναι ότι με την αστάθεια , έρχονται και οι υπερθερμάνσεις των πίσω ελαστικών και αντίο ζωή...

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Θένξ Τζίμ.

 

Αυτό δοκίμασα κ μου κάθισε καλύτερα.

 

Για 20γυρο βέβαια δεν ξέρω πως θα είναι.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 7 λεπτά, το μέλος panosdimp έγραψε:

Όσοι τρέξετε την Κυριακή δηλώστε εδώ συμμετοχή μ ένα like. 

Θελω και θα προσπαθησω να τρεξω αλλα η ωρα ειναι απαγορευτικη (ειδικα η καινουργια που βαλατε) :(

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 8 λεπτά, το μέλος wolves έγραψε:

Θελω και θα προσπαθησω να τρεξω αλλα η ωρα ειναι απαγορευτικη (ειδικα η καινουργια που βαλατε) :(

 

Δεν πειράζει, θα παρω εγώ την θέση σου.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 43 λεπτά, το μέλος wolves έγραψε:

Θελω και θα προσπαθησω να τρεξω αλλα η ωρα ειναι απαγορευτικη (ειδικα η καινουργια που βαλατε) :(

Η ώρα δεν ισχύει ο αγώνας θα γίνει κανονικά όπως παλιά μισή ώρα αργότερα. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Hic!  Ακου γίνεις πρωί πρωί τά πινα! 

Σήμερα θα γίνειςςςς μπρακτις! Θα φέρω κ τον jim άμα τον βρω,κάπου εδώ γύρω θά ναι μου υποσχέθηκε να με κάνει Hamilton με τις ρυθμίσεις του, δεν το βλέπω ν αλλάζει τίποτα αλλά δεν του χαλώ χατήρι. 

Για μένα η πεμπτουσία του Σ/Κ κρύβεται σ έναν αγώνα με τον mad dog στο assetto με το συγκεκριμένο για παρανοικούς μαζόχες combo, α ρε Georgiadis μιλάμε πρέπει να σου απονεμηθεί το βραβείο μαζοχιστικότερου combo ξεπέρασες ακόμα κι εμάς,σου βγάζω το καπέλο.!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Βασικά εγώ είχα μείνει στο 14-5 κ θεωρούσα οτι ο αγώνας θα γίνει σήμερις,για αυτό κ ζήτησα αν μπορούσαμε να τρέξουμε κατάτι νωρίτερα.

 

Αύριο προσωπικά δεν θα μπορέσω κ υποθέτω οτι το ίδιο ισχύει κ για τον Γιώργο κ για τον Άκη μιας κ τρέχουμε ACRL.

 

Κρίμα γιατί το κόμπο διαφαίνεται challenging αλλά οτι βολέυει τους περισσότερους.

Link to comment
Share on other sites

Εδώ γύρω είμαι. Στα 50χλμ. Ήδη νιώθω την αύρα του πρωταθλητή να με περιβάλλει. Ετοιμάσου σήμερα για ρυθμίσεις Χάμιλτον...

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.