Jump to content



Διαρροή νερού και αναμονή για μεγάλο λογαριασμό. Τι κάνουμε;


yanni

Recommended Posts

ΟΚ, πέρασε υπάλληλος της ΕΥΔΑΠ και άφησε ειδοποιητήριο ότι κάτι πήγαινε στραβά με την κατανάλωση νερού. Σε τσεκάρισμα στο ρολόι της ΕΥΔΑΠ διαπιστώσαμε ότι υπήρχε διαρροή νερού στο ρακόρ αμέσως μετά το ρολόι, δηλαδή εκεί που έδενε ο σωλήνας που πήγαινε προς το σπίτι. Το καλό είναι ότι ήρθε υδραυλικός και το πρόβλημα διορθώθηκε με την προσθήκη ενός απλού λάστιχου ανάμεσα στο ρακόρ και τον σωλήνα χωρίς κομπρεσέρια και ιστορίες.

 

Φαίνεται όμως από την συνήθη κατανάλωση των 45 κυβικών, να πηγαίνουμε για 250 με 300 κυβικά στον επόμενο λογαριασμό. Ο υδραυλικός είπε ότι με την απόδειξή του που θα μιλάει για αφανή διαρροή νερού, ίσως να μπορέσουμε να πληρώσουμε λιγότερα, να γίνει κάποιος διακανονισμός και κάποια διαγραφή ποσού από τον λογαριασμό.

 

Έχει τύχει σε κανέναν τίποτα παρόμοιο; Ξέρει αν υπάρχει κάτι που θα πρέπει να κάνουμε, ώστε να μην πληρώσουμε το νερό για πετρέλαιο; Εντάξει, παραπάνω θα πληρώσουμε και αρκετά, αλλά αν υπάρχει κάτι επιπλέον που καλό θα ήταν να γνωρίζω μπας και κόψουμε κάτι τις από τον τελικό λογαριασμό που μπορεί να είναι και αρκετά κατοστάρικα.

Link to comment
Share on other sites

Από τη στιγμή που είναι μετά το ρολόι είναι ευθύνη σου. Πολύ αμφιβάλω πως θα πληρώσεις λιγότερα έστω και με το χαρτί του υδραυλικού. Διακανονισμό όμως σίγουρα θα σου κάνουν. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα, μου ειχε τυχει πριν 2 χρονια στο ιδιο σημειο ακριβως, μετα το ρακορ.

ΟΤαν ερθει ο λογαριασμος, μην τον ανοιξεις για αποφυγη εμφραγματος πρωτον. :p

Θα παρεις την αποδειξη του υδραυλικου και θα πας στην ΕΥΔΑΠ, στο τμημα για τις μεγαλες καταναλωσεις που λεει.

Στην καλυτερη περιπτωση, νομιζω η εκπτωση που γινεται ειναι το 50%, το οποιο θα το ρυθμισεις .

Ετσι καναμε εμεις

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Papakitou said:

Καλησπερα, μου ειχε τυχει πριν 2 χρονια στο ιδιο σημειο ακριβως, μετα το ρακορ.

ΟΤαν ερθει ο λογαριασμος, μην τον ανοιξεις για αποφυγη εμφραγματος πρωτον. :p

Θα παρεις την αποδειξη του υδραυλικου και θα πας στην ΕΥΔΑΠ, στο τμημα για τις μεγαλες καταναλωσεις που λεει.

Στην καλυτερη περιπτωση, νομιζω η εκπτωση που γινεται ειναι το 50%, το οποιο θα το ρυθμισεις .

Ετσι καναμε εμεις

Οπότε επιβεβαιώνεται αυτό που μας είπε ο άνθρωπος. Όταν λες " ειναι το 50%, το οποιο θα το ρυθμισεις ", εννοείς φαντάζομαι ότι ΑΝ είσαι τυχερός θα δεις από π.χ. 800 ευρώ να πέφτει ο λογαριασμός στα 400 ευρώ τα οποία θα μπορείς περαιτέρω να τα διακανονίσεις σε π.χ. δόσεις. Κατάλαβα σωστά;

Link to comment
Share on other sites

Όχι, εντάξει, δεν υπάρχει λόγος να φάει κράξιμο η ΕΥΔΑΠ. Καλό θα ήταν πάντως να μας έχουν ειδοποιήσει νωρίτερα, π.χ. όταν ξεπεράστηκαν τα 100 κυβικά, αν και μπορεί απλά η διαρροή που είδα - και δεν μου φαινόταν και κάτι το τραγικό - να αρκούσε για να χαθούν όλα αυτά τα κυβικά σε πολύ λιγότερες μέρες, από όσο μπορεί προσωπικά να νομίζω.

