Jump to content



Απορίες περι Freesync και Gsync.Ασχετος mode on


Recommended Posts

On 1/18/2018 at 7:27 AM, DEADLAZARUS said:

1. Άρα είναι αυτό που είπε ο @env0y, όταν είχε 1440p ultrawide monitor@60hz με την ti. Επειδή η κάρτα έβγαζε παραπάνω fps εν συγκρίσει με τα hz της οθόνης, είχε tearing.

Δεν ξέρω την περίπτωση του envoy, αλλά είναι λογικό με ti (μάλλον εννοείς την 1080ti) και ένα 60hz monitor στις περισσότερες περιπτώσεις να έχεις μεγάλο θέμα με tearing αν δεν κάνεις κάτι για αυτό. Θα πρέπει να έχεις  Vsync  ή Vsync + frame limiter,  ή μόνο frame limiter, ανάλογα την περίπτωση και την μηχανή, για να το περιορίσεις, να το εξαλείψεις ή να το κάνεις να μην φαίνεται.  

 

On 1/18/2018 at 7:27 AM, DEADLAZARUS said:

2. Μήπως εννοείς 2 fps κάτω από τα hz της οθόνης; π.χ. αν η οθόνη είναι @144hz, βάζεις όριο στα 142. Διαφορετικά, μπερδεύτηκα με αυτό που έγραψες. Εκτός αν μιλάς για 60hz monitor, γιατί στα 144hz και χωρίς frame limiter δεν νομίζω ότι θα δεις tearing.

Δηλαδή κάποιος που έχει 200Hz και έχει framerate 67 - 120 fps θα βάλει limiter 198fps?   Γιατί? 

Frame limit θα βάλεις στο μέσο όρο των min FPS σου για να κρατήσεις σταθερό latency και να περιορίσεις το tearing. 

 

Μπερδεύεσαι γιατί ενώ έχεις πάθος για το tearing....νομίζω....ότι δεν έχεις καταλάβει τι είναι.  

 

Δες το αλλιώς, χοντρικά και απλουστευμένα.

Tearing σε μια οθόνη που δείχνει κίνηση από 3D μηχανή θα έχεις πάντα.

Εκτός μιας και μοναδικής περίπτωσης.

Όταν  καταφέρεις σε κάθε άνοιγμα των pixels της οθόνης σου έχεις ένα έτοιμο frame από την VGA.  

Σβήνει η οθόνη και όταν ξανα ανοίξει θα πρέπει να δείξει μόνο το επόμενο.

 

Στο κοινό v sync το framerate προσπαθεί να συγχρονίσει στην συχνότητα της οθόνης.

Στο adaptive sync (freesync / gsync) η συχνότητα της οθόνης συγχρονίζει στο framerate.

και είναι πολύ πιο αποτελεσματική και λογική λύση με ευελιξία  και δεν βάζει μεγάλο lag γιατί δεν χρειάζεται buffering πλέον.

 

Αν έχεις πολλά Hz στην οθόνη τόσο περισσότερο headroom έχεις στο framerate η οθόνη προλαβαίνει το ρυθμό παραγωγής fps και την αυξομείωση της και έτσι

έχεις λιγότερα σημεία tearing που δεν προλαβαίνεις να τα δεις ακόμα και αν δεν είσαι synced. + το γεγονός ότι περισσότερα Hz πιο ομαλή κίνηση μέχρι εκεί που φτάνει το μάτι και το framerate.  

 

On 1/18/2018 at 7:27 AM, DEADLAZARUS said:

4. Άρα, συμφωνείς με τον @fatalara. Sync τεχνολογία μόνο όταν η κάρτα δεν είναι τόσο δυνατή για τα πολλά hz της οθόνης. Διαφορετικά, δεν πληρώνεις το gsync καπέλο και δίνεις τη διαφορά στην κάρτα. Tearing δεν θα δεις για τους λόγους που εξήγησες ούτε, όμως, και stuttering, καθώς η όποια δυνατή κάρτα έχεις, θα κρατάει το 60άρι minimum. Αχρείαστη, λοιπόν, η Sync τεχνολογία σε μια τέτοια περίπτωση.

 

Όχι δεν είπα τέτοιο πράγμα, το πιο Elite και ευέλικτο αυτήν την στιγμή είναι nVidia +  Gsync ή AMD + Freesync. 

