Jump to content



Βαρεθηκα να ακουω για το RMA του Πλαισιου


feanorian82

Recommended Posts

Εδω και 8-9 μήνες είχα ενα DVD recorder NEC. H χρήση του δεν θα έλεγα ότι ήταν ιδιαίτερα βαριά. Το πρώτο Liteon Που είχα έκανε όλη τη δουλεια. Το ΝΕC εδω και 10 μέρες άρχισε στην εγγραφή CD να βγάζει 1 στις 3 φορές "Power Calibration error". Αποκορύφωμα ένα CD το οποίο υποτίθεται οτι γράφτηκε αλλα ήταν άγραφο από κάτω.

Διαβάζω στα φόρα και βλέπω ότι για το σφάλμα αυτό ευθύνονται α) ελλατωματικά δισκάκια (ΤΥ ή Verbatim πολύ δύσκολο να φταίνε και οι 2) β) ελλατωματικό drive. Το παίρνω λοιπόν και το πάω πίσω. ΤΟ αφήνω 1 μέρα και μετά πάω να το πάρω και μου λένε ότι εφόσον εμείς το δοκιμάσαμε και έγραψε δεν θεωρείται χαλασμένο. Μου είπε μάλιστα ότι δεν φταίει το drive αλλα τα WINDOWS! Του λέω και μια γράφει μια δε γράφει; Και απαντά "Ε ξέρετε τώρα πως είναι τα WIndows". Ε όχι ρε παιδιά! ¨οτι βαριόμαστε να φτιάξουμε ή να κάνουμε τα φταίει πάντα η Microsoft? Ή ετσι λέμε στον άσχετο μπας και μας φέρει όλο το PC να του χρεώσουμε και κάτι παραπάνω!΄??!

Έχω ακούσει πολλούς να λένε ότι το Πλαίσιο είναι καταπληκτικό στην αντικατάσταση. Αλλοι απλά τα πάνε και τους δίνουν καινούρια ή πσιτωτικά. Εμένα που έχει πρόβλημα απλά όχι συνεχώς πρέπει να με υποχρεώσει να πάρω άλλο; Όπως και έγινε. Πήρα ένα Liteon. ΈΡχομαι σπίτι το συνδέω, ανοίγω PC και Nero και το drive αφαντο. Λέω θα θέλει restart, tzifos! Λεω, να ξαναβάλω το Nero τπτ. Λεω μηπως κανανε μαμακια στο πλαισιο και μου δώσανε dvd-rom αντι για recorder? !!!!! !!!!! !!!!! ΣΥγχαρητηρια κερδίσατε! Πληρωσα 55 ευρω για μια συσκευή των 18! ΤΟυς πήρα τηλ και μου ειπε το παληκάρι που με εξυπηρέτησε ότι πρέπει να έγινε λάθος και να περάσω να μου δώσει το σωστό. Όπως και έπραξα. Φυσικά αν δεν το είχα συνδέσει αμέσως αλλά αφηνα 1-2 μέρες δεν νομίζω ότι θα μπορούσαν να μου δώσουν το σωστό...

Β Α Ρ Ε Θ Η Κ Α ! ! !

Μήπως να ζητούσα και 5 ευρά έκπτωση για τη βενζίνη πήγαινε-έλα;

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχως λαθη γινονται αλλα τωρα τελευταια εχει παραγινει το κακο,ειδικα σε μεγαλες

αλυσιδες καταστηματων.Αφου εβγαλες ακρη εστω και με τετοια ταλαιπωρια παλι καλα...

Link to comment
Share on other sites

Ένα λάθος γίνεται: Επειδή οι αλυσίδες δεν είναι διατεθιμένες να πληρώσουν για εμπειρο προσωπικό με τις απαραίτητες γνώσεις, προσλαμβανουν πωλητές που πολλές φορές δεν έχουν καμία σχέση με το αντικείμενο και απλά πασχίζουν να μάθουν 5 πράγματα για τον χώρο.

Δεν αναφέρομαι στο παρόν παράδειγμα, αλλά σε πολλές άλλες περιπτώσεις, τραγελαφικές καταστάσεις και τρομακτική ταλαιπωρία πελατών απλά επειδή ο πωλητής δεν είχε σχέση με το αντικείμενο. Εδώ που τα λέμε είναι αδύνατο ένα παιδί να ξέρει αναλυτικά για όλα τα πράγματα που πουλάει το πλαίσιο.

