giorgos2187 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 20, 2023 #1 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 20, 2023 (edited) Συζήτηση για το xDefiant, το νέο online multiplayer της Ubisoft, το οποίο αναμένεται μέσα στο 2023! On 20/4/2023 at 12:47 ΜΜ, το μέλος gdp77 έγραψε: xdefiant closed beta. Linux, one click install, 144 fps, 1080p high settings. F!@# COD & Activision. μεχρι ποτε ειναι η closed beta? και σε ποιο app το βρισκουμε το παιχνιδι; Κι εγω εχω ακουσει πολυ καλά σχολια και με ενδιαφερει Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 21, 2023 από tommybertsen 1
Proteas Απρίλιος 20, 2023 #2 Απρίλιος 20, 2023 14 λεπτά πριν, το μέλος giorgos2187 έγραψε: μεχρι ποτε ειναι η closed beta? και σε ποιο app το βρισκουμε το παιχνιδι; Κι εγω εχω ακουσει πολυ καλά σχολια και με ενδιαφερει 13-23 Απριλιου, κλειδι D7NC-R86Q-PYKM-BMYK https://redeem.ubisoft.com/xdefiant/en-US 1
giorgos2187 Απρίλιος 20, 2023 Author #3 Απρίλιος 20, 2023 Βασικα μονο μιση ωρα παρακολουθησης στο twitch ηθελε για να το παρω οποτε μολις πηρα κι εγω ενα δικο μου. Thanks παντως. Κανω τη διαδικασια τωρα . 1
tommybertsen Απρίλιος 20, 2023 #4 Απρίλιος 20, 2023 1 ώρα πριν, το μέλος giorgos2187 έγραψε: Βασικα μονο μιση ωρα παρακολουθησης στο twitch ηθελε για να το παρω οποτε μολις πηρα κι εγω ενα δικο μου. Thanks παντως. Κανω τη διαδικασια τωρα . Αν μπορέσεις να παίξεις, σφύρα μπας και καταφέρω να μπω. 4 μέρες, 3 παιχνίδια μπόρεσα. 1
gdp77 Απρίλιος 20, 2023 #5 Απρίλιος 20, 2023 (edited) 2 ώρες πριν, το μέλος giorgos2187 έγραψε: μεχρι ποτε ειναι η closed beta? και σε ποιο app το βρισκουμε το παιχνιδι; Κι εγω εχω ακουσει πολυ καλά σχολια και με ενδιαφερει Αν έχεις ubisoft account στείλε μου pm to user name σου και το email σου να σου στείλω invitation. Μπορείς να παρακολουθήσεις κάποιο από τα πολλά twitch channels για μισή ώρα και μετά σου έρχεται invitation Τώρα όμως που πήρα invitation, μπορώ να καλέσω άλλους 5. Ένα invitation το θέλω σίγουρα για τον bro, αν μου στείλεις στοιχεία σου στέλνω. 1 ώρα πριν, το μέλος giorgos2187 έγραψε: Βασικα μονο μιση ωρα παρακολουθησης στο twitch ηθελε για να το παρω οποτε μολις πηρα κι εγω ενα δικο μου. Thanks παντως. Κανω τη διαδικασια τωρα . Με πρόλαβες χεχε Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 20, 2023 από gdp77 1
giorgos2187 Απρίλιος 20, 2023 Author #6 Απρίλιος 20, 2023 Πηγα να παιξω xdefiant. Δεν μπορω. Το game δεν ανταποκρινεται στις εντολες του ποντικιου και του πληκτρολογιου. Ουτε κουνιεμαι ουτε πυροβολω. Κουνωντας το ποντικι απλα πηγαινοερχεται ο κερσορας στην οθονη.... lol 1
