Jump to content



TangoX2 Race#5 - Barcelona 11/6/17


Recommended Posts

πριν 3 ώρες, το μέλος Dimitris Pappas έγραψε:

Στο club Σουμι haters ετσι σας ειπαν?

Häkkinen thus took a two-point lead over Irvine going into the last two races.

The first ever Malaysian GP was the host of the penultimate round, and Schumacher had recovered and replaced Salo for the race. Schumacher took pole ahead of Irvine, with Coulthard and Häkkinen third and fourth. Irvine quickly raced away, while Schumacher purposely slowed down to keep both McLarens behind. Coulthard got in front of Schumacher, only for his car to break down. Schumacher kept Häkkinen behind, and prevented him from challenging Irvine. Irvine won with Schumacher completing the Ferrari 1–2, forcing Häkkinen to settle for third.

After the race, the Ferrari cars were found to be illegal by an FIA official and were disqualified, which would have the effect of making Häkkinen the world champion. Ferrari appealed and the FIA Court of Appeal in Paris later ruled that the cars were not illegal and the Ferraris were reinstated.

Irvine led the championship with 70 points, and Häkkinen with 66 was 4 points behind. A win for either driver would give them the championship. Frentzen was third with 51, Coulthard fourth with 48, Schumacher fifth with 38 and Ralf sixth with 33. In the Constructors' Championship, Ferrari led with 118 points, and McLaren were second with 114; Jordan with 58 were a lonely third.

The championship decider was in Japan. Häkkinen qualified in second, behind Schumacher while Irvine crashed in qualifying and was only fifth. Häkkinen took the lead at the start, while Irvine was fourth behind Olivier Panis. Häkkinen and Schumacher got away, while Panis held up the others. Panis was dealt with at the first round of stops, but now Irvine was behind Coulthard's McLaren. Coulthard slowed his pace, and held Irvine up, and the gap to Häkkinen increased. Irvine was finally released when Coulthard spun off, but was well over a minute behind Häkkinen. Schumacher was within 5 second of Häkkinen, and piled on the pressure but Häkkinen kept him at bay to win the race and the championship. Schumacher was second, and third for Irvine was not enough for him, but was enough to win the Constructors' Championship for Ferrari.

Λοιπον τωρα καταλαβες οτι γυρισε νωριτερα γιά να βοηθησει τον μπαροβιο να παρει κατσαρολι και η φοραδα το κατασκευαστων.

Αν ηθελε να κοψει τον Ιρβαιν θα το εκανε στην Μαλαισια,got it?

Στην Ιαπωνια τελευταιος αγωνας και 2ος ο ιρλανδος να ερχοταν παλι δεν το επαιρνε.Εκανε στο κουαλι μλκια και ξεκινησε 5ος.

Γραφεις πολλα παρασυρομενος,τα γεγονοτα λεν αλλα.

Ακου λεει φοβηθηκε τον Ιρβαιν!!!!!!!!!

Ο Σεννα οντως φοβηθηκε τον Warwick,got it?

Αν ανοιξει καποτε το στοματακι του ο Ντενις για τους εκβιασμους,τα μιλιονια για ΚΑΘΕ αγωνα(93),σπονσορες,μουτρα με Προστ....

Ο ενας θεουλης ο αλλος πουθενας!!!Καλο!!!

Τα ειπα καλα?

4 χρονια την παλεψε με τρακτερ και εφτιαξε διαστημοπλοιο,ο αλλος μια χρονια δεν ειχε τελειο οχημα και αρχισε τις κλαψες και κρυφα μιλαγε με Williams.

 

Για αρχή χαίρομαι που μέσα σε όλα δείχνεις για ακόμα μια φορά πως τα μονοθέσια ήταν παράνομα.. τους πιάνανε και τους αφήνανε...

Ναι στη μαλαισία πολύ τους καθυστέρησε.. Απορώ αν τα έχεις δεί, ή αν απλά έχεις σχηματίσει άποψη απο γραπτά άλλων..

Στ μαλαισία ο σούμι έφυγε πρώτος, και ο Ιρβάην πάλευε με 2 πίσω του.. 

Κάπου στον 5-6 γύρο πήρε εντολή (μάλλον / ισως ενέργησε απο μόνος του) και αλλάξανε θέση με τον ιρβάην.

Πρίν περάσει ένας γύρος ο κούλθαρτ τον πέρασε και ξαμολήθηκε πίσω απο τον ιρβάην με ρίσκο να τον πετάξει έξω..

