Jump to content



CLC2 the endurance - RACE 1 @ SPA 15/12/16


thazio

Recommended Posts

πριν 1 ώρα, το μέλος jumaru99 έγραψε:

1. => (Κατηγορίας 1) +10sec παρακαλώ.

2. => (Κατηγορίας 2) +15sec

3. => (Κατηγορίας 4) +30sec

4. => (Άπλετος χώρος για περισσότερα από 2 αυτοκίνητα + βρισκόμουν εκτός πίστας, δεν παρέμεινα εντός) άρα δεν ανήκει στην Κατηγορία 3

5. => Όχι δικό μου λάθος.

 

Σύνολο: (Κατηγορία 1)+ (Κατηγορία 2)+(Κατηγορία 4) = +55sec

Συνδυαστικές ποινές της τάξεως 2ας και άνω: 2 [(Κατηγορία 2)+ (Κατηγορία 4)]

Κατηγορία 1 δεν έχεις.

Το συμβάν με τον Αρη είναι κατηγορία 2.

Βγαίνεις από την πίστα και ξαναμπαίνεις άτσαλα πιάνοντας όλον τον χώρο.( να φανταστείς στη δέυτερη φωτο τον έχεις χτυπήσει ήδη μια φορά και ακολουθεί και δεύτερη)

Screenshot 2016-12-22 19.55.28.pngScreenshot 2016-12-22 19.55.45.png

 

 

πριν 1 ώρα, το μέλος jumaru99 έγραψε:

4. => (Άπλετος χώρος για περισσότερα από 2 αυτοκίνητα + βρισκόμουν εκτός πίστας, δεν παρέμεινα εντός) άρα δεν ανήκει στην Κατηγορία 3

Φυσικά εννοώ ότι πρέπει να αλλάξεις την γραμμή εσύ (εγκαίρως) ώστε να περάσει ένα αυτοκίνητο από την γραμμή και ένα δίπλα του... Είναι δυνατόν να εννοώ αυτό που νόμιζες.

Άσε που την ώρα που φρενάρεις είσαι ο μισός πάνω στη γραμμή (στη φωτο που ανέβασες ήδη επιταχύνεις) και ότι θεωρώ ότι την ώρα που όλοι οι άλλοι επιταχύνουν εσυ να φρενάρεις είναι λίγο επικίνδυνο από μόνο του.

Φαίνεται ξεκάθαρα ότι δεν φρέναρες αρκετά πάνω στο S και αναγκάστηκες να ξαναφρενάρεις αλλά όχι σωστά.

Screenshot 2016-12-22 20.01.15.png

 

Επίσης έγραψα ότι όσοι ήταν για παραπάνω ποινή δεν άλλαζε κάτι και δεν ασχολούμαι. 

Για την ακρίβεια εσύ ήσουν για 30+30+15, στο περιστατικό από πάνω δεν έδωσα ποινή, απλώς λείπουν 30 sec.

 

ΠΑΜΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ! :)

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 204
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

@thazio
Γενικά πιστεύω είναι καλύτερα να φεύγουμε από την αγωνιστική γραμμή(έγκαιρα!), είτε για την έκτιση της ποινής μας είτε για να δώσουμε την θέση μας σε κάποιον που μας ακολουθεί...έτσι και να πέσει επάνω μας το φταίξιμο θα είναι δικό του(η κίνηση να γίνει Έγκαιρα!). 
για παράδειγμα στην περίπτωση του Σωτήρη @jumaru99 θα ήταν καλύτερα και στις 2 περιπτώσεις να κρατηθεί αριστερά και να αφήσει τους άλλους να περάσουν από την αγωνιστική γραμμή
Εγώ όταν χρειάστηκε μια φορά να εκτίσω την ποινή μου φρέναρα και έπεσα κάτω από τα 35 χλμ./ώρα πρίν την bus stop, αλλά δεν είχα κάποιον πίσω μου! 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@angeln1ck Όταν περάσατε από δίπλα μου ήμουν εκτός γραμμής και δρόμου, με ένα αμάξι περίπου μεταξύ μας. Ναι μεν επιταχύνατε(με 65km βγαίνετε από το S), αλλά ήσασταν 2,5+ sec πίσω μου με καθαρή ορατότητα και πληθώρα επιλογών. Όταν ο Θάνος έκανε την ίδια κίνηση μέσα στο S, 2 γύρους πριν το τέλος με εμένα ακριβώς πίσω του, απλά έκοψα το τιμόνι δεξιά, πέρασα και είπα ευτυχώς που δεν μπήκα πιο βαθιά στη στροφή. Στην ίδια περίπου απόσταση πέρασα δεξιά του. Δεν παραπονέθηκα γιατί θεώρησα το θέμα εκ φύσεως "δύσκολο" και συνέστησα μάλιστα μετά τον αγώνα, να μεριμνήσουμε για τους επόμενους.

