Jump to content



Πρόβλημα με το service του e-shop: Δεν δέχονται πίσω τον δίσκο!


Kostas_Asoee

Recommended Posts

  • Replies 80
  • Created
  • Last Reply
Αρχική απάντηση από ΑΝ7 OverClocker

Ναί..

136 για την ακρίβεια νομίζω...

Για αυτό όσοι δεν έχουν win XP με ενσωματομένο ΣΠ2...καλό είναι να το ενσωματόσουν

SP1 ...

Link to comment
Share on other sites

Ακουστε και το αλλο να γελασετε....

Ενας φιλος πηγε πισω τα ηχεια (5.1) επειδη του χαλασε το κεντρικο...

Ηταν τσεκαρισμενο οτι δεν δουλευε...

Του λενε τα παλικαρια του e-shop..:

Πεσε 5,γιατι τα ηχεια τα δοκιμασαμε σε 2 pc (ταχα),και δουλευαν κανονικα...!!!!!! !!!!! !!!!!

Και του τα δωσαν πισω....

Ελεος δλδ...

:dots:

Link to comment
Share on other sites

Για να καταθέσω και εγώ την προσωπική μου εμπειρία στους περισσότερους γνωστούς μου όλο και κάποιο μικρό ή μεγάλο πρόβλημα τους δημιούργησε το e-shop. Πάντως υπήρχε και περίπτωση (ονόματα δε λέμε οικογένειες δε θίγουμε άλλωστε μας διαβάζουν) που από βλακεία δικιά του έκαψε μητρική, αλλά του την άλλαξαν χωρίς δεύτερη κουβέντα. Παλαιότερα φίλος που δούλευε σε μαγαζί στη Στουρνάρη μου είχε πει ότι η συμπεριφορά του κάθε μαγαζιού ώς προς την εγγύηση ενός εξαρτήματος είχε άμεση σχέση με τον Α. Πολιτική του κατασκευαστή και Β. με τον εισαγωγέα

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Επέστρεψα προημερών τον 200άρη Maxtor με τα bad blocks στο e-shop Στουρνάρη, παρέα εξέχοντως μέλους του The Lab και δεινού poster. Τον είχα πάρει Μάιο 2004. Τα δεδομένα σώθηκαν στο ακέραιο χάρη στο ddrescue. Τον δέχτηκαν πίσω χωρίς πρόβλημα και σήμερα με πήραν τηλέφωνο να μου πουν ότι επιβεβαίωσαν το πρόβλημα και δεν υπάρχει στοκ για άμεση αντικατάσταση, οπότε θα πρέπει να πάει στην αντιπροσωπεία. Επιπλέον δε δέχτηκαν να καλύψω τη διαφορά για άλλο μοντέλο.

Πάντως μέχρι εδώ είμαι ικανοποιημένος και ελπίζω να μην πάρει πάνω από 11 μέρες η αντικατάσταση όπως μου είπαν.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από trendy

παρέα εξέχοντως μέλους του The Lab και δεινού poster

Ένεκα η κούραση από τις πολλές υπηρεσίες και τα σκοπέτα (ναι, εδώ γελάμε), παραβλέπω τα ορθογραφικά (εξέχοντος) και καταθέτω το στοίχημά μου:

1000:1 ότι το μέλος στο οποίο αναφέρεσαι είναι ο γνωστός ΤραμπουκοΣτουρναροΓεραρδοΜηΜουΤονConroeΤάρατε Off Topic King :p

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από spc

1000:1 ότι το μέλος στο οποίο αναφέρεσαι είναι ο γνωστός ΤραμπουκοΣτουρναροΓεραρδοΜηΜουΤονConroeΤάρατε Off Topic King :p

trendy, πάρτου τα λεφτά ρε, μισά μισά μετά όπως είπαμε.

προφανώς και δεν εννοεί εμένα λέγοντας off topic king :p

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από sotiris

trendy, πάρτου τα λεφτά ρε, μισά μισά μετά όπως είπαμε.

