Jump to content



CLC2 the endurance - RACE 1 @ SPA 15/12/16


thazio

Recommended Posts

This is Racing B*tches!!! Ο κριτής έδωσε τις ποινές του έγιναν και οι ενστάσεις και τέλος.  

 

Flashback: Brands Hatch Wamta τρέχω ψηλά σε θέσεις και μου κάνει παρέα σε όλο τον αγώνα μία Lotus (εγώ ήμουν με 500 abarth) όπου τελικά με παίρνει αγκαλιά στο τελευταίο lap. Στο report μου είχα εισηγηθεί για ΠΑΡΑ πολύ αυστηρή ποινή, και δώθηκε μία κλαιν ποινή σε σχέση με αυτά που είχα τραβήξει σε όλο τον αγώνα. So what???

 

Σταματήστε να πιάνετε το πόδι σας και σηκωθείτε να παίξετε μπάλα! Ευαίσθητες χορεύτριες!!! 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 204
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

πριν 41 λεπτά, το μέλος liakjim έγραψε:

 


Στον Άκη και σε άλλους, έχει μετρήσει ή κάνω λάθος?
Πχ βλέπω Άκη = 40+3=43
 

 

Οι εξτρα βαθμοι απο τις κατατακτηριες δεν μετρανε στην βαθμολογια της ομαδας...αλλα εννοειται και θα μετρησουν στην βαθμολογια των οδηγων! 
π.χ. ο Ακης εχει 43, ο αλλος οδηγος της ομαδας εχει 14 αλλα η ομαδα τους εχει 54, δηλαδη 40 + 14, χωρις τους 3εις βαθμους της 3ης θεσης του Ακη.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Καλό πάντως θα ήτανε να είχε αναρτηθεί έστω ένα προσωρινό μοντέλο ποινών πριν την έναρξη, για την αποφυγή εκπλήξεων.

 

Στο μόνο που θα αναφερθώ, είναι πως περίμενα στην αναγγελία της ποινής μου να δω penalty, σε χρόνο με αφαίρεση βαθμών και ακόμα και κάποιο penalty θέσεων(+5 για παράδειγμα(σύνηθες στην F1))στο Q, για τον επόμενο αγώνα. Για μένα είναι έκπληξη ο ολοκληρωτικός αποκλεισμός από τις κατατακτήριες για 2 συμβάντα(το ένα, ναι σοβαρό).

Δεδομένου όμως της δυναμικής μου στις κατατακτήριες του αγώνα (9η θέση) το DSQ στο Q του επομένου με ρίχνει στα τάρταρα του επόμενου αγώνα(23άρι Grid!). Και συναρτήσει της μη ύπαρξης Parc fermé (φθαρμένα ελαστικά έναντι νέων για τον/τους αποκλεισμένους) χάνεται και οποιοδήποτε "πλεονέκτημα" μπορεί να είχε μια τέτοια τιμωρία. Βγαίνω και off pace, για τον αγώνα, μιας και το Q είναι πριν από αυτόν. Συνολικά πληρώνω το τίμημα μιας ΛΑΘΟΣ! εισόδου στην πίστα με τον επόμενό μου αγώνα. Καλύτερα τελικά για μένα, να είχα φάει το DSQ μου από την ποινή του Assetto(για το cut στην Eau Rouge, που πρέπει να κέρδισα και το ιλιγγιώδες ~0,125sec!), γιατί η έκτισή της  τελικά είναι αυτή που με έριξε πίσω και με έφερε στη μάχη αυτή όπου τελικά συνέβησαν όλα.

