Jump to content



Samsung 850 Evo συσκευασία (εξωτερικά), μέσα (kinder) έκπληξη!


Recommended Posts

1 hour ago, idonthave said:

To κιτρινομάγαζο αν θυμάμαι καλά το πρώτο καιρό είχε καλή υποστήριξη και με τις λαμογιές έβαλε την δικιά του πολιτική που αν κάποιος δεν έχει

ασχοληθεί(την πάθει) με τους νόμους, κάνουν ότι θέλουν.

Κάπου το 2004/5 άνοιγα θέμα για να τους επαινέσω. Το 2009 άνοιγα θέμα για να τους κράξω. Δεν έχω ξανά αγοράσει από αυτούς τίποτα από τότε. Έχω γλυτώσει μια μικρή περιουσία αγνοώντας τις προσφορές του Crazy Sundays.

 

Όσον αφορά το όνομα του μαγαζιού, επειδή όλοι έχουμε εθιστεί λίγο πολύ στα παραμύθια με δράκους και επειδή ψάχνουμε να βρούμε δράκους ακόμα και σε αυτά που δεν έχουν, θεωρώ δεδομένο ότι η αναφορά του ονόματος τους μαγαζιού θα βγει εις βάρος του μαγαζιού και όπως ορθώς αναφέρει και ο @idonthave στο τέλος εις βάρος των πελατών του μαγαζιού.  Και η απόδειξη για αυτό βρίσκεται στο παρακάτω.

 

9 hours ago, salde said:

Θα έλεγες το ίδιο αν είχες πάει να αγοράσεις σε κοσμηματοπωλείο π.χ. ρολόι Rolex, πλήρωνες τιμή Rolex κι ανακάλυπτες ότι το κουτί μέσα είχε ρολόι Lorex; «Φιλαράκι δεν είναι γνήσιο, δεν τρέχει τίποτα φέρε μου τώρα ένα γνήσιο και δεν τρέχει τίποτα»

 

Μετά την απομάκρυνση από το ταμείο, ουδέν λάθος αναγνωρίζεται. Αν τον είχα πάρει τηλέφωνο και μου έλεγε "Rolex σου πούλησα", τότε θα είχα πρόβλημα. Και μην ξεχνάς ότι στο παράδειγμά μας η συσκευασία γράφει Rolex και η συσκευασία είναι σφραγισμένη. Ο μαγαζάτορας δεν γνωρίζει κατ' ανάγκη ότι πουλάει Lorex, πολύ περισσότερο αν σε εμένα πούλησε για παράδειγμα το πρώτο κομμάτι ή αν ήμουν ο πρώτος που τον ενημέρωσε ότι βρήκε Lorex μέσα στην συσκευασία.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, yanni said:

Ο μαγαζάτορας δεν γνωρίζει κατ' ανάγκη ότι πουλάει Lorex, πολύ περισσότερο αν σε εμένα πούλησε για παράδειγμα το πρώτο κομμάτι ή αν ήμουν ο πρώτος που τον ενημέρωσε ότι βρήκε Lorex μέσα στην συσκευασία.

Γνωρίζει όμως τον προμηθευτή του, αν έχει προμηθευτεί από αξιόπιστη πηγή και συνέβη κάτι όπως αυτό που ισχυρίζεται ο Ydinopoulos ή αν έχει προμηθευτεί από πηγή αμφίβολης αξιοπιστίας. Τους δράκους στη συγκεκριμένη περίπτωση τους δημιουργεί η κρυψίνοια κι οι ελλιπείς πληροφορίες που αφήνουν τη φαντασία να καλπάσει. Η αναφορά του ονόματος περιορίζει ακριβώς αυτό κι αφήνει στον καθένα μας να βγάλει τα συμπεράσματά του.

