Jump to content



TangoX2 Race#4 - Mugello 28/5/17


Recommended Posts

Δικαιουμαστε λιγη ξεκουραση!
Οπως και τις αλλες φορες Δευτερα Τριτη πρωι ετοιμαζοταν ο σερβερ, ετσι και τωρα.Απο χθες το βραδυ ειναι ετοιμος.

Τελος τα reports απο το mugello.
Καποιοι δε λενε να μαθουν :p

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τελικά τιμωρήθηκα για το χτύπημα στον@uhu στο race 1
Να ρωτήσω, γενικά επιτρέπεται αυτό που έκανε ως κίνηση ?
Δηλαδή έρχομαι μπροστά από τον αντίπαλο οριακά τελευταία στιγμή και πιάνω την ιδανική γραμμή για να φρεναρω.
Εδώ μου ήρθε μπροστά μου λίγο πριν τα φρένα και φρέναρε αμέσως και μάλιστα πιο νωρίς για να προλάβει να στρίψει.
Πώς ακριβώς θα τον απέφευγα?
Ρωτάω έτσι, δεν πάω για καυγά.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Δημητρη ξανα δες το replay σε παρακαλω. Ηταν πολυ μπροστα(μισο αμαξι + διαφορα) οταν πηρε την αγωνιστικη γραμμη.Ηταν απλα πιο μεσα της πιστας και εκανε ισως μια "ατσαλη" κινηση για την αγωνιστικη γραμμη.(αυτες τις ατσαλες κινησεις, τις χρεωθηκε πιο μετα με ποινες :p
Απο εκει και περα, μεχρι το φρεναρισμα τον εχεις μπροστα σου και φρεναρε κανονικα.Πιο νωρις η οχι, οφειλει ο πισω να κραταει τις αποστασεις.Tουλαχιστον να ψυχολογισεις τον αντιπαλο βρε αδερφε..
Βαλε και οτι εστειλες 2 αμαξια εκτος και στον εναν εχασε 12 θεσεις :p
Αν ηταν περιστατικο σα το δικο μου (εμου και johnny) θα ηταν απλο warning (μιας και δεν υπαρχει και βαρυ παρελθον στις ποινες).Αλλα το οτι αργησες(ναι αργησες) να φρεναρεις, να στειλεις τον uhu πανω μου και να μας βγαλεις εκτος και τους δυο, τα 3 ειναι λιγα :p 

 

 

Έγινε επεξεργασία από GoMaR
Link to comment
Share on other sites

Το έχω δει το ρεπλει. Προσωπικά δεν θα έκανα κίνηση να έρθω αριστερά με τον αντίπαλο τόσο κοντά πίσω μου. Αιφνιδιάστηκα τελείως. Ρώτησα αν είναι γενικά αποδεκτό. Προφανώς είναι οπότε θα το εφαρμόσω στο μέλλον!

Επίσης τα αποτελέσματα ήταν δυσανάλογα μεγάλα γιατί έγινε λίγο μπιλιάρδο η φάση με ενίσχυση των δυνάμεων από ότι νομίζω.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Απλά το οτι δεν έχει αναφερθεί το όνομα σου για τέτοια περιστατικά, ήμασταν πιο ελαστικοί.αν ένας οδηγός εξακολουθεί να πράττει το ίδιο παράπτωμα,η ποινή μεγαλώνει..

Και επίσης,πλησιάζουμε στο τελος του πρωταθλήματος που θα έπρεπε να ξέρετε σαν οδηγοί, τον τρόπο των ποινών..

Δείτε την τελευταία καρτέλα stats, χορηγίας του @jumaru99 :)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Δεν είδα το ρεπλέη...

Λέω αν και τι κατάλαβα και την άποψη μου.. Η οποία μπορεί να μην γίνει αποδεκτή απο κανέναν... (την έχω ξαναπεί στο παρελθόν)

Αν, ένα αμάξι πραγματοποιήσει προσπέραση πριν τη ζώνη φρεναρίσματος, και έχουμε συμβάν κατά το φρενάρισμα, είναι ευθύνη του πίσω..

