Jump to content



Samsung 850 Evo συσκευασία (εξωτερικά), μέσα (kinder) έκπληξη!


Recommended Posts

Aγόρασα την Παρασκευή έναν samsung 850 evo όχι από (τυχαίο) σκρουτζομάγαζο αλλά από αξιόπιστο κατάστημα.

Όταν το παρέλαβα από το μαγαζί είχε κανονικά  τςι ταινίες ασφαλείας. Την επόμενη μέρα όταν άνοιξα, για να τον βάλω και να αρχίσω εγκαταστάσεις είδα το παρακάτω!

20160723_125024.jpg 20160723_125058.jpg

 

Πλάκα λέω μου κάνουν, αφού μου γύρισε το κεφάλι, να έχω θολώσει και μετά από λίγο επανήλθα παίρνω το κατάστημα τηλ. να τους ενημερώσω!

*Άντε να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας και να περιμένω να δω τι θα μου πουν! Οι σκέψεις μου να έχουν φτάσει στα άκρα μέχρι να επικοινωνήσω.

 Παίρνω τηλ. μου δίνουν τον υπεύθυνο και του περιγράφω τι αντίκρισα μόλις άνοιξα την συσκευασία. Εκείνή τι στιγμή απ'τα νεύρα δεν θυμάμαι τι μου είπε

(με ήρεμο τρόπο μίλησα όσο μπορούσα), αλλά θυμήθηκα ότι την Πέμπτη είχε παραλάβει τους δίσκους ο ίδιος, του λέω άνοιξε έναν 500άρι να δει αν κι αυτός 

ο ssd είναι έτσι όπως του περιγράφω. Το ίδια αντίκρισε κι αυτός, όσο περίμενα στο ακουστικό 10 που άνοιξε ήταν το ίδιο.

Του ζήτησα επιστροφή χρημάτων, οπότε την Δευτέρα που θα επιστραφεί ο παραπάνω ssd-ξύλο new edition θα πάρω και τα χρήματα πίσω ή

θα ανοίξω επί τόπου εκεί έναν (αν δεν είναι όλοι όπως η φωτογραφία).  Είχαν παραλάβει πάνω από 40 κομμάτια!

 

Σε περίπτωση που δεν άνοιγε ο ίδιος για να δει αυτό που αντίκρισα ή άνοιγε και είχε μέσα κανονικά τον ssd μέσα, άντε να βρεις το δίκιο σου μετά.

Δεν ξέρω πως θα το χειριζόμουν.

Πλέον άνοιγμα επί τόπου της συσκευασίας προσωπικά. 

 

  • Like 7
  • Wow 1
Link to comment
Share on other sites

Κατάλαβες τι παίχτηκε έτσι ? (Γιατι ξέρεις από "σοβαρούς" προμηθευτές δεν γίνονται αυτά..) Για να βγάλουν το μέγιστο κέρδος τα Ελληνικά μαγαζιά έχουν αρχίσει να ψωνίζουν από ebay-china! χαχαχα. Από την στιγμή που όλη η παρτίδα ήταν έτσι κατί τέτοιο έγινε... Για να "ρίσκαρε" να ανοίξει "σφραγισμένο" προϊόν (που κανένα μαγαζί δεν θα στο κάνει) σημαίνει ότι κάτι κατάλαβε γιατί σίγουρα ήξερε από ποιον τα είχε πάρει...και σου λέει κάτσε μην την πατήσουμε... Αφού όλα θα τελειώσουν μια χαρά, όλα οκ.. Καλύτερα πάρε τα λεφτά σου πίσω και πάρε τον από άλλο μαγαζί γιατι και .. SSD να βρείς μέσα πάντα θα έχεις μια ανησυχία αν είναι α` διαλογής ή β ή μια.... βόμβα.. χαχαχα

Έγινε επεξεργασία από Nemesis89
  • Like 9
Link to comment
Share on other sites

πριν 13 λεπτά, το μέλος Nemesis89 έγραψε:

Κατάλαβες τι παίχτηκε έτσι ? (Γιατι ξέρεις από "σοβαρούς" προμηθευτές δεν γίνονται αυτά..) Για να βγάλουν το μέγιστο κέρδος τα Ελληνικά μαγαζιά έχουν αρχίσει να ψωνίζουν από ebay-china!

Κάποια στιγμή μου πέρασε απ'το μυαλό αυτό με το ebay, νομίζω υπήρχε κάποιο θέμα με μέλη από τον Λάμπη που είχαν παραγγείλει ssd από ebay σε τιμή χώμα και αποδείχθηκε μούφα, παρέλαβαν όλα πλην τον δίσκο.

