Jump to content

Αποδεκτος χρονος αντιλογισμου χρεωσης καρτας


Recommended Posts

Τελη Νοεμβρη εκανα μια παραγγελια απο Ελληνικο καταστημα με χρεωστικη. Μετα απο 2-3 μερες μου απαντησαν οτι το προιον δεν ειναι διαθεσιμο και μου εστειλαν αποδεικτικο αντιλογισμου με viva wallet. Μεχρι σημερα δεν εχω δει τα χρηματα στον λογαριασμο μου. Ειναι φυσιολογικο; Ποσο να περιμενω; Πρεπει να κανω κατι;

 

Ευχαριστω!

Link to post
Share on other sites

μπορεί αμέσως, μπορεί 3-5 εργάσιμες για να εμφανιστούν. Εξαρτάται από την τράπεζα σου, στην οποία και θα τηλεφωνήσεις να ρωτήσεις αν δεν έχουν φανεί έως τότε ή ανά πάσα στιγμή αν βιάζεσαι και δεν βαριέσαι τα τηλέφωνα. Αλλά σε αυτά, δίνε τους ακριβώς τις ημερομηνίες, όχι «τέλη Νοέμβρη», όχι «μετά από δυο τρεις ημέρες». Ακριβή ημερομηνία, όπως φαίνεται στο αποδεικτικό αντιλογισμού. Π.χ. 3 Δεκεμβρίου. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

Παρατηρησα παντως οτι στην αναληση του λογαριασμου στο ebanking λεει "αλλες δεσμευσεις" κσι εχει ενα χ ποσο μεγαλυτερο απο το ποσο αντι λογισμου και "λογιστικο υπολοιπο" επισης μεγαλυτερο. Ισως απλα δεν εχουν "εκκαθαριστει" και λογικα το ποσο του αντιλογισμου περιλαμβανεται;

Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, Seek & Find said:

Update: Ο χρονος αντιλογισμου ειναι 15 εργασιμες οποτε περιμενουμε

αδιανόητο! Μήπως σου είπαν τον λόγο; Κρατανε δεσμευμένα τα χρήματα για 15 ημέρες; Είναι τραγικά μεγάλο χρονικό διάστημα για τέτοια συναλλαγή.

  • Like 3
Link to post
Share on other sites

Με την τραπεζα μιλησα και μαλιστα ρωτησα την κοπελα γιατι μου φανηκε και μενα μεγαλο το χρονικο διαστημα και μου ειπε covid καταστασεις εκτακτες κτλ.

Τα γνωστα δηλαδη. μου ειπε να περιμενω μεχρι τις 19/12 και αν υπαρξει προβλημα να επικοινωνησω ξανα..

Link to post
Share on other sites

τι να σου πω. Είναι τραγικά μεγάλος ο χρόνος, αυτό είναι άυλη συναλλαγή, τι κόβιντ λέει. Θα διαμαρτυρόμουν και στο κατάστημα αν το έγραφαν διαθέσιμο, τράβηξαν το χρήμα χωρίς να έχουν το προϊόν και μετά αυτό. Είναι σκανδαλώδες, αμφιβάλλω αν είναι καν νόμιμο εκ μέρους του καταστήματος. Ακόμα κι αν της τράπεζας αποδειχθεί νόμιμο, η επιλογή να στείλουν με αυτόν τον τρόπο είναι του καταστήματος, ας έστελνε έμβασμα, δικό τους λάθος είναι ότι τράβηξαν τα λεφτά.

  • Like 2
Link to post
Share on other sites

Πρόσφατα αγόρασα σε κατάστημα κάποια προϊόντα αξίας 3,20€. Στο ταμείο πλήρωσα με κάρτα αλλά η υπάλληλος πάτησε το νούμερο στο POS και δεν μπορούσα να δω τι ακριβώς έλεγε η οθόνη (9 στις 10 το κοιτάω πάντα). Χαμός εντωμεταξύ από πίσω, οπότε ολοκληρώνω τη συναλλαγή ανέπαφα. Στο αποδεικτικό αντί για 3.2€ βλέπω 32€. Μουτσούνιασε η ταμίας. Μου λέει θα κάνω ακύρωση της συναλλαγής και θα ξαναπεράσουμε με χρέωση 3.2€.

 

Της λέω, ούτε καν. Κράτα τα 32€ και δώστε μου τα ρέστα σε μετρητά (προφανώς το κατάστημα έχει κάποια πολύ μικρή χασούρα 30 40 λεπτά λόγω της προμήθειας της τράπεζας, αλλά γιατί να την έχω εγώ τη χασούρα;). Έτσι κι έγινε. Που θέλω να καταλήξω. Πρήξε το κατάστημα ακόμη κι αν δεν περάσει το δικό σου. Να σου κάνουν τραπεζική μεταφορά άμεσα. Όλοι ξέρουμε ότι για να γίνει δεκτή μία συναλλαγή, κάποιος πρέπει να πατήσει ένα "Approve" στο σύστημα της τράπεζας και εκτός από Approve έχει και Cancel για άμεση επιστροφή του δεσμευμένου ποσού.

 

Αυτοί αν κατάλαβα καλά, προχώρησαν κανονικά τη συναλλαγή και την ακύρωσαν σε δεύτερο χρόνο όταν είδαν ότι δεν είχαν το προϊόν που σου πούλησαν. 