Απλά πρέπει κάποια στιγμη να καταλάβουν οι αγοραστές οτι αλυσίδες αυτού του τύπου είναι τα λεγόμενα super market υπολογιστών (όπως το pc world στην Αγγλία). Βρίσκεις πολλές φορές πραγματικά χαμηλές τιμές, αλλά πρέπει να ξέρεις ακριβώς τι θέλεις να αγοράσεις.

Τώρα για θέματα service.... απλά δεν θέλω να το συζητάω... είχα 10δες πελάτες που απλά αγόραζαν από πλαίσιο και ερχοντουσαν στην εταιρία που δούλευα για service (ανεξάρτητα αν το υλικό ηταν εντος εγγύησης)

Link to comment
Share on other sites

Ότι βαριούνται οι τεχνικοί στο Πλαίσιο βαριούνται. Για αυτό και έχουν αυξηθεί οι θνησιμότητες στο stock.

Αλλά. Στην πρώτη περίπτωση ο τεχνικός αν το δοκίμασε και δεν είχε πρόβλημα γιατί να στο αλλάξει? Αλλά και πόσο να το δοκιμάσει? Και με πόσα δισκάκια να το δοκιμάσει? Και σε πόσα συστήματα μέχρι να διαπιστώσει πρόβλημα/ασυμβατότητα? Και πως ξεχωρίσεις το πρόβλημα με την ασυμβατότητα? Εγώ είχα πρόβλημα με ένα LG το οποίο τελικά μετά από λίγο goοgling αποδείχτηκε ότι οφειλόταν στον IDE driver της VIA.

Για το άλλο που σου έδωσε DVDROM. Και εδώ τα παραδείγματα προχειρότητας, βιασύνης ή απλά βλακείας έχουν αρχίσει να αυξάνουν επικίνδυνα. Θα σου απαντήσω όμως στο ερώτημά σου. Γιατί παρόλα τα παραπάνω υμνούμε το Πλαίσιο?

Διότι πολύ απλά, αν το περιστατικό με το LiteOn γινόταν αλλού ίσως η απάντηση που θα έπαιρνες να ήταν

"Μετά την απομάκρυνση από το ταμείο...."

Link to comment
Share on other sites

Δεν το νομίζω διότι το κατάστημα θα διαπίστωνε την διαφορά στην "Αποθήκη" του και θα ήθελε να την διορθώσει. Ειδικά για καταστήματα όπως το πλαίσιο που είναι ιδιόκτητα και όχι κανενός επαγγελματία που προσπαθεί να βγάλει από την μύγα ξύγκι.

Link to comment
Share on other sites

α) Η ασυβατότητα θα ήταν κάτι μόνιμο και δεν θα λυνόταν από τη μια στιγμή στην άλλη.

β)Δεν με ενδιαφέρει το πόσες φορές θα το δοκίμαζε. Εγώ ξέρω ότι 1 στις 2 δεν εγραφε CD. Αν το δοκίμασε 1 δεν μου λέει κάτι. ’λλωστε αν δεν το δω εγώ να γράφεται δεν πα να μου λέει ότι το δοκίμασε και 50 φορές. :mad:

γ)Ο ίδιος τεχνικός έλεγε σε άλλον ότι "αμα θελουνε ας το φέρουνε. εγώ παντως δεν πρόκειται να το κοιτάξω".

δ)Ισως δεν φταίει το Πλαίσιο ως Πλαίσιο αλλά ο διευθυντής προσωπικού που δεν βλέπει (ή δεν νοιαζεται) για τα χάλια τους.

ε)Το γιατί όλοι πάμε Πλαίσιο κατ' εμέ είναι απλά τα πράγματα. Ή θα πάω Πλαίσιο Αγ. Παρασκευή ή θα κατέβω από Γέρακα στη Στουρνάρα. Και για κάτι τόσο απλό όσο ένα dvd rec δεν κάνω όλο το ταξίδι...:dots:

Αντε να πω κι άλλο ανεκδοτο Πλαισίου. Παραγγελία πλήρους συστήματος. Σπίτι έφτασε μόνο η κεντρική μονάδα. Η οθόνη και το desktop set εκλάπησαν κατά τη μεταφορά. Μου κράτησαν μια ίδια οθόνη στο κατάστημα Ψυχικού. Πήγα να την πάρω αλλά τελικά ήταν λάθος στην αποθήκη. Με έστειλαν στο κατάστημα αγ. παρασκευής. την πήρα και γύρισα να στήσω το μηχάνημα. Στην προσπάθεια να βάλω το παλιό floppy διαπίστωσα ότι δεν έμαπινε με βίδες αλλά με τα πλαστικά στηριγματα. Τα οποία το αγαπητό μου κατάστημα δεν μου είχε στείλει. (του δίσκου υπήρχαν!) Οπότε πήγα πάλι στο Πλαίσιο Ψυχικού για να τα πάρω. ΔΛΔ 1 μέρα ολόκληρη για την μ@λ@κια του καθενός.:clap: :clap: :clap:

