Jump to content



ΟΤΕ και voip


Recommended Posts

πριν 9 λεπτά, το μέλος Wizard! έγραψε:

Εγώ δεν έχω, αλλά δε μπορώ να απαντήσω στην ερώτηση "πόσοι".

Απλά απ ότι φαίνεται εφόσον έχουν και άλλοι πρόβλημα ενεργοποίησαν το VOiP. 

 

Οπότε όσοι δεν έχετε τηλέφωνο και το modem/router σας δεν υποστηρίζει VOiP, μια βόλτα από κάποιο κατάστημα και παραλαβή νέου.
Είχαμε δεν είχαμε, πάλι σε bridged mode και με δύο συσκευές πρέπει να παίξουμε άμα δε θέλουμε του ΟΤΕ...

 

PS #1: Δε χρειάζεται να συνδέσετε κάθε συσκευή πάνω στο modem, απλά βάζετε ένα splitter, συνδέετε τα καλώδια στις κατάλληλες υποδοχές και όλα (θα) πρέπει να λειτουργούν μια χαρά. 

 

PS #2: Για κάποιο λόγο εμένα μου έχουν VDSL splitter σε ADSL γραμμή, δεν ξέρω αν έχει διαφορά με το ADSL. Δε νομίζω όμως.

Έγινε επεξεργασία από UltraB
Link to comment
Share on other sites

Προσπαθώντας να με ψήσουν (πωλήτής) για να μην φύγω από ΟΤΕ μου είπαν ότι μπορώ να χρησιμοποιήσω εντελώς δικό μου modem/router που να υποστηρίζει το VoIP του ΟΤΕ και δεν θα είχα κανένα πρόβλημα. Τηλέφωνο στην υποστήριξη ΟΤΕ και αφού μίλησα με 2-3 τεχνικούς μου είπαν ότι δεν γινεται είναι κλειδωμένο. "Κάτι παραπάνω θα ξέρει ο πωλητής, στην  υποστήριξη δεν ξέρουν που τους πάνε τα 4" σκέφτηκα και πήγα ΗΟL που δίνει κανονική τηλεφωνία και όχι VoIP σαν τον ΟΤΕ.

Link to comment
Share on other sites

@TifoziF1 Απλά να ξέρεις, ότι εφόσον άρχισε σιγά - σιγά ο ΟΤΕ, θα το αρχίσουν και οι άλλοι. Είναι Ευρωπαϊκή εντολή, οπότε δε γλυτώνουν.

 

Εγώ απορώ πως δεν έβγαλαν κάποιο σποτάκι κάτι που να ενημερώνει το κόσμο. Αν αυτό γίνει μαζικά θα έχει πέσει το τηλεφωνικό τους κέντρο.

Πάλι καλά που με ενημέρωσε ο τεχνικός την Παρασκευή γιατί δεν είχα ιδέα ότι θα αλλάξουν σε VoIP.

Link to comment
Share on other sites

Είναι τέτοια η ποιότητα του χαλκού και των DSLAMs που θα το καθηστερήσουν όσο πάει. Τωρα σου πουλάνε 24άρα, συγχρονίζεις στα 10-11 με διακοπές  και λες παλι καλά μπορώ και μιλάω. Με VoIP θα πρέπει να ρίξουν την ταχύτητα στα 8 για να μην κοβεται η γραμμή. Να δείς πόσοι θα κλωτσίσουν τότε με τα προβλήματα από τα σάπια ρουτερς και τις ακομα πιο σάπιες γραμμές.

Link to comment
Share on other sites

πριν 1 ώρα, το μέλος TifoziF1 έγραψε:

Είναι τέτοια η ποιότητα του χαλκού και των DSLAMs που θα το καθηστερήσουν όσο πάει. Τωρα σου πουλάνε 24άρα, συγχρονίζεις στα 10-11 με διακοπές  και λες παλι καλά μπορώ και μιλάω. Με VoIP θα πρέπει να ρίξουν την ταχύτητα στα 8 για να μην κοβεται η γραμμή. Να δείς πόσοι θα κλωτσίσουν τότε με τα προβλήματα από τα σάπια ρουτερς και τις ακομα πιο σάπιες γραμμές.

Σίγουρα αλλά εφόσον πάρθηκε η απόφαση από το μεγαλύτερο πάροχο, η αρχή θα γίνει από όλους σιγά - σιγά.

 

Το ίδιο πράγμα ανέφερα και εγώ στο τεχνικό και πως θα καταφέρουν να το κάνουν μαζικά (αν γίνει μαζικά τελικά) σε τόσα εκατομμύρια κόσμο.

 

Ευρωπαϊκή εντολή μου ανέφερε και πως θα περάσουν όλοι σε VoIP πέρα από κάποιες ελάχιστες εξαιρέσεις.

 

Δε το έχω ψάξει είναι η αλήθεια αλλά μειονέκτημα μου φαίνεται σε σχέση με πριν. Όχι τηλέφωνο χωρίς ρεύμα (ήταν μεγάλο μείον τότε στη Cyta για πολλούς), περισσότερη "δουλειά" για τα DSLAM, πιο ασταθείς γραμμές και πάει λέγοντας...

Link to comment
Share on other sites

Βασικά το μόνο κακό είναι το τηλέφωνο με ρεύμα.

Οι πάροχοι όλοι voip δίνουν αλλά σου βάζουν splitter στον κόμβο και περνάνε τον τόνο πάνω στην γραμμή.

