Jump to content



Εξηγήστε μου τι παίζει με τις καμπίνες VDSL


Recommended Posts

Λοιπόν, εν ολίγοις είναι λίγο ranting αυτό το ποστ. Είμαι χρήστης VDSL 50mbps σχεδόν από την πρώτη μέρα που μπήκαν τέτοιες γραμμές στην Αττική. Ο λόγος ήταν ότι στην περιοχή που μένω η απόσταση από το DSLAM ήταν οριακή 2,5Km σχεδόν με συνέπεια να συγχρονίζω 1mbps και αυτό με συχνότατες αποσυνδέσεις. Ταλαιπωρήθηκα αρκετά δεδομένου ότι και η δουλειά μου χρειάζεται internet για να γίνεται καλύτερα οπότε τα τηλέφωνα και οι διαμαρτυρίες έδιναν και έπαιρναν. Ευτυχώς ήμασταν από τους πρώτους που έγινε εγκατάσταση vdsl καμπίνων, οπότε ήταν αυτονόητη η αγορά της υπηρεσίας εκ μέρους μου. Έκτοτε βέβαια έχω να αντιμετωπίσω τα καιρικά φαινόμενα. Και εξηγούμαι:

 

Επειδή μένω Πάτημα Χαλανδρίου (πρόποδες Πεντέλης) έχουμε συχνά αέρηδες και όταν υπάρχουν καταιγίδες στην Αττική εμάς μας πιάνουν αρκετά έντονα τα φαινόμενα. Επίσης έχουμε και διακοπές ρεύματος με μεγαλύτερη συχνότητα από ό,τι το μέσο νοικοκυριό. 2-3 φορές το χρόνο λοιπόν χάνεται το internet. Δεν μιλάω για προσωρινή διακοπή αλλά για μόνιμη. Αυτή που πρέπει να πάρεις τηλέφωνο τη voda, να περιμένεις στην αναμονή, να μιλήσεις με κάποιον άσχετο που θα σε περάσει από όλα τα κλασικά «κάντε ρεσετ, αποσυνδέστε όλα τα τηλέφωνα, αλλάξτε καλώδια, αποσυνδέστε συναγερμό» κτλ και μετά από 1 ώρα (αν είσαι τυχερός και δεν έχεις δουλειά και είσαι σπίτι) να αποφανθεί ο ειδήμων ότι έχεις πρόβλημα, να κλειστεί ραντεβού με "τεχνικό" της voda, να μπορέσεις να βρεις κοινή ώρα με τον τεχνικό που θα έρθει σπίτι για να διαπιστώσει ότι το πρόβλημα δεν είναι στην οικία σου, για να στείλει ticket στον OTE που θα στείλει τους δικούς του τεχνικούς στο "last mile" και στην καμπίνα όταν δεήσει ο ύψιστος και τελικά να λυθεί το πρόβλημα. FUCKING έλεος!!!!! Τα νεύρα μου! Κάθε φορά τα ίδια (και τώρα που γράφω αυτές τις γραμμές, οπότε συγχωρέστε μου το θυμό).

 

Και ο θυμός μου έχει να κάνει με το γεγονός ότι μιλάμε για επαναλαμβανόμενη κατάσταση! Αν έχει πρόβλημα η καμπίνα ξηλώστε τη και βάλτε καινούρια αδιάβροχη δεν ξέρω τι να τελειώνουμε! Αλλά όχι, -και εδώ πάμε στη συνωμοσιολογία;;; - δεν έχει πρόβλημα η καμπίνα. Διότι αν είχε πρόβλημα η καμπίνα τότε οι δύο οικογένειες που μένουν στο ίδιο κτίριο με μένα και έχουν vdsl ΟΤΕ θα είχαν και αυτές πρόβλημα, αλλά διά μαγείας δεν έχουν!!!!! 

