Jump to content



Πρόβλημα με το service του e-shop: Δεν δέχονται πίσω τον δίσκο!


Kostas_Asoee

Recommended Posts

Βασική κανόνες όταν κάτι δεν δουλεύει (όχι από δική μας μαμακια) και το επιστρέφουμε:

1) Να είστε πάντα ευγενικοί. Δεν έχετε υπογράψει και κανένα Service Level Agreement.

2) Δεν λέμε τι μπορεί να έχει πάθει. Ούτε για τσιπάκια, ούτε για τροφοδοσίες, ούτε για τίποτα. Το μόνο που λες είναι ότι δεν δουλεύει. Τέλεια και παύλα.

3) Δεν το διαπραγματεύεστε με τίποτα. Χάλασε και δεν δουλεύει.

4) Είναι υποχρέωση τους να το αλλάξουν μέσα σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα. Αν αρχίσουν να λένε ιστορίες για αγρίους τότε;

Τους ενημερώνεται πως θα στείλετε γράμμα στα κεντρικά της αντιπροσωπείας με κοινοποίηση στο ΙΝΚΑ όπου θα αναφέρεται πως το συγκεκριμένο μαγαζί δεν διευκολύνει την επίλυση του θέματος.

Χρησιμοποιήστε την δύναμη του Forum. Πείτε τους στα ίσια ότι το συγκεκριμένο πρόβλημα θα κάνει ντεμπούτο σε όλα τα ελληνικά forum. Ο κόσμος που σαπορτάρει όλα αυτά τα μαγαζιά δεν είναι μαμακας για να παει να ψωνίσει πάλι από αυτούς. Nα είστε σίγουροι πως κανένας από αυτούς τους μαγαζάτορες δεν θέλει αρνητική διαφήμιση.

5. Μην ξαναπάρετε ποτέ το ίδιο προϊών. Σου κάηκε το οποιοδήποτε καινούργιο εξάρτημα? Ποτέ πάλι το ίδιο. Δεν σου εγγυάται κανείς αν το ξαναπάθεις γιατί απλά δεν υπάρχει εγγύηση συνεργασίας με τα αλλά εξαρτήματα (parts compliance). Αυτό το πετυχαίνεις ζητώντας πιστωτικό και όχι αντικατάσταση. Πρέπει να σημειώσω βέβαια ότι είναι λίγο δύσκολο να το δεχθούν από την στιγμή που το προϊών είναι διαθέσιμο.

6. Προτού το αφήσετε σημειώσετε τον σειριακό αριθμού του δίσκου, της μητρικής ΄η του οτιδήποτε, ώστε όταν έρθει το καινούργιο προϊών να είστε σίγουροι πως είναι καινούργιο και όχι το ίδιο.

Προτιμάτε πάντα να αγοράζεται όλα τα εξαρτήματα σας από ένα και μόνο μαγαζί. Έτσι δημιουργείτε σχέση εμπιστοσύνης και οποιαδήποτε αλλαγή θα είναι σχετικά πιο εύκολη.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 80
  • Created
  • Last Reply

Λοιπον φιλε μου εγω τους πηρα τηλ και μου ειπαν να τους τον στειλω να τον δουν αν δουλευει.Τι να δουλευει τους ειπα ρε παιδια εδω καηκε.Τον εστειλα και θα μου στειλουν αλλον .Τουλαχιστον ετσι μου ειπαν.Περιμενω τωρα.Αγνωστε οι βουλαι του eshop

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μαλλον το after sales ειναι στα ανοιγματα για το 2015(η εταιρία επένδυσε αυξημένα ποσά για την ανάπτυξή της και την καλύτερη λειτουργία της με στόχο την μακροπρόθεσμη ισχυροποίηση της θέσης της στην αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου)...........

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από aggelopas

Δεν ηξερα που να το βαλω οποτε... http://www.euro2day.gr/articles/105259/

Τα οικονομικα αποτελεσματα του καταστηματος με το συγκεκριμενο after sales service

Καλά όποιος έχει πάει από εκεί και δεί αυτό το άρθρο γελάει με την καρδιά του......., με το pre sale (περίμενε 30 λεπτά να φέρουμε απο κάτω αυτό που θές να αγοράσεις) και το after sale (για το rma σου θα σε γράψουμε μέχρι να βαρεθείς, και εσύ φταίς που χάλασε) δεν θα πάει μακριά η βαλίτσα....

Link to comment
Share on other sites

Βρε τι λέτε τώρα

¨Ενας γνωστός στον οποίο μάλιστα εγώ ο ίδιος συνέστησα το eshop (τρομάρα μου), πήγε έναν δίσκο 250άρη τον οποίο τα WIN έβλεπαν μόνο 130. Ε λοιπόν μπορεί ο δίσκος να μην ήταν χαλασμένος και να είχε πρόβλημα το PC του ή κάποια ρύθμιση αλλά η "διάγνωση" που έβγαλαν ήταν...