Ο κούλθαρτ ήταν βεντούζα πίσω στον ιρβάην μέχρι που έμεινε απο βλάβη..

Ο δε χάκκινεν κρατούσε σταθερή απόσταση απο το σουμάχερ στα 0,5-1 δευτρόλεπτα και δεν έκανε καν κίνηση σε όλο τον αγώνα να προσπεράσει.

Ούτε μια φορά, για να μη ρισκάρει επαφή.. 

Μάλιστα αν θυμάμαι καλά ο σουμάχερ έκανε ένα πίτ στοπ λιγότερο σε εκείνο των αγώνα και κέρδισε περίπου 10 δευτερόλεπτα στον αγώνα..

Και πάμε καπάκι στην Ιαπωνία..

Που ξεκινάει πρώτος ο σουμάχερ... Σαν χθές θυμάμαι την εκκίνηση..  Θυμάσαι τι έκανε? μπορεί να μη θυμάσαι.... δεν ξεκίνησε απλά...

Παραχώρησε τη θέση στον χάκινεν σαν παναγίτσα.. 

Εγώ δεν ξεχνάω.. τον είχα δεί τον αγώνα.. ο κούλθαρτ ήταν έξω απο το παιγνίδι απο την αρχή ο ιρβάην τον πέρασε στην εκκίνηση..

Ποιό λεπτό και ποιός κούλθαρτ καθυστερούσε ποιόν ιρβάην??...

Είμαι 100000% βέβαιος....

Οπως είμαι βέβαιος οτι ο κούλθαρτ μπήκε μπροστά μετά το πίτ στοπ του ιρβάην...

Εστω λοιπόν οτι δεν παραχωρούσε τη θέση του αλλά έμενε πρώτος και κέρδιζε..

Τι θα συνέβαινε? Ο Ιρβάην θα τσιμπούσε 4 βαθμούς.. και 4 που είχε προβάδισμα..8

Ο μίκα θα τσιμπούσε 6 βαθμούς και ήταν στο -8, άρα θα έμενε στο -2..

Αρα, πρωταθλητής ο Ιρβάην..

Ενα πράγμα είχε να κάνει μόνο ο Σουμάχερ για να βοηθήσει τον ιρβάην.. Να κερδίσει έναν αγώνα στην ιαπωνία.. τίποτε άλλο...

Και φυσικά δεν το προσπάθησε κάν..

Εστω ότι ο σουμάχερ δεν έτρεχε στην μαλαισία, αλλά ήταν μόνος του ο Ιρβάην..

Αντι για δευτερος θα εκκινούσε πρώτος.. Και ίσως και να παρέμενε εκεί.. με τον χάκινεν να είναι όμως στο -2 και όχι στο -4..

Και έστω οτι πηγαίναμε στην ιαπωνία χωρίς το σούμι, και τον ιρβάην να ξεκινάει 4 αντι για 5, με ίδιες τις άλλες συνθηκες..

Θα κέρδιζε ο Μικα και θα ήταν δεύτερος ο Ιρβάην..

+2-10=-8 ο ιρβάην και 6 της δευτερης θέσης.. τι άλλαζε? πάλι στο -2..

Αρα αυτά για επιτροφή του σουμάχερ για να βοηθήσει τον ιρβάην τα ακουω βερεσε...

Ο τύπος επέστρεψε για να πάρει τα πακέτα η φερράρι, και να διασφαλίσει οτι δεν θα πάρει το πρωτάθλημα ο Ιρβάην..

Ποίος ήταν ο Ιρβάην? ο μεγαλοοδηγός?

Το αστέρι, το ταλέντο? ένα τίποτα ήταν στην κυριολεξία...

Φαντάσου λοιπόν να κέρδιζε πρωτάθλημα αυτός, και όχι το αστέρι μίκαελ..

Φυσικά και δεν τα ξέρεις, αλλά μέχρι και παπούτσια διαφήμισε ο ιρβάην, στο μαρανέλο δε, γινόταν χαμός μαζί του..

Αυτή ήταν απειλή.. ξεκάθαρα.. για αυτό δεν έκανε στην ιαπωνία στην άκρη ο σουμάχερ να περάσει ο ιρβάην..

Για να μην χάσει το πρωτάθλημα με ισοβαθμία..

Ηρθε λοιπόν ο εθνοσωτήρας και πήρε τον τίτλο για την φερράρι...