προφανώς και δεν εννοεί εμένα λέγοντας off topic king :p

Υποβάλλω ταπεινά τη συγνώμη μου και εκλιπαρώ το θέμα να θεωρηθεί λήξαν καθώς υπέπεσα σε διπλό σφάλμα:

1. Το μέλος που αναφερόμουν θίχθηκε από την μη αναφορά μου στο dragster του

edit

Αρχική απάντηση από ea6gka

αποκατασταση της υποληψης μου ΤΩΡΑ:hehe:

Your wish is my command

2. Προς στιγμήν ξέχασα για τι σπαμέρι πρόκειται ο ex mod (ακούς εκεί +5Κ posts! Έλεος δλδ! Και να φανταστείς ότι τα μισά είναι απαντήσεις σε δικά μου post (βλ. ''από πάνω'' post)!

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν ακούστε και αυτό.'Εχει βγεί απόφαση απο την Ευρωπαική 'Ενωση πως όλα τα ηλεκτρονικά είδη ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να έχουν 2 χρόνια εγγύηση τουλάχιστον.Ετσι λοιπόν και εγώ πρόσφατα αγοράζωντας ένα laptop απο το eshop , ρωτώντας στο τέλος για την εγγύηση του , μου λέει ότι είναι 1 χρόνος.Του λέω και εγώ τα σχετικά με την απόφαση αυτή και μου λέει ότι οι κατασκευάστριες εταιρείες δεν δίνουν εγγύηση παραπάνω απο ένα έτος (έτσι τον δασκάλεψαν να λέει) και ότι και αυτοί με την σειρά τους δεν μπορούν να μου δώσουν μεγαλύτερη εγγύηση (άσχετα που τσέπωσαν 1200 ευρώπουλα).Μου λέει στο τέλος όμως....'Αν χρειάζεστε μεγαλύτερη εγγύηση,πουλάμε πακέτα επέκτασης εγγύησης':blink: και έτσι μπήκα στο νόημα.Εκμεταλεύονται τα χρονικά περιθώρια εγγύησης που τους δίνουν οι εταιρείες και μας πουλάνε αυτά που διακαιούμαστε όλοι οι καταναλωτές.ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΙ??!!

Ετσι κύριοι γίνονται τα μαγαζάκια -> αλυσίδες -> μεγαλοκαταστήματα και τα τσεπώνουν σε βάρος του Ελληνα καταναλωτή.Κανείς απο αυτούς δεν πέτυχε κάτι με τον σταυρό στο χέρι.Κομπίνες,αρπαχτές και ότι προκύψει

Link to comment
Share on other sites

Bασικά παιδιά, εντάξει το service του e-shop αργεί, αλλά όταν τους είχα πάει το btc cd-rw μου πριν 2 χρονια πίσω μου γυρισε σπιτι με courrier μετα 1 μήνα και μέσα στο κουτί ειχε και μια μνήμη ddr 266mhz (του κιλού αλλά το 170 τα είχε) χωρίς χαρτιά, χωρις τίποτα. Φυσικά και την κράτησα και δεν είπα ποτε τίποτα.(Μνήμη? Ποιά Μνήμη?)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από spc

Ένεκα η κούραση από τις πολλές υπηρεσίες και τα σκοπέτα (ναι, εδώ γελάμε), παραβλέπω τα ορθογραφικά (εξέχοντος) και καταθέτω το στοίχημά μου:

1000:1 ότι το μέλος στο οποίο αναφέρεσαι είναι ο γνωστός ΤραμπουκοΣτουρναροΓεραρδοΜηΜουΤονConroeΤάρατε Off Topic King :p

Έκανα 12-3 πεζή περίπολο και ήμουν με 4 ώρες ύπνο μόνο(και ήταν μόνο ένα το ορθογραφικό, άρα άκυρος ο πληθυντικός, εκτός αν ήταν ευγενείας). Πιο πριν δε μου κόλλαγε ύπνος και κατέβηκα στην αίθουσα ψυχαγωγίας να ρίξω μερικές στεκιές. Αθώος ο κατηγορούμενος...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Kostas_Asoee [02-06-2006 19:25]

Πριν λίγο καιρό, ένας από τους δύο δίσκους της Maxtor (SATA 160 GB) που είχα στον υπολογιστή, κάηκε. Μόλις άνοιξα το pc, ακούστηκε ένα "πατ", και κάηκε ένα τσιπάκι από την κάτω πλευρά. Το επιστρέφω πριν λίγες μέρες στο e-shop και μου λέει ένας τυπάς εκεί, αφού μίλησε με κάποιον στη τηλέφωνο, ότι και καλά δεν δέχεται η αντιπροσωπεία πίσω τον δίσκο και ότι η εγγύηση δεν καλύπτει το ότι κάηκε ένα τσιπάκι γιατί αυτό προήλθε από εξωτερικούς παράγοντες.. Συγκρατήθηκα εκεί, για να μην αρχίσω τα μπινελίκια, λέγοντας του μπούλη ότι θα επιστρέψω.. Την γνώμη σας παίδες, τί πρέπει να κάνω για να βρω το δίκιο μου???