Link to comment
Share on other sites

Σε μένα δεν είχαν βρει κάποιον να τους ανοίξει να σημειώσει το ρολοι και έγραψε απο το μυαλό του εναν αριθμό και μου ήρθε 3πλασιος ο λογαριασμός, τι ψάχνεις να βρεις, πάνε να κάνεις τις διαπραγματεύσεις, όσο ποιο πειστικός είσαι τόσο θα κατεβαίνει ο λογαριασμός.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 7 λεπτά, το μέλος HellhammeR έγραψε:

Σε μένα δεν είχαν βρει κάποιον να τους ανοίξει να σημειώσει το ρολοι και έγραψε απο το μυαλό του εναν αριθμό και μου ήρθε 3πλασιος ο λογαριασμός, τι ψάχνεις να βρεις, πάνε να κάνεις τις διαπραγματεύσεις, όσο ποιο πειστικός είσαι τόσο θα κατεβαίνει ο λογαριασμός.

Α και σε εσάς το κάνουν αυτό; Και σε μας , στο σπίτι που μένουν οι παππούδες μου και τους έρχονται φουσκωμένοι λογαριασμοί λες και έχουν ξενοδοχείο να πούμε. Εχουμε κάνει φασαρίες κλπ και το δίκιο τους δεν το έχουν βρει ακόμα. Εχουν παραδεχτεί ότι ηταν πιθανόν λάθος αλλά εν τέλη πλήρωσαν το 80% του λογαριασμού. 

Link to comment
Share on other sites

πριν 2 λεπτά, το μέλος SpirosKGR έγραψε:

Α και σε εσάς το κάνουν αυτό; Και σε μας , στο σπίτι που μένουν οι παππούδες μου και τους έρχονται φουσκωμένοι λογαριασμοί λες και έχουν ξενοδοχείο να πούμε. Εχουμε κάνει φασαρίες κλπ και το δίκιο τους δεν το έχουν βρει ακόμα. Εχουν παραδεχτεί ότι ηταν πιθανόν λάθος αλλά εν τέλη πλήρωσαν το 80% του λογαριασμού. 

 

εδώ το κάνουν μόνο οταν δεν υπάρχει πρόσβαση στο ρολοι απο τον ΕΥΔΑΠίτη. Για να μην βάλει απών οτι δεν μπόρεσε να έχει πρόσβαση στο ρολοι ώστε να αναγκαστεί να ξαναέρθει σε μεταγενέστερη ημερομηνία βάζει οτι να νε, ώστε να πάω εγώ μετά με την σωστή μέτρηση και να μου την αλλάξουν απο την διεύθυνση της ΕΥΔΑΠ στο δήμο ώστε να πληρώσω τον φυσιολογικό λγαριασμό.

Link to comment
Share on other sites

Πρόταση... αν δεν κάνω λάθος γυρνάνε αντίστροφα.....πας το βγάζεις το βάζεις σε ενα κομπρεσέρ το φέρνεις πίσω εκεί που αρχισε το κακό. .. και τους παίρνεις τηλέφωνο ότι έγινε λάθος μέτρηση. Τίποτα δεν είναι αδύνατο σε αυτόν τον κόσμο. Αν η ιδέα μου είναι για κλάματα... Απλά γελά μαζί μου... ελλαδισταν δεν είμαστε?

Στάλθηκε από το SM-A300FU μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μπα έγινε η στραβή θα πληρωθεί. Απλά να μην πληρωθεί στο 100%, μιας και δεν είναι ότι φτιάξαμε και πισίνα. Τα τιμολόγια τσεκουρώνουν και για λόγους εξοικονόμησης του νερού, από κάποια κυβικά και πάνω, οπότε κάπου εκεί περιμένεις από την εταιρία να δείξει τον κοινωνικό της χαρακτήρα στην περίπτωσή σου και να κάνει λίγο σκόντο στο τελικό ποσό.

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη αλλά το ρακορ δεν ηταν πάνω στο ρολόι? Αυτός που μέτρησε δεν είδε την βλάβη? Θα το πήγαινα στο συνήγορο του πολίτη. . Έστω τα μισά για να μην πω τίποτα. Αφού η διαρροή ήταν πάνω στο ρολόι.

Στάλθηκε από το SM-A300FU μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σε εμένα που έτυχε πέρσι αντίστοιχη περίπτωση διαρροής μικρότερης όμως, πήραμε τηλέφωνο την ίδια την ΕΥΔΑΠ στο 1022 (αν θυμάμαι καλά) και ήρθε την επόμενη μέρα τεχνικός και το διόρθωσε (χωρίς χρέωση) και σημείωσε ότι ήταν το πρόβλημα το ρακόρ στον μετρητή, με αυτό δεν πληρώσαμε τίποτα αλλά μόνοι τους βγάλανε τον λογαριασμός με βάση την αντίστοιχη περσινή κατανάλωση. 

Πάντως υπάρχει στα περιφερειακά καταστήματα της ΕΥΔΑΠ, τμήμα το οποίο αν του προσκομίσεις τα δικαιολογητικά, σου κάνει μία έκπτωση στο πόσο πληρωμής, καθώς και διακανονισμό με δόσεις του τελικού ποσού (για αυτό πρόσεξε ο υδραυλικός τι θα γράψει στην απόδειξη).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, eyuri said:

Συγνώμη αλλά το ρακορ δεν ηταν πάνω στο ρολόι? Αυτός που μέτρησε δεν είδε την βλάβη? Θα το πήγαινα στο συνήγορο του πολίτη. . Έστω τα μισά για να μην πω τίποτα. Αφού η διαρροή ήταν πάνω στο ρολόι.