 

Και μια παρατήρηση/σενάριο, αν πχ κάποιος που βρίσκεται μπροστά, νωρίς στον αγώνα που οι διαφορές είναι μικρές, χαϊδέψει τον μπροστινό του γυρνώντας τον στην πίστα. Φεύγει ανενόχλητος σαν να μην συνέβει τίποτα (+15sec penalty στην χειρότερη). Πίσω του από αυτόν που γύρισε, θα προκληθεί τέτοιο traffic, όπου μάλλον θα βγει και damage σε μερικούς. Άρα σε χρόνους έχουμε: +traffic +damage(+1 pit stop), + χαμένος χρόνος όσων κινούνται με damage για το pit stop για τους εμπλεκόμενους. Άρα η ευγενής άμιλλα, να δώσει την θέση του αυτός που το προκάλεσε πήγε περίπατο. Όλα τα άλλα θα συμβούν πάλι στους άλλους. αλλά ο υπαίτιος δεν θα είναι εκεί να τα υποστεί. Θα πάρει μόνο την ποινή του. Που θα 'ναι τίποτα μπροστά στον "αέρα" που θα έχει κερδίσει μπροστά του.

 

Όλα αυτά αναφέρονται με φιλική διάθεση από μέρους μου, κάνοντας εν κατακλείδι και τον απολογισμό μου.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μοντελο ποινων υπαρχει,στο ποστ του cup.

Δεν ξερω γιατι χαλατε το κλίμα,ηταν τοσο καλα μεσα στον αγωνα.

Ιασονα ο δημητρης σε εκανε ρεπορτ αρα περιμενει να τιμωρηθεις αρα θεωρει οτι δεν φτανει που σταματησες αρα καλα εκανε ο θανος και εδωσε κανονικα την ποινη.

Οπως λες τρεχεις σοβαρα,αρα κακος εδωσες πισω την θεση.

Link to comment
Share on other sites

πριν 18 λεπτά, το μέλος PolomanGR έγραψε:

Μοντελο ποινων υπαρχει,στο ποστ του cup.

Αναφορές σε μερικές ποινές όχι όμως σε συνδυασμό με κάποιο παράπτωμα. Οπότε αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο ο καθένας μας να το συσχετίσει με άλλη ποινή.

πριν 18 λεπτά, το μέλος PolomanGR έγραψε:

Οπως λες τρεχεις σοβαρα,αρα κακος εδωσες πισω την θεση.

Η θέση παραχωρείται σε ένδειξη fair play(σαν να σηκώνεις το χέρι σου στο μπάσκετ όταν κάνεις foul) και προσμετράτε στην εξομάλυνση της ποινής. Με πολλές φορές να την ακυρώνει κιόλας.

Εν αντιθέση, αν κινηθείς σαν να μην έγινε τίποτα τις περισσότερες φορές ο υπαίτιος τιμωρείται με drive-through(στην περίπτωσή μας που δεν μπορεί να γίνει Live, θα μπορούσε να προστεθεί ο χρόνος αυτού στο τέλος του αγώνα). Οπότε το "κακώς" παραχώρησε κάποιος τη θέση του, δεν ισχύει. Γι αυτό, αναφέρθηκα και παραπάνω σε ένα υποθετικό σενάριο φουσκωμένο βέβαια, αλλά ως συνέπεια της μη αυτής παραδοχής/παραχώρησης.

Έγινε επεξεργασία από jumaru99
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Λοιπον επειδη ο καθενας λεει τα δικα του δειτε να μαθετε λιγη μπαλιτσα...

Καταρχας εννοειτε το δεν υπαρχει δινω πισω τη θεση μου αρα τη γλιτωσα, αυτα υπαρχουν μονο στα track days ακα gatherings στο δικο μας κοσμο.

Κανονικα το χτυπημα (οχι τζαρτζαρισμα, μιλαμε για χτυπημα απο πισω) ειναι ποινη διελευσης απο τα Pit μεσα στους επομενους 3 γυρους, αυτο σημαινει απο 25-35 δευτερα αναλογα το μηκος του. Αρα λοιπον η ποινη των 15 δευτερολεπτων στο τελικο αποτελεσμα ειναι απλα για γελια και γενικα η ποινη που μπαινει στο αποτελεσμα ειναι για γελια για θα ειχε τελειως διαφορετικο αποτελεσμα αν εφορμοζοταν οπως επρεπε. Για να γινει αυτο θελουμε καποιον να κοιταει τα παντα με 24 καμερες!!! οποτε σταματηστε την γκρινια και μια χαρα σας εκατσε.