Ο σούμι, οχι ο ιρβάην, ο Σούμι με την κίνηση του διασφάλισε το πρωτάθλημα.. Οχι ο ιρβάην..

Αυτό θυμάστε όλοι, αυτό γράφουν τα γουικιπέντια του κόκκινου λαου...

Ασ μείνουμε έξω και απο αυτό, και ας πάμε στο πίτ στοπ..

Όλοι τότε περιμέναμε απο τον σούμι να κάνει ένα λιγότερο, να βγεί με 11-12 δευτερόλεπτα προβάδισμα και να παλέψει μέχρι το τέλος να κρατήσει πίσω το χάκκινεν και να κερδίσει δίνοντας το πρωτάθλημα στον ιρβάην...

Ολοι, όταν λέμε όλοι, εννοώ σχολιαστές στο TELE+ αναλυτές αγώνων, οπαδούς της φερράρι.. ΟΛΟΥΣ..

Φανατικοί όπως εγώ περιμέναμε να πέσει πάνω στον μίκα και να εγκαταλείψουν και οι 2...

Το είχε κάνει άλλωστε μέχρι τότε 2 φορές...

Αλλά φυσικά και δεν θα το έκανε, μιας και ήδη γνωρίζαμε πως ήθελε το πρωτάθλημα στη φερράρι..

Ξεχνάς οτι στη μέση της σαιζόν ο σάλο δήλωσε πως ο ιρβάην θα μπορούσε να πάρει το πρωτάθλημα αλλά η φερράρι για κάποιο λόγο δεν εκανε απολύτως καμία βελτίωση 

στο όχημα και φοβόταν θα μείνει πίσω σε απόδοση (πράγμα που έγινε φυσικά) 

Κατα τα άλλα εγώ είμαι οπαδός, εσείς είστε αντικειμενικοί ας πούμε...

Οχι, απλά δεν ξεχνάμε..

Ναι ο Σέννα φοβόταν και τον ίσκιο του..

ήθελε πάντα δευτεροκλασάτους οδηγούς και όλους τους μηχανικούς επάνω του..

Ήθελε να έχει και γρηγορότερο μονοθέσιο απο τον τιμ μέητ του..

Ήθελε και πάντα να είναι στο καλύτερο μονοθέσιο και επέλεγε πάντα το καλύτερο..

Ηταν τόσο σπάνιο ταλέντο, που κατάφερνε να φαίνεται καλό ένα μονοθέσιο σκουπίδι..

Η γουίλιαμς του 1994 ήταν το απόλυτο σκουπίδι που κατάφερνε να δαμάσει και θα έπαιρνε και τον τίτλο αν δεν έσπαγε το τιμόνι του....

Οσο για τον απατεώνα.. μένω και εγώ έκπληκτος όπως η μπενεττόν..

Benetton sent an alternative suggestion to the company on 10 May 1994, accepted by LDRA five days later.[13] Tests on the car were to be carried out on 28 June 1994, but were cancelled.[13] The tests eventually took place on 6 July 1994. LDRA found the tests unsatisfactory.[13] Benetton therefore complied with the original request, the source code, on 18 July 1994.[13] Analysis of the software found that it included launch control,[13] a banned aid. Benetton stated that "it can only be switched on by recompilation of the code."[13] However LDRA found this to be untrue; launch control could be switched on by connecting a computer to the gearbox control unit.[13] Benetton conceded that this was possible but this "came as a surprise to them".[13] To switch the system on, the user is presented with a menu with 10 visible options. "Launch Control" was not visibly listed as an option, however, should the user scroll down to option 13, launch control could be enabled.[13] Benetton did not make any explanation

 

 

 

 

 

 

 

 

 

πριν 2 ώρες, το μέλος liakjim έγραψε:

Πού τα θυμάστε όλα αυτά?
Εγώ δεν θυμάμαι ποιος κέρδισε στο tango...

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Να σου θυμίσω οτι κέρδισα στο Tango για δύο... αλλά μόνο σε αυτό... :amen:

Έγινε επεξεργασία από rapid_fast
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Λοιπον επειδη γινομαστε βαρετοι και ειμαστε σε 'ξενο χωρο',σορυ Ιασωνα,

και επειδη φερραρικος και σουμικος δεν ειμαι,τα ειδωλα μου ειναι με μεγαλα μπαλακια που εδιναν downforce φυσικο,

αρχιζω και σας παιρνω χαμπαρι.

