Jump to content



CLC2 the endurance - RACE 1 @ SPA 15/12/16


thazio

Recommended Posts

πριν 2 λεπτά, το μέλος uhu έγραψε:

Γαμάτο ήταν!!!

Αφού ακόμα και αυτό το .ωλ.άμαξο να δεις που στο τέλος θα το συνηθίσω.:hehe:

Τι τρέχουμε μετά.

οντως και εγω στην αρχη ειχα θεμα με την υπερστροφη που μου δημιουργουσε...αλλα παιζει να το συνηθησα!
Η σειρα ειναι ετσι: 

1 - SPA
2 - SILVERSTONE GP
3 - BARCELONA GP
4 - MUGELLO

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 204
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ΑΠΙΣΤΟΙ METANOEITE

lv5P0B6.jpg

 

Στα του αγώνα. Λούφαξα στην 3η θέση περιμένοντας να δω τι θα γίνει μεταξύ Senna-Prost. Στην εκκίνηση ή εγώ κοιμήθηκα ή ο Stathoros  έκανε κάτι διαστημικό με αποτέλεσμα να βρεθεί δίπλα μου στην κατηφόρα πριν την Eau rouge. Έχοντας 90 λεπτά μπροστά μας άφησα γκάζι (κοκοκο) ώστε να μην έχουμε καμιά στραβή και στη συνέχεια άρχισα να ανεβάζω ρυθμό. Φαινόταν ότι θα είχαμε δυνατή μάχη, αλλά κάποιο κερμπ τον έστειλε σύντομα αδιάβαστο :amen:

 

Μετά το χτύπημα των 2 πρώτων είχα έναν ήσυχο αγώνα χωρίς απρόοπτα, οι μπλε σημαίες έδιναν χώρο και όλα κύλησαν ομαλά.

Well done και στον @fatalara που ανέβηκε αρκετές θέσεις

 

Thanks στον Thazio για τη διοργάνωση και μπράβο σε όλους για τη συμπεριφορά στην 1η στροφή αλλά και στη συνέχεια. :T:

 

 

QUALI + RACE REPLAY: https://www.dropbox.com/s/skjpjukz0wnezdb/ks_porsche_cayman_gt4_clubsport%40spa_20161215234618_.zip?dl=0

  • Like 9
Link to comment
Share on other sites

Συγχαρητήρια σε όλους, στον @akis_z80 για την νίκη και φυσικά στον Θάνο @thazio για την διοργάνωση/skins!

Στα του αγώνα, ζητώ προκαταβολικά συγνώμη για το περιστατικό στο τέλος του 10ου γύρου αν δεν κάνω λάθος και σε όσους ενεπλάκησαν.

@Lylankor στο περιστατικό μας στον τελευταίο γύρο, δεν κατάλαβα γιατί πραγματικά χτυπήσαμε. Είχα μπλε σημαία για εσένα και μεταξύ μας είχαμε τον @thazio. Αφού κάνει τετακέ και τον περνάς στην Τ1, έρχεσαι πίσω μου σηκώνω γκάζι και μένω δεξιά να με περάσεις από αριστερά και στο περίμενε πέφτεις πάνω μου. Δεν κατάλαβες την πρόθεσή μου? Γιατί δεν έπεσες και κατευθείαν με το που έκοψα. Κρίμα γιατί κυρίως για εσένα σου κόστισε πολύ με αποτέλεσμα να εγκαταλείψεις. :(

Όπως και να 'χει, περιμένω την/τις ποινές μου για όποιο συμβάν είμαι υπαίτιος.

Πέραν αυτών, είχα πολλές καθαρές μάχες με πολλούς από εσάς τις οποίες προσωπικά ευχαριστήθηκα!

 

Τέλος συγχαρητήρια πάλι σε όλους για το σύνολο του αγώνα!