 

Και ρωτώ! Πώς είναι δυνατόν μετά από έντονα καιρικά φαινόμενα να διακόπτεται το δικό μου internet (voda) και του OTE να μην διακόπτεται; 2ο ερώτημα, δεν μπορεί η Voda, να το δει αυτό απομακρυσμένα, ότι δηλαδή έχει πρόβλημα στην καμπίνα, και πρέπει να υπόκειμαι εγώ στο ίδιο μαμημένο χάσιμο χρόνου προσπαθώντας να κλείσω ραντεβού με τον τεχνικό της voda, ώστε να στείλει μετά η voda ticket στον OTE για επισκευή; Και καλά ο OTE το κάνει επίτηδες, το καταλαβαίνω. Τα ζώα της Voda, δεν το καταλαβαίνουν να κάνουν κάτι γι' αυτό;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πανω κατω οσοι δεν ειναι στο ΟΤΕ αυτη την ταλαιπωρια τραβανε οταν υπαρχει βλαβη. Και σε αυτο παταει ο ΟΤΕ για να σε παρει πελατη καθως τα δικα τους τεχνικα αιτηματα εξυπηρετούνται κατα προτεραιότητα.

Τωρα οσο αφορα το συγκεκριμενο τεχνικο θεμα... σιγουρα του ΟΤΕ οι γραμμες παιζουν οταν της Voda ειναι κατω? Το λεω γιατι ο εξοπλισμος ειναι κοινος και νομιζω πως μπορουν να δουν οι τεχνικοι , αν η καμπινα ειναι πανω η κατω.

Παντως την επομενη φορα που θα ξαναγινει το ιδιο, οταν φτιαχτει το προβλημα, ρωτα τον τεχνικο της Voda ποια ηταν η αιτια της βλαβης. Παιρνουν report απο τον ΟΤΕ και ξερουν. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Just now, tyxeros said:

ρωτα τον τεχνικο της Voda ποια ηταν η αιτια της βλαβης. Παιρνουν report απο τον ΟΤΕ και ξερουν.

κι επειδή γράφεις ότι έχει συμβεί κατ' επανάληψη, μήπως να τους έστελνες ένα ιμέιλ ζητώντας να σε ενημερώσουν εγγράφως για την (τις) αιτία/ες των ήδη καταγεγραμμένων περιστατικών;

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, tyxeros said:

ωρα οσο αφορα το συγκεκριμενο τεχνικο θεμα... σιγουρα του ΟΤΕ οι γραμμες παιζουν οταν της Voda ειναι κατω?

Μένω σε συγκρότημα από 3 κολλητές μεζονέτες (κοινή είσοδος, σαν πολυκατοικία, αλλά οριζόντια όχι κάθετα). Οι γείτονές μου έχουν κανονικά. Είναι σίγουρο. Τώρα πίνουν καφέ στον κήπο και μόλις τους ρώτησα. 

 

18 minutes ago, tyxeros said:

Το λεω γιατι ο εξοπλισμος ειναι κοινος και νομιζω πως μπορουν να δουν οι τεχνικοι , αν η καμπινα ειναι πανω η κατω.

Αυτό λέω και εγώ. Αν μπορούν να το δουν απομακρυσμένα από voda, γιατί ταλαιπωρούμαι κάθε φορά να περιμένω τεχνικό της voda σπίτι; Και δεν είναι μόνο η ταλαιπωρία είναι και ο χαμένος χρόνος μερών-εβδομάδων μέχρι να ειδοποιηθεί ο ΟΤΕ για να το φτιάξει.

 

16 minutes ago, salde said:

κι επειδή γράφεις ότι έχει συμβεί κατ' επανάληψη, μήπως να τους έστελνες ένα ιμέιλ ζητώντας να σε ενημερώσουν εγγράφως για την (τις) αιτία/ες των ήδη καταγεγραμμένων περιστατικών;

1ον  δεν υπάρχει mail επικοινωνίας με voda. Μόνο τηλέφωνο με... άσχετους υπαλλήλους. 2ον παλαιότερα είχα ρωτήσει και μου είχαν πει έναν τεχνικό όρο του προβλήματος και άντε να βγάλεις συμπέρασμα. Το κρίσιμο ερώτημα είναι γιατί από την ίδια καμπίνα εγώ έχω θέμα και οι πελάτες ΟΤΕ δεν έχουν; Εκτός αν είχαν και αυτοί προσωρινά, αλλά ο ΟΤΕ μπόρεσε να το φτιάξει γρήγορα remotely και δεν πήραν χαμπάρι, αλλά με τη δικιά μου "πόρτα" που είναι voda δεν ασχολήθηκε κανείς, ενδεχομένως και επίτηδες.