Μισος,ζηλεια απεχθεια οτι χειροτερο για καποιον οδηγο απο την μια και απο την αλλη παρακαλατε να παρει αγωνα η να πεσει πανω σε αλλον!

ΗΜΑΡΤΟΝ!!!!

Σας χαλασε τη σουπα ο Μιχαλακης,ο απατεωνας.

Το ξαναλεω,σαν αρρωστος winner που ειναι η θυσια στην Μαλαισια εδειξε που θελει να παν τα πραγματα και ηταν too much την στιγμη που κανει comeback και βλεπει οτι ειναι ΕΝΑ δευτ. πιο γρηγορος στο κουαλι.

Τα σεναρια που λες εχουν ενα μεγαλο κενο,ο μεθυστακας θα εκανε οτι επρεπε?

Ολα στραβωσαν στο κουαλι με την πατατα που εκανε.

Πρωτη φορα στην ζωη σου εχεις τετοια ευκαιρια να γινεις πρωταθλητης και τα κανεις ολα σκατα.

Απο το να χασουν το κατασκευαστων απο καμια μλκ του ιρλανδου εκαναν το πιο safe and doable σεναριο.

Αν αρχισουμε τα αν,αστο.

Αν οπως λες επαιρνε την νικη ο Μιχαλακης και ο αλλος δεν τερματιζε σε ικανους βαθμους για την κουπα κατασκ.τι θα ελεγες?

Το γυρολογιο του ιρβ.ηταν στο 1.33-34 αν θυμαμαι,ετρωγε 1 sec το γυρο απο Μικα,δεν ειχε την ταχυτητα,δεν το ειχε και φαινοταν.

Ο μιχαλακης εσπρωξε οσο μπορουσε,επρεπε και ο αλλος να δωσει.αλλα....

Επισης μην ξεχνας ειχαν και εναν σοβαρο οδηγο,πρωταθλητη την προηγουμενη με γρηγορο αλλα οχι αξιοπιστο αμαξι.

Ωραια σεναρια κανεις με τα αν,

πιστευεις οτι αν δεν χτυπαγε το ποδι και ελειπε το ενα τριτο των αγωνων θα το εχανε?

Απο τον ιρβαιν?χα χα χα!!!

Και επειδη εισαι σαινη,το 2005-6 τι νομιζεις οτι εγινε και σταματησαν τα κατσαρολια?

Σταματησε να κλεβει?Εκλεβε αλλος καλυτερα?

Εγω σταματαω εδω,χαρηκα που τα ειπαμε,ευχαριστω Ιασωνα για τον καναπε,συντομα σε πιστες,οχι κατ'αναγκη λειζερσκαντ!!!

Και ενα αλλο αν,

αν στο κουαλι ο ιρβ.ηταν 2ος τι λες θα τον αφηνε ο σουμι?

Έγινε επεξεργασία από Dimitris Pappas
Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος Oxide Burnedbrain έγραψε:

Σαν να ακούω τις ροδέλες απο τα mouse των περισσοτέρων εδω μέσα να προσπερνάνε τα comments με τα σεντόνια περί f1. Κριτς κριτς κριτς κριτς κριτς...

Αυτά είναι για όσους βλέπαμε απο τότε.

Δεν είναι για όλους.

Έχω ανάμνηση απο prost vs senna απο 7 χρονών παιδάκι.:D

Στην αρχή δε μου άρεσε ο Senna, λόγο ονόματος.

Μου φαινόταν γελοίο, γυναικείο δεν μπορώ να καταλάβω.(ενω το Prost ήταν πιο badass)

Μέχρι που κάποια στιγμή είδα στο πόντιουμ τον Prost και μου φάνηκε τόσο γέρος και άσχημος που άλλαξα σε Senna.:rofl:

 

Στην ηλικία των 4 ότι αμάξι έβλεπα έλεγα τι μάρκα ήταν και γέλαγαν.(διάνοια τότε, στην συνέχεια χάζεψα:hehe:)

Φαντάσου πως λόγω ηλικίας δεν το θυμάμαι και μου το λένε οι συγγενείς.:rofl:

 

Έγινε επεξεργασία από uhu
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 3 ώρες, το μέλος Dimitris Pappas έγραψε:

 

Και επειδη εισαι σαινη,το 2005-6 τι νομιζεις οτι εγινε και σταματησαν τα κατσαρολια?