Εδω εγω θα προτεινα οποιος κανει τετοιες χοντραδες να μπαινει μονος του μεσα σε οποιο γυρο θελει στο διαστημα των 3 γυρων (απαγορευεται το πιτ στοπ μονο περασμα απο εκει) και μετα το τελος απλα να τσεκαρουμε αν το εκανε, αν δεν το εκανε κοιταμε ποσο χρονο εκανε να μπει και να βγει απο τα πιτ και του το προσθετουμε στο τελος.

 

Δεν μας ενδοιαφερει αν κανετε λαθος η αν το κανετε επειτηδες, οι κανονισμοι δεν ειναι μονο για τιμωρια αλλα και για προστασια των υπολοιπων.

Επεσες πανω στον αλλον απο λαθος? οκ, μαν μου ανθρωποι ειμαστε γινονται αυτα κατσε πισω οχι για να μην το ξανακανεις αλλα γτ ετσι.

Βγηκες εκτος και δεν τσεκαρες τι ερχεται οταν μπηκες? Μα ρε παιδια δεν μπορσεξα αφαιρεθηκα κλπ. Κανενα προβλημα μαν μου ολοι το κανουμε αλλα εδω ειναι leage μαυρη σημαια και πιτ. 

 

Δεν ''τη λεω'' σε κανενα απλα τα λεω για μια ακομη φορα για να δειτε ποσο σας χαιδευει τελικα ο thazio.

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Παιδια cool.Ποιος χαλαει το κλιμα και γιατι ;Δε καταλαβαινω γιατι να πρεπει να γινει flame war αν εχουμε ενσταση για την ποινη;(για την βαρυτητα) Απο ποτε πρεπει να τα δεχομαστε γιατι απλα ετσι αποφασισε καποιος ; 

Θα μας στερηθει το δικαιωμα της εκφρασης λογου; Δε το καταλαβαινω.
Εχουμε διαφορετικη αποψη και να μη την εκφρασουμε για το καλο ολων ;

Να που αποδειχτηκε οτι ο Θανος δεν το εξετασε σωστα..Αρα γιατι να χαρακτηριστω γκρινιαρης οταν θεωρω πως αδικουμαι; Δικαιωμα σας να δεχεστε την αδικια.Εγω δε την δεχομαι.
Τωρα οι μπαλιτσες και τα χαδακια καλο ειναι να λειπουν.Δε βοηθανε τη συζητηση.

 

 

 

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά το μόνο που ήθελα, ήταν να φανεί ότι οφείλουμε να είμαστε όλοι, λίγο πιο προσεκτικοί από το gatherings.

Σκοπός επιτεύχθηκε . [emoji8]

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Όπως είπα, και εγώ δεν είχα κανένα σκοπό να μείνω σε εκείνο το σημείο της πίστας. Η διαφορά μας ήταν λίγο πάνω από 0.5 και ήξερα (δοκιμασμένο) ότι με το πεναλτυ θα χάσω λίγο πάνω από 1 sec στη bus stop, οπότε ήξερα ότι θα δώσω τη θέση. Δεν είμαι χαζός να ρισκάρω μπλοκαροντας τον Ιασονα ενώ ήξερα ότι έχω και το ρυθμό να τη πάρω πίσω.