Link to comment
Share on other sites

ΟΙ τεχνικοί της voda βλέπουν μόνο αν η καμπίνα είναι δική τους και μόνο αλλιώς βλέπουν το βραχυκύκλωμα και βάσει σύμβασης με το διαχειριστή δικτύου (ΟΤΕ )  το δηλώνουν βλάβη εκείνος είναι υποχρεωμένος είναι να απαντήσει εντός 2 μερών (εργάσιμες).

 

Όσον αφορά την καμπίνα άλλες κάρτες χρησιμοποιεί ο ΟΤΕ άλλες η VODA, ο καθένας νοικιάζει ένα συγκεκριμένο χώρο στη καμπίνα οπότε μη συγκρίνεις τι γίνεται με τον ΟΤΕ.

 

Κοίτα αν υπάρχει αναβάθμιση γραμμής σε ιδιόκτητη καμπίνα της voda (το κόστος πρέπει να είναι κανένα 2ευρώ πάνω)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, dellman said:

ΟΙ τεχνικοί της voda βλέπουν μόνο αν η καμπίνα είναι δική τους και μόνο αλλιώς βλέπουν το βραχυκύκλωμα και βάσει σύμβασης με το διαχειριστή δικτύου (ΟΤΕ )  το δηλώνουν βλάβη εκείνος είναι υποχρεωμένος είναι να απαντήσει εντός 2 μερών (εργάσιμες).

Αυτό για τις 2 μέρες το ξέρω.... Δυστυχώς την τελευταία φορά που προέκυψε ήταν με τις μεγάλες καταιγίδες στην Αττική και η βλάβη αποκαταστάθηκε μετά από σχεδόν 20 μέρες!

 

2 minutes ago, dellman said:

Κοίτα αν υπάρχει αναβάθμιση γραμμής σε ιδιόκτητη καμπίνα της voda (το κόστος πρέπει να είναι κανένα 2ευρώ πάνω)

Πολύ ενδιαφέρουσα πληροφορία. Θα το ρωτήσω...

Link to comment
Share on other sites

Εγω ειμαι κοντα σου, στη Vodafone και εγω. Δεν εχω καποιο προβλημα με κακοκαιριες, εχει και η καμπινα μπαταριες, οποτε καμια διακοπη

Βεβαια, αρχες του 2000 ειχαμε κατι διακοπες οταν εβρεχε. Τους ειχα πει "κατι δε φτιαχνετε καλα, οταν βρεχει ξανακοβεται το τηλεφωνο" και απο τοτε δεν ειχαμε προβλημα

 

Μηπως οι διπλανοι σου εχουν VOIP και εσυ δεν εχεις?

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, slalom said:

 

Μηπως οι διπλανοι σου εχουν VOIP και εσυ δεν εχεις?

Εγώ δεν έχω VOIP. Τι έχουν οι διπλανοί δεν το ξέρω αυτή τη στιγμή. Το τηλέφωνό μου λειτουργεί κανονικά. Έχει κάποια σχέση το VOIP ? Να σου πω VOIP μέχρι να γίνει υποχρεωτικό για όλους όπως ακούω, δεν θα ήθελα γιατί θα μου δημιουργήσει θέμα λόγω δίπατου σπιτιού.

Έγινε επεξεργασία από gdp77
Link to comment
Share on other sites

Just now, slalom said:

Αν η ζημια σου ειναι στο χαλκο απο το κεντρο ως την καμπινα, ναι εχει

Όλες τις άλλες φορές η "ζημιά" ήταν στην καμπίνα. Υποθέτω το ίδιο ισχύει και τώρα.

 

Και VOIP να είχα, πάλι με χαλκό δεν έρχεται στο σπίτι το internet?

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, slalom said:

Δηλαδη παει καποιος και σου τραβαει το ζευγος?

Δεν ξέρω τι κάνουν, αλλά όλες τις άλλες φορές χρειάστηκε να πάνε τεχνικοί του ΟΤΕ στην καμπίνα για να το "φτιάξουν". Τώρα το τι παίζει δεν το γνωρίζω. Αν εννοείς κάποιο είδος "δολιοφθοράς", το έχω σκεφτεί και εγώ, αλλά συμβαίνει πάντα μετά από καιρικά φαινόμενα δύσκολα. 