 

Η λογική ότι δεν σας το λέω για να σας προστατέψω από τους τυχόν μελλοντικούς απατεώνες αγοραστές δεν στέκει. Επίσης δεν αντιλαμβάνομαι τη χρησιμότητα τέτοιων συζητήσεων αν γίνονται στον αέρα χωρίς ονομαστικές αναφορές. Τι μαθαίνουμε που να μπορεί να μας φανεί χρήσιμο αν λείπει το όνομα; Γίνεται απλώς για εκτόνωση αυτού που γράφει;

 

35 minutes ago, yanni said:

Μετά την απομάκρυνση από το ταμείο, ουδέν λάθος αναγνωρίζεται.

Δεν είναι ακριβώς έτσι, είναι πιο σύνθετο. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, salde said:

 

Η λογική ότι δεν σας το λέω για να σας προστατέψω από τους τυχόν μελλοντικούς απατεώνες αγοραστές δεν στέκει. Επίσης δεν αντιλαμβάνομαι τη χρησιμότητα τέτοιων συζητήσεων αν γίνονται στον αέρα χωρίς ονομαστικές αναφορές. Τι μαθαίνουμε που να μπορεί να μας φανεί χρήσιμο αν λείπει το όνομα; Γίνεται απλώς για εκτόνωση αυτού που γράφει;

 

Ενώ αν μάθεις το όνομα, πως θα σου γίνει χρήσιμη η πληροφορία; Δε θα ξαναπάς ; 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος salde έγραψε:

Εδώ δε μιλάμε για υποστήριξη μετά την αγορά. Αν ο έμπορος αρνιόταν να επανορθώσει θα ήταν σχετικά εύκολο για σένα να το κυνηγήσεις. Μόνος σου γράφεις: « αφού μου γύρισε το κεφάλι, να έχω θολώσει»,  λες για «νεύρα» κ.λπ. Διακινδυνεύει και άλλου τύπου ξύλο ένας έμπορος που θα αρνιόταν.

Δεν έχει σχέση με  προβληματικές παρτίδες και τέτοια. Ούτε έχει καμία σχέση με το τι ενδέχεται να κάνει ένας απατεώνας πελάτης. Αυτά τα ρυθμίζει μια αγορά που λειτουργεί αποτελεσματικά, η διαφάνεια από όλες τις πλευρές βοηθά στην καλή λειτουργία της αγοράς κι η αναφορά του ονόματος είναι στα πλαίσια της διαφάνειας. 

Λογικό είναι όταν δώσεις κάποιο ποσό και στην συσκευασία μέσα να αντικρίσεις οτιδήποτε άλλο εκτός απ'αυτό που αγόρασες να σου ανέβει το αίμα στο κεφάλι. Αν είναι δείγμα (θα έπρεπε να αναγράφεται στην συσκευασία) για την βιτρίνα, αν το πήρε από τον χασάν ή είναι προβληματική παρτίδα είναι θέμα του καταστήματος να βρει την άκρη. Εσένα, εμένα ή οποιονδήποτε άλλο τον ενδιαφέρει η υποστήριξη από κάποιο κατάστημα για το προϊόν απ'την αγορά και μετά.

Για διαφάνεια οκ, να αναφερθεί το όνομα στην περίπτωση που το κατάστημα αρχίζει τις δικαιολογίες, αρνείται να σε εξυπηρετήσει, τότε ενημερώνεις για το εν λόγω κατάστημα και είναι προς το συμφέρον των καταναλωτών ώστε να προσέχουν.

 

Μία ώρα πριν, το μέλος salde έγραψε:

Γνωρίζει όμως τον προμηθευτή του, αν έχει προμηθευτεί από αξιόπιστη πηγή και συνέβη κάτι όπως αυτό που ισχυρίζεται ο Ydinopoulos ή αν έχει προμηθευτεί από πηγή αμφίβολης αξιοπιστίας. Τους δράκους στη συγκεκριμένη περίπτωση τους δημιουργεί η κρυψίνοια κι οι ελλιπείς πληροφορίες που αφήνουν τη φαντασία να καλπάσει. Η αναφορά του ονόματος περιορίζει ακριβώς αυτό κι αφήνει στον καθένα μας να βγάλει τα συμπεράσματά του.