 

Το σημείο να κάνεις την ποινή ήταν προφανώς εκεί, μένοντας δεξιά δεξιά σαν να πηγαίνεις στα πιτ μετά το 1ο apex. Δεν πήγαν τα φρένα όπως περίμενα και πραγματικά μπλόκαρε το μυαλό εκείνη τη στιγμή ενώ κοιτούσα και τη ταχύτητα μου. Είχα χάσει το apex και είχε κολλήσει το ότι πρέπει να πάω στη δεξιά μεριά. Το θέμα είναι ότι ούτε σε ποιον γύρο έγινε έχει σημασία, ούτε για πια θέση ήταν, έτσι είναι οι ποινές... Στο κάτω κάτω ο δικός μου αγώνας καταστράφηκε περισσότερο και με αυτά που ακολούθησαν έχω χάσει και όλο το cup και δεν απειλώ βαθμολογικά ούτως η άλλως, σκεφτείτε και αυτά αφού μπήκατε στη διαδικασία να συγκρίνετε τις ποινές.

 

Anyway και πάλι το διασκέδασα και πήρα και το μάθημά μου! :D

 

 Και ρε συ Ιασονα, κάνε την ένσταση με 2 λόγια και αν δεν ικανοποιηθεις μετά πες ότι δε θα τρέξεις. Αφού δεν είχε δει ότι του ξαναέδωσες τη θέση. Επίσης διαφωνώ με όσους λένε ότι δεν έχει σημασία να δίνεις τη θέση πίσω. Πόσες φορές ακούμε οδηγούς να ρωτάνε ακόμα και στην ενδοεπικοινωνία αν πρέπει να δώσουν τη θέση πίσω όταν έχουν κάνει παράπτωμα.

Έγινε επεξεργασία από Lylankor
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αλλο να δωσεις πισω την θεση αμεσως,και αλλο να σταματησεις πριν την γραμμη τερματισμού και να πεις οριστε,πολλες φορες και το πρωτο δεν ειναι εφικτο επειδη ο αλλος εκανε 3 σβουρες και βρεθηκα αναμεσα 3-4 αμαξια,αν δεις και στην φορμουλα δίνουν την θεση μονο οταν ειναι απλο.

Για το κλιμα ιασονα ελεγα κυριως που εννοεις,"α μου δωσατε ποινη,δεν μου αρεσε,δεν παιζω αλλο μαζι σας".

Link to comment
Share on other sites

πριν 12 λεπτά, το μέλος GoMaR έγραψε:

Παιδια cool.Ποιος χαλαει το κλιμα και γιατι ;Δε καταλαβαινω γιατι να πρεπει να γινει flame war αν εχουμε ενσταση για την ποινη;(για την βαρυτητα) Απο ποτε πρεπει να τα δεχομαστε γιατι απλα ετσι αποφασισε καποιος ; 

Θα μας στερηθει το δικαιωμα της εκφρασης λογου; Δε το καταλαβαινω.
Εχουμε διαφορετικη αποψη και να μη την εκφρασουμε για το καλο ολων ;

Να που αποδειχτηκε οτι ο Θανος δεν το εξετασε σωστα..Αρα γιατι να χαρακτηριστω γκρινιαρης οταν θεωρω πως αδικουμαι; Δικαιωμα σας να δεχεστε την αδικια.Εγω δε την δεχομαι.
Τωρα οι μπαλιτσες και τα χαδακια καλο ειναι να λειπουν.Δε βοηθανε τη συζητηση.

 

 

 

 

 

Επειδη προφανως πειραχτηκες απο αυτο που ειπα σου ξαναλεω οτι δεν κανω επιθεση σε κανεναν.

Κανονικα αυτο ειναι drive through ειτε αισθανεσαι αδικημενος ειτε οχι. Οσο πιο νωρις μεσα στον αγωνα επεφτες πανω του τοσο το χειροτερο για σενα, αντι αυτου εφαγες μια ποινη 15 sec στο τελικο αποτελεσμα (αν ειναι δυνατον). Εγω εδω δεν βλεπω καμια αδικια για να γυρισω να λεω μα και μου, ειτε 15 ειτε 11 το ολο θεμα ειναι απλα τυπικο, γιατι αν επερνες την πραγματικη θα εβγαινες απο τη μεση του grid και πισω και επειδη πισω ειναι σκληρα τα πραγματα, μπορει να μην σε εβλεπε κανενας να ερχεσαι και να σε πεταγε εκτος χωρις να φταις.