Απλά επειδή υπάρχει ένα καπελάκι στο G sync, αν αυστηρά θέλεις το μπατζετ να πάει στο Gsync  ή στην VGA καλύτερα (σαν προσωπική γνώμη) να πάει στην κάρτα  

  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 41 λεπτά, το μέλος Dem έγραψε:

Δεν ξέρω την περίπτωση του envoy, αλλά είναι λογικό με ti (μάλλον εννοείς την 1080ti) και ένα 60hz monitor στις περισσότερες περιπτώσεις να έχεις μεγάλο θέμα με tearing αν δεν κάνεις κάτι για αυτό. Θα πρέπει να έχεις  Vsync  ή Vsync + frame limiter,  ή μόνο frame limiter, ανάλογα την περίπτωση και την μηχανή, για να το περιορίσεις, να το εξαλείψεις ή να το κάνεις να μην φαίνεται.  

 

Δηλαδή κάποιος που έχει 200Hz και έχει framerate 67 - 120 fps θα βάλει limiter 198fps?   Γιατί? 

Frame limit θα βάλεις στο μέσο όρο των min FPS σου για να κρατήσεις σταθερό latency και να περιορίσεις το tearing. 

 

Μπερδεύεσαι γιατί ενώ έχεις πάθος για το tearing....νομίζω....ότι δεν έχεις καταλάβει τι είναι.  

 

Δες το αλλιώς, χοντρικά και απλουστευμένα.

Tearing σε μια οθόνη που δείχνει κίνηση από 3D μηχανή θα έχεις πάντα.

Εκτός μιας και μοναδικής περίπτωσης.

Όταν  καταφέρεις σε κάθε άνοιγμα των pixels της οθόνης σου έχεις ένα έτοιμο frame από την VGA.  

Σβήνει η οθόνη και όταν ξανα ανοίξει θα πρέπει να δείξει μόνο το επόμενο.

 

Στο κοινό v sync το framerate προσπαθεί να συγχρονίσει στην συχνότητα της οθόνης.

Στο adaptive sync (freesync / gsync) η συχνότητα της οθόνης συγχρονίζει στο framerate.

και είναι πολύ πιο αποτελεσματική και λογική λύση με ευελιξία  και δεν βάζει μεγάλο lag γιατί δεν χρειάζεται buffering πλέον.

 

Αν έχεις πολλά Hz στην οθόνη τόσο περισσότερο headroom έχεις στο framerate η οθόνη προλαβαίνει το ρυθμό παραγωγής fps και την αυξομείωση της και έτσι

έχεις λιγότερα σημεία tearing που δεν προλαβαίνεις να τα δεις ακόμα και αν δεν είσαι synced. + το γεγονός ότι περισσότερα Hz πιο ομαλή κίνηση μέχρι εκεί που φτάνει το μάτι και το framerate.  

 

 

Όχι δεν είπα τέτοιο πράγμα, το πιο Elite και ευέλικτο αυτήν την στιγμή είναι nVidia +  Gsync ή AMD + Freesync. 

Απλά επειδή υπάρχει ένα καπελάκι στο G sync, αν αυστηρά θέλεις το μπατζετ να πάει στο Gsync  ή στην VGA καλύτερα (σαν προσωπική γνώμη) να πάει στην κάρτα  

Αρα το ιδιο λες λοιπον.

Link to comment
Share on other sites

πριν 12 ώρες, το μέλος Dem έγραψε:

Δεν ξέρω την περίπτωση του envoy, αλλά είναι λογικό με ti (μάλλον εννοείς την 1080ti) και ένα 60hz monitor στις περισσότερες περιπτώσεις να έχεις μεγάλο θέμα με tearing αν δεν κάνεις κάτι για αυτό. Θα πρέπει να έχεις  Vsync  ή Vsync + frame limiter,  ή μόνο frame limiter, ανάλογα την περίπτωση και την μηχανή, για να το περιορίσεις, να το εξαλείψεις ή να το κάνεις να μην φαίνεται.  

 

Δηλαδή κάποιος που έχει 200Hz και έχει framerate 67 - 120 fps θα βάλει limiter 198fps?   Γιατί? 

Frame limit θα βάλεις στο μέσο όρο των min FPS σου για να κρατήσεις σταθερό latency και να περιορίσεις το tearing. 

 

Μπερδεύεσαι γιατί ενώ έχεις πάθος για το tearing....νομίζω....ότι δεν έχεις καταλάβει τι είναι.  

 

Δες το αλλιώς, χοντρικά και απλουστευμένα.

Tearing σε μια οθόνη που δείχνει κίνηση από 3D μηχανή θα έχεις πάντα.

Εκτός μιας και μοναδικής περίπτωσης.

Όταν  καταφέρεις σε κάθε άνοιγμα των pixels της οθόνης σου έχεις ένα έτοιμο frame από την VGA.  