"SERVICE PACK 2":confused: :confused: :confused:

δλδ

...Θες κύριε να πάρεις έναν HD του κιλού; Θα πρέπει να έχεις και WIN XP Sp2. ’λλες εκδόσεις των XP και άλλα OS γενικότερα απαγορεύονται!!!!

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Snips

Βρε τι λέτε τώρα

¨Ενας γνωστός στον οποίο μάλιστα εγώ ο ίδιος συνέστησα το eshop (τρομάρα μου), πήγε έναν δίσκο 250άρη τον οποίο τα WIN έβλεπαν μόνο 130. Ε λοιπόν μπορεί ο δίσκος να μην ήταν χαλασμένος και να είχε πρόβλημα το PC του ή κάποια ρύθμιση αλλά η "διάγνωση" που έβγαλαν ήταν...

"SERVICE PACK 2":confused: :confused: :confused:

δλδ

...Θες κύριε να πάρεις έναν HD του κιλού; Θα πρέπει να έχεις και WIN XP Sp2. ’λλες εκδόσεις των XP και άλλα OS γενικότερα απαγορεύονται!!!!

Νομίζω ότι είναι γνωστό πρόβλημα των win αυτό και θέλουν sp2 για να βλέπουν πάνω από 130GB.

Link to comment
Share on other sites

Χωρις να εχω καμια προθεση να υποστηριξω το e-shop, η μοναδικη εμπειρια που εχω απο αυτο ειναι πολυ θετικη.

Αγορασα ενα Tagan 420 μεταχειρισμενο μεσω ελληνικου site δημοπρασιων και μολις πηγα να το συνδεσω εκανε ενα παφ και εριξε την ασφαλεια (και αφαλως καηκε). Τους το πηγα λεγοντας τους ολοκληρη την ιστορια που σας εγραψα. Με πηραν τηλεφωνο μετα απο 2-3 μερες και μου ειπαν οτι θα το αντικαταστησουν. Το μονο που μπορω να τους προσαψω ειναι οτι παρολο που τους το τονισα, παρα λιγο να το στειλουν στον πρωτο ιδιοκτητη του τροφοδοτικου αλλα ευτυχως τους προλαβα με ενα τηλεφωνο.

Πηγα και το πηρα απο την Κηφισιας οπου περιμενα μονο 10 λεπτα.

Αυτα γιατι πιστευω οτι πρεπει να λεμε τα κακα αλλα να λεμε και τα καλα.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από trendy

Νομίζω ότι είναι γνωστό πρόβλημα των win αυτό και θέλουν sp2 για να βλέπουν πάνω από 130GB.

Ναί..

136 για την ακρίβεια νομίζω...

Για αυτό όσοι δεν έχουν win XP με ενσωματομένο ΣΠ2...καλό είναι να το ενσωματόσουν

Οπότε στην προκειμένη ο E-Shopας καλά σας τα είπε...

Link to comment
Share on other sites

Ασχετο...

Αλλα το servise του πλαισιου απλα σκιζει...:)

Προσφατα χαλασε ο HDD ενας Segeate 200 SATA...

Τον πηγαινω πισω και σε 20 min ειχα στα χερια μου εναν WD 250 SATA 2 (με jumper γινεται SATA)...ο οποιος ηταν και 4 ακριβοτερος απο τον Segeate ...και τον πηρας χωρις να δωσω μια ...

Ενω η ταμιας ειπε "Για τοσο μικρες διαφορες δεν τιθεται θεμα σας το δινουμε ετσι"...

Ετσι για να βλεπουν αυτοι του e-shop ....

Link to comment
Share on other sites

Ρε φίλε...τόσο μορφονιός είσαι?

Μήπως η ταμίας σε γουστάρει τρελά?

Γιατί εμένα στο πλαίσιο δεν μ έχουν κάνει ποτέ τπτ τέτοιο...οκ καλό το RMA του..

Αλλά τον έναν 250KS που είχα πάρει..ήταν ανοιγμένος(δεν το είχα δει ο μαμάκας) και με χτυπημένες κεφαλές...και τον πήγα μετά από 30 λεπτα από την ώρα αγοράς...

Αμα δεν ήαν φιλαράκι ο πωλητής...αντί για 15 λεπτα..θα περίμενα 1 μέρα...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από ΑΝ7 OverClocker [Σήμερα, στις 02:14]

Ρε φίλε...τόσο μορφονιός είσαι?

Μήπως η ταμίας σε γουστάρει τρελά?

Γιατί εμένα στο πλαίσιο δεν μ έχουν κάνει ποτέ τπτ τέτοιο...οκ καλό το RMA του..

Αλλά τον έναν 250KS που είχα πάρει..ήταν ανοιγμένος(δεν το είχα δει ο μαμάκας) και με χτυπημένες κεφαλές...και τον πήγα μετά από 30 λεπτα από την ώρα αγοράς...

Αμα δεν ήαν φιλαράκι ο πωλητής...αντί για 15 λεπτα..θα περίμενα 1 μέρα...