Δεν υπαρχει χαλασμενο κλιμα απλα λεμε 5 πραγματα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Παρακαλώ σταματήστε.

 

Είμαι εδώ για να συζητάμε για όλα.

Δεν υπάρχει αντιπαράθεση με κανέναν και σίγουρα δεν χρειάζεται να χωριστούμε σε στρατόπεδα.

 

Θα επανέλθω με αναλυτικό ποστ για τις ποινές στο γενικό topic του cup.

Δώστε λίγο χρόνο - δουλεύω

 

Σωτήρη @jumaru99 θα σου εξηγήσω αναλυτικά.

 

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάω με τους βόρειους, εσείς οι νότιοι που θέλετε σκλάβους θα έρθετε αντιμέτωποι με το φονικό μου προφυλακτήρα :hehe:

 

18 minutes ago, thazio said:

Δεν υπάρχει αντιπαράθεση με κανέναν και σίγουρα δεν χρειάζεται να χωριστούμε σε στρατόπεδα.

 

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Προφανώς κανείς μας δεν έχει τη διάθεση για "φάγωμα", αλλά είναι λογικό όταν δεν έχουν αποσαφηνιστεί όλα πριν την διοργάνωση, να υπάρχουν παρερμηνείες.

Κι επειδή έχοντας εμπειρία από τον αγωνιστικό στίβο της ιστιοπλοΐας για χρόνια, ξέρω πολύ καλά πως ο αγώνας του ΣΚ έχει 2 σκέλη στην ουσία. Πρώτα οι μάχες στον θαλάσσιο στίβο, δεύτερον η μάχη στα γραφεία με ενστάσεις εκατέρωθεν, εκμεταλλευόμενοι τα "παραθυράκια" των κανονισμών :p. Για μένα ήταν το χειρότερο κομμάτι του ΣΚ, όσο γούσταρα να συναγωνίζομαι στη θάλασσα, άλλο τόσο ξενέρωνα στο άχαρο κομμάτι αυτό των αγώνων :(

 

@thazio προσωπικά δεν έχω θέμα με την επιβολή της ποινής και μεγαλύτερη να ήταν:yikes::p . Δεν ήταν ένσταση η αναφορά μου σε αυτή, αλλά σκέψεις/προβληματισμός που την μοιράστηκα κυρίως με την παρέα και όχι με τους αντιπάλους μου. Σκεπτόμενος με βάση αυτή και τα "γκρίζα" αν θες σημεία. Δεν θα γράψουμε βέβαια και κάνα book κανονισμών(εκτός αν έχουμε σκοπό να το κρατήσουμε στο σύνολο των διοργανώσεων!), αλλά κάποια βασικά. Αν πχ δεν έχει σημασία για το παρών CUP η παραχώρηση θέσης, ανεξαρτήτως προσωπικής διάθεσης της, καλό είναι να το ξέρουμε, γιατί έχει άμεση σχέση στην έκβαση του αγώνα και του συνόλου της διοργάνωσης. Απλά με αφορμή όσων λέχθηκαν τελικά, όταν βρεθεί βεβαίως χρόνος(εργαζόμενοι ευτυχώς! άνθρωποι είμαστε) να δοθούν τα πλαίσια αυτά προς όλους μας βέβαια. :)

Έγινε επεξεργασία από jumaru99
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Αν και εχω μικρη εμπειρια στο Assetto μπροστα σε ολους σας σχεδον(και αυτο φενεται και απο τους χρονους μου και απο την τελικη μου θεση),ασχολουμαι και παρακολουθω motorsports παντως ειδους απο τοτε που θυμαμαι τον εαυτο μου(8-9 χρονων) αρα πιστευω οτι μπορω να γραψω δυο τρια πραγματακια για τον αγωνα αφου ολοι γραψατε.