Link to comment
Share on other sites

Να στα πω πρόχειρα για να καταλάβεις τι παίζει μιας και έκανα την πρακτική μου σαν "τεχνικός" v odaf one( ανάθεμα τον τεχνικό, για ηλεκτρολόγους μας έχουν στην ουσία )
Οι  τεχνικοί της v..odaf__ one δεν ειναι της vo-daf_one.
H vo_daf one - win d χρησιμοποιεί τεχνικούς της Ιντ_ρα-κομ ( εχω λόγο που τα γράφω έτσι ) ή εξωτερικούς ανεξάρτητους εργολάβους που συνεργάζονται με την εταιρία αυτή.
Η μεγαλοεθνική αυτή αγοράζει τα tickets με το κιλό απο vo-daf+one/w_in_d , παίρνει και κλείνει ραντεβού κλπ και μετά αμολάει τους τεχνικούς έξω(πρακτικάριους και μόνιμους ) με τουλάχιστον 10 ραντεβού τη μέρα.
Μετρήσεις χαλκού μπορούν να πάρουν και παίρνουν όσο σου μιλάνε στο τηλέφωνο , το θέμα είναι ότι άμα δείχνει διακοπή καλωδίωσης η μέτρηση πρέπει να στείλουν τεχνικό για να μετρήσει από το δικό σου άκρο για να δει στα πόσα μέτρα κόβεται απ'τη μεριά σου.
Αν δεν το κάνουν αυτό, δεν δέχεται ο Ο-Τ_Ε το ticket, γιατί όταν θα ανοίξει την καρτέλα σου θα πρέπει να δει 2 διαφορετικές μετρήσεις τουλάχιστον, μια απο το ΑΚ,μία απο το ΧΚ σου/εισαγωγή σου .Εάν έχεις βραχυκύκλωμα πάλι πρέπει να στείλουν τεχνικό για να δούνε αν το βραχυκύκλωμα βρίσκεται από την εισαγωγή σου και μετά ή πίσω στο δίκτυο.Να τα απομονώσει και να ξαναπάρει μετρήσεις. Όλα αυτά για να δεχτεί ο Ο_Τ-Ε να ασχοληθεί με το ticket σου. Έχω δει τεχνικούς και απο Ο-Τ_Ε και από παρόχους να βγάζουν βλάβες που δεν υπάρχουν ,να μετράνε επίτηδες λάθος για να βγουν οι μετρήσεις ότι να ναι κλπ για να βγαίνουν συνδυαστικά ραντεβού ώστε να χρεώνονται οι αντιπαλες εταιρίες περισσότερο κλπ.
Ο τεχνικός τρίτου παρόχου απαγορεύεται αυστηρά να αγγίξει το ΒΟΧ του Ο--Τ_Ε η το ΚV για να πάρει μέτρηση από εκεί ώστε να μην περιμένεις τον Ο..Τ--Ε εσύ ακόμα και αν ξέρει.
Η αστυνομία άμα σε δει ή κάποιος Οτε..-τζης σε πάει αυτόφωρο φάση. ( ναι και ο οτε..-τζης, άμα μου ζητήσει ταυτότητα είμαι υποχρεωμένος να τη δείξω )
Επίσης μπορεί οι καμπίνες να ειναι της Voda και να τις διαχειρίζεται αυτή αλλά το απερχόμενο που χει πρόβλημα από κάτω μάντεψε σε ποιον ανήκει...
Εσύ για να εχεις POTS τηλεφωνία σημαίνει ότι παίρνεις τηλέφωνο απο το ΑΚ και ιντερνετ απο το KV.
Γενικά είναι όλο το σκηνικό είναι ένα θέατρο του παραλόγου. Δεν βγάζεις άκρη με τίποτα. Είναι ξεκάθαρα το ποιος έχει το κονέ ψηλά στη vo0δα ωστε να γίνουν τα τηλέφωνα και να γίνει η δουλειά του γρήγορα.

 

EDIT: Ώσο το σκέφτομαι , μάλλον θα ταν καλύτερα να το σβήσουν οι mod το ποστ αυτό μετά από καμιά μέρα  , γιατί ακόμα και έτσι οπως εγραψα να μην ειναι indexable οι κύριες λέξεις,ποτέ δεν ξέρεις ποιος θα το δει  και αν θα του το βγάλει καμιά μηχανή αναζήτησης.