Σβήνει η οθόνη και όταν ξανα ανοίξει θα πρέπει να δείξει μόνο το επόμενο.

 

Στο κοινό v sync το framerate προσπαθεί να συγχρονίσει στην συχνότητα της οθόνης.

Στο adaptive sync (freesync / gsync) η συχνότητα της οθόνης συγχρονίζει στο framerate.

και είναι πολύ πιο αποτελεσματική και λογική λύση με ευελιξία  και δεν βάζει μεγάλο lag γιατί δεν χρειάζεται buffering πλέον.

 

Αν έχεις πολλά Hz στην οθόνη τόσο περισσότερο headroom έχεις στο framerate η οθόνη προλαβαίνει το ρυθμό παραγωγής fps και την αυξομείωση της και έτσι

έχεις λιγότερα σημεία tearing που δεν προλαβαίνεις να τα δεις ακόμα και αν δεν είσαι synced. + το γεγονός ότι περισσότερα Hz πιο ομαλή κίνηση μέχρι εκεί που φτάνει το μάτι και το framerate.  

 

 

Όχι δεν είπα τέτοιο πράγμα, το πιο Elite και ευέλικτο αυτήν την στιγμή είναι nVidia +  Gsync ή AMD + Freesync. 

Απλά επειδή υπάρχει ένα καπελάκι στο G sync, αν αυστηρά θέλεις το μπατζετ να πάει στο Gsync  ή στην VGA καλύτερα (σαν προσωπική γνώμη) να πάει στην κάρτα  

1. Έχει 1080ti. Σύμφωνοι, απλά η ti χαραμίζεται στα 60hz. Όπως και αν προσπαθήσεις να διορθώσεις την κατάσταση.

2. Γι' αυτό ρωτάω και το ψάχνω. Επειδή θέλω να μάθω. Οποιαδήποτε παρατήρηση/διόρθωση είναι ευπρόσδεκτη;).

Αν, λοιπόν, έχω 67-120, όπως λες, δεν πρέπει να βάλω limiter στα 117-118; Στο μέγιστο, δηλαδή, που αναμένω να έχω; Αν όχι, εξήγησέ το μου, σε παρακαλώ.

3. Εννοώ ότι, και χωρίς sync τεχνολογία, θα παίζεις μια χαρά, εφόσον επενδύσεις σε καλή κάρτα.

Link to comment
Share on other sites

πριν 4 ώρες, το μέλος icy20 έγραψε:

Τελικα δεν εχω καταλαβει. Οσοι εχουμε sync tec να την αφηνουμε on η οχι ρε παιδια?

Κάνε δοκιμές με και χωρίς και πες μας (αν μπορείς βέβαια).

Θα είχε ενδιαφέρον να μάθουμε από πρώτο χέρι.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Για κάποιον που εχει gsync με amd και το αντίθετο,τα μονιτορ έχουν το ελευθερο να δίνουν 144 ή 240hz?? Ή ειναι προνόμιο της εκάστοτε "συνεργασίας"?

Ειναι μεγάλο θεμα να παρεις freesync με μια nvidia? Χάνεις μονο το feature ή περισσότερα?

Έγινε επεξεργασία από DOR1K1N
Link to comment
Share on other sites

πριν 2 λεπτά, το μέλος DOR1K1N έγραψε:

Για κάποιον που εχει gsync με amd και το αντίθετο,τα μονιτορ έχουν το ελευθερο να δίνουν 144 ή 240hz?? Ή ειναι προνόμιο της εκάστοτε "συνεργασίας"?

Ειναι μεγάλο θεμα να παρεις freesync με μια nvidia? Χάνεις μονο το feature ή περισσότερα?

ουσιαστικά μόνο το tearing βλέπεις, το πάνελ (εφόσον ενεργοποιήσεις απο το μόνιτορ το freesync) θα λειτουργήσει στα μέγιστα καρέ( ελπίζω να μην κάνω μεγάλο λάθος) αλλιώς είναι το τυπικό 60αρι πάνελ.

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 37 λεπτά, το μέλος xristaras12 έγραψε:

ουσιαστικά μόνο το tearing βλέπεις, το πάνελ (εφόσον ενεργοποιήσεις απο το μόνιτορ το freesync) θα λειτουργήσει στα μέγιστα καρέ( ελπίζω να μην κάνω μεγάλο λάθος) αλλιώς είναι το τυπικό 60αρι πάνελ.

 

 

Το πάνελ ενεργοποιείται και ας εχω nvidia σωστα?? 

