Jump to content



NEEΣ ΠΙΣΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ RICHARD BURNS!


ΛΑΜΠΡΟΣ

Recommended Posts

καταφεραν και φτιαξανε νεες πιστες για το rbr.υπαρχουν πλανα να μεταφερουν πραγματικες ειδικες απο το wrc!

http://rbrczech.rbrmcr.com/dl.php?dlid=46

http://rbrczech.rbrmcr.com/dl.php?dlid=47

http://rbrczech.rbrmcr.com/dl.php?dlid=49

Link to comment
Share on other sites

για τους εραστες του Group B ετοιμαζετε ενα patch για το richard burns που θα περιλαμβανει ολα τα θρυλικα αυτοκινητα της εποχης.αγνωστο ποτε θα ολοκληρωθει αλλα να μερικες εικονες που ειναι απιστευτες.

449.jpg

464.jpg

463.jpg

461.jpg

Link to comment
Share on other sites

με το logitech dual action (gamepad) παλευεται αλλα αυτο που πραγματικα πρεπει να εισαι λιγο ηρωας για να οδηγησεις ακομα και με gamepad ειναι το gtr2!! με τιποτα ρε παιδι μου δε γινεται !! και πιο πολι λογο γκαζιου φρενου που ειναι ψηφιακα και οχι τοσο λογο αναλογικου του χηριστιριου... τεσπα... πολυ καλο αυτο μου ακουγεται!!γουσταρω group b αν και πεθανε κοσμος βεβαια...

Link to comment
Share on other sites

Γιατί? Καταφέραμε να βγάλουμε τις κανονικές??Για την ακρίβεια εγώ δεν έχω τιμονιέρα και αφού κόλλησα στο tutorial και μετά το παράτησα.:o . Φορβερή εξομοίωση!!!

Link to comment
Share on other sites

παιδες και με το τιμονι ειναι λιγο ....παλουκακι θα ελεγα και αυτο διοτι εχουν κανει τον απιστευτο προγραμματισμο στο force feedback.θελει γρηγορα χερια...

Link to comment
Share on other sites

To RBR και το GTR-GTL-GTR2 είναι απλά τα πιο ρεαλιστικά που έχω παίξει. Απίστευτη εξομοίωση, αξίζουν πολλά μπράβο σε αυτούς που τα έφτιαξαν. Δυστυχώς δεν είχα την τύχη να τα οδηγήσω με τιμονιέρα, αλλά έχοντας πολύ πρόσφατες εμπειρίες από το εξαιρετικό Live For Speed με τιμονιέρα, είμαι βέβαιος ότι και τα παραπάνω θα είναι άψογα :D

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Εγω πιστευω πως στο θεμα εξομοιωση, περασανε στην αλλα ακρη, δηλαδη πολυ δυσκολο και για γερα νευρα.Το θεωρω καπως υπερβολικο και επειδη εχω δει πολλους αγωνες και ειμαι τυχερος που εχω μπει σε αγωνιστικο, πρεπει να πω πως τετ-α-κε με 40χ.α.ω δεν κανει το αυτοκινητο.Στην ασφαλτο γλυστραει υπερβολικα, οπως επισης και στο χωμα και εχει πολυ αποτομες αντιδρασεις το τιμονι, τουλαχιστον με game pad.Ισως αυτος να ηταν ο λογος που δεν καταφερε να ανταγωνιστει το coliMcRae.To παιχνιδι ηταν αναπτυξης WARTHOG και εκδοσης SCI.Η WARTHOG πρεπει να μην υπαρχει πια και η SCI πρεπει να αγοραστηκε απο την EIDOS.

Link to comment
Share on other sites

Αν χειριζόσουν το πραγματικό αυτοκίνητο με κάποιο μαγικό τρόπο μέσο game pad.. το ίδιο άτσαλα θα αντιδρούσε και τέτανε με 40 θα έκανε

Btw στα παιχνίδια εξομοίωτες πρέπει πάντα να έχεις στο νου σου την ταχύτητα που κινείσαι μια 17 άρα οθόνη δε μπορεί να σου δώσει την κατάλληλη αίσθηση οπτικού πεδίου και ταχύτητας και μπορεί να νομίζεις ότι κινείσαι με 40 και να θεωρείς αδικαιολόγητα δύσκολο τον έλεγχο επειδή ολα μοιάζουν να κινούνται νωχελικά, αλλά για το παιχνίδι κινείσαι με 120

(σημείωση: μπορεί στα γραφικά στον ήχο στα μοντέλα κλπ κλπ να υστερεί το lfs.. αλλά στο force feedback του τιμονιού δε το φτάνει κανένας τίτλος.)

