Jump to content



Βοήθεια με τοπικό δίκτυο


petaloudaki

Recommended Posts

Γειά σας, είμαι τελείως άσχετος με αυτό το θέμα για αυτό θα ήθελα λίγη βοήθεια... Έχω δύο υπολογιστές σπίτι που συνδέονται με ethernet με ένα router Usr 9108. Θέλω να μπορώ με κάποιο τρόπο να πηγαίνω δεδομένα απο τον ένα στον άλλο! Πως μπορεί να γίνει αυτό? Επίσης έχω ακούσει ότι μπορώ να συνδέσω στο router τον εκτυπωτή μου και να εκτυπώνω και από τα δύο pc ,γίνετε? Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από petaloudas

Γειά σας, είμαι τελείως άσχετος με αυτό το θέμα για αυτό θα ήθελα λίγη βοήθεια... Έχω δύο υπολογιστές σπίτι που συνδέονται με ethernet με ένα router Usr 9108. Θέλω να μπορώ με κάποιο τρόπο να πηγαίνω δεδομένα απο τον ένα στον άλλο! Πως μπορεί να γίνει αυτό?

Μπορείς να σηκώσεις έναν ftp server στο ένα pc και στο άλλο να τρέχεις έναν ftp client.

Αλλιώς μπορείς να ενεργοποιήσεις το file sharing των windows.

Αρχική απάντηση από petaloudas

Επίσης έχω ακούσει ότι μπορώ να συνδέσω στο router τον εκτυπωτή μου και να εκτυπώνω και από τα δύο pc ,γίνετε? Ευχαριστώ

’μα ο router έχει είσοδο usb-parallel ή ο εκτυπωτής είναι δικτυακός με ethernet γίνεται. Αλλιώς πρέπει να τον συνδέσεις στον 1 υπολογιστή και να τον κάνεις share στον άλλο.

Link to comment
Share on other sites

Το usr 9108 έχει usb. Μπορείς εκεί να βάλεις τον εκτυπωτή σου.

Οδηγίες για ρυθμίσεις μπορείς να βρεις εδώ:

http://www.usr.com/support/9108/9108-ug/wui_device.htm#option2

Όσον αφορά το δίκτυο, αρκεί να ενεργοποιήσεις το filesharing στα windows.

Link to comment
Share on other sites

Το filesharing από πού το ενεργοποιώ? Πάω για παράδειγμα πάνω σε κάποιο φάκελο και πάω ιδιότητες -->κοινή χρήση?