Link to comment
Share on other sites

πριν 4 λεπτά, το μέλος DOR1K1N έγραψε:

Το πάνελ ενεργοποιείται και ας εχω nvidia σωστα?? 

μέσω hdmi (και νομίζω μεσω DisplayPort) σίγουρα.

Στα μόνιτορ που έχουν ΜΟΝΟ HDMI και DVI η AMD έχει ενεργοποιήσει το Freesync Over HDMI οπότε 100% ενεργοποιείται. ( Δες το σύστημα της υπογραφής, παίζω κανονικά στα 75ΗΖ).

κρατάω μικρό καλάθι σε μεγαλύτερα refresh rates καθώς υπάρχουν και οι περιορισμοί του HDMI για τα HZ ( σιγουρα θα θες 1.4Β και ανω αν δεν κανω λαθος)

 

μέσω DVI δουλεύει στα βασικά ΗΖ(60)

Έγινε επεξεργασία από xristaras12
  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

Τα hz της οθονης δεν εχουν KAMIA σχεση με το gsync freesync.

Οταν αγοραζεις μια οθονη 60-120-144-240 hz εχεις μια οθονη που το πανελ της βγαζει αυτα τα hz, το αν εχεις amd nvidia freesync gsync δεν παιζει κανενα ρολο.

60+ hz ΜΟΝΟ με hdmi 2.0 η Displayport.

Δεν θα δεις κανενα tearing εκτος αν ξεπερασεις τα 144 hz.

  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 46 λεπτά, το μέλος icy20 έγραψε:

Επιβεβαιωνω τον Ηλια. Και εγω εχω 120αρα οθονη gsync απλα το εχω κλειστο. Αχρηστο μου ειναι. Θα ηταν χρησιμο αν ειχα καμμια σαπια καρτα γραφικων.

Το χρησιμοποίησες και δεν είδες διαφορές ή το έχεις εξ αρχής κλειστό;

Tearing/stuttering γιοκ;

Δώσε πληροφορίες και θα με γλιτώσεις από περιττά έξοδα;).

Link to comment
Share on other sites

Στην αρχη το ειχα on. Μετα απο την αλλαγη δεν ειδα πουθενα και με κανενα τροπο αλλαγη. Αρα πεταμενα λεφτα ειναι μην πας σε gsync για μενα εφοσον θα πας σε 1080/1080ti...

 

Αλλωστε τοσα χρονια με 144αρα που δεν ειχε sync tech ποτε δεν ειχα προβλημα. Μονο ισως λιγο στο overwatch που το ειχα ξεκλειδωτο και εφτανε 280-300 fps :p

Έγινε επεξεργασία από icy20
  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

We played a broad range of game titles on this monitor and found G-SYNC to work just as we’d hoped in all of them. Rather than repeating our experiences over a range of game titles, which would be both tedious and pointless, we will instead focus on a single game title. In this case Battlefield 1 (BF1), as G-SYNC certainly enhances the playability there and there are appropriate graphics options available to test the full range of frame rates and refresh rates supported. Using settings we were happy to use (fairly modest ones), the frame rate was generally high but not always laser-locked to 100fps. It was common for the frame rate to dip a bit, spending much of its time fluctuating between about 75fps and 100fps. Without G-SYNC active and simply keeping the monitor at a static 100Hz, obvious (to us) tearing and juddering would ensure with VSync disabled. Enabling VSync got rid of this tearing and associated juddering, but in its place was obvious stuttering. With G-SYNC active there were no such nuisances and the game simply ‘flowed’ in a smooth manner, making it more enjoyable to play.

There was still benefit to be had from frame rates of the upper end of that scale, though, close to or matching 100fps. The level of perceived blur increased and the ‘connected feel’ decreased somewhat as the frame rate fell lower. If we increased the graphics settings it was possible to see further dips – to as low as about 50fps using the ‘Ultra’ preset. The perceived blur and ‘connected feel’ was further affected by these drops in frame rate, but we certainly found the playability greatly enhanced with G-SYNC active owing to a lack of tearing, stuttering and juddering from mismatches between frame and refresh rate. If the ‘Resolution Scale’ slider was increased, which improves the game’s render resolution, then the frame rate dipped further. Increasing this sufficiently actually brought the frame rate below the 30fps minimum supported by G-SYNC on the hardware side. As explained earlier, though, the monitor sticks to multiples of the frame rate with its refresh rate. This worked correctly to avoid the tearing and stuttering that you’d otherwise expect, but the experience was frankly abhorrent at such low frame rates anyway.

