Jump to content



Ενεργοποίηση αυτόματης ανανέωσης προϊόντος από την Bitdefender παρά την θέληση μου!!!


Recommended Posts

Χρησιμοποιώ το Bitdefender τα τελευταία τρία χρόνια. Πιο συγκεκριμένα την έκδοση Total Security η οποία κοστίζει 34.99 € αν κάνω ανανέωση μέσω του Bitdefender Central.
 

Spoiler

image.thumb.png.12e3bfe4ce0996ff420f61a76739ecf0.png


Κάθε χρόνο λοιπόν, ανανεώνω την συνδρομή μου με 34,99€ με αυτόν τον τρόπο, μη αυτόματα. Μεθαύριο 31/05/2021 λήγει η συνδρομή μου. Σήμερα 29/05/2021, χωρίς να προβώ σε καμία απολύτως διαδικασία και χωρίς να έχω ενεργοποιήσει κάποια επιλογή αυτόματης ανανέωσης, έλαβα ένα email από την Bitdefender το οποίο έλεγε τα παρακάτω...
 

Spoiler

Thank you for renewing !

Your Bitdefender Total Security subscription associated with
***@gmail.com has been extended with 12 MONTHS, for 79,99 EUR
and it will expire on May 30, 2022.

Everything was done automatically, so all you have to do is sit back and relax, and
let Bitdefender protect your devices.


Ότι η συνδρομή μου ανανεώθηκε αυτόματα και όχι για 34,99€ που πλήρωνα κάθε χρόνο, αλλά για 79,99€!!!!!! Σε επικοινωνία που είχα μαζί τους μου απάντησαν κάτι παραμύθια του τύπου "Η επιλογή αυτόματης ανανέωσης έχει σχεδιαστεί για να σας βοηθήσει προσφέροντας συνεχή προστασία, χωρίς διακοπή. Σας εξοικονομεί επίσης χρόνο φυσικής ανανέωσης κάθε χρόνο..." κτλ κτλ και φυσικά ζήτησα να ακυρωθεί η αγορά.

Όσοι λοιπόν έχετε επιλέξει το Bitdefender για την ασφάλεια σας και δεν θέλετε να σας έρθει στο κεφάλι κανένα 80άρι από εκεί που δεν το περιμένετε, μπορείτε να ακυρώσετε την επιλογή αυτόματης ανανέωσης από τον Bitdefender Central λογαριασμό σας.

  1. Επιλέξτε την ενότητα "Οι συνδρομές" μου στην πλάγια μπάρα.
  2. Κάντε κλικ στην καρτέλα "Οι πληρωμές μου".
  3. Κάντε κλικ στο κουμπί "Προβολή Λεπτομερειών" που βρίσκεται δίπλα στο Bitdefender προϊόν που έχετε αγοράσει.
  4. Και πατήστε ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΑΥΤΟΜΑΤΗΣ ΑΝΑΝΕΩΣΗΣ.
Έγινε επεξεργασία από DNA180
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

πριν 14 ώρες, το μέλος schumifer έγραψε:

Αναρωτιέμαι από πόσους ανυποψίαστους τα έχουν φάει! Τα πήρες πίσω;

Ακόμα όχι, προφανώς λόγω Σαββατοκύριακου. Θα δούμε από Δευτέρα. Θα ενημερώσω...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 1 ώρα, το μέλος DNA180 έγραψε:

Ακόμα όχι, προφανώς λόγω Σαββατοκύριακου. Θα δούμε από Δευτέρα. Θα ενημερώσω...

Εάν χρεώθηκαν σε καμία πιστωτική και το παίζουν δύσκολοι, έχεις και την επιλογή της άρνησης συναλλαγής.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 20 λεπτά, το μέλος minast έγραψε:

Εάν χρεώθηκαν σε καμία πιστωτική και το παίζουν δύσκολοι, έχεις και την επιλογή της άρνησης συναλλαγής.

Δηλαδή;

Link to comment
Share on other sites

πριν 9 λεπτά, το μέλος DNA180 έγραψε:

Δηλαδή;

Παίρνεις στην τράπεζά σου, λες ότι δεν έχεις εγκρίνει αυτή τη συναλλαγή και η χρέωση έγινε παρά τη θέλησή σου. Συνήθως θα σου ζητήσουν να συμπληρώσεις την αίτηση αμφισβήτησης χρέωσης και θα ζητήσουν εξηγήσεις από αυτόν που την έκανε.

 

  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

Σε αρκετές υπηρεσίες/αγορές γίνεται έτσι... Τους έχεις δώσει την πιστωτική και ανανεώνουν αυτόματα χωρίς να σε ρωτήσουν. Εγώ σε όσα λογισμικά αγοράζω με subscription model (και κρατάνε την πιστωτική στο account μου), η επόμενη κίνηση είναι να πάω και να διαγράψω την πιστωτική. Εάν και εφόσον θέλω να ανανεώσω όταν έρθει η ώρα, θα με ειδοποιήσουν με email.

Έγινε επεξεργασία από gdp77
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Οτι είπε ο gdp77, και το ιδιο ακριβώς πολλοι (π.χ. τις τελευταίες 2 φορές που το βιωσα ήταν με υπηρεσίες VPN, παλια NordVPN και προσφατα ExpressVPN) το κάνουν και με paypal. Και επειδή κατα 99.9% χρησιμοποιω paypal και οχι κατευθειαν πιστωτικές, μετά απο τετοια αγορα πηγαίνω παντα στο paypal account μου ("Manage automatic payments", στα Settings του λογαριασμου) και αν/ότι ειναι ενεργό το σκίζω.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Επειδή μου έρχονται προσωπικά μηνύματα για το τι έγινε τελικά, να σας ενημερώσω σχετικά. Και συγνώμη που δεν το έκανα νωρίτερα, απλά μερικές φορές η καθημερινότητα σε κάνει να ξεχνάς πράγματα...

Τους έστειλα λοιπόν ένα email στο bdsupport@tickets.bitdefender.com και τους έγραψα ότι έλαβα ένα email στο οποίο αναφέρει ότι το  Bitdefender ανανεώθηκε αυτόματα για 79,99€ ενώ εγώ δεν ενεργοποίησα ποτέ αυτήν την επιλογή. Πράγμα που είναι και αλήθεια. Και τους ζήτησα να μου ακυρώσουν την συνδρομή και να μου επιστρέψουν τα χρήματα. Αυτοί άρχισαν να μου λένε κάτι κουλά, του στυλ ότι και καλά η αυτόματη ανανέωση ενεργοποιείται από μόνη της για να διευκολύνουν και καλά τον πελάτη και μπλα μπλα και μου πρότειναν, ή να κρατήσουν τα 79,99€ και να μου κάνουν επέκταση μέχρι το 2024 ή επιστροφή των 42€ από τα 79,99€ και να μου κάνουν επέκταση ενός έτους. Αν ήθελα φυσικά επέμενα στην ακύρωση και επιστροφή των χρημάτων και τέλος. Εγώ διάλεξα το πρώτο, δηλαδή επέκταση μέχρι το 2024 για 79,99€.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.