 

Έγινε επεξεργασία από idonthave
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Α πολύ ωραία πράγματα αυτά! Δώρο ξύλο ! Μετά μου λένε φίλοι και γνωστοί, α γιατί δεν ψωνίζεις από Ελλάδα πλεον κλπ. Τέλος καλό όλα καλά αφού δε θα σε ταλαιπωρήσουν με την επιστροφή χρημάτων.

 

Ενα καλό κόλπο για την επόμενη φορά που θα αγοράσεις κάτι σου από σκρουτζομάγαζο χωρίς φυσικό κατάστημα ή εκτός της πόλης που μένεις προτείνω στίσε μπροστά σου μια κάμερα ( κινητού ξέρω γω ) και κάνε ένα μικρό υποτυπώδες unboxing και να ακούγεται και η φωνη σου ξερω γω. Σε περίπτωση που γίνει η στραβή έχεις το αποδεικτικό ότι " κύριε ΧΨ ήρθε το ΧΨ αντικείμενο έτσι. Ορίστε και το αποδεικτικό βιντεάκι όταν το άνοιγα " ;) 

 

Ωραίος ο κινέζος έβαλε και το πλαστικό με τις φουσκαλίτσες για να μη κάνει τακα τουκα το ξύλο μέσα στο κουτι.

Έγινε επεξεργασία από SpirosKGR
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

πριν 33 λεπτά, το μέλος SpirosKGR έγραψε:

Ωραίος ο κινέζος έβαλε και το πλαστικό με τις φουσκαλίτσες για να μη κάνει τακα τουκα το ξύλο μέσα στο κουτι.

:hehe::p

πριν 30 λεπτά, το μέλος 2cpu έγραψε:

Aν θελει να πουλησει τα ξυλακια παντως θελω να κανω κατι ραφακια.. :hehe:

:hehe::rofl:

 

 Το ξυλαράκι που έχει είναι γερό, ανοίγει κεφάλι :whistling:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Και γιατί δεν λες ποιο είναι το μαγαζί?  Εγώ πχ, απο μαγαζί που φέρνει προιοντα απο ebay/aliexpress κλπ δεν θα ξανα αγοραζα, ή τουλαχιστον θα επαιρνα τα μετρα/ήμουν προετοιμασμένος για τις πιθανοτητες που ειχα, να μου ρθει άλλο προιον ή να μην ισχύει η εγγύηση επειδή το προιον θα ειναι απο άλλη ήπειρο κλπ.

 

Κατα τη γνώμη μου, οφείλεις να πεις ποιο ειναι το μαγαζί.

Έγινε επεξεργασία από Eddie
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ε, είστε όλοι αχάριστοι! :p

Στην τελική αν δεν έχει καλές επιδόσεις σε IOPS η συγκεκριμένη έκδοση, κάνει και για επισκευή/κατασκευή επίπλων! Δύο σε ένα είναι και τα σπάει.. και εσείς γκρινιάζετε από πάνω!!!

 

Πάντως είσαι τυχερός που ανακάλυψε και ο υπεύθυνος αυτήν την νέα έκδοση SSD! Αλλιώς νομίζω πως θα άλλαζες nickname σε "idonthave refund"!!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εγώ όταν είχα πει στο χλωμό κατάστημα ότι πιθανόν είχαν προβληματική παρτίδα, με ταλαιπώρησαν 6 μήνες ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΤΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΤΟΥΣ ΟΤΙ ΕΙΧΑ ΜΑΛΛΟΝ ΔΙΚΙΟ. Για αυτό και ξέκοψα από το εν λόγω μαγαζί.

 

Εδώ ο υπεύθυνος επιβεβαιώνει και μάλιστα μέσω τηλεφώνου, ότι όντως υπάρχει θέμα. Γνώμη μου δεν θα πρέπει να αναφερθεί το κατάστημα. Κάποια στιγμή τον ειλικρινή άνθρωπο που ανακάλυψε ότι έκανε λάθος, δεν θα πρέπει να τον πυροβολούμε δημοσίως. Εγώ θα του έλεγα "φέρε μου έναν δίσκο αντιπροσωπίας και δεν θέλω τα λεφτά μου πίσω". Δεν θα ζήταγα επιστροφή χρημάτων, διότι ξέρω ότι αν ο άνθρωπος δεν ήταν σωστός θα μου έλεγε "Φιλαράκι, μόλις άνοιξα έναν και είναι κανονικός. Έχω βάλει και άλλους 2 σε έτοιμα συστήματα".