tommybertsen Απρίλιος 21, 2023 #7 Απρίλιος 21, 2023 8 ώρες πριν, το μέλος giorgos2187 έγραψε: Πηγα να παιξω xdefiant. Δεν μπορω. Το game δεν ανταποκρινεται στις εντολες του ποντικιου και του πληκτρολογιου. Ουτε κουνιεμαι ουτε πυροβολω. Κουνωντας το ποντικι απλα πηγαινοερχεται ο κερσορας στην οθονη.... lol Στον κάθε ένα, ότι να'ναι πρόβλημα. Εμένα έλεγε "delta-07 error " μετά άλλο server error. ΑΝ περνούσε αυτά τα error για να βρει game δεινοπαθούσα. Συνήθως έμενε στο searching για πάντα (και είναι γενικό θέμα, όχι δικό μου μόνο). Όταν και αν έμπαινα σε game , το reconnect μετά ισούταν με στανταράκι κόλλημα (κολλούσε στο loading). Και όλο αυτό μια λούπα. Κάποιες φορές περνούσε τον σέρβερ κάνοντας flushdns αλλά αυτό δεν είναι κατάσταση γενικά. Το παιχνίδι είναι 2 χρόνια υπό development, να σημειώσω, τα προβλήματα είναι γνωστά αυτά, αλλά μιλάμε για ubisoft εδώ, οπότε δεν έχω απαιτήσεις
gdp77 Απρίλιος 21, 2023 #8 Απρίλιος 21, 2023 9 ώρες πριν, το μέλος giorgos2187 έγραψε: Πηγα να παιξω xdefiant. Δεν μπορω. Το game δεν ανταποκρινεται στις εντολες του ποντικιου και του πληκτρολογιου. Ουτε κουνιεμαι ουτε πυροβολω. Κουνωντας το ποντικι απλα πηγαινοερχεται ο κερσορας στην οθονη.... lol Αυτό ξεκίνησε από χθες που δοκιμάζουν PRE-ALPHA το ranked mode. An την ώρα που προσπαθεί να βρει παιχνίδι, εσύ ανοίξεις τα settings, το παθαίνεις. Μόνο για μια μέρα θα είναι το ranked mode, οπότε την ώρα που ψάχνει για game μην ανοίξεις άλλο μενού, απλά περίμενε. 45 λεπτά πριν, το μέλος tommybertsen έγραψε: Στον κάθε ένα, ότι να'ναι πρόβλημα. Εμένα έλεγε "delta-07 error " μετά άλλο server error. ΑΝ περνούσε αυτά τα error για να βρει game δεινοπαθούσα. Συνήθως έμενε στο searching για πάντα (και είναι γενικό θέμα, όχι δικό μου μόνο). Όταν και αν έμπαινα σε game , το reconnect μετά ισούταν με στανταράκι κόλλημα (κολλούσε στο loading). Και όλο αυτό μια λούπα. Κάποιες φορές περνούσε τον σέρβερ κάνοντας flushdns αλλά αυτό δεν είναι κατάσταση γενικά. Το παιχνίδι είναι 2 χρόνια υπό development, να σημειώσω, τα προβλήματα είναι γνωστά αυτά, αλλά μιλάμε για ubisoft εδώ, οπότε δεν έχω απαιτήσεις Μάλλον δοκίμασες από την αρχή της closed beta. Είναι απείρως πιο σταθερό τώρα.
minast Απρίλιος 21, 2023 #9 Απρίλιος 21, 2023 1 ώρα πριν, το μέλος tommybertsen έγραψε: Στον κάθε ένα, ότι να'ναι πρόβλημα. Εμένα έλεγε "delta-07 error " μετά άλλο server error. ΑΝ περνούσε αυτά τα error για να βρει game δεινοπαθούσα. Συνήθως έμενε στο searching για πάντα (και είναι γενικό θέμα, όχι δικό μου μόνο). Όταν και αν έμπαινα σε game , το reconnect μετά ισούταν με στανταράκι κόλλημα (κολλούσε στο loading). Και όλο αυτό μια λούπα. Κάποιες φορές περνούσε τον σέρβερ κάνοντας flushdns αλλά αυτό δεν είναι κατάσταση γενικά. Το παιχνίδι είναι 2 χρόνια υπό development, να σημειώσω, τα προβλήματα είναι γνωστά αυτά, αλλά μιλάμε για ubisoft εδώ, οπότε δεν έχω απαιτήσεις Star Citizen: Hold my beer 1
giorgos2187 Απρίλιος 21, 2023 Author #10 Απρίλιος 21, 2023 @tommybertsen @gdp77 Τελικά μετά από δυο τρεις επανεκκινήσεις του παιχνιδιού, έστρωσε. Έπαιξα κανονικά δλδ. Ίσως και να ευθύνεται τομοτι άνοιγα τα σετινγκς. Δεν ξέρω. Γενικά καλό φαίνεται, αλλά μου αφήνει μια πολύ περίεργη αίσθηση το movement του. Κυρίως η αίσθηση του ποντικιού. Δοκίμασα μπόλικος συνδυασμούς με dpi και sensitivity αλλά δεν κατάφερα να βρω την αίσθηση που έχω στο cod η στο battlefield. Αλλά μερικά ματσάκια που έπαιξα καλό φάνηκε.