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν για το dvd rom liteon δεν φταίει ο πωλητής ήταν τρομακτικό λάθος της αποθήκης. Έστειλε στα μαγαζιά dvd roms με κωδικό dvd rw. Όσο για το σέρβις αν το τσέκαρεο τεχνικός και όντως δεν του παρουσιάσε πρόβλημα δεν μπορεί να στο αλλάξει. Με λίγη ευγένεια και λίγη συζήτηση θα στο άλλαζε

Φιλικά

Γιώργος

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από yanniΑλλά. Στην πρώτη περίπτωση ο τεχνικός αν το δοκίμασε και δεν είχε πρόβλημα γιατί να στο αλλάξει? Αλλά και πόσο να το δοκιμάσει? Και με πόσα δισκάκια να το δοκιμάσει? Και σε πόσα συστήματα μέχρι να διαπιστώσει πρόβλημα/ασυμβατότητα? Και πως ξεχωρίσεις το πρόβλημα με την ασυμβατότητα?

Η δοκιμή μια φορά δεν λέει τπτ (γιατί είμαι σίγουρος ότι μια φορά έγινε, μιας και έχω δει το πως δουλεύουν εκεί πέρα). Από τη στιγμή, όμως, που έχει ευθύνη για την εγγύηση θα πρέπει να κάτσει να σκιστεί να βρει τι πρόβλημα υπάρχει (πρώτα "ανάκριση" στο πελάτη για το τι έχει γίνει κλπκλπ, έπειτα με δοκιμές να δει ιδίοις όμασοι το πρόβλημα, και έπειτα να το ψάξει στο Internet).

Αλλά τι να πεις για μια επιχείρηση η οποία πουλάει προιόντα αμερικανικών προδιαγραφών στην ευρωπαική αγορά, δεν το παραδέχεται, λέει ότι θα το ψάξει και ότι θα επικοινωνήσει μαζί μου, και όσο μίλησαν για αυτό το θέμα με εσάς άλλο τόσο μίλησαν και με εμένα. Και επειδή δεν θα καταλάβατε για τι πράμα μιλάω, μιλάω για τις κάρτες δικτύου των Turbo-X (brrrr) φορητών, οι οποίες έχουν 11 κανάλια αντί για 13 που πρέπει να έχουν. Και όποιος έχει ασχοληθεί έστω και λίγο (όσο και εγώ δηλ) θα καταλάβει πόσο μεγάλο πρόβλημα είναι αυτό (κάτι που δεν μπορούν να καταλάβουν ούτε στο service, Ούτε στο "τμήμα δημιουργίας ασύρματων δικτύων" (εδώ γελάμε) της εκπληκτικής αυτής εταιρίας.

Μία είναι η λύση: Όχι ξανά αγορές από το ΠΛΑΙΣΙΟ...

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά μην είστε υπερβολικοί. Αν ο τεχνικός βάλει 2-3 CD και τα γράψει μια χαρά γιατί πρέπει να ψάξει να βρει με το ζόρι κάποιο λάθος-πρόβλημα? Ας πήγαινε το παιδί ΟΛΟ το PC στο Πλαίσιο. Αν εγώ έχω πρόβλημα με ένα CD/DVD recorder και πάω και το δοκιμάσω σε άλλο μηχάνημα με άλλα CD/DVD είναι πάρα μα πάρα πολύ πιθανό να δουλέψει. Εδώ ούτε τα τεχνικά τμήματα των ίδιων των εταιριών δεν ξέρουν πάντα που βρίσκεται το πρόβλημα.

Εσείς άμα είσασταν τεχνικός θα σκιζόσασταν να βγάλετε κάτι προβληματικό όταν οι πρώτες δοκιμές είναι ΟΚ? Επειδή σας το είπε ο πελάτης? Sorry, αλλά έχω δει threads του στυλ " Πως καίω τον opteron διότι τερματίζει στα 2950MHz και σπάζομαι....".

’στε που μπορεί ο πελάτης να είναι άσχετος και απλά να μην ξέρει να χρησιμοποιήσει σωστά το Nero, αλλά να μην θέλει λόγο εγωισμού να το παραδεχτεί.

Υ.Γ. Υποθέτουμε βέβαια ότι ο τέχνικος έκανε την δουλειά του.....