Ξερω εγω..και εμενα περιεργο μου φανηκε...:p

Απλα το πηγαινω στον τεχνικο.... μου λεει wait 20 min να τον δοκιμασω...μου δινει το χαρτακι και πραφ...:D

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από trendy

Νομίζω ότι είναι γνωστό πρόβλημα των win αυτό και θέλουν sp2 για να βλέπουν πάνω από 130GB.

Αρχική απάντηση από ΑΝ7 OverClocker

Ναί..

136 για την ακρίβεια νομίζω...

Για αυτό όσοι δεν έχουν win XP με ενσωματομένο ΣΠ2...καλό είναι να το ενσωματόσουν

Οπότε στην προκειμένη ο E-Shopας καλά σας τα είπε...

Ναι ; Δηλαδή όλοι εμείς που έχουμε drives με 200+GB χωρίς SP2 αντιμετωπίζουμε πρόβλημα ε; Και ο ίδιος στο δικό μου PC με SP1 φαινόταν κανονικά.

Δεν είπα ότι έπρεπε να διορθώσουν το PC του ανθρώπου που στο κάτω κάτω και αυτό από κει έιναι αγορασμένο, αλλά να δώσουν μια λογική εξήγηση. Και όταν τους λες ότι στο δικό μου με SP1 παίζει.... έ είναι τουλάχιστον ανόητο και ανεύθυνο να σου απαντάνε...."θέλει SP2".

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Snips

Ναι ; Δηλαδή όλοι εμείς που έχουμε drives με 200+GB χωρίς SP2 αντιμετωπίζουμε πρόβλημα ε; Και ο ίδιος στο δικό μου PC με SP1 φαινόταν κανονικά.

Δεν είπα ότι έπρεπε να διορθώσουν το PC του ανθρώπου που στο κάτω κάτω και αυτό από κει έιναι αγορασμένο, αλλά να δώσουν μια λογική εξήγηση. Και όταν τους λες ότι στο δικό μου με SP1 παίζει.... έ είναι τουλάχιστον ανόητο και ανεύθυνο να σου απαντάνε...."θέλει SP2".

Μισό λεπτό..

Αφού εσύ μας λές ότι φαινόταν κανονικά στο δικό σου PC...so?

Ποιο ήταν το πρόβλημα...

Και δεν καταλαβαίνω ξαφνικά αυτό το υφάκι

Link to comment
Share on other sites

παιδια,πριν απο 8 περιπου χρονια,υπολογιστης pentium III,στα633 ή 833 αν θυμαμαι καλα), καποια μερα,σταματησε να ανοιγει...εντελως ασχετος εγω,κ πιτσιρικαςτον πηγα πλαισιο! με παιρνουν τηλ την επομενη ημερα,μου λενε:καηκε ο επεξεργαστης. οκ λεω,αλλαξτε τον.μετα απο λιγο τηλ,καηκε η m/b...συνεχισαν ετσι,μεχρι που μου ειπαν οτι ειχαν καει τα παντα,εκτος της μνημης,λογω αυξομειωσης τασης της δεη! τοτε,ζημια 220.000 δρχ.

επειδη φταιει η δεη μου λενε,εισαι εκτος εγγυησης!

τοτε,δεν εκανα φασαρια. τωρα θεωρω οτι με δουλεψαν...αυτο προς γνωση κ συμμορφωση δικη μου,και ολων των ασχετων χρηστων...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από ΑΝ7 OverClocker [22-06-2006 11:51]

Μισό λεπτό..

Αφού εσύ μας λές ότι φαινόταν κανονικά στο δικό σου PC...so?

Ποιο ήταν το πρόβλημα...

Και δεν καταλαβαίνω ξαφνικά αυτό το υφάκι

Ρε αγόρι, έστω ότι εσύ είσαι άσχετος από PCια κτλ και αγοράζεις έναν δίσκο από ένα μαγαζί. Τον βάζεις στον PC σου. Δεν σου δουλεύει. ΤΟ βάζεις σε ένα άλλο PC , όλα ΟΚ. Τι κάνεις μετά σαν άχετος που είσαι; Πας στο μαγαζί που το πήρες και τους λες ότι "στο δικό μου PC ΠΟΥ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑ ΑΠΟ ΣΑΣ, δεν δουλεύει". Τους λες ότι σε ένα άλλο μηχάνημα με WINXP SP1 που αποτελείται από τάδε CPU, τάδε, GPU, τόση μνήμη, κτλ, κτλ. δουλεύει κανονικά. Ε όταν ο υπάλληλος ΓΝΩΡΙΖΕΙ ότι ο δίσκος δεν έχει πρόβλημα σε PC χωρίς SP2, δεν είναι "πρέπον", να πεις στον πελάτη "ΒΑΛΕ SP2".

ΟΚ?

ΥΓ. Το "ανόητο και το ανεύθυνο" είναι για τον υπάλληλο του μαγαζιού έτσι; Μην παρεξηγηθούμε.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.