Jump to content



Καταστήματα ανταλλακτικών (Autodoc, Onparts...) - Παράπονα και τα σχετικά


UltraB

Recommended Posts

Έχει κάποιος εμπειρία με το συγκεκριμένο κατάστημα (Autodoc);

 

Δυστυχώς η πρώτη παραγγελία μου ήταν άκρως δυσάρεστη και αφήνει επίσης πολλά ερωτήματα.

Παρήγγειλα πριν περίπου 12 ώρες ένα X προϊόν στο οποίο ακόμα και τώρα αναγράφει "Σε απόθεμα" και χρησιμοποιήσα έναν κωδικό που μου είχαν αποστείλει στο email μου για δωρεάν (υποτίθεται) μεταφορικά που ίσχυε για κάποιες ώρες (λογικά λόγο της εγγραφής μου στην ιστοσελίδα τους).

 

Αρχικά το κουπόνι από τα 19€ που είναι τα μεταφορικά για Ελλάδα αφαιρούσε τα ~10€, οπότε γι αυτό και το υποτίθεται στα δωρεάν μεταφορικά.

Αλλά οκ, το προσπερνάμε αυτό...

 

Bc30WOV.jpg

ΥΣ: Το αντικείμενο της παραγγελίας δεν ήταν ογκώδες!

 

Αποστέλλω που λέτε τη παραγγελία και ψυλλιασμένος από διάφορα που είχα διαβάσει τους στέλνω στο καπάκι email ώστε να μην προβούν σε αποστολή της παραγγελίας με άλλο προϊόν από την στιγμή που το X, το αρχικό το οποίο παρήγγειλα δηλαδή, είναι εκτός αποθέματος. Σήμερα λοιπόν λαμβάνω ενημέρωση στο email που τους είχα αποστείλει ότι είναι εκτός αποθέματος και ότι έχουν προβεί στην ακύρωση της παραγγελίας όπως και ζητήθηκε σε περίπτωση που το X προϊόν ήταν εκτός αποθέματος.

 

Και ερωτώ τώρα εγώ:

  • Για ποιο λόγο αρχικά δεν ενημέρωσε το κατάστημα ότι το προϊόν είναι εκτός αποθέματος;
  • Για ποιο λόγο πρέπει να προβώ εγώ στην αποστολή email ώστε να ακυρωθεί η παραγγελία και να μην αποσταλεί άλλο αντίστοιχο προϊόν από αυτό που έχω παραγγείλει;
  • Με ποιο δικαίωμα τροποποιούν την παραγγελία του πελάτη (φαίνεται στο ιστορικό του λογαριασμού ότι έχω παραγγείλει άλλο προϊόν από αυτό που παρήγγειλα ο ίδιος!!) και του αποστέλλουν άλλο από αυτό που παρήγγειλε χωρίς πρώτα να πάρουν την έγκριση του;

 

Επίσης μου πρότειναν να αποθηκεύσουν το πόσο της παραγγελίας στο προσωπικό μου λογαριασμό στην ιστοσελίδα τους για τις μελλοντικές μου αγορές. Απλά γελάω :hehe:

 

---------------------------------------------------------------------------------------------

rlmwWGi.png Ct3Qvy3.png

 

Το θέμα τροποποιήθηκε ώστε να αφορά όλα τα καταστήματα ανταλλακτικών και όχι αποκλειστικά το Autodoc.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εντωμεταξύ για να ολοκληρωθεί η πληρωμή εγώ θυμάμαι έπρεπε να μπεις σε μία πλατφόρμα της τράπεζας και να "Ολοκληρώσεις" την πληρωμή. Δλδ, άνετα θα μπορούσαν να "Ακυρώσουν" την πληρωμή ταυτόχρονα με την παραγγελία. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Εγώ το έχω χρησιμοποιήσει αρκετά για κάποια πράγματα που δεν βρίσκω στα υπόλοιπα site.

Είναι πολύ μεγάλο κατάστημα οπότε τέτοια ψιλά δικαιολογούνται λόγω του όγκου που διακινείται.

Γενικά έχει καλές τιμές, και τα προϊόντα που έχω πάρει πάντα ήταν αυτό που έλεγαν. 

Στο εξωτερικό το χρησιμοποιώ για τα πάντα (μέχρι και για νερό για τα τζάμια). 

Ελλάδα χρησιμοποιώ το onparts που πάω από εκεί και τα παίρνω, αλλά αν η διαφορά τιμής είναι τεράστια τότε autodoc.

Συχνά αν πεις την τιμή autodoc στο onparts σου κάνουν μια μικρή εκπτωσούλα και το παίρνεις από το κατάστημα πολύ πιο γρήγορα (το autodoc Δανία θέλει περίπου 10 μέρες).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 26 λεπτά, το μέλος sotiris έγραψε:

Εγώ το έχω χρησιμοποιήσει αρκετά για κάποια πράγματα που δεν βρίσκω στα υπόλοιπα site.

Είναι πολύ μεγάλο κατάστημα οπότε τέτοια ψιλά δικαιολογούνται λόγω του όγκου που διακινείται.

Γενικά έχει καλές τιμές, και τα προϊόντα που έχω πάρει πάντα ήταν αυτό που έλεγαν. 

Στο εξωτερικό το χρησιμοποιώ για τα πάντα (μέχρι και για νερό για τα τζάμια). 

Ελλάδα χρησιμοποιώ το onparts που πάω από εκεί και τα παίρνω, αλλά αν η διαφορά τιμής είναι τεράστια τότε autodoc.

Συχνά αν πεις την τιμή autodoc στο onparts σου κάνουν μια μικρή εκπτωσούλα και το παίρνεις από το κατάστημα πολύ πιο γρήγορα (το autodoc Δανία θέλει περίπου 10 μέρες).

