Jump to content



hardshop ξανά..


crmaris

Recommended Posts

Αρχική απάντηση από Jpp

O tristeno πρεπει να μας πει ποσο βγαζουν. :devil:

Ο tristeno ζει σε χώρα που έχει και παραγωγή. ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά.

(btw, έτσι που τα κάναμε, δεν αλλάζει και ο τίτλος του thread?)

Αρχική απάντηση από Jpp

εμενα μου εξηγει καποιος πως γινεται το eshop να εχει ιδιες τιμες τωρα με τα πλαισιο τωρα που εχει τοσα eshop points και να ηταν φτηνοτερο τουλαχιστον 10-20% πριν 4 χρονια που ηταν μονο στην Αθηνα;

Σε ποιο πράγμα θέλεις εξήγηση? Μόνος σου το λες.. (και 10-20% είναι υπερβολικό νούμερο)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 112
  • Created
  • Last Reply

Καποια προιόντα εχουν 3-5% και αλλα εχουν πολύ περισσότερο. Οσο ανεβαίνει και η τιμή τοσο αυξάνει και το περιθώριο, αυτα νομίζω οτι ειναι κατανοητά απο όλους.

Link to comment
Share on other sites

Το e-shop έκανε όνομα ως φθηνό... αλλά πλέον δεν είναι φθηνό αλλά τους πελάτες τους έχει γιατί νομίζουν πως έχει καλές τιμές...

Και εμένα αυτά περι 1000άδας μου φαίνονται κάπως... Θα γελάσει εάν κάποιος μιλήσει με product manager ακόμα και σε μεγάλες εταιριές εισαγωγής και καταφέρει να μάθει πόσα hi-end κομμάτια έρχονται... (θυμάμαι η 7800gs όταν βγήκε μου είχαν πει... ήρθαν 7...)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Trooper [Σήμερα, στις 11:09]

Καποια προιόντα εχουν 3-5% και αλλα εχουν πολύ περισσότερο. Οσο ανεβαίνει και η τιμή τοσο αυξάνει και το περιθώριο, αυτα νομίζω οτι ειναι κατανοητά απο όλους.

Ένα καλωδιάκι που το αγοράζεις 5 Ευρώ, στοιχίζει στον έμπορα που το πουλάει, ακόμα 0.5 Ευρώ.......ΔΕΝ είναι ΤΑ λεφτά, είναι το ποσοστό κέρδους - σε φτηνό προιόν - .........Για βγάλε σε αυτό το "φτηνό" το ποσοστό κέρδους........ ;)

Τέλος πάντων ας μη το συνεχίσουμε γιατί βγήκαμε off topic........Απλά να παραδέχοντε οι έμποροι, ότι αυτή είναι η δουλειά τους και γι'αυτό άλλωστε άνοιξαν το μαγαζί και όχι να "κλαίγονται" συνέχεια.......και 100% κέρδος να βγάζει κάποιος, μαγκιά του.......απλά να μην κλαίγεται...... ;)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από hipro5

spc ΑΝ ξανακούσω ότι το κέρδος ενός computer-έ μαγαζιού είναι 5% και μονοψήφιο, θα αρχίζω να σας κράζω όλους......... ;)

Φίλε hipro5, αν δεν γνωρίζεις τα δεδομένα της αγοράς καλό είναι να μην κάνεις τέτοιες μεγαλόστομες δηλώσεις (και αρχίζεις να κράζεις σαν τον Ζάχους :p).

Όταν η αγορά γίνεται από Ελληνική αντιπροσωπεία το μέσο περιθώριο κέρδους για το κατάστημα λιανικής (αν θέλει βέβαια να είναι ανταγωνιστικό) είναι ~5% (και αυτό προ φόρων, εξόδων κλπ).

Το αν δεν θες / μπορείς εσύ να το πιστέψεις δεν αλλάζει την πραγματικότητα.

Και επειδή καταλαβαίνω ότι αυτά τα νούμερα φαίνονται απίστευτα για κάποιον που έχει σχέση με το εμπόριο και δεν ξέρει την συγκεκριμένη αγορά, να θυμίσω ότι το τελικό απόλυτο κέρδος έχει να κάνει όχι μόνο με το περιθώριο κέρδους αλλά προφανώς και με τον συνολικό τζίρο.

Να θυμίσω επίσης πόσα καταστήματα ανοίγουν και κλείνουν τα τελευταία χρόνια....

;)

Link to comment
Share on other sites

Tα μεγαλα μαγαζια κανουν δικες τους εισαγωγες ομως και υπαρχουν προιοντα που εχουν και 50% κερδος...μιλαω για προιοντα που γινονται τεραστιες εισαγωγες κατευθειαν απο τον κατσκευαστη...

Αρχική απάντηση από spc

Να θυμίσω επίσης πόσα καταστήματα ανοίγουν και κλείνουν τα τελευταία χρόνια....