Πρέπει 100% να patch άρω κι εγώ την οθόνη έναρξης του παιχνιδιού γιατί οπότε το ανοίγω βλέπω των Richard και μου χαλάει τη διάθεση :(

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Herc

Εγω πιστευω πως στο θεμα εξομοιωση, περασανε στην αλλα ακρη, δηλαδη πολυ δυσκολο και για γερα νευρα.Το θεωρω καπως υπερβολικο και επειδη εχω δει πολλους αγωνες και ειμαι τυχερος που εχω μπει σε αγωνιστικο, πρεπει να πω πως τετ-α-κε με 40χ.α.ω δεν κανει το αυτοκινητο.Στην ασφαλτο γλυστραει υπερβολικα, οπως επισης και στο χωμα και εχει πολυ αποτομες αντιδρασεις το τιμονι, τουλαχιστον με game pad.Ισως αυτος να ηταν ο λογος που δεν καταφερε να ανταγωνιστει το coliMcRae.To παιχνιδι ηταν αναπτυξης WARTHOG και εκδοσης SCI.Η WARTHOG πρεπει να μην υπαρχει πια και η SCI πρεπει να αγοραστηκε απο την EIDOS.

Έχω μπει και εγώ σε αγωνιστικό (escort cosworth) και ήταν από τις πιο όμορφες οδηγικές εμπειρίες (σα συνοδηγός πάντα). Το RBR το θεωρώ το πιο ρεαλιστικό γιατί είναι το μοναδικό το οποίο σου δείχνει τι σημαίνει να πηγαίνεις με 120 σε χωμάτινο στενό δρόμο, περικυκλωμένος από δέντρα. Το Colin με 250 να πηγαίνεις και πάλι λίγο φαίνεται. Στο RBR πραγματικά καταλαβαίνεις γιατί κανένα ράλι σήμερα δεν έχει πάνω από 100km/h μέση ωριαία ταχύτητα (ίσως μόνο η Σουηδία να αποτελεί εξαίρεση - και το Ντακάρ). Στο Colin η μέση ωριαία έφτανε και τα 150, πράγμα λογικό όταν έμπαινες με 120φεύγα σε στροφές.

Αυτό που λες για τις "παραξενιές" του, όλα έχουν όμως και κανένα δε γλιτώνει. Παίξε Live For Speed και γύρνα απότομα δεξιά αριστερά το τιμόνο όσο κινείσαι σε ευθεία με 180. Θα πας ευθεία και θα γελάς με την κίνηση των τροχών. Κανονικά θα έπρεπε να έχεις συναντήσει 80 αγίους στο δρόμο σου. Είναι ένα από τα "παράξενα" του LFS. Αυτό όμως δεν παύει να το κάνει από τα πιο ρεαλιστικά sims ;)

Link to comment
Share on other sites

Παραξενιές συναντάς πάντα όταν χειρίζεσαι το αυτοκίνητο με αφύσικο τρόπο Αυτό που λες gznp ισχύει όταν κανείς δεξιά αριστερά με ποντίκι η gamepad και φυσικά η αδράνεια του αυτοκινήτου δε του επιτρέπει να αλλάξει κατεύθυνση τόσο γρήγορα είναι απόλυτα ρεαλιστικό

Έχεις δοκιμάσει να στρίψεις δεξιά αριστερά από τέρμα σε τέρμα για να πετύχεις το παραπάνω με τιμόνι 720μοιρων ή 450? Έστω και με 200 μοιρών αν και πάλι δεν είναι ρεαλιστικό γιατί η κίνηση των χεριών σου πολλαπλασιάζετε *3+ σε αυτοκίνητο που έχει 720 μοίρες περιστροφή τιμονιού.

Πολύ απλά δε γίνεται γιατί κανένας οδηγός δε μπορεί να στρίψει το τιμόνι τόσο γρήγορα όσο μπορεί κανείς να το στρίψει με ποντίκι η gamepad.

Εκτός του ότι εξαρτάται και από το setup Τα default setup του lfs έχουν σαφείς υποστροφικες τάσεις είναι λογικό σε μια απότομη αλλαγή κατεύθυνσης στο τιμόνι, να χάνουν πρόσφυση πρώτα οι μπροστινοί τροχοί του αυτοκινήτου και να πηγαίνει ευθεία

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.