 

Η λογική ότι δεν σας το λέω για να σας προστατέψω από τους τυχόν μελλοντικούς απατεώνες αγοραστές δεν στέκει. Επίσης δεν αντιλαμβάνομαι τη χρησιμότητα τέτοιων συζητήσεων αν γίνονται στον αέρα χωρίς ονομαστικές αναφορές. Τι μαθαίνουμε που να μπορεί να μας φανεί χρήσιμο αν λείπει το όνομα; Γίνεται απλώς για εκτόνωση αυτού που γράφει;

Για κρυψίνοια που λες, έκρινα πως δεν χρειάζεται να αναφερθεί το όνομα, αν η φαντασία καλπάζει και δημιουργεί δράκους..  τι νσ πω, οκ.

Όταν γράφτηκε το θέμα, έγινε στην περίπτωση που δεν με εξυπηρετούσε για να γινόταν γνωστό το όνομα κι αν είχε αγοράσει κάποιος άλλος από το συγκεκριμένο

 κατάστημα να μην ήμουν ο μόνος που θα καθόταν στον άξονα Ζ  :p ώστε αν χρειαζόταν να έβγαζα άκρη πέρα από καταγγελίες.

Επίσης παρόμοια θέματα γίνονται και για εκτόνωση των νεύρων.

 

Έγινε επεξεργασία από idonthave
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, idonthave said:

Σου φέρνω ένα παράδειγμα ότι είναι το Χ κατάστημα, μέσα από το forum το διαβάζουν αρκετά άτομα, θα βρεθεί κάποιος που μπορεί πολύ εύκολα

να κάνει την αγορά από το κατάστημα αυτό, να αντικαταστήσει το δίσκο με ένα ξύλο όπως την φωτογραφία, να το επιστρέψει και να φέρει το παράδειγμα

μου στο θέμα αυτό. Μετά αλλάζει πολιτική το κατάστημα στο θέμα υποστήριξης, και κάποιος που όντως έχει πρόβλημα δεν θα εξυπηρετηθεί ή

θα τον ταλαιπωρήσει αρκετό καιρό όπως λέει ο @yanni (με το χλωμό κατάστημα:p).

 

 

Νσ σου φέρω και εγω ένα άλλο παράδειγμα? Πες οτι ο δισκος που άνοιγε στο καταστημα για να το διαπιστώσει ήταν κανονικός . Είτε γιατι ήταν απο παλιοτερη παρτιδα, ειτε γιατι ήταν απο άλλο προμηθευτή είτε για οποιοδήπότε άλλο λόγο. Πες μου εσύ τι θα κανες με το κομμάτι ξύλο που χες στα χέρια σου? Και αντε πες οτι εσυ εχεις το χρονο/δεν εχεις προβλημα να πας σε ενα καταστημα και να αρχίζεις να φωνάζεις μέχρι να βρεις το δικιο σου ή να ακολουθήσεις τη νομιμη οδο. Αλλος μπορει να μην θελει να μπλέξει με όλη αυτή τη διαδικασία.

 

Ειναι διαφορετικό να ξέρεις ότι εγινε το ταδε θεμα με το εν λογο καταστημα και εν γνωση να πας να ξαναγορασεις  (επειδή εχει καλυτερες τιμες,ή επειδη νομιζεις ότι ετυχε και δεν θα ξαναγινει και εχεις εμπιστοσυνη στο καταστημα, κλπ), εχοντας υποψην οτι μπορει να μπλεξεις με ολα τα παραπανω, και εντελως αλλο να κανεις μια αυτονοητη, ανυποψιαστη αγορα, να σου ρχεται ενα κομματι ξυλο και μετα να τρεχεις και να μην φτανεις.