;)

τα περισσοτερα αγοραζονται απο αλλα καταστηματα...και απλα στελνουν το service τους εκει,και κρατανε και το παλιο τους ονομα επειδη ηταν πιο γνωστα στο ευρη κοινο...;)

Link to comment
Share on other sites

τι μας νοιαζει ρε σεις ποσο κερδος βγαζουνε στη τελικη να πουμε , μετραει πως χειριζονται το πελατη , τι υπηρεσιες παρεχουνε , ποσο αξιοπιστοι ειναι , ποσο φιλικοι και ειλικρινεις απεναντι σου ειναι , και φυσικα οταν ερθει η δυσκολη στιγμη πως θα την αντιμετωπισουν.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από ea6gka

τι μας νοιαζει ρε σεις ποσο κερδος βγαζουνε στη τελικη να πουμε , μετραει πως χειριζονται το πελατη , τι υπηρεσιες παρεχουνε , ποσο αξιοπιστοι ειναι , ποσο φιλικοι και ειλικρινεις απεναντι σου ειναι , και φυσικα οταν ερθει η δυσκολη στιγμη πως θα την αντιμετωπισουν.

Αυτό ακριβώς. Από την στιγμή που μπορεί να τσεκάρει κανείς τις τιμές σε όλη την ευρώπη(και γιατί όχι να παραγγείλει και από εκεί), οι τιμές πάνω κάτω θα είναι ανταγωνιστικές, δεν μπορεί ένα κατάστημα σε όλα του τα προϊόντα να είναι 20+% σε σχέση με άλλα.

Μία λογική επιβάρυνση σε σχέση με το απόλυτα φθηνότερο δεν θα πρέπει να μας απασχολεί, άλλα πράγματα μετράνε.

Link to comment
Share on other sites

εγω ενα εχω να πω οτι οποιος ανοιξε μαγαζι στο κιλκις χ%στηκε στο ταλιρο. ειναι 4-5 και υπαρχει ολογοπωλιο. και οταν λεμε κερδος εδω να δειτε οτι εχουν τα αλλα μεγαλα μαγαζια μεχρι και 100 ευρο πανω, περσι εψαχνα μητρικη πεντιουμ 3(370) και με ζητησε 150 ευρο ο αλλος για μια qdi. ε φυσικα δεν μπορουσα να κρατηθω.... και να πω οτι ειναι γνωστες παει στο καλο. ο αλλος μολις του πας το πισι αμεσως κανει σε ολα φορματ. ετσι λεει διωρθωνονται ολα. δεν παμε καλα. για αυτο πηγαινω θεσ/νικη ή αγοραζω μεσω νετ.

Link to comment
Share on other sites

ε ναι ετσι , οταν παντου το ανταπτορακι κανει 5 ευρω , ε τι να κανω θα κατσω να σκαω για το ποσο βγαζει ο εμπορας? αν το βρω καπου αλλου 1 ευρω ναι να το συζητησουμε .

μπερδευουμε ρολους , ειμαστε καταναλωτες και πρεπει να κοιταμε να παιρνουμε περισσοτερα για τα χρηματα που δινουμε , και δεν εννοω να παιρνουμε υλη αλλα υπηρεσιες. Δλδ σας αρεσει να πηγαινετε σε μαγαζι πληροφορικης και να σας λενε οτι ο γαιδαρος πεταει? να πηγαινεις για RMA και μονο να μην τρως ξυλο? λοιπον παμε παρακατω :p

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από RootX

Μία λογική επιβάρυνση σε σχέση με το απόλυτα φθηνότερο δεν θα πρέπει να μας απασχολεί, άλλα πράγματα μετράνε.

Απολύτως σωστό αλλά αυτό απαιτεί και ωριμότητα του καταναλωτή η οποία, επιτρέψτε μου να πω ότι, στην Ελλάδα τουλάχιστον, σπανίζει.

Link to comment
Share on other sites

για μένα όλα ξεκινάνε από τον καταναλωτή ο οποίος πρέπει να προσέχει πάρα πολύ από που αγοράζει. Μπορεί να βρεις κάτι από κάπου πιο φτηνά αλλά πρέπει να σκέφτεσαι και το after sales support. Φαντάσου τώρα να μου είχε στείλει το stick αυτό το hardshop τελικά και να μου ερχότανε χαλασμένο. ’ντε να δω πως θα έβγαζα άκρη αφού ούτε σε τηλέφωνα απαντάει ούτε καλά καλά σε mail (έστειλα 3 μέχρι να πάρω κάποια απάντηση). Την έχω πατήσει και πιο παλιά με μια Dell 24αρα που πήρα μέσω ebay σε τιμή χώμα αλλά μου ήρθε χαλασμένη και έτρεχα ένα μήνα κοντά για να μου την αλλάξουνε. Το τυρι λοιπόν μπορεί να το βλέπουμε σε διάφορες τιμές μερικών μαγαζιών "μπακάλικων" αλλά πρέπει να διακρίνουμε και την φάκα που κρύβεται απο πίσω..