gdp77 Απρίλιος 21, 2023 #11 Απρίλιος 21, 2023 11 λεπτά πριν, το μέλος giorgos2187 έγραψε: @tommybertsen @gdp77 Τελικά μετά από δυο τρεις επανεκκινήσεις του παιχνιδιού, έστρωσε. Έπαιξα κανονικά δλδ. Ίσως και να ευθύνεται τομοτι άνοιγα τα σετινγκς. Δεν ξέρω. Γενικά καλό φαίνεται, αλλά μου αφήνει μια πολύ περίεργη αίσθηση το movement του. Κυρίως η αίσθηση του ποντικιού. Δοκίμασα μπόλικος συνδυασμούς με dpi και sensitivity αλλά δεν κατάφερα να βρω την αίσθηση που έχω στο cod η στο battlefield. Αλλά μερικά ματσάκια που έπαιξα καλό φάνηκε. Είναι muscle memory από το πολύ COD. Και εμένα μου φαίνεται κάπως, αλλά το παιχνίδι είναι καλό και χρειάζεται να συνηθίσεις την κίνηση/aiming
tommybertsen Απρίλιος 21, 2023 #12 Απρίλιος 21, 2023 Εγω πάντως που δεν έχω παίξει πολύ cod (παίζω το mw2 λίγο , τα απλά κλασικά modes καθότι μου το πήρε δώρο η γυναίκα ) το βρήκα λίγο περίεργο γενικά. Αλλά και καλό ταυτόχρονα. Φαίνεται ενδιαφέρον αρκεί να δώσουν βάση στο feedback και να μη το αφήσουν. Μιας και είναι 60 γιγα, θα το κατεβάσω ξανά τώρα απομακρυσμένα , ώστε μόλις σχολασω να δω τι γίνεται και αν έχει στρώσει . Αν μου κάνει τα ίδια στο τέλος θα το βάλω και στο 2ο πισι για δοκιμή.
gdp77 Απρίλιος 21, 2023 #13 Απρίλιος 21, 2023 43 λεπτά πριν, το μέλος tommybertsen έγραψε: Εγω πάντως που δεν έχω παίξει πολύ cod (παίζω το mw2 λίγο , τα απλά κλασικά modes καθότι μου το πήρε δώρο η γυναίκα ) το βρήκα λίγο περίεργο γενικά. Αλλά και καλό ταυτόχρονα. Φαίνεται ενδιαφέρον αρκεί να δώσουν βάση στο feedback και να μη το αφήσουν. Μιας και είναι 60 γιγα, θα το κατεβάσω ξανά τώρα απομακρυσμένα , ώστε μόλις σχολασω να δω τι γίνεται και αν έχει στρώσει . Αν μου κάνει τα ίδια στο τέλος θα το βάλω και στο 2ο πισι για δοκιμή. Παίζω από linux. Είναι απείρως πιο σταθερο αυτή τη στιγμή παιχνίδι σε σχέση με όταν έπαιζα warzone την εποχή της δόξας του.
tommybertsen Απρίλιος 21, 2023 #14 Απρίλιος 21, 2023 Στο wz2 και mw2 δεν είχα κανένα απολύτως πρόβλημα πάντως (σαν απόδοση βέβαια στο 2ο PC είναι χάλια αν δεν βάλεις frame cap). Το μόνο μου πρόβλημα γενικά είναι το matchmaking. Αλλά I second that. Μόλις γυρίσω θα τσεκαρω πόσο βελτιώθηκε. Δεν (πρέπει να) έχει να κάνει με windows or Linux , το πρόβλημα αυτό ήταν γενικό και ήταν μέχρι και στις 4 πρώτες ημέρες της beta. Θα ενημερώσω. Θα ανοίξω και ένα θρεντ να μεταφέρω τα μηνύματά μας εκεί
gdp77 Απρίλιος 21, 2023 #15 Απρίλιος 21, 2023 1 ώρα πριν, το μέλος tommybertsen έγραψε: Στο wz2 και mw2 δεν είχα κανένα απολύτως πρόβλημα πάντως To xdefiant είναι beta να θυμίσω. Τα προβλήματα που ανέφερες (π.χ. delta-07) εν πολλοίς δεν υπάρχουν πλέον. 1 ώρα πριν, το μέλος tommybertsen έγραψε: Δεν (πρέπει να) έχει να κάνει με windows or Linux , Όχι, δεν έχει να κάνει. Εγκυκλοπαιδικά το ανέφερα.
tommybertsen Απρίλιος 21, 2023 #16 Απρίλιος 21, 2023 3 ώρες πριν, το μέλος gdp77 έγραψε: To xdefiant είναι beta να θυμίσω. Τα προβλήματα που ανέφερες (π.χ. delta-07) εν πολλοίς δεν υπάρχουν πλέον. Όχι, δεν έχει να κάνει. Εγκυκλοπαιδικά το ανέφερα. Ναι, έχουνε διορθωθεί πολλά έως και όλα, τώρα που δοκίμασα. Και το ping μου είναι πολύ νορμάλ, και συνδέεται γρήγορα και το practice δουλεύει (μου ήταν greyed out).
