Jump to content

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Plexiglass Benchtable Modular 69

worklog project

 

1.jpg 2.jpg

 

Εισαγωγή

 Το κουτάκι έχει ολοκληρωθεί και μετά από την πρώτη προσπάθεια για modding που είχα κάνει (και την βελτίωση) του project

'' Pumpkin Dr.Dre και την αλλαγή του σε Viper69 ''είπα να φτιάξω ένα benchtable από plexiglass το '' Plexi Bench Modular 69''.

 Το modular που αναφέρω είναι επειδή εξαρτάται, αν βάλεις full atx ή micro/mini atx μητρική διαμορφώνεται και ανάλογα.

Στην περίπτωση micro/mini atx μητρική η τελική του εικόνα είναι όπως φαίνεται παραπάνω! Στην περίπτωση full atx στο δεύτερο

επίπεδο που τοποθετείται η μητρική αφαιρούνται τα μεταλικά κολωνάκια και το διαφανές plexiglass.

 

 Υλικά που χρησιμοποιήθηκαν και κόστος

  • plexiglass 3mm (κόστος 10€)
  • plexiglass σωλήνας 2m διάμετρος 13mm (κόστος 6€)
  • σιδηροσωλήνας  διάμετρος 15mm - τοίχωμα 1mm ( κόστος 90cm/3€)
  • ποδαράκια (τα είχα αγοράσει παλιότερα (κόστος 6,5€)
  • 9 σφιγκτήρες (κόστος 18€/2€ τεμάχιο)
  • 8 μεταλλικοί αποστάτες (2€/0.25€ τεμάχιο)
  • 2 led (κόστος 0.20€)
  • button (κόστος 0.40€/τεμάχιο →0.80€)
  • καλώδια (κόστος 3€)
  • sleeve kit black και red  (κόστος 1m/0.90€ →2€)
  • θερμοσυστελλόμενα  
  • usb3 cable (υπήρχε)
  • βίδες, ροδέλες και παξιμάδια 2€

        Σύνολο 54€

 

Εργαλεία

Σέγα, τρυπάνι, πολυεργαλείο για τρίψιμο  κόψιμο και λείανση, γυαλόχαρτα, σφιγκτήρες, πιστόλι θερμού αέρα, κολλητήρι, πινέλο, κόφτης χαλκοσωλήνα,

έφτιαξα και μια βάση για να μπορώ να λυγίσω το plxeiglass κατά γωνία 90°

DSC_0253.jpg

 

Κατασκευή

 

- Κόψιμο plexiglass και άνοιγμα οπών, για το άνοιγμα τρυπών στις 4 γωνίες και σωστό κεντράρισμα τοποθέτησα τα 3 κομμάτια το ένα πάνω στο άλλο και άρχισα

το τρύπημα με τρυπάνι 2mm εναλλάσσοντας κλιμακωτά το μέχρι  τα 10mm, μετά ένα ένα τα κομμάτια plexiglass για να ανοίξω τρύπες 13mm.

Το τρύπημα και των τριών κομματιών μαζί έγινε με την βοήθεια των σφιγκτήρων σε κάθε γωνία.

 DSC_0161.jpg  DSC_0167.jpg

 

- Ακολούθησε το άνοιγμα των οπών για τις θέσεις της μητρικής, του δίσκου και μετά μεγαλύτερων για να μπορέσω να κάνω τα κοψίματα με την σέγα. 