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από darkCount

Να σου θυμίσω ότι για να υπάρξει ωριμότητα καταναλωτή πρέπει να υπάρχει ωριμότητα του έμπορα....και αυτό δεν είναι καν διαπραγματεύσιμο.:T:

Δεν χρειάζεται να μου το θυμίσεις. Το ξέρω πολύ καλά.

Η σχέση είναι προφανώς αμοιβαία.

Οι ισορροπίες όμως είναι λεπτές και εξαρτάται από το ποιος και πως θα κάνει το πρώτο βήμα΄΄.

Θα σου πω λοιπόν το εξής: Όταν ο καταναλωτής πάει σε ένα κατάστημα και ρωτάει ένα σωρό εξειδικευμένες ερωτήσεις (που απαιτούν γνώσεις και χρόνο για να απαντηθούν), απαιτεί το τέλειο RMA, φιλική αντιμετώπιση και εξυπηρέτηση αλλά παράλληλα και την κατά 0,365 χαμηλότερη τιμή που βρήκε στο τάδε eshop (που δεν προσφέρει τίποτα από τα παραπάνω - εξ' ου και ένας λόγος για την χαμηλότερη τιμή του), αλλιώς μετά φεύγει και πάει στο τάδε eshop (ή ακόμα χειρότερα: ρωτάει τα παραπάνω και μετά δεν κάνει τον κόπο να ρωτήσει καν τιμή αλλά πάει κατευθείαν στο τάδε eshop) καταλαβαίνεις ότι η σχέση ξεκινάει στραβά και δεν θέτει τις βάσεις αμοιβαίας ωριμότητας.

Αναφορικά με το μη διαπραγματευσιμη επίσης: Ο καταναλωτής έχει πάντα το πάνω χέρι. Η διαπραγμάτευση ανάγεται στο ότι επιλέγει το κατάστημα που θα ικανοποιήσει τις ανάγκες του κατά το καλύτερο τρόπο.

ΥΓ

Μία ερώτηση: Γιατί η αναφορά ''του έμπορα;

Γιατί μου κάνει λίγο υποτιμητικό και στο στυλ του όλοι είναι κλέφτες, πάνε να μας κοροϊδέψουν κλπ κλπ που διαβάζω κατά καιρούς;

Αν δεν μιλάμε για περιπτώσεις καθαρής εξαπάτησης και παραβίασης του νόμου, τέτοια σχόλια (χωρίς την παράθεση σχετικών στοιχείων) είναι μάλλον περιττά. Απλώς δεν ξαναπατάς στο κατάστημα που δεν σου αρέσει.

Link to comment
Share on other sites

Όχι μη μου παρεξηγιέσαι(οπως κι αν γράφεται τεσπα)...δεν το είπα το έμπορα σκοπό να μειώσω κανέναν.

Το αρχέτυπο του "εμπορα" όμως περιγράφει μια συμπεριφορά που προσανατολίζεται στο κέρδος κυρίως.

Και παραδείγματα τέτοια δυστυχώς η Ελληνική αγορά έχει πάρα πολλά.Πρέπει να το παραδεχτείς.

Είναι λίγοι οι σωστοί έμποροι και συνεπώς πολύ λιγότεροι οι σωστοί καταναλωτές....αυτό το κομμάτι είναι μη διαπραγματεύσιμο. Δεν μπορείς να έχεις μια αγορά με "σωστούς" καταναλωτές όταν περιτρυγυρίζονται απο "λύκους". Πονηρέυονται όλοι μετά και επικρατεί το χάος.

Μέσα σε όλους αυτούς βάλε και τους εκ γενετής πονηρούς...σε όποια "παράταξη" και αν βρίσκονται και έχεις την εικόνα της αγοράς.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από gprhellas

Είναι και θέμα διευθυντή καταστήματος.:cool:

Το λες και μονος σου...!

Οπως πολυ σωστα ειχαν πει και τα παιδια οταν ειχα αλλξει εγω μια καρτα σε ενα παιδι....πρπει τα καταστηματα να το καταλαβουν αυτα πο μονα τους και να μην ειναι θεμα΄''κουμπαρων''....

Link to comment
Share on other sites

Οπως πολυ σωστα ειχαν πει και τα παιδια οταν ειχα αλλξει εγω μια καρτα σε ενα παιδι....πρπει τα καταστηματα να το καταλαβουν αυτα πο μονα τους και να μην ειναι θεμα΄''κουμπαρων''....

υπονοείς τίποτα πονηρό?

μήπως η νέα διαφήμηση (για επιστροφή χρημάτων) σε γνωστό PCκατάστημα στην TV,

έγινε μετά από πίεση του ανταγωνισμού?

(πάντα προς το καλύτερο βέβαια και με όφελος για τον καταναλωτή).

εδιδ (βάλε και κανένα σημείο στίξης....)

Link to comment
Share on other sites

gprhellas

Τα muiltirama έχουν χάλια εξυπηρέτηση....τουλάχιστον εδώ στην Λαμία

με παιδεούν μια βδομάδα για μια vga.

προσπαθούν να καλύψουν τα αρνητικά τους με την διαφήμιση

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.