Αν εισέρχεται μπροστά μας, την ώρα που είναι στη ζώνη φρεναρίσματος, και είναι φρεναριστός την ώρα ώρα που έρχεται εμπρός μας, φταίει ο εμπρός.. 

Στην πρώτη περίπτωση, έχουμε το περιθώριο να αλλάξουμε γραμμή.

Στην δεύτερη δεν έχουμε, διότι μας κλείνει διαγώνια όλη την πίστα..

Link to comment
Share on other sites

Τπτ δεν εγινε απο τα δυο.
απλα ηταν μπροστα ο αντιπαλος ο οποιος ειχε αλλα αμαξια μπροστα του, φρεναρει για να μπει στην στροφη και ο απο πισω απλα επεσε πανω του.

Link to comment
Share on other sites

Παναγιώτη έτσι όπως τα λες, φταίω εγώ.
Θα σηκώσω ρεπλει κάποια στιγμή.
Ο Γιάννης είναι μπροστά και διαγώνια δεξιά στη μικρή ευθεία ανάμεσα σε Κ5 και Κ6. Μια καρότσα και μισή. Εγώ έρχομαι με μεγαλύτερη ταχύτητα λόγω καλύτερης εξόδου από Κ5.
Προσεγγίζοντας την Κ6, κάνει αριστερά , έρχεται μπροστά μου και φρενάρει.
Αιφνιδιάστηκα και τον χτύπησα. Αυτά

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

πριν 10 λεπτά, το μέλος rapid_fast έγραψε:

Αν, ένα αμάξι πραγματοποιήσει προσπέραση πριν τη ζώνη φρεναρίσματος, και έχουμε συμβάν κατά το φρενάρισμα, είναι ευθύνη του πίσω..

Αν εισέρχεται μπροστά μας, την ώρα που είναι στη ζώνη φρεναρίσματος, και είναι φρεναριστός την ώρα ώρα που έρχεται εμπρός μας, φταίει ο εμπρός.. 

Στην πρώτη περίπτωση, έχουμε το περιθώριο να αλλάξουμε γραμμή.

Στην δεύτερη δεν έχουμε, διότι μας κλείνει διαγώνια όλη την πίστα..

Η δικη μου απορια. (για κουβεντουλα κυριως)

Ζωνη φρεναρισματος. Ποια ειναι; Υπαρχει καποιος κανονισμος που την οριζει; (δηλ. πριν απο καποιο "ορισμενο" σημειο στην πιστα, απαγορευεται το φρεναρισμα). Δεν μπορει να ειναι διαφορετικη σε αναμεσα 2 οδηγους;;;;

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

πριν 3 λεπτά, το μέλος liakjim έγραψε:

Παναγιώτη έτσι όπως τα λες, φταίω εγώ.
Θα σηκώσω ρεπλει κάποια στιγμή.
Ο Γιάννης είναι μπροστά και διαγώνια δεξιά στη μικρή ευθεία ανάμεσα σε Κ5 και Κ6. Μια καρότσα και μισή. Εγώ έρχομαι με μεγαλύτερη ταχύτητα λόγω καλύτερης εξόδου από Κ5.
Προσεγγίζοντας την Κ6, κάνει αριστερά , έρχεται μπροστά μου και φρενάρει.
Αιφνιδιάστηκα και τον χτύπησα. Αυτά

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Κοίταξε, αυτό που λές είναι διαφορετικό απο αυτό που λέω.. 

Αν έχει πάρει θέση μπροστά σου, αλλά όχι ολόκληρος, δεν έχει καταλάβει την αγωνιστική..

Και σίγουρα δεν μπορεί να το κάνει πρίν το φρενάρισμα γιατί κρατάει μπλοκαρισμένη άλλη γραμμή στο κέντρο της πίστας.