Έγινε επεξεργασία από Gregorypeg1000
Αμφιβολίες :P
  • Like 4
  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

Σημαντικές οι πληροφορίες σου... Εντελώς κατά τύχη με πήραν τηλέφωνο μόλις από voda να μου πουν ότι έχει 2 μέρες περιθώριο ο OTE να το φτιάξει. Τους επισήμανα το ιστορικό και τους ζήτησα γραπτώς να μου αναφέρουν ποια η βλάβη, τους εξήγησα ότι οι γείτονες δεν έχουν πρόβλημα, αναρωτήθηκα πώς εγώ έχω συνέχεια προβλήματα κτλ. Μου είπε η αρμόδια ότι αν θέλω γραπτή αναφορά της βλάβης πρέπει να το αιτηθώ γραπτώς και όταν την ρώτησα «πώς αφού δεν έχετε email επικοινωνίας» με έβαλε στην αναμονή για να το μάθει! Φανταστείτε η εργαζόμενη στην voda δεν γνωρίζει το email επικοινωνίας και πώς να το γνωρίζει αφού το έχουν προφανώς κρυφό για να αναγκάζεσαι να παίρνεις στο support και να χρεώνεσαι. Απλά απατεώνες. Αυτά δεν τα βλέπει η αρμόδια επιτροπή ή ασχολείται μόνο με μπούρδες; Τους ετοιμάζω τώρα ένα έγγραφο αίτημα για να ενημερωθώ γραπτώς για τη βλάβη και να δω πώς θα μου απαντήσουν στο αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι την προηγούμενη φορά έκαναν ένα μηνα να την αποκαταστήσουν (ποιες 2 μέρες και κουραφέξαλα) και επίσης στο γεγονός ότι οι πελάτες ΟΤΕ δεν αντιμετωπίζουν πρόβλημα. Και άλλα πολλά θα τους γράψω gdp77's style να δούμε τι θα πουν....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, tyxeros said:

Αν σου πουν να στείλεις φαξ για το αιτημα , πες ότι μόνο τηλέγραφο έχεις διαθέσιμο....

Μου δώσανε και email και ένα fax (ευτυχώς έχω FAX). Από εμπειρία γράφω ότι με το fax έχεις στο ελλάντα πιο πολλές πιθανότητες να φτάσει σε κάποιον αρμόδιο, παρά το email...

Έγινε επεξεργασία από gdp77
Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, gdp77 said:

Και άλλα πολλά θα τους γράψω gdp77's style να δούμε τι θα πουν....

να σε προλάβω, αυτό δεν θα το κάνεις. Θα γράψεις ότι θες αλλά σε επίσημο ύφος χωρίς να κάνεις εικασίες δικές σου και χωρίς να βάλεις τίποτα είτε ως ουσία είτε ως τρόπο έκφρασης που μπορεί να εκληφθεί ως συκοφαντικό, δυσφημιστικό, υβριστικό κλπ. 

Gregorypeg1000 ευχαριστούμε αν και δε βλέπω το λόγο να σβηστεί το παραμικρό, δεν γράφεις ούτε κάτι ψευδές ούτε κάτι απόρρητο.

gdp77, να διευκρινίσω, η καμπίνα από όπου παίρνεις VDSL ανήκει στον ΟΤΕ, σωστά; Υπάρχει περίπτωση σε ένα δεδομένο σημείο να έχει την καμπίνα ο ΟΤΕ και να βάλει δίπλα εκεί ιδιόκτητη καμπίνα κι άλλος; Έσω την εντύπωση ότι εδώ και λίγα χρόνια που τα μοίρασαν (γιατί νωρίτερα φαγώνονταν μεταξύ τους) μόνο ένας βάζει καμπίνα σε δεδομένο σημείο κι είναι υποχρεωμένος να δώσει χώρο στους υπόλοιπους μέσα στην καμπίνα του.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, salde said:

Θα γράψεις ότι θες αλλά σε επίσημο ύφος χωρίς να κάνεις εικασίες δικές σου και χωρίς να βάλεις τίποτα είτε ως ουσία είτε ως τρόπο έκφρασης που μπορεί να εκληφθεί ως συκοφαντικό, δυσφημιστικό, υβριστικό κλπ. 

Έλα παππού να σου δείξω τα αμπελοχώραφά σου... Πίστεψέ με, το έχω... Δεν θα πω περισσότερα, αλλά φαντάσου ότι επί μια 10ετία έγγραφά μου τα διαβάζουν υπουργοί και άνθρωποι με δυνατότητες να με στείλουν σε χαντάκια...

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.