Jump to content



[Greek Gatherings 17?/6/2016] GT3 Class @ Silverstone Gp


Recommended Posts

Μία ώρα πριν, το μέλος liakjim έγραψε:

Έκανα μια πρόταση στο ποστ#14 για να γίνει την άλλη Παρασκευή(??? ή Πέμπτη?), συμφώνησαν μόνο 5 οπότε δεν ξέρω.

Και εγώ μέσα για την άλλη Παρασκευή!

Link to comment
Share on other sites

έλα ας μπει ενα άλλο κόμπο (Παναγιώτη αποφάσισεη άστο πάνω μου) και Δευτέρα μπαίνει το combo του αργού για να τρέξουμε την Παρασκευή.

 

Έγινε επεξεργασία από GoMaR
Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα λεγα να μπει και ενα mx5 cup μαζί με την countach στην Vallelunga με λίγο αυξημένο το grip σε σχέση με προχτές.

Χτες έτρεξα έναν τέτοιο αγώνα μέσω SRS (μάνιουαλ με συμπλέκτες taper shifter και τα πάντα όλα.  και έπαθα κολούμπρα)

Η πλάκα είναι ότι οι χρόνοι των γρήγορων mx ήταν κοντά στους χρόνους του sosna με countach. (τυχαίο)

 

Ας μπει στον Server του Jason να έχουμε 2 επιλογές για ξεΚΑΒΛ.

 

Αν ξεκινήσουμε τους αγώνες με τα GT3 απο τώρα θα καούμε στο ζέσταμα και πάλι θα βαρεθούμε την μέρα του gathering... 

Link to comment
Share on other sites

πριν 54 λεπτά, το μέλος uhu έγραψε:

Εγώ θα λεγα να μπει και ενα mx5 cup μαζί με την countach στην Vallelunga με λίγο αυξημένο το grip σε σχέση με προχτές.

Χτες έτρεξα έναν τέτοιο αγώνα μέσω SRS (μάνιουαλ με συμπλέκτες taper shifter και τα πάντα όλα.  και έπαθα κολούμπρα)

Ελα μωρε δε το βαρεθηκατε ακομα το mx5 cup, ελεος ναουμ με δαυτο, τραβατε SRS να ξεκαβλ... :p

Εμεις δηλ, που δεν εχουμε shifter τι να κανουμε; παραγγελια στην tupperware; :hehe:

Έγινε επεξεργασία από wolves
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πριν την 1.6.3 η νέα Merc σερνόταν και η Lambo ήταν imba. Για να δούμε τώρα..

 

Να έχουμε στο νου μας ότι τα soft έχουν πλέον σχεδόν την ίδια διάρκεια με τα mediums. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να επιλέγουμε γόμα με βάση τη θερμοκρασία των ελαστικών. Πχ αν βλέπεις ότι δε μπορείς να ζεστάνεις τα medium, πας σε σοφτ. Αν υπερθερμαίνονται τα σοφτ, βάζεις μιντς. Κάθε αυτοκίνητο έχει άλλη συμπεριφορά. Το nissan πχ καίει τα σοφτ ενώ η z4 είναι πιο φιλική με αυτά.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

πριν 7 λεπτά, το μέλος akis_z80 έγραψε:

Πριν την 1.6.3 η νέα Merc σερνόταν και η Lambo ήταν imba. Για να δούμε τώρα..

 

Να έχουμε στο νου μας ότι τα soft έχουν πλέον σχεδόν την ίδια διάρκεια με τα mediums. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να επιλέγουμε γόμα με βάση τη θερμοκρασία των ελαστικών. Πχ αν βλέπεις ότι δε μπορείς να ζεστάνεις τα medium, πας σε σοφτ. Αν υπερθερμαίνονται τα σοφτ, βάζεις μιντς. Κάθε αυτοκίνητο έχει άλλη συμπεριφορά. Το nissan πχ καίει τα σοφτ ενώ η z4 είναι πιο φιλική με αυτά.