 

Καταλαβαινω να μην ήθελες να κατονομάσεις το καταστημα πριν σου αλλάξουν το δισκο, εφ'όσων όλα φαινονταν να πηγαινουν καλως, αλλα οπως είπα και παραπανω θεωρώ λαθος να μην κατανομαζεις τελικά ποιο ειναι αυτο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 37 λεπτά, το μέλος Eddie έγραψε:

Νσ σου φέρω και εγω ένα άλλο παράδειγμα? Πες οτι ο δισκος που άνοιγε στο καταστημα για να το διαπιστώσει ήταν κανονικός . Είτε γιατι ήταν απο παλιοτερη παρτιδα, ειτε γιατι ήταν απο άλλο προμηθευτή είτε για οποιοδήπότε άλλο λόγο. Πες μου εσύ τι θα κανες με το κομμάτι ξύλο που χες στα χέρια σου? Και αντε πες οτι εσυ εχεις το χρονο/δεν εχεις προβλημα να πας σε ενα καταστημα και να αρχίζεις να φωνάζεις μέχρι να βρεις το δικιο σου ή να ακολουθήσεις τη νομιμη οδο. Αλλος μπορει να μην θελει να μπλέξει με όλη αυτή τη διαδικασία.

Αυτό μπορεί να γίνει σ'οποιοδήποτε κατάστημα, είτε από τυχαίο σκουτζομάγαζο είτε απ'το πιο αξιόπιστο κατάστημα (αυτοί είναι οι μεσάζοντες) και θα το ψάξουν αυτοί για την μα...ία που έκανε ο προμηθευτής. Το να μειώσω την αξιοπιστία κάποιου μαγαζιού που απ'την πρώτη στιγμή με εξυπηρέτησε δεν θα το κάνω, αν δεν με εξυπηρετούσε ναι με όποιον τρόπο μπορώ (και να μην έχω χρόνο) θα το έβγαζα στην σέντρα και δεν θα το άφηνα έτσι.

 

Το αναφέρω στο 1ο post

Παράθεση

Σε περίπτωση που δεν άνοιγε ο ίδιος για να δει αυτό που αντίκρισα ή άνοιγε και είχε μέσα κανονικά τον ssd μέσα, άντε να βρεις το δίκιο σου μετά.

Δεν ξέρω πως θα το χειριζόμουν. Πλέον άνοιγμα επί τόπου της συσκευασίας προσωπικά. 

 

Έγινε επεξεργασία από idonthave
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, idonthave said:

Εσένα, εμένα ή οποιονδήποτε άλλο τον ενδιαφέρει η υποστήριξη από κάποιο κατάστημα για το προϊόν απ'την αγορά και μετά.

Για διαφάνεια οκ, να αναφερθεί το όνομα στην περίπτωση που το κατάστημα αρχίζει τις δικαιολογίες, αρνείται να σε εξυπηρετήσει, τότε ενημερώνεις για το εν λόγω κατάστημα και είναι προς το συμφέρον των καταναλωτών ώστε να προσέχουν.

Ενδιαφερόμαστε για το όλον, αρχής γενομένης από το πόσο απροβλημάτιστη ήταν η αγορά. Είναι απολύτως λανθασμένη η λογική ότι μόνο το μετά μετράει. Μετρούν τα πάντα, το πριν, το κατά τη διάρκεια, το μετά. Αν σε διευκολύνει να καταλάβεις αυτό που γράφω, φαντάσου σε ένα κατάστημα να σε σκυλοβρίσουν και στο τέλος να σου δώσουν αυτό που θέλεις.