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Γαμάτο ήταν!!!
Αφού ακόμα και αυτό το .ωλ.άμαξο να δεις που στο τέλος θα το συνηθίσω.:hehe:
Τι τρέχουμε μετά.
 
Ερώτηση. Λάστιχα αλλάξατε και πόσο κόστισε η αλλαγή?


Βρήκα μια μεταχειρισμένη 4αδα σε κάτι γύφτους με 50€ !!! Τσάμπα !!!

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ηταν πολυ καλα σημερα κλασικα λαθος στο δευτερο γυρο με ολους μαζεμενους εκει και 17 θεση. Κεφαλι κατω και κανενα λαθος μετα με την αντεπιθεση να πιανει τοπο και να ανεβαινω 9ος, προσπαθουσα να πιασω τον @tasosmich αλλα ειχε τον ιδιο ρυθμο με εμενα και γλιστρουσα κιολας προσπαθοντας να τον φτασω και τελικα ανοιγε.

Τετοια cup θελουμε @thazio

Αντε και μετα το WAMTA

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Τραγικός αγώνας για εμένα, και λιγη απογοήτευση γιατί γενικά είχα ρυθμό και δεν έκανα καθόλου λάθη όσο είχα ανοιχτό δρόμο (που κάνω συνήθως :P) 
Αρχικά συγνώμη από τον Ιασονα, είχα penalty εκεί και είχα σκοπό να φρεναρω να περάσω πάνω από το κερμπ και να μείνω δεξιά ανάμεσα στις 2 στροφές του S για να περάσεις. Αλλά κοιτούσα τη ταχύτητα και επειδή φρεναρα και λίγο νωρίς τα έκανα σκατα και βρέθηκα πάνω στο apex σαν κουραδα...
 
Μετά ίσως επρεπε να μείνω μέσα ώστε να φτασω σε σημείο να βγάζω τον αγώνα με ένα πιτ για να κάνω επισκευές, αλλά έχανα 4" το γύρο κ όπως τα υπολογισα εκείνη τη στιγμή μπήκα, μάλλον έπρεπε να κάνω αυτό που έκανε και ο Ιασονας.
 
Στη συνέχεια πέρασα κόσμο, άλλους εύκολα άλλους δύσκολα,  κάποιοι μου άνοιξαν και χώρο :). Προς το τέλος η διαφορά με Δημήτρη και Ιασονα μου έδινε λίγες ελπίδες, αλλά βιαστηκα να περάσω το Μάνο και τη 1η φορά έκανα μια πατατα όντας πολύ κοντά και τη 2η μάζεψα λίγη ζημιά περνοντας. Στο τέλος @jumaru99r, περνάω το Θάνο, βγαινω αριστερά πίσω σου και περίμενα μηπως με αφήσεις. Φταναμε σιγά σιγά στην eau rouge και λέω δε θα με αφήσει τώρα και πάω να μπω απο πισω...την ίδια ακριβώς στιγμή αφήνεις γκαζι..το πιο τραγικό timming του αιώνα αν δεις το replay :p
 
Edit: τώρα μπαίνω στο αεροπλάνο γυρνάω για Χριστούγεννα, είναι τεράστια η γραμματοσειρά η μου φαίνεται στο tablet?
 

 

Έγινε επεξεργασία από Lylankor
  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

ΣΕ ΧΡΟΟΝΟ...


Χαχαχα
Λοιπόν, πιο πολύ χρόνο χρειαζόταν για καύσιμο, οπότε είτε άλλαζες λάστιχα είτε όχι, το ίδιο και το αυτό. Πιτ στοπ θα έκανες μιας και το καύσιμο δεν έφτανε, οπότε....

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Χαιρομαι που περασατε ωραια!Δυστυχως δεν μπορεσα να μπω εγω και συγνωμη για το "κρεμασμα"..

Μπραβο σε ολα τα παιδια που τρεξαν και ιδιαιτερα στην ομαδα μου!

