galactob Οκτώβριος 13, 2008 #421 Οκτώβριος 13, 2008 απο μια βολτα την περασμενη κυριακη στο χωριο μου
KTMlover Οκτώβριος 13, 2008 #423 Οκτώβριος 13, 2008 (edited) To τωρινό μου wallpaper @performer :worship::worship: πάμε για πρωτάθλημα του χρόνου:happy2: Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 13, 2008 από KTMlover
Vatos_locos Οκτώβριος 14, 2008 #425 Οκτώβριος 14, 2008 να και το δικό μου που μόλις κατάφερα και ξήλωσα όλα τα βελάκια από τα shortcuts
Vatos_locos Οκτώβριος 15, 2008 #427 Οκτώβριος 15, 2008 και εμένα γιατί έψαχνα για απλά αλλά δεν έβρισκα σχεδόν τίποτα
mech5107 Οκτώβριος 15, 2008 #428 Οκτώβριος 15, 2008 να και το δικό μου που μόλις κατάφερα και ξήλωσα όλα τα βελάκια από τα shortcutsΠώς?
Vatos_locos Οκτώβριος 15, 2008 #429 Οκτώβριος 15, 2008 Vista Shortcut Manager 2 εκδώσεις μια για 32 και μία για 64 bit κατέβασε όποια σου κάνει
mariosalice Οκτώβριος 15, 2008 #430 Οκτώβριος 15, 2008 (edited) Μετά (αφού κάνεις restart) έλεγξε αν σου δείχνει τα περιεχόμενα στο start και τα favorites στον Windows manager.Γιατί κυκλοφοράνε κάποια προγράμματα που δεν ξέρεις τι έχουν και επιπλέον ένας τρόπος έχει τις παρενέργειες που είπα.Δες στα Vista tips http://www.thelab.gr/showpost.php?p=809975&postcount=568Τουλάχιστον ξέρεις τι αλλαγή κάνεις και μπορείς να το επαναφέρεις όπως ήταν το σύστημα σου.Αλλά είναι δοκιμασμένο και λειτουργεί σωστά. Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 15, 2008 από mariosalice
mech5107 Οκτώβριος 15, 2008 #431 Οκτώβριος 15, 2008 Τι ακριβώς εννοείς?Ποιος είναι ο windows manager?
Vatos_locos Οκτώβριος 15, 2008 #432 Οκτώβριος 15, 2008 Μάριε σε εμένα δεν έπαιζε έτσι μου έβγαζε και τα icon και το βελάκι με αυτό το πρόγραμμά όλα δείχνουν καλά και το έχει και η MS στο site της
performer Οκτώβριος 15, 2008 #434 Οκτώβριος 15, 2008 το widget για τον καιρο που το βρηκες??μπορεις να δωσεις λινκ?
Jason Οκτώβριος 15, 2008 #437 Οκτώβριος 15, 2008 (edited) @performer το widget http://widgets.yahoo.com/widgets/yahoo-weather@Tsene το wallpaper http://img239.imageshack.us/my.php?image=339257qm2.jpg Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 16, 2008 από Jason
kkalop Οκτώβριος 16, 2008 #438 Οκτώβριος 16, 2008 here it is ...http://img90.imageshack.us/my.php?image=mytopdeskcz8.jpg
performer Οκτώβριος 16, 2008 #439 Οκτώβριος 16, 2008 (edited) like an i mac:p Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 16, 2008 από performer
whitesnake Οκτώβριος 16, 2008 #440 Οκτώβριος 16, 2008 1. Νο, you're a PC!!2. Ο messenger πώς έγινε έτσι;
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now