 

2 hours ago, GoMaR said:

Ενώ αν μάθεις το όνομα, πως θα σου γίνει χρήσιμη η πληροφορία; Δε θα ξαναπάς ; 

1) θα διευκολύνει να λέγονται λιγότερες εξυπνάδες
2) θα περιορίζεται η ανάγκη να γίνονται εικασίες
3) θα λειτουργεί ως πίεση προς την επιχείρηση να εξηγήσει τι συνέβη πράγμα που μπορεί να μας κάνει όλους σοφότερους
4) θα επιτρέπει στον κάθε καταναλωτή να κρίνει πώς θέλει να το χειριστεί έχοντας πιο ολοκληρωμένη πληροφόρηση. Κάποιος ίσως επιλέξει να μην ξαναπάει ελπίζοντας να αποφύγει το αρχικό πρόβλημα, κάποιος ίσως επιπλέξει να πηγαίνει μόνο εκεί κρίνοντας ότι η τελική λύση ήταν πιο σημαντική από το αρχικό πρόβλημα, κάποιος μπορεί να αδιαφορήσει και να μην λάβει υπόψιν την πληροφορία σε μελλοντικές συναλλαγές του.
5) θα διευκόλυνε την κατάταξη και αξιολόγηση του περιστατικού σε πιθανά μελλοντικά παρόμοια συμβάντα. (άλλο πράγμα να έχουμε 2 περιστατικά με το κατάστημα Α να πουλά φύκια για μεταξωτές κορδέλες, άλλο να έχουμε 50, άλλο να έχουμε 5 με το Α και 9 με το Β, άλλο τα 30 περιστατικά να εμπλέκουν SSD, άλλο να εμπλέκουν ένα μοντέλο ή 15 μοντέλα κ.τ.λ.)

Τα παραπάνω είναι η τόσο δυσνόητη «διαφάνεια» που έγραψα πρωτύτερα. Σύγκρινέ τα κιόλας με την παρουσία της κατασκευάστριας και του μοντέλου όπου θεωρήθηκε παραδόξως ότι η αναφορά τους δεν πρόκειται να έχει αρνητική συνέπεια. Αποκλείστηκε δλδ η περίπτωση κάποιος να πει «βρε την Samsung» ή «βρε τους Evo».

 

Θα έχει επίσης κάποιες παράπλευρες θετικές συνέπειες στη λειτουργία του φόρουμ. Μη αρνητικές για να είμαι ακριβέστερος, προστατεύοντας καλύτερα την αξιοπιστία των εμπλεκομένων και διαλύοντας την παραμικρή υπόνοια ότι ένα παρόμοιο νήμα μπορεί να χρησιμοποιείται και ως όχημα για την επιδίωξη προσωπικού οφέλους πέρα από την ενημέρωση την υπολοίπων μελών. Με άλλα λόγια θα εξυπηρετούσε και τη διαφάνεια σε επίπεδο φόρουμ, πράγμα δευτερεύον αλλά όχι ασήμαντο όταν εμπλέκεται ένα αξιόπιστο -κατά τη γνώμη μου-  μέλος όπως ο idonthave.

 

48 minutes ago, idonthave said:

Το να μειώσω την αξιοπιστία κάποιου μαγαζιού που απ'την πρώτη στιγμή με εξυπηρέτησε δεν θα το κάνω,

Καταλαβαίνεις την αντίφαση; Αν κρίνεις ότι σε εξυπηρέτησε από την πρώτη στιγμή, διαφήμιση θα του έκανες αποκαλύπτοντας το όνομά του. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 51 λεπτά, το μέλος salde έγραψε:

Ενδιαφερόμαστε για το όλον, αρχής γενομένης από το πόσο απροβλημάτιστη ήταν η αγορά. Είναι απολύτως λανθασμένη η λογική ότι μόνο το μετά μετράει. Μετρούν τα πάντα, το πριν, το κατά τη διάρκεια, το μετά. Αν σε διευκολύνει να καταλάβεις αυτό που γράφω, φαντάσου σε ένα κατάστημα να σε σκυλοβρίσουν και στο τέλος να σου δώσουν αυτό που θέλεις.

Το 'μετά' πάει για την αγορά {προμηθευτής-κατάστημα-καταναλωτής}, για την σχέση προμ.-κατασ. το τι κάνουν είναι θέμα τους, είναι άλλο κομμάτι μεταξύ κατασ. και καταναλωτή. Όταν πας στο κατάστημα θα καταλάβεις λίγο-πολύ τι γίνετε στην προώθηση-εξυπηρέτηση, αν σε βρίσουν πας άλλου.

