Jump to content


Garrett T28 Turbocharger


LevelOne

Recommended Posts

Αν έχει κανενας κάποιον γνωστό που μπορεί να πουλάει καμία τουρμπίνα 28αρα ρουλεμανάτη ή απλή με Thrust 360 στείλτε κανενα pm.. Καίγομαι, η δικιά μου παρέδωσε πνεύμα και για να επισκευαστεί πάει ολο το cartridge (ball bearing) καμια 600ριά ευρώ... Sorry για το offtopic αλλα επειδή ακριβώς είναι offtopic το έβαλα στα offtopic. :p

Link to comment
Share on other sites

Ενα Nissan 200SX S13 του 93, φοράει αρκετά πράγματα επάνω. Δυναμομέτρηση στο 1.2bar στον Μαλιώρα έδειξε 284 με 32 κιλά στον τροχό. Σφυρήλατα, συμπίεση, intercooler, αντλία 255λ/ω, 28αρα και πρόγραμμα Norris Designs Stage 2. Ειναι η μεγάλη μου αγάπη, πριν τα PC...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από LevelOne [Χθες, στις 02:25]

Ενα Nissan 200SX S13 του 93, φοράει αρκετά πράγματα επάνω. Δυναμομέτρηση στο 1.2bar στον Μαλιώρα έδειξε 284 με 32 κιλά στον τροχό. Σφυρήλατα, συμπίεση, intercooler, αντλία 255λ/ω, 28αρα και πρόγραμμα Norris Designs Stage 2. Ειναι η μεγάλη μου αγάπη, πριν τα PC...

του μαλιωρα βαζει και φπα....

Link to comment
Share on other sites

Επειδη εχω δουλέψει στο DynoRoad και ολες τις δυναμομετρήσεις τις κάναμε εκεί, μπορώ να σου πω οτι του μαλιώρα βγάζει οσα ακριβώς του πείς.. Αν θές να "κάνεις λάθος" τοτε μπορείς πολύ εύκολα να αλλάξεις τις απώλειες στο ποσοστό που θές και να τις υπολογίσει σαν άλογα.. Ειναι θεμα χειριστή και εξαλλου τα Dynapack δυναμομετρα είναι απο τα καλύτερα στον κόσμο... Αν εχεις την οποιαδήποτε άμφιβολία για το πόσα άλογα είναι το αμαξι μπορείς κάλλιστα να ερθεις να το οδηγήσεις ;) Αλλωστε δεν μενουμε και τόσο μακρυά...

Link to comment
Share on other sites

http://users.panafonet.gr/makaveli/attikiodos-gt28r-1-2bar.mpg συγγνωμη για το υδατογράφημα αλλα το ειχαμε τραβηξει με μια ψηφιακη σε quicktime και το μετετρεψα σε mpeg. Είναι τραβηγμένο 4 η ωρα το πρωί (είχαμε βγάλει τον πόλο της μπαταρίας για να κάνει ρεσετ ο εγκεφαλος, εξ ου και το 12:40). Ειναι η δοκιμή που ανέφερα πιο πάνω γυρω στα 260χμ ΑΛΛΑ με μια διαφορά. Εκεινη την φορά είχα σηκώσει 1.2 bar και ειχα και εξτρα μπεκ στην εισαγωγή (το οποιο το εβγαλα λόγω καταναλωσης)
Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από LevelOne [Χθες, στις 16:12]

Επειδη εχω δουλέψει στο DynoRoad και ολες τις δυναμομετρήσεις τις κάναμε εκεί, μπορώ να σου πω οτι του μαλιώρα βγάζει οσα ακριβώς του πείς.. Αν θές να "κάνεις λάθος" τοτε μπορείς πολύ εύκολα να αλλάξεις τις απώλειες στο ποσοστό που θές και να τις υπολογίσει σαν άλογα.. Ειναι θεμα χειριστή και εξαλλου τα Dynapack δυναμομετρα είναι απο τα καλύτερα στον κόσμο... Αν εχεις την οποιαδήποτε άμφιβολία για το πόσα άλογα είναι το αμαξι μπορείς κάλλιστα να ερθεις να το οδηγήσεις ;) Αλλωστε δεν μενουμε και τόσο μακρυά...