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Kαλημέρα και θα ήθελα με τη σειρά μου να δώσω συγχαρητήρια στον @akis_z80 για τη νίκη και να εκφράσω τη συμπάθειά μου σε όσους αντιμετώπισαν προβλήματα στον αγώνα τους, τα οποία θα ήθελα να σημειώσω ήταν ελάχιστα σε σχέση με τον αριθμό των συμμετεχόντων. Ένα τεράστιο μπράβο σε όλους λοιπόν για έναν καθαρό αγώνα με πολύ καλό επίπεδο. Λέγαμε για προσοχή στην εκκίνηση, όλα πήγαν τέλεια, αλλά μετά κατεβαίνοντας προς την Eau Rouge σκεφτόμουν πως το μακελειό θα γινόταν εκεί και κανείς δεν το είχε αναφέρει. Κι όμως, περάσαμε όλοι άθικτοι από εκεί και τότε ήταν που εγώ είπα μπράβο για την (αυτό)συγκέντρωση όλων.

Όσον αφορά τον δικό μου αγώνα, δεν είχε τίποτα το ιδιαίτερα αξιοσημείωτο με εξαίρεση τη στρατηγική μου την οποία αποφάσισα να αλλάξω κατά τη διάρκεια της αναμονής για την εκκίνηση στο grid με τα 2 restarts. Είχα αποφασίσει για ένα αρκετά βαρετό και προβλέψιμο 1 pitstop, όταν συνειδητοποίησα ότι δεν είχα τσεκάρει αντοχές ελαστικών καθόλου και φοβήθηκα μην έμενα από λάστιχα και το έκανα αγώνα slo mo με πατινάζ. Οπότε πήγα σε 2 pitstops και βέβαια στη διάρκεια του αγώνα είδα ότι τα λάστιχα μια χαρά κρατάνε και τι λαλακία έκανα, οπότε όταν μπήκα για το πρώτο pitstop μου ήρθε φαεινή ιδέα να βάλω μόνο καύσιμο και να μην αλλάξω λάστιχα για να μη χάσω χρόνο. Όταν ξεκίνησε το pitstop και συνειδητοποίησα ότι μέχρι να μπει το καύσιμο όλο (ακόμα και γι αυτό το 1/3 αγώνα) προλάβαινα άνετα και αλλαγή ελαστικών με έπιασε ένα μικρό νευρικό γέλιο αλλά η ελπίδα άνθισε στην ψυχή μου. Μέλλον δεν υπάρχει στην Ελλάδα, αλλά ίσως μια λαμπρή καριέρα σαν chief strategist στη Ferrari να με περιμένει. Τέλος πάντων το τελευταίο τρίτο του αγώνα ήταν αρκετά ενδιαφέρον μιας και έβλεπα στην απόσταση τον @PolomanGR και ήταν κάτι το οποίο ήταν ένας στόχος που με κράτησε σε εγρήγορση, μιας και κατά τα άλλα έκανα σχετικά μοναχικό αγώνα. Το πιο ενδιαφέρον όμως ήταν οι 3-4 πρώτοι γύροι και η πολύ όμορφη μάχη που είχαμε με τον συνονόματο @ferrarimanos(ελπίζω να έχω ταγκάρει το σωστό nick), με πολύ κοντινές αλλά πεντακάθαρες μάχες με προσπεράσματα εκατέροθεν. 
Γενικά πάντως ήταν πάρα ωραία εμπειρία και ξαναθυμήθηκα γιατί μου άρεσε τόσο πολύ το multiplayer racing. Ας είναι καλά ο @thazio που με μπρίζωσε να συμμετάσχω (είδα και τα skins του και ψήθηκα ολοκληρωτικά). Πότε είναι ο επόμενος αγώνας είπαμε;

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

πριν 8 ώρες, το μέλος uhu έγραψε:

Ερώτηση. Λάστιχα αλλάξατε και πόσο κόστισε η αλλαγή?