One thing that must be stressed is that sensitivity to tearing and stuttering varies, so not everybody will find G-SYNC as much of a game changer as others. In general, we find gamers do appreciate the technology – and once they disable it or go back to a monitor without it, they find it quite painful. Whilst it’s the case of ‘the higher the better’ in terms of frame rate and gaining the most fluid gaming experience the monitor can offer, the flexibility that G-SYNC provides is certainly welcome. If you’re sensitive to tearing or stuttering then you might choose to lower your in-game settings sufficiently so that you gain a consistently high frame rate matching the refresh rate of the monitor. With G-SYNC, the slight dips below this are far more palatable and so you can be a little more adventurous with your settings. For users who are sensitive to both tearing and stuttering, such as ourselves, it is quite literally a game-changing technology.
Παραθέτω απόσπασμα από την παρουσίαση του "PC MONITORS" για το AOC AGON AG352UCG. Εν ολίγοις, αν δεν είσαι παρατηρητικός/"ευαίσθητος" σε θέματα tearing/stuttering, δεν έχεις λόγο να χρυσοπληρώσεις την όποια sync τεχνολογία. Εάν είσαι, θα πληρώσεις. Το θέμα είναι το εξής: πώς καταλαβαίνεις ότι είσαι "ευαίσθητος" στην εμφάνιση tearing/stuttering, χωρίς να έχεις αγοράσει τέτοια οθόνη; Αν πάρεις οθόνη χωρίς sync και καταλάβεις πως σ' ενοχλεί, θα κλαις τα λεφτά σου.

Link to comment
Share on other sites

πριν 5 λεπτά, το μέλος icy20 έγραψε:

Ναι οκ εγω προφανως δεν ειμαι ευαισθητος σε τετοια πραγματα. Το αλλο που ελεγε ο Ηλιας ομως για το οτι προσθετει λιγο input lag?

Δεν στην είπα, ρε συ. Παρέθεσα το συγκεκριμένο κομμάτι, γιατί αναφέρει ενδιαφέροντα πράγματα.

Για το input lag, πρέπει να βρω στην παρουσίαση συγκεκριμένη αναφορά.

 

o help in this section we will also introduce a broader classification system for these results to help categorise each screen as one of the following levels:

  • Class 1) Less than 10ms / 1 frame lag at 100Hz - should be fine for gamers, even at high levels

  • Class 2) A lag of 10 - 20ms / One to two frames at 100Hz - moderate lag but should be fine for many gamers. Caution advised for serious gaming

  • Class 3) A lag of more than 20ms / more than 2 frames at 100Hz - Some noticeable lag in daily usage, not suitable for high end gaming

We have provided a comparison above against other models we have tested to give an indication between screens. The screens tested are split into two measurements which are based on our overall display lag tests (using SMTT) and half the average G2G response time, as measured by the oscilloscope. The response time is split from the overall display lag and shown on the graph as the green bar. From there, the signal processing (red bar) can be provided as a good estimation.

The screen showed a total average display lag of 5.63 ms as measured with SMTT 2. Taking into account half the average G2G response time at 5.1ms, we can estimate that there is ~0.53ms of signal processing lag on this screen which is basically non-existent and shouldn't represent any problems in gaming. This is typical for a G-sync screen where the absence of a scaler (and the presence of the G-sync module) help eliminate lag almost entirely.

Από την παρουσίαση του tftcentral (ίδιο το monitor). Κατατάσσεται στην πρώτη κατηγορία, συνεπώς, ακόμα και αν προσθέτει η sync τεχνολογία input lag, αυτό δεν είναι ανιχνεύσιμο/παρατηρήσιμο από τον μέσο χρήστη. Επομένως, το εν λόγω monitor προτείνεται για gaming υψηλού επιπέδου.

Link to comment
Share on other sites

Χαχαχ ρε δεν ειπα οτι μου την ειπες ασε κατω τη μυγα... :p

Απλα το ανεφερα οτι προφανως εγω δεν εχω τετοιες ευαισθησιες. Να ρωτησουμε τον φιλο μας τον @ARMAGEDDON που ο ιδιος λεει οτι εχει ocd να μας πει :p

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, icy20 said:

Χαχαχ ρε δεν ειπα οτι μου την ειπες ασε κατω τη μυγα... :p

Απλα το ανεφερα οτι προφανως εγω δεν εχω τετοιες ευαισθησιες. Να ρωτησουμε τον φιλο μας τον @ARMAGEDDON που ο ιδιος λεει οτι εχει ocd να μας πει :p

 

Με το tearing την παλεύω με μη σωστό συγχρονισμό του πάνελ δεν την παλεύω και να βλέπω σύρσιμο

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.