Δώσε μου μέχρι την παρασκευή να το δώ, και θα σου πώ..

 

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, liakjim said:

Παναγιώτη έτσι όπως τα λες, φταίω εγώ.
Θα σηκώσω ρεπλει κάποια στιγμή.
Ο Γιάννης είναι μπροστά και διαγώνια δεξιά στη μικρή ευθεία ανάμεσα σε Κ5 και Κ6. Μια καρότσα και μισή. Εγώ έρχομαι με μεγαλύτερη ταχύτητα λόγω καλύτερης εξόδου από Κ5.
Προσεγγίζοντας την Κ6, κάνει αριστερά , έρχεται μπροστά μου και φρενάρει.
Αιφνιδιάστηκα και τον χτύπησα. Αυτά

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Οχι.
Ηταν παντα μπροστα σου (μισο αμαξι +) ηταν προς τη μεση της πιστας και πριν το φρεναρισμα, μπαινει στην αγωνιστικη..ΜΕΤΑ (απο καποια μετρα) φρεναρε.
Εβλεπες πεντακαθαρα ολες τις κινησεις του μπροστινου σου.

Link to comment
Share on other sites

Μόλις τώρα, το μέλος wolves έγραψε:

Η δικη μου απορια. (για κουβεντουλα κυριως)

Ζωνη φρεναρισματος. Ποια ειναι; Υπαρχει καποιος κανονισμος που την οριζει; (δηλ. πριν απο καποιο "ορισμενο" σημειο στην πιστα, απαγορευεται το φρεναρισμα). Δεν μπορει να ειναι διαφορετικη σε αναμεσα 2 οδηγους;;;;

 

Αν μπεί μπροστά πριν φρενάρει, είναι εκτός ζώνης φρεναρίσματος..

Αν μπεί μπροστά σου και πατάει εκείνη την ώρα φρένο, είναι στη ζώνη φρεναρίσματος..

Μας ενδιαφέρει περισσότερο η ζώνη φρεναρίσματος του εμπρός οχήματος και όχι του πίσω..

Αυτός την ορίζει.. 

Ο πίσω όταν δεί οτι δέχεται προσπέρασμα πρός τη ζώνη φρεναρίσματος, πρέπει να αλλάξει γραμμή, γιατί είναι βέβαιο οτι αγνοεί απολύτως που είναι

η ζώνη φρεναρίσματος του οδηγού που τον προσπέρασε...

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κοίταξε, αυτό που λές είναι διαφορετικό απο αυτό που λέω.. 

Αν έχει πάρει θέση μπροστά σου, αλλά όχι ολόκληρος, δεν έχει καταλάβει την αγωνιστική..

Και σίγουρα δεν μπορεί να το κάνει πρίν το φρενάρισμα γιατί κρατάει μπλοκαρισμένη άλλη γραμμή στο κέντρο της πίστας.

Δώσε μου μέχρι την παρασκευή να το δώ, και θα σου πώ..

 

Θα έλεγα ότι είχε πάρει θέση. Έχω να το δω και από το Σάββατο.

 

Δεν τρελαίνομαι , κουβέντα να γίνεται, γιατί πολύ τάφος γίναμε και θα γκρινιάζει πάλι το λυκοπουλο. [emoji28]

 

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ Γιώργο.
Τελικά όντως φρέναρε πολύ νωρίς αλλά και πάλι είχε πάρει θέση.
Έπρεπε να το προσέξω περισσότερο αλλά ισχύει ότι αιφνιδιάστηκα.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Δε φρεναρε νωρις ρε συ Δημητρη, φρεναρε κανονικα, υπολογιζοντας οτι βρισκεσαι σε κινηση.Μη κρινεις που φρεναρουμε σε hotlap.
Την εχω πατησει και εγω ετσι οπως και οι περισσοτεροι.
Οταν ειμαστε σε κινηση και δεν ειμαστε σιγουροι για τον μπροστινο μας, φρεναρουμε πολυ νωριτερα.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.