προς θεου δεν εχω καποιο προβλημα ουτε με σενα ουτε με το μαλιωρα ουτε με τα αλογα και το αμαξι σου. απλα απο οσα εχουμε δυναμομετρησει , ειναι κομματι δυσκολο ολα τα αμαξια στον μαλιωρα να βγαζουν παραπανω αλογα. αν η διαφορα ηταν 5 αλογα το καταλαβαινω αλλα δεν μπορω να φανταστω 15+ και 2+κιλα ροπης... ειναι καπως. θα ψαξω να βρω (αν μπορεσω) τη συγκεκριμενη δυναμομετρηση.

Link to comment
Share on other sites

Πρόσεξε τι γίνεται (επειδή το εχω χειριστεί το συγγεκριμένο): Το δυναμόμετρο εχει μια παράμετρο για "Αξονικές Απώλειες" τουτέστιν ανάλογα με την κίνηση του οχήματος (RWD, FWD, 4WD) υπολογίζει καποιες απώλειες... Τωρα, αν επιλέξεις manual override και αντί των normal ποσοστών (12% για προσθιοκίνητο και 18% νομίζω για πισωκίνητα) βάλεις κουκουρούκου νούμερα τοτε προκύπτει ο εξής ενδιαφέρον τύπος:

Αλογα που σου βγάζει = ’λογα χωρίς απώλειες * 1,Κουκουρούκου %

Οποτε καταλαβαίνεις τι γίνεται σε περίπτωση που του δηλωσεις απώλειες της τάξεως του 30% (!!) γι αυτό και ανέφερα πριν οτι είναι θέμα χειριστή. Εγω πχ στις δυναμομετρήσεις που έκανα ειχα απενεργοποιήσει τις απώλειες οποτε οτι μου έβγαλε ειναι και το μετρούμενο ;) Αλλωστε μονο οι κάφροι και τα παιδάκια θα ήθελαν να βγάλει το αυτοκίνητο τους άλογα που δεν έχει!

Εχει τύχει σε δυναμομέτρηση γνωστού κοντράδικου να μου εχουν προσφέρει λεφτά για να ανεβάσω τις απώλειες... οποτε φαντάσου τι γίνεται!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πολύ τέρας το πράμα... Αλλα ιεροσυλία!!! Σε καρότσα Skyline να βάλουν μοτέρ V8 απο Corvette... :cry: :cry: Αχ αυτοί οι Αμερικάνοι... Καπου είχα βρει και ενα video απο ενα Nissan 240Z (παλιο - το λεγόμενο και Fairlady Z) με μοτέρ V8 κομπρεσεράτο και γαζωνε.. Αλλαζε με 4η-5η λωρίδες απο τις πάντες... Αυτο είναι πράμα..

Link to comment
Share on other sites

Η Ιαπωνική έκδοση του 240Ζ φόραγε εναν 6κύλινδρο σε σειρά, 2.393 κυβικών με απόδοση 151 ίππους. Μπορεί να μην ακούγονται πολλά αλλα μην ξεχνάτε οτι μιλάμε για το σωτήριο έτους Κυρίου 1971... Οσο για το αμάξωμα, ε, του gay, δε μπορεί να μην το έχει ενισχύσει, 35 χρονών καρότσα είναι...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Βλέπω διάφορα κιτάκια τέτοια

tct3t4set1no4.jpg

ειτε στο ebay ειτε σε site διάφορα

και περιλαμβάνουν τα πάντα τουρμπινα , σκάστρα , pipes , intercooler , κολλάρα , εισαγωγή κλπ . Είναι κομπλέ δλδ δεν χρειαζεται τπτ αλλο για ενα απλο tourbisma [οχι τπτ χτρεμε] ? Ειναι καλά ? η ειναι σαν τα ετοιμα κιτάκια watercooling :p

Κανα 50ρι άλογα απο μοτερ των 140ps~ δίνουν ? [καλα αυτο ειναι σχετικό]

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.