Σταματησε να κλεβει?Εκλεβε αλλος καλυτερα?

Μα έβλεπες καθόλου φόρμουλα, ή απλά τα διαβάζεις σε κάποιο βιβλίο ??

Τότε μπήκε η μισελέν και είχε καλύτερη πρόσφυση και διάρκεια ελαστικών..

Τότε δεν είχε πια αλλαγές ελαστικών και η μπριτζσοουν δεν άντεχε..

Οσοι τρέχανε με μισελέν είχαν προβάδισμα..

 

Ιάσονα... κάνε ένα νήμα "ερωτοχτυπημένος" και πέταξε τα μέσα...

Σου έχω κάνει το τόπικ εκτός τόπου και χρόνου...

Ελα Please.. κάντο για χατήρι μου...

Έγινε επεξεργασία από rapid_fast
Link to comment
Share on other sites

Σας χαιρομαι που off topic ξεκινατε να λυσετε το κυπριακο!!!ο shumi ειναι η αιτια που σταματησα να βλεπω f1 ειχε καταντησει μονοτονο....η αληθεια ειναι οτι ολοι οι οδηγοι που ξεχωρισαν ολοι ηταν τσαμπουκαδες στην αρχη κ με τα χρονια μαλακωναν κ το ριχναν στην ασφαλεια του σπορ...θεωρω οτι ο σεννα ηταν διαφορετικος (υγεινη ζωη διαλογισμος κτλ)στη γενια του κ γιαυτο ξεχωρισε... εχει κανει καποια "υπερανθρωπα" πραγματα κατα καιρους....απο την αλλη ο σουμι εκμεταλευοταν στον "επακρο" κ μετα απ αυτο οτι μπορουσε για να μεινει μπροστα στη βαθμολογια ....κ το καταφερνε(κοιτουσε νουμερα)....κ μακλαρεν σφεντονες αλλα πολλες εγκαταλειψεις....τα παιχνιδια απο πισω απο τα συμφεροντα απειρα απο την αρχη του σπορ.... κ δεν θα σταματησουν ποτε....απλα στην εποχη τους ηταν πιο θεαματικοι οι αγωνες τελειως διαφορετικη η νοοτροπια των αυτοκινητων κ κρισιμες αλλαγες στην εξελιξη....τα οποια ειχαν θεαμα ασχετα οτι ο σουμαχερ εβγαινε πρωτος.after shumacher εποχη λιγοι ηταν οι αγωνες που ειχαν θεαμα( οχι απαραιτητα στη πρωτη θεση) δυστυχως ο σουμαχερ ηταν στην ανοδο οταν ο σεννα χαθηκε κ δεν προλαβαμε να δουμε κοντρες τυπου προστ-σεννα αντιστοιχα με το σουμαχερ

Link to comment
Share on other sites

Μα έβλεπες καθόλου φόρμουλα, ή απλά τα διαβάζεις σε κάποιο βιβλίο ??
Τότε μπήκε η μισελέν και είχε καλύτερη πρόσφυση και διάρκεια ελαστικών..
Τότε δεν είχε πια αλλαγές ελαστικών και η μπριτζσοουν δεν άντεχε..
Οσοι τρέχανε με μισελέν είχαν προβάδισμα..
 
Ιάσονα... κάνε ένα νήμα "ερωτοχτυπημένος" και πέταξε τα μέσα...
Σου έχω κάνει το τόπικ εκτός τόπου και χρόνου...
Ελα Please.. κάντο για χατήρι μου...

Κανε και ενα 'mass dampers legal?'
Μαλλον δεν τα εβλεπες καλα...
Τακαρος ε?
Αν και θυμαμαι ελεγε παντα για τις παρανομιες της ρενω,αλλα μονο της σκουντερω φωναζουμε.
Ποια μισλεν?
Θυμασαι συγκομιδη βαθμων οταν τους τα κοψαν τα κινητα αεροδυναμικα βοηθηματα?
Μαλλον το ξερες....

Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk

Μα έβλεπες καθόλου φόρμουλα, ή απλά τα διαβάζεις σε κάποιο βιβλίο ??
Τότε μπήκε η μισελέν και είχε καλύτερη πρόσφυση και διάρκεια ελαστικών..
Τότε δεν είχε πια αλλαγές ελαστικών και η μπριτζσοουν δεν άντεχε..
Οσοι τρέχανε με μισελέν είχαν προβάδισμα..
 