Έγινε επεξεργασία από yanni
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ σ'αυτά που λέει ο @yanni, άποψη μου δεν υπάρχει λόγος να αναφέρω το κατάστημα.

Ο υπεύθυνος του καταστήματος το έλεγξε και είδε ότι ισχύει αυτό πού του περιέγραψα.

Αν πήγαινε να την σκαπουλάρει, να μου την φέρει, ναι θα τον έβγαζα στην σέντρα και δεν θα το άφηνα έτσι.

Απ'την στιγμή που του ανέφερα τι παρέλαβα και χωρίς να το παίξει μα....ς* άνοιξε άλλο δίσκο και επιβεβαίωσε αυτά που του είπα δεν υπάρχει λόγος.

Υπάρχουν τουλάχιστον μέχρι και σήμερα λίγα καταστήματα που κρατάνε τα παντελόνια τους. Ξέρω θα μου πείτε το αναφέρω αυτό απ'την στιγμή

που αναγνώρισαν ότι έχει γίνει μα...ία, άλλα άλλοι στην θέση τους θα το έπαιζαν κινέζοι →κιτρινόμαγαζο, Πλ κι άλλα σκρουτζομάγαζα).

 

(*αφού πέρασε κανα 2λεπτο και να του πω ν'ανοίξει έναν δίσκο)

Έγινε επεξεργασία από idonthave
Link to comment
Share on other sites

Τιμιο ξυλο ηταν απο το Αγιον Ορος και απο τα Ιεροσολυμα (ενα κραμα), και εσυ πηγες και το επεστρεψες! 50Χ 850 evo επαιρνες με αυτο βρε, τι εγκληματα κανετε ωρες ωρες :hehe: 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Φυσικά και θα έπρεπε να αναφερθεί το όνομα του καταστήματος. Όπως μάλιστα σου γράφει ο karamela αν πιστεύεις ότι η στάση τους ήταν προς έπαινο, ένας λόγος παραπάνω να το αναφέρεις. Καταλαβαίνεις νομίζω και μόνος σου ότι το όλο συμβάν ούτε «συνηθισμένη πρακτική» μπορεί να χαρακτηριστεί ούτε τιμητικό είναι για το κατάστημα και για αυτό δεν το αναφέρεις. Άλλο πράγμα να σερβίρω πιάτο με κατσαρίδα επειδή δεν έλεγξα τον προμηθευτή μου κι αγόρασα από τον υπόνομο κι άλλο να πετάξει μια κατσαρίδα στο πιάτο του πελάτη. Αν επιβραβεύονται τέτοιες πρακτικές αργά ή γρήγορα δεν θα βρίσκεις μέσα το -εύκολο να αντιμετωπιστεί και με ενδεχόμενες βαριές συνέπειες για τον έμπορο αν προσπαθήσει να το αρνηθεί- ξύλο αλλά ένα drive μαϊμού που θα μοιάζει με κανονικό και θα τρέχεις χωρίς να φτάνεις.
Δε θα βάλει βόμβα κανείς στο κατάστημα ούτε προτείνω να καταδικαστεί ο έμπορος στο πυρ το εξώτερον αλλά αν θέλουμε να λειτουργεί η αγορά με υγιή τρόπο βοηθά να έχουμε όσο περισσότερη διαφάνεια γίνεται.

 

On 7/24/2016 at 8:55 PM, yanni said:

Εγώ θα του έλεγα "φέρε μου έναν δίσκο αντιπροσωπίας και δεν θέλω τα λεφτά μου πίσω".

Θα έλεγες το ίδιο αν είχες πάει να αγοράσεις σε κοσμηματοπωλείο π.χ. ρολόι Rolex, πλήρωνες τιμή Rolex κι ανακάλυπτες ότι το κουτί μέσα είχε ρολόι Lorex; «Φιλαράκι δεν είναι γνήσιο, δεν τρέχει τίποτα φέρε μου τώρα ένα γνήσιο και δεν τρέχει τίποτα»

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το λαθος δεν ειναι του καταστηματος. Πολλες εταιριες για να δειξουν οτι εχουν στοκ στα ραφια, βαζουν ξυλο/πλαστικο μεσα σε κουτια. Απ'εξω δεν εχουν καμια διαφορα.

 

Προφανως απο εκει που τα προμηθευτηκαν, εγινε η μ@λακια κ τους εστειλαν "demo" αντι για κανονικα.

