Jump to content



ΚΑΗΚΕ ΤΟ ΣΤΙΚΑΚΙ ΜΟΥ


Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους σας...Είμαι άσχετη με το φόρουμ αλλά από ότι βλέπω από τα μηνύματα όλοι σίγουρα γνωρίζετε πολλά παραπάνω από μένα...Μην τα πολυλογω!Κάηκε το usb που είχα και μέσα είχα όλες τις φωτογραφίες και το βίντεο του γάμου μου και δυστυχώς ο φωτογράφος δεν έχει αρχείο κρατήσει!Υπάρχει κάποιος τρόπος να επαναφέρω τα αρχεία!Σας παρακαλώ για την άμεση απάντηση πραγματικά γιατί έχω στεναχωρηθεί πααααρα πολύ!!

Link to comment
Share on other sites

O @fatalara σωστά σε ρώτησε. Πρέπει να διευκρινίσεις κάτι.

Αν ο υπολογιστής βλέπει ή όχι το στικάκι.

 

ΑΝ το βλέπει αλλά δεν μπορείς να έχεις πρόσβαση στις φωτογραφίες σου ίσως  να μπορέσεις να τις επαναφέρεις και μόνη σου.

Αν δεν αναγνωρίζει το στικάκι ο υπολογιστής, μόνο μια εταιρία ανάκτησης δεδομένων ή κάποιος που κάνει επισκευές σε επίπεδο πλακέτας θα σε βοηθήσει, με το ανάλογο κόστος φυσικά.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, το μέλος Dimitra Rabavila έγραψε:

Κάηκε το usb

 

Πρέπει να διευκρινίσεις τι ακριβώς σημαίνει "κάηκε". Ποια η συμπεριφορά όταν το συνδέσεις στον υπολογιστή? Δοκίμασες και με άλλες usb θύρες ?

 

1 ώρα πριν, το μέλος Dimitra Rabavila έγραψε:

είχα και μέσα είχα όλες τις φωτογραφίες και το βίντεο του γάμου μου

 

Καταλαβαίνω τη στενοχώρια σου. Αν είχες όμως παραδοσιακές εκτυπωμένες φωτογραφίες θα έχεις backup τα αρνητικά. Έτσι πρέπει να συμβαίνει και στο ψηφιακό υλικό μας. Τα σημαντικά αρχεία πρέπει να τα έχουμε backup τουλάχιστον σε 3 διαφορετικά σημεία (π.χ. 3 usb). Κανόνας που πρέπει να τηρούμε πάντα!

Link to comment
Share on other sites