Ιάσονα... κάνε ένα νήμα "ερωτοχτυπημένος" και πέταξε τα μέσα...
Σου έχω κάνει το τόπικ εκτός τόπου και χρόνου...
Ελα Please.. κάντο για χατήρι μου...

Κανε και ενα 'mass dampers legal?'
Μαλλον δεν τα εβλεπες καλα...
Τακαρος ε?
Αν και θυμαμαι ελεγε παντα για τις παρανομιες της ρενω,αλλα μονο της σκουντερω φωναζουμε.
Ποια μισλεν?
Θυμασαι συγκομιδη βαθμων οταν τους τα κοψαν τα κινητα αεροδυναμικα βοηθηματα?
Μαλλον το ξερες....

Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

πριν 8 ώρες, το μέλος Dimitris Pappas έγραψε:


Κανε και ενα 'mass dampers legal?'
Μαλλον δεν τα εβλεπες καλα...
Τακαρος ε?
Αν και θυμαμαι ελεγε παντα για τις παρανομιες της ρενω,αλλα μονο της σκουντερω φωναζουμε.
Ποια μισλεν?
Θυμασαι συγκομιδη βαθμων οταν τους τα κοψαν τα κινητα αεροδυναμικα βοηθηματα?
Μαλλον το ξερες....

 

Τα έγραψα πιο πάνω... δεν με διάβασες καλά.. :amen:

Link to comment
Share on other sites

 

Τα michelin ηρθαν το 2001 με 4 ομαδες,το βρωμικο 2003 με 7,το  2005 με 8 και το 2016 με 9.

Εδω δεν βρωμαγε κατι ε?

 

2003,Bridgestone discovered that the Michelins expanded over the course of a race, affording more grip as they became wider. Bridgestone blew the story wide open and officials forced Michelin to revise their tires right before the Italian Grand Prix. At Monza, Bridgestone had the last laugh as their tires played a role in handing Ferrari the Driver and Constructor’s Championships.

2005,Unfortunately, Michelin had no tires that could survive a whole race at Indianapolis thanks to a banked turn that caused the tire to collapse. Michelin and the seven teams it equipped pleaded for a change in the course so they could race – to no avail as the FIA rejected it out of hand. As a result only three Bridgestone equipped teams took part in a GP which was a massive embarrassment to Michelin, Formula 1 and Indianapolis.

Καποιος ειπε πριν κατι για το 2003....παραλιγο να το εχανε ο μιχαλακης και τετοια.

Τα mass dampers τα ανεφερες αλλου για αλλο.

Λοιπον απατεωνας ο μιχαλακης?

Καταλαβες τι εγινε το 2005-6?

 

 

edit,respect to Alonso.

 

Έγινε επεξεργασία από Dimitris Pappas
Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος Dimitris Pappas έγραψε:

 

Τα michelin ηρθαν το 2001 με 4 ομαδες,το βρωμικο 2003 με 7,το  2005 με 8 και το 2016 με 9.

Εδω δεν βρωμαγε κατι ε?

 

2003,Bridgestone discovered that the Michelins expanded over the course of a race, affording more grip as they became wider. Bridgestone blew the story wide open and officials forced Michelin to revise their tires right before the Italian Grand Prix. At Monza, Bridgestone had the last laugh as their tires played a role in handing Ferrari the Driver and Constructor’s Championships.

2005,Unfortunately, Michelin had no tires that could survive a whole race at Indianapolis thanks to a banked turn that caused the tire to collapse. Michelin and the seven teams it equipped pleaded for a change in the course so they could race – to no avail as the FIA rejected it out of hand. As a result only three Bridgestone equipped teams took part in a GP which was a massive embarrassment to Michelin, Formula 1 and Indianapolis.

Καποιος ειπε πριν κατι για το 2003....παραλιγο να το εχανε ο μιχαλακης και τετοια.

Τα mass dampers τα ανεφερες αλλου για αλλο.

Λοιπον απατεωνας ο μιχαλακης?

Καταλαβες τι εγινε το 2005-6?

 

 

edit,respect to Alonso.

 

Νόμιζα οτι έγραψα καθαρά για αλλαγή κανονισμών που απαγόρευαν πλέον την αλλαγή των ελαστικών κατά τη διάρκεια του πιτ στοπ..

δεν είναι καθόλου ασήμαντη αυτή η αλλαγή..