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από yanni

Ρε παιδιά μην είστε υπερβολικοί. Αν ο τεχνικός βάλει 2-3 CD και τα γράψει μια χαρά γιατί πρέπει να ψάξει να βρει με το ζόρι κάποιο λάθος-πρόβλημα? Ας πήγαινε το παιδί ΟΛΟ το PC στο Πλαίσιο.

Δεν τα λες καλά.

Όταν του λες ότι "μου καίει 1 στα 3" πρέπει να κάψει 10cd και να δει αν θα βγει το πρόβλημα. 10cd από το 0 έως 700MB.

Τα λόγια του τεχνικού, επειδή μου τά πε στο τηλέφωνο ο συγκεκριμένος πελάτης :p, ήταν "έβαλα 1 cd και τό 'γραψε, φταίνε τα win".

Αυτό θα πει ελέγχω.

Αλλιώς δεν ελέγχεις, υπεκφεύγεις το πρόβλημα.

Εμένα μου τη δίνει απίστευτα που έχουμε καταντήσει για να αλλάξουμε κάτι να πρέπει να το καταστρέφουμε/καίμε, να το πηγαίνουμε στο βλάκα/τεχνικό με ύφος βλάκα/πελάτη και να του λέμε "yo, it's broken dude".

Εγώ ΔΕΝ στηρίζω αυτή την πολιτική, αν κάτι δουλεύει μερικώς, πρέπει ο άλλος να το αντικαθιστά. Η plextor χαζή είναι?

Αρχική απάντηση από dellman

Λοιπόν για το dvd rom liteon δεν φταίει ο πωλητής ήταν τρομακτικό λάθος της αποθήκης. Έστειλε στα μαγαζιά dvd roms με κωδικό dvd rw. Όσο για το σέρβις αν το τσέκαρεο τεχνικός και όντως δεν του παρουσιάσε πρόβλημα δεν μπορεί να στο αλλάξει. Με λίγη ευγένεια και λίγη συζήτηση θα στο άλλαζε

Φιλικά

Γιώργος

Ο χρόνος είναι χρήμα όμως.

Γιατί να πληρώνει τα λάθη της αποθήκης ο τελικός καταναλωτής?

Για το τσεκάρισμα δες παραπάνω.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από feanorian82

Πληρωσα 55 ευρω για μια συσκευή των 18! ΤΟυς πήρα τηλ και μου ειπε το παληκάρι που με εξυπηρέτησε ότι πρέπει να έγινε λάθος και να περάσω να μου δώσει το σωστό.

Το επαθα και εγω αυτο με το πλαισιο.Σε μενα βέβαια εγινε ακριβως το αντίθετο.Πηγα να πάρω ενα dvd rom της liteon που εκανε 19 και οταν πηγα στο ταμειο μου λενε 50κατι .Οπα λεω ρε παιδια το dvd rom εχει 19.Οχι μου λεει η κοπελια στο ταμειο το barcode που εχει πανω τοσο λεει οτι κανει.Τελικα ηταν dvd rom με αυτοκόλητο απο το dvd-rw.

:getlost: Πολλα λαθη γινονται τωρα τελευταια απο πολλα μεγάλα μαγαζια.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από yanni

Ας πήγαινε το παιδί ΟΛΟ το PC στο Πλαίσιο.

’στε που μπορεί ο πελάτης να είναι άσχετος και απλά να μην ξέρει να χρησιμοποιήσει σωστά το Nero, αλλά να μην θέλει λόγο εγωισμού να το παραδεχτεί.

Το PC στο Πλαίσιο δεν θα το πηγαινα ποτέ. Δεν το αγόρασα από το πλαίσιο. ΤΟ κατάστημα ευθύνεται αποκλειστικά για το drive. Ασε που μια φορά τους πηγα ένα δίσκο που ειχε πρόβλημα και μου τον φορμάρανε ετσι για να γουστάρουμε. Όσο για το δεύτερο, τι ***** το Nero είναι δεν είναι διαστημόπλοιο. Proud User Since 1996.:laughing:

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από sotiris [Σήμερα, στις 07:30]

Δεν τα λες καλά.

Όταν του λες ότι "μου καίει 1 στα 3" πρέπει να κάψει 10cd και να δει αν θα βγει το πρόβλημα. 10cd από το 0 έως 700MB.

Τα λόγια του τεχνικού, επειδή μου τά πε στο τηλέφωνο ο συγκεκριμένος πελάτης :p, ήταν "έβαλα 1 cd και τό 'γραψε, φταίνε τα win".

Αυτό θα πει ελέγχω.

Αλλιώς δεν ελέγχεις, υπεκφεύγεις το πρόβλημα.