 

Αρχικα συγχαρητηρια στον @thazio για ολο το τρεξιμο που εκανε για αυτο το cup. Tα skins ειναι πραγματικα πανεμορφα και ολη η οργανωση ειναι αψογη πιστευω για δουλεια ενος ατομου. Εχοντας ασχοληθει με tournaments σε αλλα παιχνιδια, καταλαβαινω οτι ολο αυτο ειναι πολυ πιο δυσκολο απο οτι φενεται στους συμμετεχοντες. Επισης μπραβο σε ολα τα παιδια γιατι ο αγωνας εκτος απο 2-3 συμβαντα,που ειναι λιγα πιστευω για online αγωνα(ping) και τετοιας μεγαλης διαρκειας, ηταν αψογος.

 

Τωρα θελω να αναφερθω σε 2 σημεια το ενα περισσοτερο για να απαντησω σε εναν φιλο στο οτι ειχα πολλα invalid laps και το οτι πρεπει καποιος να φαει ποινη λογω πολλων invalid lap. To παιχνιδι θεωρει invalid lap οποιοδηποτε πατημα ολων των τροχων εκτος των θεωριτικων οριων της πιστας. Ετσι μπορει να εχω 26+ invalid αλλα το 99% αυτων ειναι λογω χασιμων φρενων η τετακε. Απο αυτα τα λαθη μου δεν χτυπησε κανεις μιας και αυτος ειναι ο μονος στοχος μου οταν τρεχω μαζι σας αφου ολοι ειστε σε αλλο level οδηγικο, οποτε το μονο που με νοιαζει οταν τρεχω ειναι να μην χαλασω τον αγωνα καποιου αλλου και μετα κοιταω το τι θεση θα βγω. Ετσι 2-3 φορες μεσα στον αγωνα λογω μπλε σημαιας ακομα και εκτος πιστας βγηκα για να μην επηρεασω καθολου το χρονο καποιου πολυ πιο γρηγορου οδηγου(αφου λογω ατυχηματος δεν μπορουσα να κυνηγησω κανεναν μεσα στον αγωνα). Αυτο ναι ειναι invalid lap για το RSR αλλα στην πραγματικοτητα δεν "εκλεψα" κανεναν.  Στα χρονια που βλεπω αγωνες δεν εχω δει κανενας να τρωει ποινη μετα απο εξοδο απο την πιστα(εννοειται οτι δεν μιλαμε για κοψιμο δρομου) αν μετα απο αυτο δεν κερδισει θεση ή δεν δημιουργησει κανενα ατυχημα.

 

Αντιθετως το να δωσει καποιος την θεση του σε αλλον πριν το τερματισμο πιστευω ειναι κατι που δεν πρεπει να γινεται. Καλυτερα να τερματισεις στην θεση σου (την οποια απο οτι καταλαβα εδωσες και αλλη φορα αμεσως μετα το συμβαν,σωστο fair play και σιγουρα αυτο πρεπει να ελαφρυνει η και να εκμηδενισει καποια ποινη αναλογα το συμβαν) και μετα απο αυτο να χειριστει ο αγωνοδικης το περιστατικο. Το να ξαναδωσεις την θεση δευτερη φορα μονο περιπλεκει το συμβαν και δυσκολευει στο να παρθει μια αποδεκτη και δικαιη αποφαση απο τον αγωνοδικη. Εντελως φιλικα το ολο παραπανω καθως δεν ξερω κανεναν σας προσωπικα, απλα ειπα να πω την γνωμη μου :p Ατυχιες θα συμβαινουν παντα στους αγωνες και πολλοι γρηγροι χανουν την δυνατοτητα να κερδισουν κατι παραπανω εξαιτιας μιας συγκρουσης ακομα και με πολυ πιο αργο οδηγο(δειτε φετος Φετελ με Κβιατ), κατι τετοιο επαθε και ο φιλος @liakjim σε αυτο το συμβαν, αλλα δεν νομιζω να υπαρχει τροπος να παρει πισω την θεση που ενδεχομενως θα μπορουσε να κερδισει.