Πραγματικά δεν κατάλαβα τι έκανες με το πιτστοπ...

Αφού πηγαίναμε παρεούλα για κάμποσους γύρους, μπαίνω για πιτ και συνεχίζεις εσύ. Λέω - θα μπει κι αυτός, σε ένα, σε δύο, σε τρεις... κτλ γύρους - πάλι δίπλα μου θα τον έχω! Δεν έμπαινες όμως και δεν μπορούσα να καταλάβω - πως. Μετά άρχισα σιγά σιγά να σε φτάνω και κατάλαβα ότι δεν έχεις λάστιχα!

Το μόνο που μπορώ να καταλάβω, ότι έκανες πιτ πριν από μένα, αλλά γιατί δεν είχες λάστιχα; Το έκανες στους πρώτους 7-8 γύρους;

Link to comment
Share on other sites

@Lylankor Περίμενα ένα "κλικ" να περάσω την μικρή καμπή της ευθείας, να μείνω σταθερός εκεί πριν φτάσουμε την eau rouge, για να είναι πιο φανερή η πρόθεσή μου και ευκολότερος ο ελιγμός για εσένα. Τελικά όπως είπες, ήταν κακό το timing μας.

 

Προς τους εμπειρότερους/γνώστες, υπάρχει κάποιος τρόπος (με σινιάλο?) να ειδοποιούμε τους πίσω μας ότι τους δίνουμε το ελεύθερο να περάσουν σε "δύσκολες" περιπτώσεις? (δεν έχουμε και αλάρμ)

 

Κι έχω μια γενική παρατήρηση. Όσοι βρεθήκαμε με penalty από κάποιο "κόψιμο" κτλ, έπρεπε στον γύρο μας σύμφωνα με την Kunos να πέσουμε στα 35km, αλλιώς DSQ. Όλοι προβληματιστήκαμε για το σημείο που θα εκτίσουμε την ποινή μας(οι περισσότεροι γύρω από την Bus Stop), δημιουργώντας κάποιες φορές "πρόβλημα" στους πίσω μας. Για τους επόμενους αγώνες προτείνω να βρούμε ένα σημείο σε κάθε track για την έκτιση της ποινής(σημείο εκτός-εντός? πίστας) που να μην δημιουργεί πρόβλημα και να είναι εκατέρωθεν γνωστό. 

Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος Aris Teidis έγραψε:

Πραγματικά δεν κατάλαβα τι έκανες με το πιτστοπ...

Αφού πηγαίναμε παρεούλα για κάμποσους γύρους, μπαίνω για πιτ και συνεχίζεις εσύ. Λέω - θα μπει κι αυτός, σε ένα, σε δύο, σε τρεις... κτλ γύρους - πάλι δίπλα μου θα τον έχω! Δεν έμπαινες όμως και δεν μπορούσα να καταλάβω - πως. Μετά άρχισα σιγά σιγά να σε φτάνω και κατάλαβα ότι δεν έχεις λάστιχα!

Το μόνο που μπορώ να καταλάβω, ότι έκανες πιτ πριν από μένα, αλλά γιατί δεν είχες λάστιχα; Το έκανες στους πρώτους 7-8 γύρους;

 

Στον 24ο μόνο βενζίνη, που αποδείχθηκε λάθος φυσικά.

 

Απλά είδα πως με τα πίσω σε καλύτερη κατάσταση (πήγαιναν κιτρινο εμπρός - πράσινο πίσω, κόκκινο μπρός - κίτρινο πίσω) είχα μια ωραία ισορροπία και είπα να δοκιμάσω με τα ίδια πιστεύοντας ότι θα γλυτώσω κανά μισόλεπτο στα pit.:tomato:

Το αμάξι ως εκεί πήγαινε σούπερ, πρέπει να το κατάλαβες αφού σου κλεισα διαφορά 6 δευτερολέπτων + και μπήκες στα πίτ τρεμάμενος:yikes: απο την ανελέητη επίθεση της UHU force.:neo:

 

Προφανός και λάθος αφου η βενζίνη ήταν αυτή που καθυστερούσε το pit και οπως είπε ο λύλας τα λάστιχα ήταν free.

