Jump to content



Αγορά 3 Air condition......


f117

Recommended Posts

Just now, f117 said:

 

Τα multi λεει απο -15 δουλευουν......

 

Δεν ξερω..ας πει και κανενας αλλος την εμπειρια του.

 

Εκει καπου στους -2 καταλαβαινεις μειωμενη αποδοση...(ο αερας που βγαζει δεν ειναι τοσο ζεστος κτλ κτλ)...παγωνει...μενει σε αδρανεια για καποια ωρα και συνεχιζει. Για -15 δεν το συζηταω καν...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, f117 said:

 

Τα multi λεει απο -15 δουλευουν......

 

Η υγρασία της ατμόσφαιρας όμως παγώνει στους 0, ανεξαρτήτως τεχνολογίας a/c. Το πρόβλημα με τα συστήματα αυτά είναι ότι αν παγώσει η υγρασία που πιάνει ο εξωτερικός εναλλάκτης, δεν γίνεται εναλλαγή θερμότητας. Οπότε είτε αντιστρέφουν προσωρινά τον κύκλο (ώστε να λιώσουν τον πάγο) είτε -νομίζω- έχουν αντιστάσεις (που θα καίνε τον αγλέορα). Σε κάθε περίπτωση, έχεις θέμα. Αυτό στην Αθήνα όμως είναι σπάνιο φαινόμενο, άντε να χεις πρόβλημα 1-2 βδομάδες στα πολλά κρύα (που και πάλι πρακτικά απλά θα κάψεις πολύ περισσότερο ρεύμα).

 

10 hours ago, f117 said:

 

Ναι...αλλά δεν θα δουλεύει 100%.... όποτε χαλαρά....

Σαν να έχεις ενα αμάξι με κυβικά και να πηγαίνει ρελαντί...θα κάει...αλλά στην πρώτη ανηφοριτσα δεν θα αλλάξει τπτ...ενώ με το 1000αράκι θα ρουφήξει πιο πολύ....

 

Εκεί θα πρέπει να δεις πόσο καίει στο ρελαντί και πόσα σενάρια λειτουργίας έχεις. Πρακτικά σε πόσες στάθμες μπορεί να ρυθμίσει το multi/inverter το μοτέρ του, και πόσο καίει στη χαμηλότερη. Πιστεύω ότι δεν θα είναι μεγάλη η διαφορά όντως, και ότι σε σενάριο φουλ χρήσης θα έχεις πλεονέκτημα. Επίσης ηλεκτρολογικά είναι πιο εύκολο, χρειάζεσαι μια καλή γραμμή. Αλλά όταν υπάρχουν εξειδικευμένοι μηχανικοί που κάνουν αυτή τη δουλειά, να σου λέμε εμείς εδώ απόψεις δεν έχει και τόσο νόημα :) 

Έγινε επεξεργασία από sotiris
typos - getting older
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Να γράψω μερικά πράγματα ως μηχανολόγος με αρκετή εμπειρία σε τέτοιου είδους εγκαταστάσεις:

 

  1. Σε οικιακές καταστάσεις τα multisplit βολεύουν όταν όλες οι εσωτερικές μονάδες είναι κάπου κοντά. Αλλιώς ανάλογα με τη διάταξη του χώρου θα πρέπει να τρέξουν χαλκοί από την κάθε εσωτερική προς την εξωτερική, οπότε ενδεχομένως να δημιουργείται οπτική όχληση είτε στο εσωτερικό του σπιτιού είτε στο εξωτερικό.
  2. Μία μεγάλη εξωτερική μονάδα θα χρειάζεται σίγουρα δικιά της νέα γραμμή απευθείας από τον πίνακα.
  3. Σε περίπτωση βλάβης δεν έχεις κλιματισμό σε όλο το σπίτι.
  4. Γενικώς τα μικρά κλιματιστικά είναι πιο οικονομικά στη λειτουργία τους.
  5. Εάν δεις τους πίνακες ισχύος, τα 9άρια μπορούν να δουλέψουν και σαν 3άρια εάν δεν υπάρχει ανάγκη για περισσότερη ισχύ. Μία 24άρα εξωτερική μονάδα (που θα έβαζες με 3 9άρια) σαν ελάχιστη ισχύ έχει τα 7. Άρα όταν θα δουλεύεις μία μόνο εσωτερική θα έχεις μικρότερη κατανάλωση με ανεξάρτητο.