 

Επισης στον πρωτο γυρο στην αριστερη στροφη μετα την ευθεια επειτα απο την Eau Rouge εκτοξευτηκε μια Cayman πανω μου. Απο οτι εχω καλαταβει πρεπει να ηταν του Γιωργου, αλλα το συμβαν ηταν καθαρα τυχαιο αγωνιστικο συμβαν. Εμενα απο αυτο χαλασε ολος ο αγωνας μου ομως γιατι ηταν πρωτη φορα που ετρεχα σε αγωνα τετοιας διαρκειας και δεν ηξερα ουτε ποσο χρονο θα εχανα στα pit ουτε το ποσο χρονο στον γυρο εχανα εξαιτιας του damage. Εχασα  παρα πολυ χρονο στα pit μεχρι να γινουν οι επισκευες και γενικα μετα απο αυτο ετρεχα κυριως για πλακα και γιατι θα ηταν ασεβεια προς ολους και κυριως τον Θανο να βγω απο τον αγωνα. Για αυτο και αρχισα να κανω "invalid" laps και να βγαινω εκτος πιστας οταν εβλεπα και ερχοτανε τρενακι οδηγων και ειμουνα με μπλε σημαια.

 

 

Καλες γιορτες και Χριστουγεννα σε ολους παιδια :) Τα λεμε στο Silverstone!

 

@Aris Teidis @thazio Παμε δυνατα Ελφς!

 

 

 

 

Έγινε επεξεργασία από khr1s
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

@jumaru99

 

Θυμίζω ότι τίποτα δεν θεωρείται ότι γίνεται από δόλο ή υπάρχει κάτι εναντίον κάποιου.

 

1. Στον 5ο ή 6 γύρο στο S μετά την μεγάλη ευθεία για να αντισταθείς στην επίθεση του @Aris Teidis βγαίνεις στιγμιαία και ξαναμπάινεις χτυπώντας τον (προσπαθείς να τον αποφύγεις αλλά αφού βγήκες -  η πίστα είναι δικιά του. 

2. Χάνεις εντελώς τα φρένα στο bus stop στον επόμενο γύρο νομίζω και κόβεις στη μέση ένα repsol ...

3. Αμέσως μετά (απορώ πως κουνιέστε βασικά) βγαίνεις στην πίστα κάθετα και χτυπάς άλλον ένα 

4. Στην ποινή κάθεσαι ο μισός πάνω στην ιδανική γραμμή και σε ξυρίζουμε εγώ με άλλον έναν.

5 Με τοn Lylankor πιστέυω ότι κακώς σήκωσες εκεί αφού δεν τον είδες να είναι ήδη αριστερά σου.Ας έχανε 3 δέκατα και να τον άφηνες μετά την eau rouge 

 

Ελπίζω να σε κάλυψα. ;)

 

Γενικά τους 5-6 πρώτους γύρους τους είδα σχεδόν όλους με όλους...

 

Πάμε Silverstone...

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

@thazio Σε ευχαριστώ που μπήκες στον κόπο να μπεις σε λεπτομέρειες :) 

Άρα πέραν των χρονικών ποινών, η μαύρη σημαία για το επόμενο Q, είναι για "επικίνδυνη" συμπεριφορά στο σύνολο του αγώνα.

Θα μου επιτρέψεις όμως να τοποθετηθώ κι εγώ από τη μεριά μου στα γεγονότα.

 

1. Αγωνιστικό συμβάν (οριακά τον ακουμπώ) όπως κι ο ίδιος ο @Aris Teidis το χαρακτήρισε.