Απ τι στιγμή που σε είδα πίσω κάπου στον 28ο μετά απο λάθος και ποινή κατάλαβα ότι κάτι δεν πάει καλά.

Αλλά αργούσες να με περάσεις και σκέφτηκα μήπως είμαστε σε ίδια στρατηγική και απλά τα εχεις κρατήσει λίγο καλύτερα.

Μετά ήταν και ο tasosmitch απο πίσω και σκεφτόμουν πως αν σε καθυστερούσα και σε έφτανε θα είχαμε όφελος σαν ομάδα.

Μετά καθυστερούσες πάλι και ήμουν σίγουρος πως και εσυ είσαι στα ίδια.

Ότι απλά εγω το φοβόμουν πολύ και ότι ίσως και με τη βελτίωση του grip μπορούσα να πιέσω.

 

Εεε πίεσα στην ουρούζ έφαγα την ποινούλα μου και με πέρασες.

Επίσης στην πρώτη ποινή που έφαγα ήμουν πάλι πίσω σου,  μπερδεύτηκα με τις ποινές που παιδιά ήταν ότι να ναι.

Μου βγαλε ένα μύνημα σταμάτα τελείως ή πήγαινε με κάτω απο 35 για δέκα?

 

Εγω νόμιζα πως μου έλεγε σταμάτα τελείως ακίνητος για 10 και είπα αντίο ζωή...

Στο τελευταίο S που οι περισσότεροι σωστά αποφασίζαμε να εκτελέσουμε τις ποινές στμάτησα με 0 και άρχισα να περιμένω.

Το μήνυμα έφυγε με το που ακινητοποιήθηκα και στην αρχή δεν κατάλαβα τι γινόταν:huh:.

Λάθος σκεφτόμουν απο μέσα μου και αν φύγω θα μου ρίξει μάυρη, αλλά δεν ήξερα και πόσο να περιμένω. 

Τέσπα έμεινα λίγο σταματημένος,(σίγουρα όχι 10 κανά 5άρι μάλλον) και ξεκίνησα.

Περνώντας την γραμμή έσφιγγα τα δόντια μου και έλεγα τώρα θα με στείλει στα πίτ.

Δε με έστειλε όμως.

 

Τι συνέχεια την ξέρεις.

Συγχαρητήρια κιόλας για τη θέση η οποίο ήταν δικιά μου,ολόδικιά μου γκκκκκκκκκκκκκρρρρρρ.:p

Έγινε επεξεργασία από uhu
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

@Lylankor Περίμενα ένα "κλικ" να περάσω την μικρή καμπή της ευθείας, να μείνω σταθερός εκεί πριν φτάσουμε την eau rouge, για να είναι πιο φανερή η πρόθεσή μου και ευκολότερος ο ελιγμός για εσένα. Τελικά όπως είπες, ήταν κακό το timing μας.
 
Προς τους εμπειρότερους/γνώστες, υπάρχει κάποιος τρόπος (με σινιάλο?) να ειδοποιούμε τους πίσω μας ότι τους δίνουμε το ελεύθερο να περάσουν σε "δύσκολες" περιπτώσεις? (δεν έχουμε και αλάρμ)
 
Κι έχω μια γενική παρατήρηση. Όσοι βρεθήκαμε με penalty από κάποιο "κόψιμο" κτλ, έπρεπε στον γύρο μας σύμφωνα με την Kunos να πέσουμε στα 35km, αλλιώς DSQ. Όλοι προβληματιστήκαμε για το σημείο που θα εκτίσουμε την ποινή μας(οι περισσότεροι γύρω από την Bus Stop), δημιουργώντας κάποιες φορές "πρόβλημα" στους πίσω μας. Για τους επόμενους αγώνες προτείνω να βρούμε ένα σημείο σε κάθε track για την έκτιση της ποινής(σημείο εκτός-εντός? πίστας) που να μην δημιουργεί πρόβλημα και να είναι εκατέρωθεν γνωστό. 