Το ρεζουμέ είναι εάν δεν εχεις πρόβλημα χώρου έξω, να βάλεις ανεξάρτητες μονάδες. Και επίσης, επειδή από όσο καταλαβαίνω θα τα δουλεύεις αρκετά, να δεις να έχουν όσο το μεγαλύτερο SEER και SCOP.

 

Και ένα τελευταίο : Σπίτι μου έβαλα σε 50 τ.μ. σαλονοκουζίνα αυτό

FTXM-main.png
ALPHACLIMA.GR

Daikin Perfera FTXM71M/RXM71M Κλιματιστικό τοίχου 24000btu new R32 inverter 3D παροχη αερα Intelligent eye 2 χωρων WiFi προαιρετικο A++ A+.

 

Ακόμα και στα 40+ του Άργους δεν κώλωσε ποτέ μα ποτέ και σε ελάχιστο χρόνο κατέβαζε τη θερμοκρασία 10 βαθμούς. Για την απόδοσή του στη θέρμανση δεν μπορώ να πω πολλά, γιατί πρώτον ζω στο Άργος και δεύτερον καίμε πετρέλαιο.

  • Like 5
  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

Τα DAIKIN ειναι ακριβουτσικα, ΑΛΛΑ ειναι απο τα πιο ποιοτικα κλιματιστικα που κυκλοφορουν. Ειχαμε βαλει σπιτι μουλτι το 1993 και χαλασαν το 2016. Και φυσικα καθε χρονο μια φορα μια μικρη πληρωση σε φρεον και 2 φορες καθαρισμος τα φιλτρακια.

 

Αν ειμουν οικονομικα πιο ανετος, σιγουρα θα εβαζα DAIKIN παλι.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Κλιματιστικό που θέλει κάθε χρόνο πλήρωση έχει κάποιο πρόβλημα. Είτε κάποια σύνδεση δεν έγινε καλά είτε κάπου κάτι χάνει. Γενικώς κάτι που πολλοί δε γνωρίζουν είναι το πόσο μεγάλη σημασία έχει η σωστή εγκατάσταση. Προσωπικά έχω ένα καλό συνεργείο στο οποίο έχω τυφλή εμπιστοσύνη και κλιματιστικό δεν αγοράζω με κριτήριο τη χαμηλότερη τιμή στο σκρουτζ. Π.χ. τώρα που θέλω να βάλω στο δωμάτιο του μικρού θα το πληρώσω 550 ενω στο σκρουτζ υπάρχει και με 436 συν μεταφορά συν τοποθέτηση μιας και δεν εμπιστεύομαι τον κάθε εγκαταστάτη που στένει το Χ ηλεκτρομάγαζο.

 

Τα φίλτρα ανάλογα με το χώρο θέλουν και συχνότερα καθάρισμα, πχ σε κρεβατοκάμαρα με κουβέρτες μπορεί να θέλουν και 1 φορά το μήνα. Και οκ είναι τόσο απλό που είναι κρίμα να ζορίζεται το μηχάνημα επειδή το φίλτρο είναι τίγκα στο χνούδι.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος ΓιαγκΤ έγραψε:

Κάτι χάρβαλα fujitsu πάνω από 20 χρόνια χωρίς συντήρηση...δεν τα συνιστώ, από άσπρα έχουν γίνει κίτρινα : P

 

Αυτά παίζει σοβαρά να είναι made in japan. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Μιας και κάνω εγκαταστάσεις κλιματιστικών έχω δει πολλά παλιά και Noname made in japan μηχανήματα, πλέον έχουν σκαρτέψει πάρα πολύ την ποιότητα των υλικών και την κατασκευή τους. Τα Daikin τα ανέφερα γιατί ο εγκαταστάτης βλέπει την διαφορά στην ποιότητα. Όπως αναφέρθηκε η σωστή τοποθέτηση είναι το ποιο βασικό κομμάτι στην λειτουργία του μηχανήματος

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

@l3ft3ris Μπορείς σε παρακαλώ να μου πεις πόσα αμπερ θα τραβάει μάξ? θέρμανση και πόσα στην ψύξη????

 

media-library-banner-1199.jpg
WWW.INVENTORAIRCONDITION.GR

Εγχειρίδια Χρήσης & Εγκατάστασης - Ενεργειακή Ετικέτα - Pdesign Test Report - Φωτογραφίες Υψηλής Ανάλυσης για τα προϊόντα της Inventor

 

 

Μοντέλο
U5MRSL32(4)-36

 

Δεν μπορώ να το βρώ κάπου καθαρά....ή τουλάχιστον δεν το καταλαβαίνω....