  • Like 4
Link to post
Share on other sites
16 hours ago, Seek & Find said:

Με την τραπεζα μιλησα και μαλιστα ρωτησα την κοπελα γιατι μου φανηκε και μενα μεγαλο το χρονικο διαστημα και μου ειπε covid καταστασεις εκτακτες κτλ.

Τα γνωστα δηλαδη. μου ειπε να περιμενω μεχρι τις 19/12 και αν υπαρξει προβλημα να επικοινωνησω ξανα..

Πώς το βλέπεις να λύνεται το πρόβλημά σου 19/12 ; Πώς το βλέπεις να βρίσκεις κάποιον 19/12;

Link to post
Share on other sites
On 5/12/2020 at 6:39 ΜΜ, το μέλος Seek & Find έγραψε:

Παρατηρησα παντως οτι στην αναληση του λογαριασμου στο ebanking λεει "αλλες δεσμευσεις" κσι εχει ενα χ ποσο μεγαλυτερο απο το ποσο αντι λογισμου και "λογιστικο υπολοιπο" επισης μεγαλυτερο. Ισως απλα δεν εχουν "εκκαθαριστει" και λογικα το ποσο του αντιλογισμου περιλαμβανεται;

 

Έχω παρατηρήσει πως στην εφαρμογή android της eurobank φαίνονται αναλυτικά οι δεσμεύσεις (σε αντίθεση με το ebanking σε browser). Κάνε μια δοκιμή να κοιτάξεις μπας και βρεις ακρη.

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
πριν 6 ώρες, το μέλος schumifer έγραψε:

Πώς το βλέπεις να λύνεται το πρόβλημά σου 19/12 ; Πώς το βλέπεις να βρίσκεις κάποιον 19/12;

Μου ειπε να δειξω κατανοηση και να περιμενω το απαραιτητο χρονικο διαστημα.

Αν δεν εχει λυθει μεχρι τοτε το τμημα θα αναλαβει να διεκπεραιωσει το θεμα.

Οπως και να εχει προσπαθησα να μιλησω και με το καταστημα, δεν βρηκα καποιον στο τηλεφωνο και εστειλα μειλ.

Θελει υπομονη, δυστυχως.

 

πριν 1 ώρα, το μέλος GriGaS έγραψε:

Έχω παρατηρήσει πως στην εφαρμογή android της eurobank φαίνονται αναλυτικά οι δεσμεύσεις (σε αντίθεση με το ebanking σε browser). Κάνε μια δοκιμή να κοιτάξεις μπας και βρεις ακρη.

Δυστυχως δεν εχω eurobank κοιταξα στο app της nbg αλλα τζιφος.

Ευχαριστω παντως

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Update: Ελαβα την αναμεμωμενη απαντηση οτι απο αυτους εχει εκδοθει αποδειξη επιστροφης (και φυσικα ισχυει) και οτι ειναι θεμα της τραπεζας

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
16 minutes ago, Seek & Find said:

Ελαβα την αναμεμωμενη απαντηση οτι απο αυτους εχει εκδοθει αποδειξη επιστροφης (και φυσικα ισχυει) και οτι ειναι θεμα της τραπεζας


τους ρώτησες γιατί τράβηξαν τα χρήματα αφού δεν το είχαν διαθεσιμο; Γιατί το έγραφαν διαθέσιμο ενώ δεν ήταν; Γιατί το γράφουν τώρα διαθέσιμο ενώ δεν το έχουν; Ή το βρήκαν εν τω μεταξύ;
Ρητορικές ερωτήσεις, μου φτιαξες και την μέρα με το εν τζι μπι. Υποτίθεται έχω δυο επιστροφές από την Wolt, δεν έχω κοιτάξει καν τι γίνεται. 

  • Like 2
Link to post
Share on other sites

Εχεις δικιο. Λαθος τους, ομως δεν ειναι στα χερια τους η μπαλα. Ναι αργησαν 2-3 μερες (κακως) ομως εβγαλαν επιστροφη (1/12) απο κει και περα η τραπεζα τι κανει;

Τα του καισαρος τω καισαρι θελω να πω

Link to post
Share on other sites

Και που να δείτε τι γίνεται σε περίπτωση ακύρωσης - επιστροφής για συναλλαγή που έχει γίνει με πιστωτική και άτοκες δόσεις. Επί 10 μήνες χρεωνόταν και ξεχρεωνόταν η μηνιαία δόση...

  • Like 3
  • Wow 1
Link to post
Share on other sites
1 hour ago, GriGaS said:

Επί 10 μήνες χρεωνόταν και ξεχρεωνόταν η μηνιαία δόση...

;τσι και παλιά αυτό. Έχει κάποιο ψήγμα λογικής. Το τωρινό όμως είναι απίστευτο. Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι να κρατούν valeur τόσο το viva wallet όσο κι η τράπεζα (απαράδεκτο εκ μέρους του καταστήματος αν συμβαίνει) και να  βγαίνει συνολικά δεκαήμερο εργάσιμες. Ακόμα και με αυτό τον υπολογισμό 19 Δεκ για λάθος από τέλη Νοεμβρίου...

 

  • Like 2
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.