Imba προς τα πάνω ή προς τα κάτω?

Link to comment
Share on other sites

Δεν ήξερα ότι το imba χρησιμοποιείται και για να δηλώσουμε ότι κάτι είναι underpowered.

Εννοούσα ότι ήταν πολύ γρήγορο/ op / ήθελε nerfing / έπρεπε να γίνει κάσα. Ελπίζω να σε κάλυψα.

 

Α επίσης..

1. Μη χαμηλώνετε υπερβολικά γιατί από ένα σημείο και μετά σταματάει να δουλεύει το diffuser και to splitter. Σε στροφή με αναπηδήσεις εκεί που έχεις 800kg downforce μπορεί να βρεθείς στιγμιαία με 500 και να πας για βρούβες.

2. Στην εκκίνηση κλείστε t/c γιατί κόβει αρκετά..

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 50 λεπτά, το μέλος akis_z80 έγραψε:

Δεν ήξερα ότι το imba χρησιμοποιείται και για να δηλώσουμε ότι κάτι είναι underpowered.

Εννοούσα ότι ήταν πολύ γρήγορο/ op / ήθελε nerfing / έπρεπε να γίνει κάσα. Ελπίζω να σε κάλυψα.

Απο το imbalance δεν είναι?

http://www.wordreference.com/engr/imbalance

 

 

Link to comment
Share on other sites

πριν 1 ώρα, το μέλος akis_z80 έγραψε:

Πριν την 1.6.3 η νέα Merc σερνόταν και η Lambo ήταν imba. Για να δούμε τώρα..

 

Να έχουμε στο νου μας ότι τα soft έχουν πλέον σχεδόν την ίδια διάρκεια με τα mediums. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να επιλέγουμε γόμα με βάση τη θερμοκρασία των ελαστικών. Πχ αν βλέπεις ότι δε μπορείς να ζεστάνεις τα medium, πας σε σοφτ. Αν υπερθερμαίνονται τα σοφτ, βάζεις μιντς. Κάθε αυτοκίνητο έχει άλλη συμπεριφορά. Το nissan πχ καίει τα σοφτ ενώ η z4 είναι πιο φιλική με αυτά.

Το διαπιστωσα σε εναν αγωνα με GT2 στο srs. Τα soft εβγαλαν 8 γυρους στο spa με τη corvete στο πρασινο αλλα πρασινο για μενα = κιτρινο για εσας που πατε πιο γρηγορα.

Τα λαστιχα πλεον φαινεται να δουλευουν, ειχα 1 χρονο να τρεξω χωρις abs και μπορουσα να φρεναρω επιτελους. Πριν το ΤΜ 7 μπλοκαρα για πλακα... καμια αισθηση το δρομου-ελαστικου. 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 8 ώρες, το μέλος GoMaR έγραψε:

έλα ας μπει ενα άλλο κόμπο (Παναγιώτη αποφάσισεη άστο πάνω μου) και Δευτέρα μπαίνει το combo του αργού για να τρέξουμε την Παρασκευή.

 

Οτι θέλετε guys... Kάνα roadcar μην ξεχάσεις να βάλεις. :D

Link to comment
Share on other sites

Χαμός στον σέρβερ.

Επέλαση γνωστών ονομάτων. 

Ο Άκης κλασικά μας πήρε τα σώβρακα ( τέρμα οι διολισθήσεις από τις κακές παρέες, είπαμε έχω στόχο ).

Με το ΑΒ φίλτρο, καμία σχέση, όλοι πιο προσεκτικοί, δεν έλειψαν επαφές, αλλά συγκριτικά 1000% κάτω. Πολύ χαρούμενος.

Τα GT3 , τα σπάνε τελικά, με το 1.6 έγιναν πολύ διασκεδαστικά.

Δοκιμάστηκαν Nismo - AMG.

Σκόρ 1-0.

 

@panosdimp αν μπορείς πρόσθεσε 650 κ SCG003 . 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.