 

Αν θες μπορείς και εμπειρικά να μου πεις .... multi 36αρι έξω 

18αρι μέσα και 2 9άρια

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, ΓιαγκΤ said:

Κάτι χάρβαλα fujitsu πάνω από 20 χρόνια χωρίς συντήρηση...δεν τα συνιστώ, από άσπρα έχουν γίνει κίτρινα : P

 

Ακριβώς, ένα τέτοιο 12άρι και ένα 20άρι ή κάπου εκεί. Πλέον πάνω από 20 χρόνια.σέρβις, τι είναι αυτό;;;2-3 φορές καθαρισμό... Ακόμη σκυλιά, το 12άρι έχει σταματήσει να γυρνάει τις περσίδες του, βάζουμε σκουπόξυλο να τις κρατάει ανοικτές... Κι έτσι παίζει!!!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 10 ώρες, το μέλος l3ft3ris έγραψε:

Με πρόχειρο υπολογισμό διαιρώντας τα btu με seer φαίνεται να τραβάει περίπου 5.5kw

 

O παραπάνω υπολογισμός είναι εντελώς λάθος και θα εξηγήσω το γιατί αμέσως.

 

Το SEER ή Seasonal EER είναι ο μέσος συντελεστής αποδοτικότητας ψύξης για όλη το διάστημα που απαιτείται ψύξη. Δηλαδή από τα 30άρια του Μαίου μέχρι και τα 40άρια του Ιουλίου. Τα κλιματιστικά Inverter ανάλογα με την εξωτερική τους θερμοκρασία έχουν διαφορετική απόδοση και διαφορετική κατανάλωση. Έτσι αντί να δίνουν  ένα ξερό EER το οποίο αντιστοιχεί σε κάποιες συγκεκριμένες συνθήκες (π.χ. 34 βαθμούς κελσίου) δίνουν ένα μέσο εποχιακό το οποίο δίνει μία συνολική εικόνα για το κόστος λειτουργίας τους.

 

Στην πράξη όταν θέλουμε να υπολογίσουμε πρόχειρα το EER (π.χ. σε υπολογισμούς για Πιστοποιητικό Ενεργειακής Απόδοσης) πολλαπλασιάζουμε το SEER με το 0.6. (έτσι λέει η Τεχνική Οδηγία του ΤΕΕ).

 

Όσον αφορά το απορροφούμενο ρεύμα η Inventor δεν δίνει στοιχεία με μία πρώτη ματιά. Δηλώνει όμως ότι το απαιτούμενο καλώδιο είναι 4.0 mm2 με ασφάλεια τήξης 25Α (κάπου εδώ έρχεται ο @Seafalco και αρχίζει τα σεντόνια). Στην πράξη θεωρώ σωστό η γραμμή να ασφαλιστεί με έναν μικροαυτόματο C20. Επίσης επειδή η ικανότητα μεταφοράς ισχύος στα καλώδια έχει άμεση εξάρτηση από τη θερμοκρασία τους και επειδή το παροχικό πιθανότατα θα βρίσκεται σε εξωτερικό χώρο και θα λιάζεται ίσως (εάν το επιτρέπουν οι κλέμμες σύνδεσης) θα ήταν σκόπιμο να τοποθετηθεί καλώδιο 6mm2 ασφαλισμένο με C25 μικροαυτόματο. Το επιπλέον κόστος είναι μηδαμινό σε σχέση με το συνολικό κόστος της εγκατάστασης...

 

Αν δούμε τους πίνακες με τα στοιχεία της ισχύος σχεδιασμού βλέπουμε πως για εξωτερική θερμοκρασία 35 και επιθυμητή εσωτερική 27 το κλιματιστικό δίνει 10,5kw με EER 2.87 άρα απορροφά κάπου 3,7 kw ηλεκτρική ισχύ. Σε θέρμανση με εξωτερική -7 και επιθυμητή εσωτερική 20 δίνει 8.3kw με COP 2.19 άρα απορροφά 3,8kw ηλεκτρική ισχύ.

 

Καταγραφή.PNG

 

Υ.Γ. Να υποθέσω ότι το εξοικονομώ σου το έχεις αναθέσει σε πολ.μηχανικό/αρχιτέκτονα/τοπογράφο και όχι σε μηχανολόγο/ηλεκτρολόγο ε;

 

Έγινε επεξεργασία από GriGaS
  • Like 5
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 5 ώρες, το μέλος GriGaS έγραψε:

 

O παραπάνω υπολογισμός είναι εντελώς λάθος και θα εξηγήσω το γιατί αμέσως.