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 8 ώρες, το μέλος salde έγραψε:

Όπως μάλιστα σου γράφει ο karamela αν πιστεύεις ότι η στάση τους ήταν προς έπαινο, ένας λόγος παραπάνω να το αναφέρεις.

Καταλαβαίνεις νομίζω και μόνος σου ότι το όλο συμβάν ούτε «συνηθισμένη πρακτική» μπορεί να χαρακτηριστεί ούτε τιμητικό είναι για το κατάστημα και για αυτό δεν το αναφέρεις.

Για το «συνηθισμένη πρακτική» εδώ δεν σε πιάνω τι θέλεις να πεις,

όσο για το τιμητικό για το κατάστημα που δεν αναφέρω, εδώ πάλι για ποια τιμή, σαν τελικός αγοραστής όταν αγοράζεις κάτι, ξέρεις ότι έχει μέσα

το προϊόν που αγόρασες και σε ενδιαφέρει η υποστήριξη μετά την αγορά. Οπότε αυτό που σ'ενδιαφέρει είναι η εξυπηρέτηση και μετά την αγορά,

όχι μόνο πήραν τα χρήματα και μετά κόψε το κεφάλι σου να βρεις την λύση (τιμές, επαίνους κτλ δεν μου λένε κάτι).

 

Αν έκανε την μα...ία, δεν το έψαχνε και προσπαθούσε να το παίξει κινέζος έχεις τα μέσα να τον κάνεις βούκινο (forums, fb και η νόμιμη οδός).

 

Σου φέρνω ένα παράδειγμα ότι είναι το Χ κατάστημα, μέσα από το forum το διαβάζουν αρκετά άτομα, θα βρεθεί κάποιος που μπορεί πολύ εύκολα

να κάνει την αγορά από το κατάστημα αυτό, να αντικαταστήσει το δίσκο με ένα ξύλο όπως την φωτογραφία, να το επιστρέψει και να φέρει το παράδειγμα

μου στο θέμα αυτό. Μετά αλλάζει πολιτική το κατάστημα στο θέμα υποστήριξης, και κάποιος που όντως έχει πρόβλημα δεν θα εξυπηρετηθεί ή

θα τον ταλαιπωρήσει αρκετό καιρό όπως λέει ο @yanni (με το χλωμό κατάστημα:p).

To κιτρινομάγαζο αν θυμάμαι καλά το πρώτο καιρό είχε καλή υποστήριξη και με τις λαμογιές έβαλε την δικιά του πολιτική που αν κάποιος δεν έχει

ασχοληθεί(την πάθει) με τους νόμους, κάνουν ότι θέλουν.

 

Έγινε επεξεργασία από idonthave
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

59 minutes ago, idonthave said:

Για το «συνηθισμένη πρακτική» εδώ δεν σε πιάνω τι θέλεις να πεις,

Εννοώ π.χ. αυτό που αναφέρει ακριβώς από κάτω ο Ydinopoulos. Αν είναι συνηθισμένη πρακτική και το λάθος μπορεί να αποδοθεί στα πλαίσια μιας συνηθισμένης συναλλαγής (όπως ισχυρίζεται ο Ydinopoulos) ή αν ξεφεύγει από συνηθισμένη πρακτική (π.χ. προμηθεύτηκα τα SSDs από τον πλανόδιο πωλητή Χασάν). Είτε στη μία είτε στην άλλη περίπτωση είναι προς το συμφέρον των καταναλωτών να αναφέρεται το κατάστημα. Μάλιστα θα συνέφερε το ίδιο το κατάστημα να εξηγήσει ώστε να μη δίνει έδαφος σε θεωρίες.

Εδώ δε μιλάμε για υποστήριξη μετά την αγορά. Αν ο έμπορος αρνιόταν να επανορθώσει θα ήταν σχετικά εύκολο για σένα να το κυνηγήσεις. Μόνος σου γράφεις: « αφού μου γύρισε το κεφάλι, να έχω θολώσει»,  λες για «νεύρα» κ.λπ. Διακινδυνεύει και άλλου τύπου ξύλο ένας έμπορος που θα αρνιόταν.

Δεν έχει σχέση με  προβληματικές παρτίδες και τέτοια. Ούτε έχει καμία σχέση με το τι ενδέχεται να κάνει ένας απατεώνας πελάτης. Αυτά τα ρυθμίζει μια αγορά που λειτουργεί αποτελεσματικά, η διαφάνεια από όλες τις πλευρές βοηθά στην καλή λειτουργία της αγοράς κι η αναφορά του ονόματος είναι στα πλαίσια της διαφάνειας.

 

Έγινε επεξεργασία από salde
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.