Εμένα μου τη δίνει απίστευτα που έχουμε καταντήσει για να αλλάξουμε κάτι να πρέπει να το καταστρέφουμε/καίμε, να το πηγαίνουμε στο βλάκα/τεχνικό με ύφος βλάκα/πελάτη και να του λέμε "yo, it's broken dude".

Εγώ ΔΕΝ στηρίζω αυτή την πολιτική, αν κάτι δουλεύει μερικώς, πρέπει ο άλλος να το αντικαθιστά. Η plextor χαζή είναι?

Ο χρόνος είναι χρήμα όμως.

Γιατί να πληρώνει τα λάθη της αποθήκης ο τελικός καταναλωτής?

Για το τσεκάρισμα δες παραπάνω.

To είδα και επειδή ξέρω πού καλά τι γίνεται με λίγη κουβέντα θα γινόταν η αλλαγή Αυτά
Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από dellman

To είδα και επειδή ξέρω πού καλά τι γίνεται με λίγη κουβέντα θα γινόταν η αλλαγή Αυτά

Αυτό που λες είναι υπόθεση.

Το γεγονός (fact) είναι ότι δεν του το άλλαξε ;)

Δεν είναι θέμα το drive και τα 50 ευρώ, είναι πιο πολύ η νοοτροπία που ενοχλεί ;)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από dellman

Καλά όποιος έχει πρόβλημα με το σέρβις του Πλαισιίου πμ και θα βρούμε λύση

Κάποιος admin να αυξήσει το μέγεθος του mailbox του κυρίου παρακαλώ :p

Αρχική απάντηση από feanorian82

Το PC στο Πλαίσιο δεν θα το πηγαινα ποτέ. Δεν το αγόρασα από το πλαίσιο. ΤΟ κατάστημα ευθύνεται αποκλειστικά για το drive. Ασε που μια φορά τους πηγα ένα δίσκο που ειχε πρόβλημα και μου τον φορμάρανε ετσι για να γουστάρουμε. Όσο για το δεύτερο, τι ***** το Nero είναι δεν είναι διαστημόπλοιο. Proud User Since 1996.:laughing:

Ούτε εγώ θα το πήγαινα. Απλά αν δεν δοκιμάσεις σε διαφορετικό hardware το DVDRW που το ξέρεις ότι δεν παίζει ασυμβατότητα ή πρόβλημα με το λειτουργικό ή ίσως και με την τροφοδοσία που δίνει το PSU στην εν λόγο γραμμή? Έχω δει αρκετές ασυμβατότητες. Με τον VIA IDE driver, με δισκάκια, με το NEC2500A να μην διαβάζει δισκάκια που έχει ήδη γράψει αλλά το LG που έχω να τα διαβάζει πετώντας, το BootCD του Acronis να αρνείται πεισματικά να γράψει DVD σε VIA/SIS με onboard graphics ενώ να μην έχει πρόβλημα σε Intel/NVidia αλλά και... VIA χωρίς onboard graphics!!! Και δεν είμαι καν τεχνικός.

Δεν ξέρω αν καταλαβαίνεις που προσπαθώ να εστιάσω την προσοχή σου. Για το drive αν έχει ένα κάρο ασυμβατότητες βασικά ευθύνεται η ίδια η εταιρία κατασκευής. ’λλο αν είναι χαλασμένο. Ζητάς από τον τεχνικό να δεχτεί ότι το drive έχει πρόβλημα χωρίς όμως να θέλεις να δεχτείς ότι υπάρχει περίπτωση να δοκιμάστηκε το drive σε διαφορετικό hardware και να δούλεψε. Επίσης για το Nero ο υπάλληλος δεν παραλαμβάνει μαζί με το drive και πιστοποιημένο βιογραφικό ώστε να ξέρει αν ο πελάτης γνωρίζει ή όχι χειρισμό διαστημ.. sorry… του Nero!

Link to comment
Share on other sites

και στην τελική δεν είναι υποχρεωμένος ο τεχνικός να αποδειξει οτι δουλεύει με το nero και μέσα από windwos να γράψει full cd σημαίνει οτι η συσκευή σαν hardware λειτουργεί.

Σκεφτείτε λίγο οτι ο έλενχος του υλικού δεν γίνεται με τις ίδιες συνθήκες που έχουμε στο σπίτι. Ο οποιοσδήποτε τεχνικός για να βγάλει κάτι rma πρέπει να μπορέσει να αναπαράγει το πρόβλημα.. Αν δεν μπορέσει τότε πολύ απλά το πρόβλημα δεν υπάρχει.

Γενικός στα οπτικα μεσα αν διαβάζει/γράφει τότε θεωρητικά είναι οκ.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.