 

Το SEER ή Seasonal EER είναι ο μέσος συντελεστής αποδοτικότητας ψύξης για όλη το διάστημα που απαιτείται ψύξη. Δηλαδή από τα 30άρια του Μαίου μέχρι και τα 40άρια του Ιουλίου. Τα κλιματιστικά Inverter ανάλογα με την εξωτερική τους θερμοκρασία έχουν διαφορετική απόδοση και διαφορετική κατανάλωση. Έτσι αντί να δίνουν  ένα ξερό EER το οποίο αντιστοιχεί σε κάποιες συγκεκριμένες συνθήκες (π.χ. 34 βαθμούς κελσίου) δίνουν ένα μέσο εποχιακό το οποίο δίνει μία συνολική εικόνα για το κόστος λειτουργίας τους.

 

Στην πράξη όταν θέλουμε να υπολογίσουμε πρόχειρα το EER (π.χ. σε υπολογισμούς για Πιστοποιητικό Ενεργειακής Απόδοσης) πολλαπλασιάζουμε το SEER με το 0.6. (έτσι λέει η Τεχνική Οδηγία του ΤΕΕ).

 

Όσον αφορά το απορροφούμενο ρεύμα η Inventor δεν δίνει στοιχεία με μία πρώτη ματιά. Δηλώνει όμως ότι το απαιτούμενο καλώδιο είναι 4.0 mm2 με ασφάλεια τήξης 25Α (κάπου εδώ έρχεται ο @Seafalco και αρχίζει τα σεντόνια). Στην πράξη θεωρώ σωστό η γραμμή να ασφαλιστεί με έναν μικροαυτόματο C20. Επίσης επειδή η ικανότητα μεταφοράς ισχύος στα καλώδια έχει άμεση εξάρτηση από τη θερμοκρασία τους και επειδή το παροχικό πιθανότατα θα βρίσκεται σε εξωτερικό χώρο και θα λιάζεται ίσως (εάν το επιτρέπουν οι κλέμμες σύνδεσης) θα ήταν σκόπιμο να τοποθετηθεί καλώδιο 6mm2 ασφαλισμένο με C25 μικροαυτόματο. Το επιπλέον κόστος είναι μηδαμινό σε σχέση με το συνολικό κόστος της εγκατάστασης...

 

Αν δούμε τους πίνακες με τα στοιχεία της ισχύος σχεδιασμού βλέπουμε πως για εξωτερική θερμοκρασία 35 και επιθυμητή εσωτερική 27 το κλιματιστικό δίνει 10,5kw με EER 2.87 άρα απορροφά κάπου 3,7 kw ηλεκτρική ισχύ. Σε θέρμανση με εξωτερική -7 και επιθυμητή εσωτερική 20 δίνει 8.3kw με COP 2.19 άρα απορροφά 3,8kw ηλεκτρική ισχύ.

 

Καταγραφή.PNG

 

Υ.Γ. Να υποθέσω ότι το εξοικονομώ σου το έχεις αναθέσει σε πολ.μηχανικό/αρχιτέκτονα/τοπογράφο και όχι σε μηχανολόγο/ηλεκτρολόγο ε;

 

Yes...πολιτικός μηχανικός είναι...

Ρωταω για να ξέρω μην μ κάνουν μλκιες...το θεωρώ πιο σοβαρό από όλα τα άλλα...

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ας όψεται το σύστημα που δίνει δικαίωμα σε όλα τα είδη μηχανικών να ασχολούνται με το εξοικονομώ και παρεμβάσεις σε Η/Μ ανεξάρτητα της ειδικότητάς τους....

 

 

  • Like 2
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Μιας και ήρθε η ώρα για να μεγαλώσει ο στόλος, κοίταγα το νήμα με ενδιαφέρον.
Daikin όντως κορυφή, τα είχα υπόψιν από το 1ο που είχα πάρει σχεδόν τυχαία, και μετά μου εξυμνούσε φίλος που έχει ασχοληθεί με το θέμα, και εμπιστεύομαι επίσης τα Mitsubishi Heavy ( έχει η θεία ένα 24αρι που πρέπει να έχει κλείσει 20ετία++ το σκυλί! ).

 

Έκανα το λάθος να δω το installation manual.
Εντάξει, πολύ θα ήθελα να δω εγκαταστάτη να τηρεί όλα όσα απαιτεί ο κατασκευαστής ( λιγότερο πονοκέφαλο προκάλεσε η πρώτη μου επαφή με το VLSI design :D ).

  • Like 1
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.