gdp77 Απρίλιος 21, 2023 #17 Απρίλιος 21, 2023 (edited) 19 λεπτά πριν, το μέλος tommybertsen έγραψε: το practice δουλεύει (μου ήταν greyed out). χθες είχαν γκριζάρει (κλειδώσει) τα πάντα πλην ranked γιατί ήθελαν να το δοκιμάσουν. Σήμερα είναι όλα ανοικτά. Δεν ήταν πρόβλημα του παιχνιδιού ότι ήταν γκριζαρισμένο το practice. Δοκιμές έκαναν. Πάντως πότε πρόλαβαν να λιώσουν μερικοί δεν το πιστεύω.... Ακόμα κουτουλάω στους τοίχους (που λέει ο λόγος), και οι περισσότεροι έχουν απομνημονεύσει κάθε γωνιά της πίστας. Είτε εγώ μεγάλωσα πολύ και πρέπει να παίζω μόνο strategy και arpg είτε το λιώσιμο από τους πιτσιρικάδες είναι απίστευτο.... Πολύ μικρό ttk πάντως. Δεν προλαβαίνω να αντιδράσω σε τίποτα.... Όταν καταφέρνω να παραμείνω για πάνω από 10" ζωντανός όταν εμπλακώ σε πυρά, πανηγυρίζω.... Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 21, 2023 από gdp77
tommybertsen Απρίλιος 21, 2023 #18 Απρίλιος 21, 2023 12 λεπτά πριν, το μέλος gdp77 έγραψε: χθες είχαν γκριζάρει (κλειδώσει) τα πάντα πλην ranked γιατί ήθελαν να το δοκιμάσουν. Σήμερα είναι όλα ανοικτά. Δεν ήταν πρόβλημα του παιχνιδιού ότι ήταν γκριζαρισμένο το practice. Δοκιμές έκαναν. Τότε που το προσπαθούσα, το'χαν άλλοι ανοιχτό κι άλλοι γκριζαρισμένο. Αν ήταν αυτό στα πλαίσια δοκιμών, δεν έχω ιδέα. Αλλά μιας και μιλάμε για ubi , κρατάω πισινή 14 λεπτά πριν, το μέλος gdp77 έγραψε: Πάντως πότε πρόλαβαν να λιώσουν μερικοί δεν το πιστεύω.... Ακόμα κουτουλάω στους τοίχους (που λέει ο λόγος), και οι περισσότεροι έχουν απομνημονεύσει κάθε γωνιά της πίστας. Είτε εγώ μεγάλωσα πολύ και πρέπει να παίζω μόνο strategy και arpg είτε το λιώσιμο από τους πιτσιρικάδες είναι απίστευτο.... Πολύ μικρό ttk πάντως. Δεν προλαβαίνω να αντιδράσω σε τίποτα.... Σε όλα συμφωνώ (εκτός από τα strategy που είμαι άσχετος ). Αυτή την ZOO έχουνε μάθει μάλλον γιατί όλοι αυτή ψηφίζουν! 14 λεπτά πριν, το μέλος gdp77 έγραψε: Όταν καταφέρνω να παραμείνω για πάνω από 10" ζωντανός όταν εμπλακώ σε πυρά, πανηγυρίζω.... Έχω πολύ διαφορετική συμπεριφορά ανά game. Πχ παίζω το Zone Control κυρίως, και βλέπω πως σε άλλο game είμαι αρνητικός και τελευταίος και καταϊδρωμένος, και σε άλλο μπορεί να είμαι mvp ή σε πολύ καλύτερη μοίρα. Έπαιξα μερικά τώρα και το διαπίστωσα αυτό, τα ίδια είμαι και στο COD. Δεν έχω συνοχή. Σημάδι γηρατειών
DEADLAZARUS Απρίλιος 1, 2024 #19 Απρίλιος 1, 2024 Behind XDefiant's Toxic Work Culture, Crunch, and Years of Delays - Insider Gaming INSIDER-GAMING.COM Behind XDefiant's toxic work culture, crunch, delays, and a group of directors and managers internally...
DEADLAZARUS Σεπτέμβριος 2, 2024 #20 Σεπτέμβριος 2, 2024 EXCLUSIVE - XDefiant is on Borrowed Time as Player Numbers Decline Rapidly - Insider Gaming INSIDER-GAMING.COM According to sources at Ubisoft, Ubisoft San Francisco has until the end of Season 3 of XDefiant to...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now