inc1.JPGinc2.JPG

Και άλλα τόσα περιστατικά (κλεισίματα/χτυπηματάκια), ακόμα και στο Q πριν τον αγώνα, αλλά δεν έχω καμία διάθεση να εμπλακώ περισσότερο. Δεν κρύβω πως απογοητεύτηκα, αλλά δεν χρειάζεται να πούμε περισσότερα, ούτε να χαλάσουμε τις καρδιές μας. Την επόμενη φορά θα προσέχω κι εγώ περισσότερο και δεν θα αφήσω τίποτα στην τύχη του.

 

Τ' αφήνω όλα πίσω μου και προχωρώ.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 2 λεπτά, το μέλος jumaru99 έγραψε:

@angeln1ck Όταν περάσατε από δίπλα μου ήμουν εκτός γραμμής και δρόμου, με ένα αμάξι περίπου μεταξύ μας. Ναι μεν επιταχύνατε(με 65km βγαίνετε από το S), αλλά ήσασταν 2,5+ sec πίσω μου με καθαρή ορατότητα και πληθώρα επιλογών. Όταν ο Θάνος έκανε την ίδια κίνηση μέσα στο S, 2 γύρους πριν το τέλος με εμένα ακριβώς πίσω του, απλά έκοψα το τιμόνι δεξιά, πέρασα και είπα ευτυχώς που δεν μπήκα πιο βαθιά στη στροφή. Στην ίδια περίπου απόσταση πέρασα δεξιά του. Δεν παραπονέθηκα γιατί θεώρησα το θέμα εκ φύσεως "δύσκολο" και συνέστησα μάλιστα μετά τον αγώνα, να μεριμνήσουμε για τους επόμενους.

inc1.JPGinc2.JPG

Και άλλα τόσα περιστατικά (κλεισίματα/χτυπηματάκια), ακόμα και στο Q πριν τον αγώνα, αλλά δεν έχω καμία διάθεση να εμπλακώ περισσότερο. Δεν κρύβω πως απογοητεύτηκα, αλλά δεν χρειάζεται να πούμε περισσότερα, ούτε να χαλάσουμε τις καρδιές μας. Την επόμενη φορά θα προσέχω κι εγώ περισσότερο και δεν θα αφήσω τίποτα στην τύχη του.

 

Τ' αφήνω όλα πίσω μου και προχωρώ.

καλα ναι, γενικα δεν είχα θέμα με την θεση σου στην πιστα. και οταν με χτυπησες ενταξει...οκ δεν το εκανες για να προσπερασεις, εχασες τα φρενα σου(σε ειδα απο τον δεξι καθρεφτη την ωρα που πηγαινα να στριψω :p ), τι να κανουμεq! ...τωρα τα λεμε για να τα λεμε!(και να τα ακουμε και οι ιδιοι μας, μπας και δεν κανουμε τα ιδια λαθη αργοτερα!)
Ετσι και αλλιως για να περασουμε καλα τρεχουμε...δεν θα χαλασουμε τις καρδιες μας. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.