Λοιπόν , για τις προσπεράσεις με μπλε σημαία, υπεύθυνος είναι πάντα ο πίσω.
Ο μπροστά έχει δικαίωμα να μη δώσει τη θέση για 3 στροφές.
Ο μπροστά μένει σταθερά στην γραμμή του και στην ευθεία αφήνει λίγο γκάζι.


Για το πέναλτι : τα πέναλτι έχουν 2 τρόπους έκτισης (συνήθως). Προσωπικά βρίσκω απείρως πιο ασφαλές και λιγότερο επεμβατικό να αφήνεις το γκάζι.
Στο SPA ήταν 10 δευτερόλεπτα.
Όταν πήρα πέναλτι, στην μεγάλη ευθεία πριν το παλιό bus stop απλά άφησα το γκάζι πριν τα φρένα. Ώσπου να τσουλησω με 250 και να αρχίζω να φρεναρω στο S είχαν περάσει τα 10 δευτερόλεπτα ή άντε να έχανα 1-2.

Να κοκκαλωνω σαν κάτι νουμπαδες γκουχ γκουχ λιλανκορ, το βλέπω μόνο σε public servers...

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Μπράβο σε όλους για την συμμετοχή και την πολύ ωραία εμπειρία... Δεν μπορώ να εκφραστώ ελεύθερα για το πόσο πολύ γούσταρα :D...

 

Συγχαρητήρια στον @akis_z80 για την νίκη και στον @thazio για την διοργάνωση... Πραγματικά όλα ήταν πολύ ωραία...

 

Στα δικά μου τώρα ο αγώνας μου εξελίχτηκε σχετικά ομαλά χωρίς πολλά παρατράγουδα... Δυστηχώς στους αγώνες οι χρόνοι είναι κατά πολυ κατώτεροι σε σχέση με το practise και το qualify... Ο λόγος είναι το να μην έχω έξοδο αλλά μου στερεί το κηνυγητό και θα πρέπει να αλλάξω λίγο την τακτική μου... Ο @cavallino έχασε την θέση του λόγω δεύτερου πιτ αλλιώς ήταν πολύ πιθανό ότι θα είχαμε μία πολύ ωραία μάχη καθώς είχα ανέβει σημαντικά στους τελευταίους γύρους... Το ανέβασμα μου ωστόσο είχε ως συνέπεια ένα τετακε το οποίο έδωσε την ευκαιρεία στον @fatalara να πλησιάσει αλλά δεν ένιωσα να πιέζομαι ιδιαίτερα... Οι ποινές ήταν αυτές που με κατέστρεψαν στην αρχή του αγώνα...  Μπράβο στα παιδιά που τουλάχιστον σε εμένα παραχώρησαν πολύ καλα την θέση τους και δεν είχαμε κάποιο πρόβλημα... Επίσης το άγχος όταν είμασταν όλη η ομάδα μαζί ήταν τεράστιο καθώς οποίαδηποτε μ@λακία μπορούσε να μας καταστρέψει... είχαμε και μια πολύ μικρή  (ευτυχώς) επαφούλα με τον @angeln1ck (teammate) :(...

 

Ανυπομονώ για τον επόμενο αγώνα...

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, uhu said:

@liakjim 

Ρε 'σύ Δημήτρη για πές τι έλεγε το μήνυμα της ποινής για το απλό κόψιμο.

Ακόμα δεν εχω καταλάβει τι έπρεπε να κάνω...

Να μην επιταχυνεις για 10 δευτερόλεπτα ή να κόψεις στα 35km/h...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.