 

Δεν διαφωνώ στα παραπάνω, αλλά έτσι όπως το έκρινα απ'την αρχή θώρησα ότι δεν χρειάζεται να αναφερθώ στο όνομα του καταστήματος.

Αν μέχρι τώρα επειδή δεν αναφέρω το όνομα, είναι εις βάρος της αξιοπιστίας-διαφάνειας του Λάμπη, δημιουργούνται διάφορες θεωρίες-εικασίες

και οι moderators-administrators κρίνουν ότι πρέπει να αναφερθεί θα το γράψω.

Για την αξιοπιστία μου σαν μέλος κατά πόσο είμαι (ευχαριστώ για την γνώμη σου :p), θα έχει σχηματιστεί (όσο γίνετε για κάποιον πίσω από ένα πληκτρολόγιο) από τα μέλη που ξημεροβραδιαζόμαστε εδώ μέσα.

Έγινε επεξεργασία από idonthave
Link to comment
Share on other sites

ακριβώς επειδή δεν έχω αμφιβολία για την αξιοπιστία σου, τουλάχιστον στο βασικό σκέλος της ιστορίας, θεωρώ ότι θα ήταν ωφέλιμο για όλους μας να υπάρχει καταγεγγραμένο και το κατάστημα. Χωρίς υστερίες, κατά το δυνατόν χωρίς άδικες κατηγορίες αλλά και χωρίς ξεπλύμματα. Η λογική μου είναι ότι αν ο αξιόπιστος και ενεργός χρήστης idonthave δεν δίνει δημοσίως την πληροφορία πώς στην ευχή θα μαθαίνουμε; Από τους ελεύθερους σκοπευτές που φτιάχνουν ένα λογαριασμό για μία καταγγελία και μετά μην τον είδατε;
Στο συγκεκριμένο θέμα απεχθάνομαι επίσης τη λογική που διαχωρίζει τους χρήστες σε εκείνους που είναι κατά κάποπιον τρόπο ώριμοι για να μάθουν (μέσω pm π.χ.) και στους ανώριμους που για το καλό τους πρέπει να μείνουν στο σκοτάδι.

Δεν είναι θέμα mods ούτε νομίζω πως έχεις κάποιας μορφής ιερό καθήκον να αποκαλύψεις το κατάστημα. Αν θες το γράφεις αν δε θες δεν... Τη γνώμη μου έγραψα και προσπάθησα να τεκμηριώσω.

Link to comment
Share on other sites

πριν 6 λεπτά, το μέλος salde έγραψε:

Στο συγκεκριμένο θέμα απεχθάνομαι επίσης τη λογική που διαχωρίζει τους χρήστες σε εκείνους που είναι κατά κάποπιον τρόπο ώριμοι για να μάθουν (μέσω pm π.χ.) και στους ανώριμους που για το καλό τους πρέπει να μείνουν στο σκοτάδι.

??

προς αποφυγή παρεξηγήσεων.

Link to comment
Share on other sites

φυσικά, εννοώ ότι δεν είναι θέμα περιέργειας που θα λυνόταν ρωτώντας σε ιδιωτικά. Δεν είναι το ζόρι μου να μάθω το όνομα του καταστήματος πράγμα  που θα μπορούσα κατά πάσα πιθανότητα να πληροφορηθώ από σένα ιδιωτικώς. Η άποψή μου έχει να κάνει με θέμα αρχής για αυτό και κάνω τη συζήτηση αυτή δημοσίως.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 9 λεπτά, το μέλος salde έγραψε:

Η άποψή μου έχει να κάνει με θέμα αρχής για αυτό και κάνω τη συζήτηση αυτή δημοσίως.

Γι'αυτό άνοιξα το θέμα για δημόσια και όχι για επιλεγμένη ενημέρωση με pm.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.