Την προηγούμενη χρονιά, η παρέμβαση της φερραρι εξωαγωνιστικά για να αλλάξουν τα ελαστικά της μισελέν, του έδωσε το σερί των νικών μέχρι το τέλος..

Δεν άλλαξε κάτι στα ελαστικά της μισελέν απο το 2001.. το μόνο που άλλαξε ήταν οτι πλέον η φερράρι είχε χάσει την πρωτιά και έπρεπε να βρεί τρόπο να κλέψει με βοηθό της το σύστημα...

Υποχρέωσε λοιπον σε μία ακόμα πρόσθετη μέτρηση την μισελέν για να διασφαλίσει αυτό που ήθελε..

Και εγώ τώρα μπορώ να βγώ, και να πώ με την ίδια λογική, οτι ο σούμι πρέπει να ακυρωθεί απο όλους τους αγώνες, μιας και μετά κάθε αγώνα μάζευε γόμα ελαστικού για να αυξήσει το βάρος του μονοθεσίου του, που ξεκάθαρα ήταν ελλιποβαρές...

Ομοίως φυσικά μπορώ να πώ οτι τα ελαστικά της μπρίτζστον ήταν παράνομα, γιατί αν μετρούσες το λόγο του προφίλ και το απόλυτο ύψος του, ήταν εκτός προδιαγραφών κατά το τέλος του αγώνα, μιας και τα κομάτια γόμας το ανασήκωναν.. Ιδιο επιχείρημα, αλλά αυτή τη φορά δεν το ζητάει η φερράρι, ναι??

Α, ξέχασα, ζύγιζαν με τα μάρμπελς το μονοθέσιο και μετά πρίν τη μέτρηση των ελαστικών τα καθάριζαν και τα έξυναν...

Πώς το ξέχασα..

Μπορώ να σου πώ πάρα πολλά ακόμα για τον μιχαλάκη..

Το μόνο ενδιαφέρον σε όλη του την καριέρα για εμένα, είναι οτι ποτέ δεν είπε πως όταν έσπασε το πόδι του είχε σπάσει το τιμόνι του, όπως και ότι το ίδιο

έπαθε και στο μονακό, αλλά πάλι δεν μίλησε...

Προφανώς όλο αυτό που γινόταν τον εξυπηρετούσε στο έπακρο και θα χαλούσε τη σούπα...

Ο μιχαλάκης είναι η απόδειξη οτι το μάρκετινγκ και οι δημόσιες σχέσεις μπορουν να φτιάξουν και να κερδίσουν τα πάντα..

Μάλιστα μπορούν να κοροϊδέψουν και την πλειοψηφία των ανθρώπων απανταχού της γής..

Και φυσικά και είναι ο λόγος που ξέκοψα απο αυτό το μέχρι τότε ενδιαφέρον σπόρ..

Οχι επειδή κέρδιζε και βαρέθηκα, αλλά επειδή έκλεβε ασύστολα, προκλητικά και πάντα ατιμώρητος, οπότε  και σιχάθηκα..

Και επειδή έχω μια εκκρεμότητα σε κάτι..

Η μερσεντές οφείλει τα πάντα, αρχικά στον μπράουν.. σε κανέναν σουμάχαερ και σε κανέναν ρόσμπεργκ.. Ετσι για την κουλτούρα αυτό...

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

πριν 40 λεπτά, το μέλος Dimitris Pappas έγραψε:

Irvine: "Schumacher's crash was the happiest moment of my life"

Ε τοτε και πολλα εκανε ο μιχαλακης για σενα χωριατη!!!

Δεν αλλάζει η άποψη μου για τον Ιρλανδό οδηγό, ούτε μετά απο αυτο..

Παραμένει η ίδια, σωστή και ακλόνητη οτι ήταν ένας τίποτας...

Παρά όμως αυτά, ο μιχαλάκης δεν έκανε απολύτως τίποτα να βοηθήσει τον ιρλανδό..

Ούτε αυτό αλλάζει.. ;) 

 

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Dimitris Pappas said:

Irvine: "Schumacher's crash was the happiest moment of my life"

Ε τοτε και πολλα εκανε ο μιχαλακης για σενα χωριατη!!!

πόσο μα πόσο ειλικρινές κ ''λογικό'' είναι να σκεφτεί έτσι κάποιος που γαλουχείται με τόση εγωπάθεια από την αρχή της καριέρας του...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.