Στάλθηκε από το SM-A300FU μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Μπορεί να έχεις και δίκιο, αλλά πιθανόν ισχύει αυτό που λέει ο @jax7480, ότι εφόσον είναι μετά το ρολόι θεωρείται δική σου ευθύνη. Ο υδραυλικός δεν άλλαξε ρακόρ, απλά έβαλε ένα λαστιχάκι στην ένωση με την σωλήνα του σπιτιού, οπότε δεν ξέρω κατά πόσο μπορείς να ρίξεις το φταίξιμο αποκλειστικά στο ρακόρ και την ΕΥΔΑΠ. 

 

9 hours ago, Volrath said:

Κάθε 4 μήνες η μέτρηση, 200 / 120 = 1.66 τόνους τη μέρα νερό διαρροή δε το βλέπατε; Σε φρεάτιο (με αποχεύτευση) μέσα έχετε το ρολόι;

Το ρολόι είναι στο πεζοδρόμιο σε βάθος κάπου μισό μέτρο. Είχε φτιάξει μια λιμνούλα ύψους 10 πόντων, αλλά δεν ανέβαινε πιο πάνω. Κάπου κάπως το ρούφαγε. Στο μεταξύ ο δρόμος μου όταν βρέχει πολύ γίνεται χείμαρρος, οπότε και να άνοιγες το καπάκι και να έβλεπες νερό θα υπέθετες ότι ήταν από την πρόσφατη βροχή.

 

7 hours ago, Magnum said:

Σε εμένα που έτυχε πέρσι αντίστοιχη περίπτωση διαρροής μικρότερης όμως, πήραμε τηλέφωνο την ίδια την ΕΥΔΑΠ στο 1022 (αν θυμάμαι καλά) και ήρθε την επόμενη μέρα τεχνικός και το διόρθωσε (χωρίς χρέωση) και σημείωσε ότι ήταν το πρόβλημα το ρακόρ στον μετρητή, με αυτό δεν πληρώσαμε τίποτα αλλά μόνοι τους βγάλανε τον λογαριασμός με βάση την αντίστοιχη περσινή κατανάλωση. 

Πάντως υπάρχει στα περιφερειακά καταστήματα της ΕΥΔΑΠ, τμήμα το οποίο αν του προσκομίσεις τα δικαιολογητικά, σου κάνει μία έκπτωση στο πόσο πληρωμής, καθώς και διακανονισμό με δόσεις του τελικού ποσού (για αυτό πρόσεξε ο υδραυλικός τι θα γράψει στην απόδειξη).

Οπότε ίσως θα έπρεπε να περιμένουμε την ΕΥΔΑΠ αντί να καλέσουμε υδραυλικό; Που να το σκεφτείς εκείνη την ώρα. Μπορεί να τρέχει για 2-3 μήνες και εσύ πανικοβάλλεσαι στην ιδέα ότι θα τρέχει μερικές ώρες παραπάνω. Δεν σκέφτηκα να βγάλω και το κινητό να τραβήξω βιντεάκι το πρόβλημα, να έχω ένα πειστήριο στην ΕΥΔΑΠ, ότι δεν έκανα water party αυτό το τετράμηνο. Μένει μόνο η απόδειξη του υδραυλικού και η ελπίδα ότι δεν θα πέσεις σε κανέναν παράξενο στην ΕΥΔΑΠ.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αν είναι επάνω στον μετρητή (ρακόρ - λαστιχάκι) από ότι κατάλαβα το δικαιολογεί η ΕΥΔΑΠ ακόμη και αν είναι προς την μεριά σου γιατί από ότι κατάλαβα είναι συνηθισμένο πρόβλημα, αν ήταν από την άλλη μεριά (προς το δίκτυο) τότε βέβαια δεν θα έγραφε ο μετρητής και δεν νομίζω ότι θα σε ειδοποιούσανε καν αλλά αν το έπαιρνε χαμπάρι ο άνθρωπος που κάνει τις μετρήσεις θα το έγραφε σαν σημείωση και θα ερχόταν τεχνικός για να το φτιάξει και δεν θα το έπαιρνες είδηση. Αν ήταν πιο μέσα το πρόβλημα μακριά από τον μετρητή τότε μόνο σε έκπτωση να υπολογίζεις και σε αντίστοιχο διακανονισμό.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αν πρόσεξα σωστά την συνδεσμολογία, ήταν πάνω στο ρακόρ του μετρητή προς την δική μου μεριά. Ο υδραυλικός έφερε βόλτα, περιέστρεψε, όλο το μετρητή(νομίζω), ώστε να βάλει το λαστιχάκι. Η δουλειά δεν έγινε πάνω σε κάποιον σωλήνα/ρακόρ, μακριά από τον μετρητή. Μακάρι να το δικαιολογήσει η ΕΥΔΑΠ ή έστω να κάνουν μια γενναία μείωση αν είναι συνηθισμένο πρόβλημα.

Edited by yanni
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.