DSC_0169.jpg DSC_0174.jpg DSC_0180.jpg

 

- Ακολούθησε το σημάδεμα και το κόψιμο της βάσης στήριξης του τροφοδοτικού

 

DSC_0182.jpg  DSC_0193.jpg  

 

DSC_0197.jpgDSC_0203.jpg

 

- Ακολούθησε το σημάδεμα και το κόψιμο της βάσης στήριξης της μπάρας στήριξης σε περίπτωση που τοποθετηθεί κάποια pci κάρτα ή gpu

DSC_0185.jpgDSC_0204.jpg

 

- Στην συνέχεια ακολούθησε η κοπή του σωλήνα plexiglass και του χαλκοσωλήνα που το τρίψιμο του έγινε με σφουγγάρι κουζίνας για να γυαλίσει

και τοποθέτηση του σε βραστό νερό με ξύδι (εν τέλει άλλαξα γνώμη και δεν τους χρησιμοποίησα) :p αλλά τους αντικατέστησα με σιδηροσωλήνα ασημί.

Οι σωλήνες αυτοί χρησιμοποιήθηκαν για να στηρίξουν τα 3 επίπεδα. Ο σωλήνας plexiglass χρησιμοποιήθηκε ως βάση και πέρασα από πάνω τους,

τους μεταλλικούς σωλήνες.

DSC_0214.jpg DSC_0222.jpgDSC_0227.jpg

 

 

- Εδώ είναι το πάνω καπάκι και το κόψιμο που έγινε για να εξέχει το cpu cooler, επειδή χρησιμοποίησα μητρική 775 έκανα λάθος και στο άνοιγμα της τρύπας

και αναγκάστηκα όταν το έστηνα με την s1151 να ξανά κόψω το άνοιγμα.

DSC_0190.jpgDSC_0229.jpg

 

- Στην συνέχεια ακολουθεί η σχεδίαση και το κόψιμο το front panel (led, button και usb3), οι κολλήσεις και sleev των καλωδίων 

DSC_0230.jpgDSC_0233.jpg DSC_0177.jpg

 

- Στην συνέχεια είναι τα κομμάτια/ πλαίσια στήριξης τροφοδοτικού, δίσκων και front panel που θα κουρμπάρω με την βοήθεια του bend tool που έφτιαξα

και του θερμοπίστολου.

DSC_0257.jpgDSC_0270.jpg

 

DSC_0264.jpgDSC_0268.jpg

 

και εδώ όλα μαζί ολοκληρωμένα και τοποθετημένα για σημαδέψω και ν'ανοίξω τρύπες για να τα στηρίξω

DSC_0275.jpg DSC_0160.jpg

 

**Λόγω του plexiglass πάχους 3mm τοποθετήθηκε ένα επιπλέον κολωνάκι στο μέσον για να μην λυγίζει λόγω του βάρους της μητρικής με τα πράγματα πάνω

και του τροφοδοτικού στα 2 επίπεδα, φαίνεται στις φωτογραφίες της συναρμολόγησης παρακάτω.

 

Συναρμολόγηση και στήσιμο

 

DSC_0192.jpg DSC_0195.jpg 

DSC_0198.jpg DSC_0200.jpg 

DSC_0206.jpg DSC_0207.jpg

 

και ολοκληρωμένο :D το Plexiglass Benchtable Modular 69

DSC_0221.jpg  DSC_0229.jpg

 

3a.jpg DSC_0226.jpg 

 

1.jpg  2.jpg

 

3.jpg

 

Το δεύτερο project μου τελείωσε

Plexiglass Benchtable Modular 69

:D Ελπίζω να σας αρέσει :rubik: 

 

 

Μου αρεσει πολυ  η δουλεια  σου αυτη! 1-2 ερωτησεις.

Απο σκονη τι γινεται; :p  Πραγματικο benchtable, για να ακουμπας και τη φραπεδια πανω (αρκει να μη την ριξεις :p ) 

Ποσο ευκολο ειναι να κουμπωσεις μια καρτα γραφικωνανε; Απλα ανασηκωνεις το απο πανω και την κουμπωνεις; Ή αυτο δεν ειναι εφικτο και γινεται απο το πλαι; 

Θελουμε και φωτο εν λειτουργια πλιζζ ^_^ (εννοω με οθονη, games, benches κλπ ) 

 

 

Από σκόνη όπως και με κανονικό κουτί αν έχεις, πάλι μαζεύει απλά αυτό θα μαζεύει πιο γρήγορα :p

να ναι καλά το κομπρεσέρ αέρος που έχω!!