Φίλε μου ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙΣ εχεις δίκιο.Δυστυχώς το συγκεκριμένο κατάστημα τα εχει κάνει Λωκό ειδικά τον τελευταίο καιρό.

Επειδή και πολλοί φίλοι μου αγοράζουν απο δαυτους εχω ρωτήσει : Για ποιό λόγο βρε παιδιά χρησιμοποιείτε το συγκεκριμένο μαγαζί ;;;; H απάντηση όλων ήταν " Μα οι καλλίτερες τιμές φυσικά"

Και ρωτάω ΤΙ ΝΑ τις κάνω τις καλλίτερες τιμές αν πέσω στην περίπτωση - Και ΔΕΝ είναι λίγοι αυτοί-μιά και με την τακτική που ακολουθούν σου βγάζουν την ψυχή για να βρεις το δίκιο σου.

Αχ Ελλάδα μου ΑΘΑΝΑΤΗ οπου ο καθένας κάνει ότι "Γουστάρει " και ουδείς τον "ΕΛΕΓΧΕΙ"

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από tahlias [Χθες, στις 18:53]

Μου λέει στο τέλος όμως....'Αν χρειάζεστε μεγαλύτερη εγγύηση,πουλάμε πακέτα επέκτασης εγγύησης':blink: και έτσι μπήκα στο νόημα.Εκμεταλεύονται τα χρονικά περιθώρια εγγύησης που τους δίνουν οι εταιρείες και μας πουλάνε αυτά που διακαιούμαστε όλοι οι καταναλωτές.ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΙ??!!

Ετσι κύριοι γίνονται τα μαγαζάκια -> αλυσίδες -> μεγαλοκαταστήματα και τα τσεπώνουν σε βάρος του Ελληνα καταναλωτή.Κανείς απο αυτούς δεν πέτυχε κάτι με τον σταυρό στο χέρι.Κομπίνες,αρπαχτές και ότι προκύψει

Μήπως παρεξήγησες κάτι;

Η κατασκευάστρια εταιρεία είναι αυτή που διαθέτει πακέτα επέκτασης εγγύησης (για 1 και 2 χρόνια επιπλέον συνήθως).

Το κατάστημα απλά μεταπωλεί αυτά τα πακέτα.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από frap [Σήμερα, στις 08:29]

Μήπως παρεξήγησες κάτι;

Η κατασκευάστρια εταιρεία είναι αυτή που διαθέτει πακέτα επέκτασης εγγύησης (για 1 και 2 χρόνια επιπλέον συνήθως).

Το κατάστημα απλά μεταπωλεί αυτά τα πακέτα.

μια ματιά εδώ....http://www.eshop.gr/show_per.phtml?id=PER.909082

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από tahlias [Χθες, στις 16:48]

μια ματιά εδώ....http://www.eshop.gr/show_per.phtml?id=PER.909082

Πάνε λίγο παραπίσω...

Επίσης εδώ και εδώ.

edit: Αγνοείστε το αυτό... -> Μιλάμε για την ίδια την Ιnnovatek που βγάζει τα προϊόντα watercooling;

Η HP τουλάχιστον στο ΝΧ8220 που έχω 1 χρόνο έδινε (τώρα νομίζω δίνει 2). Αν θες περισσότερα σε διάρκεια ή παροχές, CarePack. Αν η Innovαtor δεν έχει κάτι αντίστοιχο και αναλαμβάνει το eshop να το προσφέρει από μόνο του και σε τιμή ανάλογη με αυτές των άλλων κατασκευαστών, εγώ δεν βλέπω κάτι μεμπτό.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πριν 2 μέρες με ειδοποίησαν και πήγα να πάρω το νέο 200άρη μου. Δυστυχώς δεν μπόρεσα να τον αλλάξω με κάποια άλλη μάρκα και ξαναπήρα maxtor, αλλά αφού κάναμε τη δουλίτσα μας...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.