2+3 Συμφωνώ.

4. Εκτελώ την ποινή μου αμέσως μετά το S βγαίνοντας εκτός πίστας(λευκές γραμμές), καθότι θεώρησα το σημείο καλύτερο απ' ότι μέσα στο S ( όπως κάνατε οι περισσότεροι), όταν έχω άλλους σε μικρή απόσταση πίσω μου και υπήρχε και αρκετός χώρος για όλους :). Επικίνδυνο σημείο? Όχι περισσότερο απ' ότι μέσα στο S!!! Τελικά ο καλύτερος τρόπος ήταν να σηκώσεις το γκάζι πριν το τελικό S όπως έκανε/είπε ο @liakjim :T:

20161222133833_1.jpg

5. Με τον αγαπητό @Lylankor , το λάθος ήταν ο χρόνος που επέλεξε τελικά να μην με προσπεράσει, να τοποθετηθεί πίσω μου και τελικά να πέσει επάνω μου. Σηκώνω το πόδι μου από το γκάζι, όταν τον έχω ήδη αριστερά μου, που είναι ο λόγος που δεν πήγα αριστερά να φύγω από την αγωνιστική γραμμή( το μόνο που με το γράμμα του νόμου μπορώ να χρεωθώ), χωρίς τον κίνδυνο να πέσω πάνω του. Παραθέτω την οπτική μου και την δική του για αποφυγή παρεξηγήσεων.

20161222132130_1_2.jpg20161222132144_1.jpg

Το ότι θα μπορούσα να τον αφήσω να περάσει μετά την Eau Rouge, μπορούσα, αλλά ο ίδιος με πίεσε να του παραχωρήσω την θέση νωρίτερα και μιας και η άμεση απειλή μου εσύ, πίσω μου μόλις είχες τετακέ, δεν θα με έβγαζε χαμένο. Γενικώς θεωρώ πως σε αυτό το συμβάν είμαι ο μόνος που δεν φταίει. Κάνει κίνηση να περάσει, αφήνω γκάζι, αλλάζει άποψη, μπαίνει πίσω μου χτυπάμε.

 

Πάμε Silverstone!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@thazio

Υ/Γ: Μιας και το παραπάνω ποστ έγινε προτού δω το αναρτηθέν υπόμνημα ποινολογίου στο άλλο θέμα, έχω να συμπληρώσω.

 

1. => (Κατηγορίας 1) +10sec παρακαλώ.

2. => (Κατηγορίας 2) +15sec

3. => (Κατηγορίας 4) +30sec

4. => (Άπλετος χώρος για περισσότερα από 2 αυτοκίνητα + βρισκόμουν εκτός πίστας, δεν παρέμεινα εντός) άρα δεν ανήκει στην Κατηγορία 3

5. => Όχι δικό μου λάθος.

 

Σύνολο: (Κατηγορία 1)+ (Κατηγορία 2)+(Κατηγορία 4) = +55sec

Συνδυαστικές ποινές της τάξεως 2ας και άνω: 2 [(Κατηγορία 2)+ (Κατηγορία 4)]

 

Άρα δεν προκύπτουν 3 στο σύνολο για την Μαύρη Σημαία του επόμενου Q.

Αν κρίνεις πως παρόλα ταύτα πρέπει να χρεωθώ την ποινή Κατηγορίας 3 στο συμβάν Νο 4, τότε να μου προστεθούν και τα +30sec πέραν της ποινής, αλλά να χρεωθεί παρακαλώ και σε όλους όσους έκτισαν με αυτόν τον τρόπο την ποινή τους. Εκτός και αν λόγω της ιδιαιτερότητας της εν λόγω ποινής του AC, όσες περιπτώσεις δεν προκάλεσαν ατύχημα ή και όχι, παραμείνουν για τον πρώτο γύρο του CUP απλά σε συστάσεις.

Έγινε επεξεργασία από jumaru99
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.