Αν θέλεις να βάλεις κάρτα γραφικών είναι εύκολο, βγαίνουν εύκολα οι 4 τάπες, βγάζεις το plexi τοποθετείς την κάρτα και ξανά κουμπώνεις.

Στην τελευταία photo είναι εν λειτουργία, συνδεδεμένο με την τηλεόραση, για ταινίες και internet το έχω.

Μπράβο και από μένα, απλό και όμορφο. Μερικές ερωτήσεις.

-γιατί οι χαλκοσωλήνες μπήκαν σε βραστό νερό με ξύδι;

- Ωραίες οι μεταλλικές τάπες των σωλήνων στο πάνω μέρος. Από που;

 

Νομίζω ότι πρέπει να ανασχεδιάσεις το front panel με άλλους διακόπτες/led, γιατί χαλάει αισθητικά το αποτέλεσμα.

Στο ίδιο σκεπτικό θα πρέπει να sleev-άρεις τα καλώδια στο ίδιο χρώμα, ώστε να πετύχεις ομοιομορφία.

Τέλος για να μη παιδεύεσαι στο τρύπημα του plexi, και να μην κινδυνεύει να σπάσει, τρυπάς με:  http://www.ebay.com/itm/hot-3-13mm-HSS-Step-Cone-Titanium-Coated-Metal-Drill-Bit-Cut-Metal-accessories-/111973816717?hash=item1a1228d98d:g:6yYAAOSwlfxXFgRE

 

πριν 8 ώρες, το μέλος Lakisss έγραψε:

Μπράβο και από μένα, απλό και όμορφο. Μερικές ερωτήσεις.

-γιατί οι χαλκοσωλήνες μπήκαν σε βραστό νερό με ξύδι;

- Ωραίες οι μεταλλικές τάπες των σωλήνων στο πάνω μέρος. Από που;

 

Νομίζω ότι πρέπει να ανασχεδιάσεις το front panel με άλλους διακόπτες/led, γιατί χαλάει αισθητικά το αποτέλεσμα.

Στο ίδιο σκεπτικό θα πρέπει να sleev-άρεις τα καλώδια στο ίδιο χρώμα, ώστε να πετύχεις ομοιομορφία.

Τέλος για να μη παιδεύεσαι στο τρύπημα του plexi, και να μην κινδυνεύει να σπάσει, τρυπάς με:   Hot 3 13mm HSS Step Cone Titanium Coated Metal Drill Bit Cut Metal Accessories | eBay

Ευχαριστώ,

Μετά το τρίψιμο με το σφουγγάρι έβαλα τους χαλκοσωλήνες στο νερό με το ξύδι για να τους δώσει παραπάνω γυαλάδα.

Τις τάπες τις είχα πάρει παλιότερα από ΙΚΕΑ, ουσιαστικά από κρεμάστρα μπάνιου είναι :p

Το front panel ήθελα να είναι όσο πιο απλό γι'αυτό κι επέλεξα αυούς τους διακόπτες και led, θα το ξανά δω.

Με τις τρύπες την πάτησα και μετά ψαχνόμουν με το τρυπάνι που αναφέρεις αλλά εδώ το έβρισκα με 20€+

 

**Κάτι που ξέχασα να αναφέρω, τις άκρες του plexiglass μιας και δεν είχα φλόγιστρο για να τις γυαλίσω, χρησιμοποίησα 3Μ 09374 γυαλιστική αλοιφή που χρησιμοποιούν οι φανοποιοί με το βουρτσάκι του πολυεργαλείου, το αποτέλεσμα φαίνεται πιο καλά στο διάφανο plexiglass. 

Spoiler

 

DSC_0246.jpg 1.jpg

 

 

 

 

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.