 

Προσωπικά αν ήταν ξεκλείδωτα και μπορούσα να βάλω sip device ή ακόμα καλύτερα sip server και μετά μοίραζα σε sip devices δε θα με χάλαγε καθόλου.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι ρυθμιστική η επιταγή να γυρίσουν σε VoIP, αλλά επιτρέπεται. Η απόφαση είναι της DT, μητρικής του ΟΤΕ που εδώ και καιρό υλοποιεί το all-IP πρόγραμμά της σε ολόκληρη την Ευρώπη (FYROM, Σλοβακία, Κροατία είναι all-IP αρκετό καιρό).

Στον ΟΤΕ ο κανόνας είναι ότι σε κάθε παρέμβαση σε υπάρχουσα γραμμή (πχ δήλωση βλάβης) γίνεται μετατροπή σε VoIP. Το ίδιο ισχύει και για νέες γραμμές. Επίσης προς το παρόν οι κωδικοί SIP δεν γνωστοποιούνται στον πελάτη και (λένε ότι) αλλάζουν περιοδικά. Για διαθεσιμότητα τηλεφώνου σε διακοπή ρεύματος, έχουν και ένα mini UPS (DC/DC) που βάζουν προαιρετικά.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, UltraB said:

Δηλαδή για να καταλάβω, μόνο νέοι και όσοι δηλώνουν βλάβη θα  γυρίζουν σε VoIP; Εγώ άλλο κατάλαβα από τον τεχνικό...

Κι από εμένα άλλο κατάλαβες :)

Link to comment
Share on other sites

πριν 5 λεπτά, το μέλος minast έγραψε:

Κι από εμένα άλλο κατάλαβες :)

Ε; Με τέτοια απάντηση δε κατάλαβα και πολλά. Με το προηγούμενο μήνυμα σου, εγώ αυτό κατάλαβα πάντως.

Link to comment
Share on other sites

Εγω δεν εχω καταλαβει τι παιζει. Σε πελατες εχω στησει ρουτερ vdsl τα οποια τους εχουν πει οτι τηλεφωνια θα εχουν απο το ρουτερ, αλλα τα τηλεφωνα που ειναι συνδεδεμενα στις πριζες δουλευουν. Πωτς γκενεν τουτο?

Link to comment
Share on other sites

πριν 4 λεπτά, το μέλος icy20 έγραψε:

Εγω δεν εχω καταλαβει τι παιζει. Σε πελατες εχω στησει ρουτερ vdsl τα οποια τους εχουν πει οτι τηλεφωνια θα εχουν απο το ρουτερ, αλλα τα τηλεφωνα που ειναι συνδεδεμενα στις πριζες δουλευουν. Πωτς γκενεν τουτο?

Έτσι λειτουργεί το VoIP του ΟΤΕ. Και εμένα έτσι μου το έστησε ο τεχνικός που ήρθε να δει για τις αποσυνδέσεις.

 

Προφανώς άλλη υλοποίηση VoIP σε σχέση με της Cyta. Δε ξέρω περισσότερα.

Link to comment
Share on other sites

45 minutes ago, UltraB said:

Ε; Με τέτοια απάντηση δε κατάλαβα και πολλά. Με το προηγούμενο μήνυμα σου, εγώ αυτό κατάλαβα πάντως.

Πολύ απλά: Εάν ασχοληθούν μαζί σου για οποιοδήποτε λόγο, σε γυρίζουν σε VoIP. Διαφορετικά, θα γίνεις κάποια στιγμή με όσους άλλους έχουν απομείνει. Βάσει τρέχοντος χρονοδιαγράμματος έως το 2018 όλη η Ελλάδα θα είναι all-IP.

Για το ότι δουλεύουν οι πρίζες, το πιο συνηθισμένο είναι ότι καλωδιώνουν την έξοδο του ρούτερ στην πρίζα του τηλεφώνου. Το ίδιο κάνουν συνήθως και της Cyta.

Link to comment
Share on other sites

πριν 9 λεπτά, το μέλος minast έγραψε:

Πολύ απλά: Εάν ασχοληθούν μαζί σου για οποιοδήποτε λόγο, σε γυρίζουν σε VoIP. Διαφορετικά, θα γίνεις κάποια στιγμή με όσους άλλους έχουν απομείνει. Βάσει τρέχοντος χρονοδιαγράμματος έως το 2018 όλη η Ελλάδα θα είναι all-IP.

Για το ότι δουλεύουν οι πρίζες, το πιο συνηθισμένο είναι ότι καλωδιώνουν την έξοδο του ρούτερ στην πρίζα του τηλεφώνου. Το ίδιο κάνουν συνήθως και της Cyta.

Μα δε μου είχε αναφέρει κανείς για το VoIP σε όλα τα τηλέφωνα που είχα κάνει. Δηλαδή τι, μια μέρα έτσι ξαφνικά θα μου "έκοβαν" το τηλέφωνο;

 

Επειδή πίεσα το τεχνικό σχετικά με αυτό ώστε να μην πάνε χαμένα και τα modem / router που έχω. Μου λέει όλοι θα γυρίσουν σε VoIP έως μια προθεσμία (δε τη θυμάμαι, είναι πάντως μερικούς μήνες μετά) και μου ανέφερε ότι σήμερα θα γύριζαν σε VoIP (όχι εμένα, αλλά μαζικά, αυτό μου έδωσε να καταλάβω) και έτσι έγινε (τουλάχιστον σε εμένα).

Το πρωί δεν είχα τηλέφωνο.

 

@Wizard! Είχατε αναφέρει εσείς πρόβλημα;

 

Τέλος πάντων, απλά αν κάποιο έχει Cosmote (OTE) και κοπεί ξαφνικά το τηλέφωνα, θα ξέρει που οφείλεται :p

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.