Συγνώμη Σωτο αλλά εδώ θα διαφωνήσω. Δεν νομίζω ότι είναι το μόνο κατάστημα που διακινεί τέτοιο όγκο. Στο Amazon γιατί δεν γίνονται τέτοια "λάθη";

Αλλά άντε, ας μην πάμε στο Amazon, ας πάμε στο aliexpress όπου έχει κάθε λογής πωλητές. Ούτε εκεί γίνονται τέτοια "λάθη".

 

Επίσης μόνο λάθος δεν ήταν.

 

Προσωπικά δύσκολα θα το εμπιστευτώ ξανά. Μόνο αν δεν βρίσκω κάτι και αν.

Και μεγάλο μου λάθος που το εμπιστεύτηκα εξ αρχής αλλά δεν γνώριζα τα εγχώρια αντίστοιχα καταστήματα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, UltraB said:

Συγνώμη Σωτο αλλά εδώ θα διαφωνήσω. Δεν νομίζω ότι είναι το μόνο κατάστημα που διακινεί τέτοιο όγκο. Στο Amazon γιατί δεν γίνονται τέτοια "λάθη";

Αλλά άντε, ας μην πάμε στο Amazon, ας πάμε στο aliexpress όπου έχει κάθε λογής πωλητές. Ούτε εκεί γίνονται τέτοια "λάθη".

 

Νομίζεις, στο Amazon σε σπασμένη συσκευασία με resellers εγώ δεν έβγαλα άκρη με επιστροφή χρημάτων /προϊόντος. Έπρεπε να πάρω τηλέφωνο τον πωλητή σε αγγλικό νούμερο (προφανώς βαρέθηκα για 5 ευρώ). Αντίστοιχα και στο ebay, obd αντάπτορας που δεν έπαιξε ποτέ, πάλι δεν έβγαλα άκρη. Τον τελευταίο χρόνο έχω τύχει σε 2-3 προβληματικές συναλλαγές στα 2 πιο μεγάλα online καταστήματα (amazon + ebay), ό,τι έχω πάρει όμως από autodoc πάντα κομπλέ. 

Δεν έχω μετοχές στο autodoc και προφανώς η κάθε εμπειρία / άποψη είναι σεβαστή.

 

Δεν το χρησιμοποιούσα λόγω κυρίως της spam μετάφρασής του σε όλες τις χώρες (antallaktikaonline etc.), αλλά αντικειμενικά βολεύει και έχει και σχεδόν ό,τι χρειαστώ από λάδια κλπ. Μόνο κάτι περίεργες βαλβολίνες δεν βρήκα που τις πήρα από ebay.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αλλάζω το θέμα σε κάτι πιο γενικό γιατί η υπόθεση έχει αρκετό ψωμί απ ότι φαίνεται.

 

Αφού έφαγα άκυρο από το πρώτο κατάστημα, είπα να επιλέξω ένα ελληνικό αυτή τη φορά.

Ψάχνοντας βρήκα το προϊόν σε δύο καταστήματα, όπου και τα δύο έπειτα από επικοινωνία μαζί τους με ενημέρωσαν ότι το προϊόν ΕΙΝΑΙ διαθέσιμο.

 

Επέλεξα λοιπόν αυτή τη φορά το onparts.

Αποστέλνω την παραγγελία που λέτε για το ίδιο προϊόν και αφήνω σαν σχόλιο ότι σε περίπτωση που το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο να μην αποσταλεί άλλης μάρκας και να ακυρωθεί η παραγγελία. Την επόμενη μέρα το απόγευμα λαμβάνω email ότι η παραγγελία ολοκληρώθηκε (#1 huh?) χωρίς να έχω παραλάβει το προϊόν και χωρίς να έχει προηγηθεί κάποιο άλλο email ότι έγινε η αποστολή του προϊόντος και τα συναφή.

 

Και πάμε στο σήμερα. Σήμερα το πρωί έλαβα τηλεφώνημα από υπάλληλο τους ότι ο κωδικός του προϊόντος έχει αντικατασταθεί και ότι θα αποσταλεί της ίδιας μάρκας το οποίο μάλιστα ήταν κατά 9€ φθηνότερο (#2 huh?). Μου ακούστηκε αρκετό κουλό οπότε έψαξα στο site τους και δεν βρήκα κάποιο προϊόν στην τιμή που μου ανέφερα, ούτε της ίδιας μάρκας αλλά ούτε και κάποιας άλλης μάρκας. Βαράω λοιπόν τηλέφωνο μετά από καμία ώρα και μην σας τα πολυλογώ, στο 3ο τηλέφωνο και μετά από ψάξιμο ο κωδικός αφορούσε αντίστοιχο προϊόν αλλά αυτοκίνητα του VW Group (Seat, Skoda, VW κλπ) ενώ εμένα Opel, Fiat κλπ....

 

Εε αφού επέμεινα ότι το προϊόν βάση της κατασκευάστριας εταιρίας αφορά άλλα μοντέλα, αρνήθηκα να προβούν στην αλλαγή και τότε με ενημέρωσαν ότι το αρχικό προϊόν που είχα παραγγείλει, με τον αρχικό κωδικό δηλαδή, δεν υπάρχει και να μου αποστείλουν άλλης μάρκας, όπου και πάλι αρνήθηκα.

 

Θα μου βγάλουν την πίστη αυτοί έτσι όπως το πάνε και με βλέπω να αρχίζω τις καταγγελίες, σε κάτι που προς το παρόν δεν έχω προβεί ουδεμία φορά (και κακώς μάλλον απ ότι φαίνεται).

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.